VW Golf Gti vs Ford Focus ST |
This topic is about VW Golf Gti vs Ford Focus ST, the author, Dragos44618, wrote about: Are cineva idee daca exista vreun comparativ sau daca a fost testat chiar si separat Fordul? Pentru a a inceput deja sa se produca in serie in Germani ... To read more just scroll down
VW Golf Gti vs Ford Focus ST |
Oct 15 2005, 03:52 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 13-April 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 44.611 |
Sunt Foarte curios sa vad testul, mai ales dupa ce in comparativele masinilior standard Focusul a batut Golful. Gti este excelent, poate fi Fordul si mai bun? |
|
|
Oct 16 2005, 12:12 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 4-September 05 From: Roman (Neamt) Member No.: 54.976 |
Din cate stiu Focusul va avea peste 200CP (cred ca vreo 225). Va fi mai bun decat GTi-ul. Intrebarea este: Cum va fi fata de R32??
-------------------- Toyota Avensis 1.8 VVT-i
VW Polo 1.9TDi 74kw |
|
|
Oct 16 2005, 09:39 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 13-April 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 44.611 |
Cred ca are sens sa compari doua masini atata timp cat si preturile lor sunt apropiate. Focus ST va avea pret de pornire de 24.200 euro in Germania, la fel ca si Golful Gti.
R 32 este deja in alta categorie de pret, vorbim de tractiune integrala, normal ca va bate Fordul . De aceea cred ca este justificata comparatia initiala. Golf Gti are intr-adevar cu 25 cai mai putin, dar ajutat de Dsg obtine timp de demarare de 6,9 sec, iar Fordul face 6,8. Dar cum nu totul sta in timpii de demaraj, ramane de vazut. Ca argument vedeti comparatia Golf Gti- Megane Rs(225 cp, 6,5 s 0-100 kmh), unde golful il face muci pe francez la toate capitolele. Si preturile sunt apropiate. |
|
|
Oct 16 2005, 10:54 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Oct 16 2005, 11:27 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 4-September 05 From: Roman (Neamt) Member No.: 54.976 |
-------------------- Toyota Avensis 1.8 VVT-i
VW Polo 1.9TDi 74kw |
|
|
Oct 16 2005, 12:36 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Acuma sunt asa :
Focus ST (225), GTI (200), Megane Trophy (225), Astra OPC (240) Meganul in romania se vinde RS care este prima varianta de 225 si care a favut o suspensie de "plastilina". Trophy este revizuit, suspensia facuta de la inceput si a iesit treaba buna. GTI-ul pierde la puterea motorului fata de toata concurenta. Focus-ul este asteptat in teste iar Astra este cea mai puternica, avand cea mai buna acceleratie dar pierde la limita in fata Meganului pe circuit. QUOTE Ca argument vedeti comparatia Golf Gti- Megane Rs(225 cp, 6,5 s 0-100 kmh), unde golful il face muci pe francez la toate capitolele
Treaba sta invers cu Megane Trophy. GTI-ul a cam ramas in urma fata de concurenta. QUOTE Noul Vauxhall Astra VXR (240cp, 0-100 6,2s) e cel mai bun dintre toate. Pacat ca nu e disponibil si in Romania.
Din iarna probabil ca va fi. Data exacta nu o stiu dar cu siguranta va fi. Din toate eu mi-as lua Astra OPC (poate sunt si subiectiv). Am in plan asta peste vreo 2 ani. -------------------- |
|
|
Oct 16 2005, 12:43 PM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
sa inteleg ca impreza le surclaseaza pe toate :angel:
-------------------- |
|
|
Oct 16 2005, 04:31 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Probabil ca n-ai observat (deh, nimeni nu e perfect) dar aici se vorbeste despre hot-hatchuri. Adica masinile alea din clasa compacta cu motoare de 200+ cp. Si ca sa fiu un pic offtopic (nici n-as fi primul din acest thread), la pretzu CIP al unei Impreza WRX STI mai adaugi 3500 si-ti iei un Golf GTI full options (toate prostioarele posibile mai putin piele, pe care n-o sufar) cu banu' jos. Si ca sa fiu si mai off-topic, in cam toate testele efectuate, WRX STI a fost batut de o anumita masina cu trei romburi rosii in frunte.
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Oct 16 2005, 04:55 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
WRX STI este altceva , eu ma refer la WRX simplu care vine si in varianta hatch 5 usi documenteza-te un pic
te las cu o poza in anumite teste , si lancer este o masina buna ale carei calitati nu le contest , doar ca pana la evo 9 a fost cam stearsa de pe clasamente de impreza . si sa nu uitam ca actuala impreza este doar un face lift inca nu a aparut noua impreza -------------------- |
|
|
Oct 16 2005, 05:29 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Chiar si asa, nu cred ca Impreza face parte din clasa compacta, decat poate daca o "inghesuie" vreo Tatra. Si tot are un pret umflat rau de tot (eu sunt impotriva leasingului din principiu; cu banu' jos sau deloc).
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Oct 16 2005, 06:30 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
Aia din poza nu prea arata a hatch, ci mai degraba a sportwagon. Concurentul ei este (parerea mea, nu dati in mine ) mai degraba noul Saab 9-3 sportwagon sau cum ii zice, caruia ii fac reclama si pe la noi. Ala descendent din avioane
-------------------- service ford suckz.
|
|
|
Oct 16 2005, 06:41 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
este 5 usi ,este hatch
inca cateva lamuriri . saab 9-2x ... pentru cunoscatori aia e parerea ta . daca tu nu vrei sa folosesti leasingul este treaba ta si inca o data documentati-va cititul nu face rau . inclusiv in privinta preturilor. -------------------- |
|
|
Oct 16 2005, 07:30 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Niet. Hatchback se numesc numai anumite masini din clasa subcompacta/compacta si anume cele cu fundu scurt. Restu cu 5 usi se numesc Station/Sport Wagon (depinde in principal de motorizari) sau, mai simplu, break (unii producatori folosesc denumirea de MPV pentru break-urile mai mici). Spre edificarea poporului dau ca exemplu VW Golf normal si VW Golf Variant (parca asa se numeste). Primul este clar hatchback, al doilea este wagon. La fel Fabia normala si Fabia Combi, sau Corola normala si Corola Verso (care este denumita MPV).
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Oct 16 2005, 07:32 PM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
impreza in 5 usi este la linia de delimitare dintre hatch si sport wagon .se cheama sports wagon , dar este scurta in fund . singurul lucru ce-l plaseaza acolo , este prezenta geamurilor laterale in spate, lipite de luneta. doar ca acestea sunt scurte si plonjate , asta denota faptul ca nu ne putem referi la un break .
in revistele de specialitate este pus langa golf, astra si bmw seria 1 . -------------------- |
|
|
Oct 16 2005, 10:06 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
Impreza e clasa medie sau compacta ? eu credeam ca e medie ? oricum nu e asa scurta, mie mi se pare mai degraba sportwagon.
-------------------- service ford suckz.
|
|
|
Oct 16 2005, 10:35 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 13-April 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 44.611 |
Comparatia cred ca nu se refera doar la timpii scosi pe circuit, unde stiu ca Subaru Wrx e mai buna, ci si la 'all day driving', pentru ca un hot hatch poate fi si masina de familie la o adica.
Sper sa nu se supere George, dar pe langa faptul ca dai cu rinichii de pamant la fiecare denivelare in Subaru, mai este si urata cu draci...Dumnezeule , au mai si platit designerul? |
|
|
Oct 16 2005, 10:39 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 13-April 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 44.611 |
Si ca sa fiu sigur ca George nu se supara, spun cu mana pe inima ca Legacy este superba. Sincer.
Dar Impreza cu ce a gresit? |
|
|
Oct 17 2005, 08:54 AM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la design nu sta nemaipomenit , recunosc
doar ca si la un golf GTI sau astra OPC dai cu rinichii de pamant pentru ca acei 200cp+ trebuie sa stea pe curbe bine , asa ca suspensiile tari sunt a must have . impreza este clasa compacta+ . legacy este clasa medie + . adica se incadreaza la clasa respectiva desi sunt un pic mai mari decat masinile din clasa aceea. vezi www.subaru.ro pentru dimensiuni. -------------------- |
|
|
Oct 26 2005, 08:26 AM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 13-April 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 44.611 |
Au aparut primele 'driving impressions' despre Ford St.Ei zic ca e mai bun decat Golful, dar ca Gti este mai confortabil. La drumurile noastre cred ca Gti ramane solutia corecta.
http://www.channel4.com/4car/road-tests/dr...us-st-2005.html Oricum, cred ca arata cel mai bine dintre toate Hot Hatch-urile |
|
|
Oct 26 2005, 08:32 AM
Post
#20
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
jantele alea imi aduc prea tare aminte de astra
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 09:17 AM |