Mitsubishi outlander |
This topic is about Mitsubishi outlander, the author, NARCIS100900, wrote about: Am din decembrie anul trecut un mitsubishi Outlander 2.0 Intense 136 CP si am 2500 kM facuti dar consumul este mult peste cel din manual: exterior 9,3 ... To read more just scroll down
Mitsubishi outlander |
Mar 6 2007, 09:26 AM
Post
#21
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 6-March 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 100.893 |
|
|
|
Mar 8 2007, 01:16 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
cauta sa vezi care e viteza economica.
la al meu lancer consumul e trecut de 5.6 in afara. eu personal nu cred ca am reusit sa obtin sub 7 de prea multe ori. si totusi, la un drum lung, a condus sotia. consumul sub 6%. concluzie: daca vrei consum redus, stai pe scaunul din dreapta. :angel: :angel: :angel: -------------------- |
|
|
Mar 9 2007, 06:29 PM
Post
#23
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 9-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.178 |
Azi am fost la MIT Motors si am plecat extrem de incantat de noul Outlander...
Pare un SUV veritabil, desi motorizarea diesel (de la VW) ar putea trezi semne de intrebare. Are un look mult mai agreabil, mai ales spatele... Imi pare atractiva oferta lor, desi ajunge cu toate taxele pe la 26.000 E - varianta de baza... Modelul Intense este mai "intens", insa ajung la 30.000 As opta pentru varianta de luat in leasing (pe firma) insa nu stiu ce se intampla cu taxele vamale...se platesc la final? la vanzare catre persoana fizica? sau se platesc oricum? Am ca alternative: un VW Passat nou (cu 4 motion) sau un A4 second hand (modelul nou din 2005) cu quattro... Ce ma sfatuiti? |
|
|
Mar 16 2007, 08:29 AM
Post
#24
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 19-August 06 From: MOLDOVA Member No.: 85.062 |
Ce ma sfatuiti?[/quote] Am un amic care care Outlander, model 2005, benzina.O masina mai mult decit buna, testata in orice conditii de teren.Transmisia 4x4 este foarte reusita, ceea ce nu este valabil la Audi sau VW, unde sunt niste glume de 4x4.Am mers cu Octavia 4x4 si parca era 2x4 in conditii de iarna si avea gume bune. |
|
|
Apr 18 2007, 12:57 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Ionel-34) Ce ma sfatuiti?
Masina arata foarte bine dar motorizarea nu este stralucita, este reclamata lipsa cuplului motor la turatii joase -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Apr 18 2007, 04:51 PM
Post
#26
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-September 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 56.963 |
Da, am condus si eu acest model, si trebuie tinuta constant la cel putin 2.200 rpm pt a intra turbo in functiune. Daca va place stilul mai "agresiv" masina este PERFECTA.
|
|
|
Apr 18 2007, 05:14 PM
Post
#27
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 25-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.765 |
Lipsa de raspuns a motorului este o impresie produsa de sistemul de control a tractiunii si stabilitatii (MASTC), care poate fi decuplat, pentru demaraje mai energice, sau daca este nevoie de putere indiferent daca rotile patineaza sau nu.
Motorul diesel are totusi 310Nm/1750 -2500 rpm. Incercati si cu MASC decuplat. Veti vedea diferenta. |
|
|
Apr 30 2007, 07:22 PM
Post
#28
|
|
pilot Group: Membri Posts: 364 Joined: 24-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.713 |
Mie mi se pare ca florin incurca cifrele cand vine vorba despre consum. 9-10% in oras cu Outlander ... pare o gluma.
Care este, pana la urma, consumul real (urban si extraiurban0? |
|
|
May 16 2007, 08:02 AM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.454 |
eu am outlander-ul 2.0 pe benzina de 1 an si jumatate. in tot acest timp am obtinut un consum mediu de 9,2 l.
anul trecut am mers in grecia si am avut consum la drum lung 8,5. in schimb in salonic si atena, orase mai infioratoare decat bucurestiul la trafic, am avut 10,2 l. in bucuresti consuma 9,8 l. iar vara cand stai ore intregi in trafic cu aerul conditionat pornit consuma maxim 10,2 l. despre iarna n-am ce sa spun fiindca iarna asta numai iarna n-a fost. la inceput m-am indoit si eu de veridicitatea indicatiilor computerului de bord dar in timp m-am convins ca acesta e consumul real. cel putin la al meu... -------------------- |
|
|
May 16 2007, 02:16 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Super tare Florin,
Ar trebui sa impartasesti si altora din experienta ta. |
|
|
Jun 7 2007, 10:03 AM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Otlanderul nou arata foarte bine la exterior, la interior insa pare o jucarie chinezeasca si ma refer in special la bord...plastic 100%.
-------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 7 2007, 10:40 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Cristi,
Nu cred ca ai o referinta prea buna in ceea ce priveste plasticele chinezesti. Ar trebui sa vezi un Hoover, acolo sa vezi senzatii, de tenisi chinezesti in picioare . Si la urma urmei, exceptand masinile din clasa premium care au bordul fie din lemn de esente nobile fie din piele, toate celelalte au bordul din plastic. |
|
|
Jun 7 2007, 10:53 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Bogdan104277) Cristi,
Nu cred ca ai o referinta prea buna in ceea ce priveste plasticele chinezesti. Ar trebui sa vezi un Hoover, acolo sa vezi senzatii, de tenisi chinezesti in picioare . Si la urma urmei, exceptand masinile din clasa premium care au bordul fie din lemn de esente nobile fie din piele, toate celelalte au bordul din plastic. aspectul exterior deosebit al outlanderului impune niste pretentii mai mari la interior...nu prea se pupa interiorul cu exteriorul... Si apoi nu e o masina pentru oricine, trebuia mai multa grija la interior. Cel mai mult ma amuza potentiometrele care par a fi pictate de niste copii de gradinita.... Am inteles ca vor fi si versiuni de Outlander echipate cu motoare Mitsubishi, e adevarat ? -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 7 2007, 10:57 AM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Da,
cele pe benzina...de 2.4 litri si V6 3.0 litri, combinate cu CVT. |
|
|
Jun 7 2007, 11:01 AM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Mie bordul mi se pare OK.
La urma urmei e chestie de gust - stiu persoane care considera bordul de Colt, ieftin, dar daca vad aceleasi materiale pe un BMW sau o Mazda 6 vor zice, "ce material cool", cu toate ca este vorba de absolut acelasi material. Nu stiu despre care potentiometre vorbesti? |
|
|
Jun 7 2007, 11:21 AM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Bogdan104277) Mie bordul mi se pare OK.
La urma urmei e chestie de gust - stiu persoane care considera bordul de Colt, ieftin, dar daca vad aceleasi materiale pe un BMW sau o Mazda 6 vor zice, "ce material cool", cu toate ca este vorba de absolut acelasi material. Nu stiu despre care potentiometre vorbesti? Normal ca e chestie de gust si bordul nu e rau, dar dupa ce am vazut masina la exterior si arata atat e bine incat chiar este pe gustul meu ...bordul nu se ridica la nivelul masinii...in rest comenzile functioneaza impecabil, levierul nu agata, merge ca uns samd. Potentiometre...pentru ventilatie, caldura .... -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 7 2007, 11:48 AM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Chestie japoneza...
Nici eu n-am inteles-o. E pur si simplu un alt mod de a vedea lucrurile.. |
|
|
Jun 7 2007, 02:37 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Bogdan104277) Chestie japoneza...
Nici eu n-am inteles-o. E pur si simplu un alt mod de a vedea lucrurile.. Puteau macar sa-mi ceara parerea... -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 7 2007, 04:21 PM
Post
#39
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 15-January 07 From: Bucuresti Member No.: 96.852 |
cel mai placut element al designului exterior pentru MIT Outlander - the “Mount Fuji” grille
now that`s japan -------------------- MIVEC Power | Drive Alive
|
|
|
Jun 8 2007, 03:23 PM
Post
#40
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 24-December 06 From: Timisoara Member No.: 95.417 |
QUOTE(florin31461) eu am outlander-ul 2.0 pe benzina de 1 an si jumatate. in tot acest timp am obtinut un consum mediu de 9,2 l. anul trecut am mers in grecia si am avut consum la drum lung 8,5. in schimb in salonic si atena, orase mai infioratoare decat bucurestiul la trafic, am avut 10,2 l. in bucuresti consuma 9,8 l. iar vara cand stai ore intregi in trafic cu aerul conditionat pornit consuma maxim 10,2 l. despre iarna n-am ce sa spun fiindca iarna asta numai iarna n-a fost. la inceput m-am indoit si eu de veridicitatea indicatiilor computerului de bord dar in timp m-am convins ca acesta e consumul real. cel putin la al meu... Posibil, dar depinde putin si de benzina. Eu la Outlanderul meu daca pun OMV100 am un consum de aprox. 11 l (90% in oras) cu AC pornit. Cu OMV95 consumul a crescut cu 0.5-1 l. In mod ciudat cu MolEvo (CO99) am obtinut cel mai mic consum 10.7 l in oras. This post has been edited by Alin95424: Mar 15 2008, 07:31 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:18 AM |