bmw 325i vs. honda accord 2.4 i |
This topic is about bmw 325i vs. honda accord 2.4 i, the author, Claudiu58249, wrote about: Stiu ca Bmw este mai scump cu peste 10k cip, dar ma intereseaza cum se conduce mai bine,( reprize , acceleratii, consum) un 6 cil. sau un 4 cil.(honda ... To read more just scroll down
bmw 325i vs. honda accord 2.4 i |
Oct 13 2005, 01:00 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 12-October 05 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 58.242 |
Ce ma sfatuiti? Modlele sunt 2006. |
|
|
Oct 13 2005, 03:03 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Diferenta esentiala e tractiunea... BMW are RWD deci va fi mai manevrabil vara... mici probleme la pornire pe zapada ... Honda e cu tractiune fata... nu ia virajele ca una cu tractiune spate dar nici de ras nu te faci cu ea... oricum diferentele sunt multe de tot... in afara de clasa (medie) nu au prea multe lucruri in comun... (mai ales pretul )
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2005, 03:26 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
325i ( cred ca vorbesti de noul model) este o masina mai buna. acceleratia si manevrabilitatea sunt mai bune, consumul e mai mare. daca ai banii si nu te deranjeaza RWD se merita.
vechiul 325 ( E46) nu e cu mult superior ( acceleratia e aceeasi, consumul e mai mare dar manevrabilitatea este mai buna, si pretul chiar SH poate fi mai mare mai ales daca are sub 30-40k km la bord). consumul e mai mare ( nu e punctul forte in general la BMW). Accord 2.4 e in mod sigur mai economica, este una dintre cele mai manevrabile FWD disponibile dar nu e in liga cu BMW. cam la acelasi nivel de manevrabilitate e si noul A4 FWD, quattro poate are un mic avantaj. la acelasi nivel cu Accord este si Legacy. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 03:45 PM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
legacy are un plus pentru AWD -------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 04:51 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
AWD e un plus in anumite situatii ( apa, noroi, zapada si acceleratia initiala =0-30-50km/h) si un minus in altele ( consum plus acceleratia in midrange si uprange = 30-60km/h, 50-80, 80-120,etc.) -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 04:59 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
absolut corect pentru romania AWD este un plus
-------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 05:26 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
bmw e o masina premium pana la urma orice s-ar spune iar fiabilitate nu poate fi pusa la indoiala. iar tractiunea spate daca este uscata iti da senzatii unice. 2.5 24 V si nu vei regreta. consumul e in jur de 13-15% in oras dar depinde si de stilul de condus. in afara cam 8%. (vorbesc de modelul vechi, probabil cel nou nu difera cu mult). la bmw nou nu imi place spatele care mie personal imi pare copiat de mitsubishi. din cate stiu motorul de 2.56 atat benzina cat si motorina sunt foarte fiabile. au fost niste probleme dar cu 2.0. despre honda nu stiu mare lucru
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 13 2005, 05:34 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
noul 325 are acum varianta mai simpla ( fara Valvetronic) a motorului de 3.0l care are 215CP.
varianta mai evoluata a acestui motor ( cu Valvetronic) care este pe 330 are 255CP. asadar ultimele cifre ale modelului nu mai spun cilindreea motorului cum e traditia la BMW... motorul 2.4 de la Honda este si el o bijuterie: are 190CP, galerie de admisie variabila, DOHC, iVTEC. se poate tuna din chip la 210-220CP. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 06:17 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Cred ca a compara cele 2 motoare e oarecum inutil... ambele sunt reusite (cel del honda e mai reusit tehnic, dar nu cred ca cineva va simti diferenta)... diferentele majore sunt: pret, tractiune (fata/spate), imagine... Eu as alege BMW pt RWD si imagine... desigur daca as avea banii necesari... nu ca honda ar fi o alegere proasta... ambele sunt masini foarte bune, diferenta o vor face gusturile persoanle respectiv bugetul...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2005, 07:33 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 12-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.279 |
Domnule Iulian, trebuie sa mentionez ca nu te-ai documentat suficient. Modelele BMW 325 si 330 beneficiaza in momentul de fata de acelasi motor dar mai ales amandoua au Valvetronic. Este o greseala des intalnita pe acest forum. Diferenta de putere nu provine de la sistemul Valvetronic care dupa opinia unora este luat de la japonezi. Total eronat!
Sistemele difera foarte mult. 325 3.0-liter dual overhead cam (DOHC), 24-valve inline 215-horsepower 6-cylinder engine with composite magnesium/aluminum engine block, Valvetronic, and Double VANOS steplessly variable valve timing 330 3.0-liter dual overhead cam (DOHC), 24-valve inline 255-horsepower 6-cylinder engine with composite magnesium/aluminum engine block, Valvetronic, and Double VANOS steplessly variable valve timing 3-stage air intake manifold Diefenta de putere dintre modele provine: While both the 325i and 330i employ the newly developed 3.0-liter inline six-cylinder engine, the 325i is rated at 215 hp, while a three-stage induction system, different exhaust, and powertrain software results in a 255 hp output from the same engine in the 330i. Iar pentru Claudiu: In afara faptului ca sunt in clase similare (cum mentiona cineva mai sus) aceste autoturisme nu au nimic in comun unul cu celalalt. Mai ales daca vorbim de performante, calitate dotari si imagine BMW ramane lider chiar daca unii sunt de acord sau nu. |
|
|
Oct 13 2005, 07:48 PM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
si matale VLAD esti ? bine ai venit pe forum , iar pe iulian noi il pretuim destul de mult , asa ca ai putea sa aduci niste linkuri de pe siturile oficiale ?
-------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 08:57 PM
Post
#12
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pai cred ca nu avem nici un specialist in amandoua masinile, cineva care a condus ambele modele si poate sa faca o comparatie profesionista.
Sunt cativa specialisti in una dintre masini si in rest fani ai uneia dintre marci sau ai celeilalte. Si de regula fanii sunt de un subiectivism absolut, fiind in stare sa sustina cele mai mari aberatii din lume cu o vehementa ncredibila. Eu, ca si fan al marcii BMW, deci subiectiv in aberatiile mele , cred ca 325i e mai performant. Acum vine intrebarea: merita diferenta de performanta si de imagine 10000 euro in plus? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 09:02 PM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai daca ii ai poti spune ca merita , altfel eu as alege un legacy 3.0 R hac ... na ca am spus-o
accord este vreo 22500 cip, legacy 3.0R este 30 000 CIP ... 325 este ? cat ? -------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 09:10 PM
Post
#14
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
http://bmw.masini.ro//masini-noi-detalii-t...Ci-Liftback.htm
E Ci, dar cred ca e pe aproape ca pret de sedan. Dar la banii astia nu cred ca se compara ca dotari nici cu Accord nici cu Legacy. Probabil trebuie sa mai pui cam 15000 pentru a egala dotarile celorlalti. Aaa, sa nu uit...330Ci e cu 2000 mai scump, e 29000 si ceva CIP. E mai performant ca Subul de 3l? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 09:14 PM
Post
#15
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu e chiar asa ai vazut lista de dotari de la legacy 3.0r? are tot ce vrei pana la navigatie
plus ca pretul ala (care mi l-ai dat tu) e de la modelul din 2001 325 i costa acum 28.900 CIP / 29 .900 CIP ! http://www.bmw.ro/download/BMW%20-%20Lista...%20Standard.pdf in plus nu stiu dotarile standard , DAR CU SIGURANTA nu are navi in standard -------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 09:15 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
@vlad: mea culpa. eu am citit pe undeva, pacat ca nu imi amintesc unde, ca valvetronic-ul nu este prezent pe varianta de 215CP. probabil ca nu am folosit o sursa buna, sau memoria imi joaca feste.
Valvetronic nu este copiat dupa japonezi dar e echivalentul VTEC-ului Honda, fiind o forma de "lift control". este un omagiu indirect pentru Honda, faptul ca BMW a introdus un dispozitiv cu aceeasi functie, chiar daca 15 ani mai tarziu. VVTi-ul Toyota are si "lift control" de 4-5 ani. deci BMW sunt nr. 3 ca ordine de aparitie pe piata pentru "lift control". VANOS este VVT-ul BMW si e similar celui al Toyota care sunt primii care l-au scos in forma actuala. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 09:20 PM
Post
#17
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE(G e o r g e) nu e chiar asa ai vazut lista de dotari de la legacy 3.0r? are tot ce vrei pana la navigatie
Nu ai fost atent George... Asta am sustinut si eu, ca la BMW trebuie sa mai adaugi... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 09:21 PM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu am inteles pe dos
ajungem la un 45 000 CIP la BMW jenant -------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 09:22 PM
Post
#19
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE(Iulian HondaFan) deci BMW sunt nr. 3 ca ordine de aparitie pe piata pentru "lift control".
VANOS este VVT-ul BMW si e similar celui al Toyota care sunt primii care l-au scos in forma actuala. Iulian, Vanos avea M3 din anii 90. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 09:22 PM
Post
#20
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
si japonezii in anii 80
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:00 PM |