Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi outlander
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2
catalin58047
salutare natiune
stie careva care e pretul cip
sint bune de ceva ?
unde as putea sa vad mai mule detalii ,poze etc?
e mai bun tucson
merita sa le aduci din germania ?
iesi mai scump ?
G e o r g e
1.a. http://www.mitsubishiromania.ro/
2.da
3.vezi 1.a.
4.NU
5.SH?
6.DA la noi posibil si la SH smile.gif

edited by admin
Marius43590
Outlander e o masina super. totusi tin minte ca atunci cand a fost lansata in europa, unul din comentarii era ca nu sta asa bine la finisaje (au gasit ei o bucata de piele care iesea din bord - undeva pe partea dreapta).

mie personal imi place foarte mult. Am facut cateva sute de km cu ea, din pacate nu la volan sad.gifsad.gifsad.gif.
Nicolae58524
Catalin,

Si eu vreau sa imi iau un Outlander, modelul Turbo. Pe site scria ceva gen 21.000 CIP, insa azi dimineata am vazut spre surpriza mea ca au schimbat site-ul si nu mai e nici o referire la modelul turbo !

Stie careva daca se aduce si modelul turbo la noi ?
G e o r g e
au oferta cei de la subaru la noul forester wink.gif

17900 2.0X (foarte echipat!) 158cp
24900 2.5XT 230 cp(inclusiv navigatie)
Nicolae58524
Revin, se aduce turbo la noi, am vorbit cu ei. Costa 21.350 CIP full option ( inclusiv piele alcantara, etc, etc. ) :-)

A condus careva asa ceva, cum e ?
Mihai 36955
Un Pajero Sport nu va intereseaza? Model Septembrie 2003.
florin31461
am si eu un mitsu-c outlander 2.0 din ianuarie. l-am luat in leasing. vad ca nimeni de pe forum nu zice nimic de modelul asta. pacat ! este asa de frumusel si de destept...
in ianuarie si februarie l-am testat pe gheata si pe zapada. e incredibil cum se aseaza si cum revine cand incepe sa alunece ! e o masina de mare clasa dupa mintea mea. la drum lung consuma undeva pe la 7,5l iar in oras 9,2.
abia acum inteleg si eu ce-i aia 4X4. pot sa-mi spuna mie 100 de superprofesionisti ca-s la fel si masinile bune cu tractiune pe fata, nu-i mai cred.
in iulie il scot la plimbare in grecia si-l catar pe meteora. abia astept sa-l vad cum se comporta fata de vechiul passat din '89...
sunt tare trist ca nimeni nu zice o vorba buna de el. toti vorbesc numai de Q7, mertane4X4, suzuki, honde si subaru. pacat ca asta nu apare la nici o sugestie de 4X4...
si probabil ca nici acest mesaj nu-l va citi decat moderatorul ca sa vada daca nu-i out of topic. nu-i nimic, eu raman cu mitsu-cul si-s tare mandru si fericit cu el :wave:
Vlad60338
Salut Florin, felicitari pentru achizitia ta.

Referitor la remarca ta despre "exclusivitate" ca sa zic asa, nu pot decat sa te invidiez. Consider totusi ca a fi astazi altfel, a gandi oarecum diferit sau a poseda un lucru cu care sa te mandresti este o mare calitate.
Valabil si pentru masini. Fii mandru cu masina ta (pentru ca este o masina absolut senzationala - eu o cunosc f. bine) si fi la fel de mandru deoarece esti o aparitie inedita pe strazi.
Vorba unui coleg de-al meu: pai daca si X si Y si-au luat masina aia, eu cum sa o mai cumpar ?!? as fi la fel de banal ca si ei.
Bineinteles ca din griul X5-urilor de pe strada (si diesel, ca n-au bani de benzina) masina ta va straluci. Fii mandru ca n-ai aruncat caruta de bani pe un Q7 sau un ML si ai ales una din cele mai corecte si atente SUV-uri facute vreodata. Fii mandru ca pe capota ta apare Mitsubishi si nu vreo marca "inventata ca mare creatoare de 4x4" precum Kia, Hyundai sau
Audi/BMW.
Deci pentru oameni care doresc sa-si exprime personalitatea si prin masina pe care o conduc a fii exclusivist este o mare CALITATE.
Pentru restul... vorba unui taranus de la SIAB: "Pai cu banii astia imi iau Passat. Si e Volkswagen!!!" (si eventual diesel 1.3 daca se poate sa-mi consume putin :minigun: ).

Totusi ma mira o afirmatie: consumul. Nu stiu de unde ai scos cifrele alea ca eu combinat sub 10 n-am auzit ca poate lua.
Bogdan-Valeriu48172
QUOTE(Vlad60338)
Salut Florin, felicitari pentru achizitia ta.

Referitor la remarca ta despre "exclusivitate" ca sa zic asa, nu pot decat sa te invidiez. Consider totusi ca a fi astazi altfel, a gandi oarecum diferit sau a poseda un lucru cu care sa te mandresti este o mare calitate.
Valabil si pentru masini. Fii mandru cu masina ta (pentru ca este o masina absolut senzationala - eu o cunosc f. bine) si fi la fel de mandru deoarece esti o aparitie inedita pe strazi.
Vorba unui coleg de-al meu: pai daca si X si Y si-au luat masina aia, eu cum sa o mai cumpar ?!? as fi la fel de banal ca si ei.
Bineinteles ca din griul X5-urilor de pe strada (si diesel, ca n-au bani de benzina) masina ta va straluci. Fii mandru ca n-ai aruncat caruta de bani pe un Q7 sau un ML si ai ales una din cele mai corecte si atente SUV-uri facute vreodata. Fii mandru ca pe capota ta apare Mitsubishi si nu vreo marca "inventata ca mare creatoare de 4x4" precum Kia, Hyundai sau
Audi/BMW.
Deci pentru oameni care doresc sa-si exprime personalitatea si prin masina pe care o conduc a fii exclusivist este o mare CALITATE.
Pentru restul... vorba unui taranus de la SIAB: "Pai cu banii astia imi iau Passat. Si e Volkswagen!!!" (si eventual diesel 1.3 daca se poate sa-mi consume putin :minigun: ).


100% de acord cu opinia aceasta!smile.gif
Paul46623
@Vlad60338: Nu sufar de fanboism (prea mult) pentru vreo marca (in afara poate de Moto Guzzi, dar aia e alta discutie) insa cred c-ai face bine sa scoti Audi din lista aia a ta. Motivul se numeste Ur-Quattro.

P.S.: Si singurul sistem AWD cu adevarat bun la Mitsubishi se gaseste pe singura masina cu adevarat buna de la Mitsubishi (cea care este mai buna decat "cealalta"): Lancer Evolution IX.
florin31461
va multumesc din suflet tuturor !
abia m-am intors cu mittsu-cul din grecia. am facut 3700 de km., a fost cea mai lunga iesire a noastra de pana acum. s-a comportat nemaipomenit. e o masina cu adevarat beton. prin bulgaria am mers 160/h n-am luat nici un radar, am un detector whistler o nebunie. am vazut toate cele 9 la dus si 8 la intors. crapau politistii bulgari de ciuda ca nesimtitii stau numai in locuri nebanuite si baga restrictii de 40 la ora...
consumul este exact cum v-am spus: a variat intre 9,6 cand o frigeam si 9,2 cand mergeam cu 80-100. prin oras nu a sarit de 9,6 dar nici nu am mers mult pe acolo...
masina se comporta senzational, credeti-ma ca-si merita banii. in ianuarie cu ajutorul lui D-zeu termin leasingul. am dus-o totusi la reprezentanta asa de-o smecherie inainte de a pleca din tara si pt. a-mi regla putin ambreiajul mai sus. au vazut-o oamenii aia si mi-au spus ca pot face cartea tehnica dupa ea. la intoarcere, dupa ce nevasta-mea a golit free-shopul din grecia de suveniruri si cacatele de dat cadou, am realizat ca totusi portbagajul e putin cam mic biggrin.gif
altfel e o masina super, ma bucur ca mai sunt si altii care o plac, va stau la dispozitie cu orice ati vrea sa aflati despre acest model. deocamdata am 7800 de km, la 10000 o duc la revizie.
va doresc tuturor concedii, vacante si calatorii placute. sa va bucurati de masinile voastre si sa fiti sanatosi !
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Gabriel-Doru72146
Salut Florine și felicitări pentru achiziție!
Cum sunt in cautarea unui SUV iti multumesc pentru informatii si te rog sa-mi dai citeva detalii:
- consum in circulatia infernala din Bucuresti;
- costuri service si atitudinea generala dealer - service
- care din cele trei variante de motorizare o ai?
Multumesc si astept sa ne tii la curent cu noutati despre masinuta! :coolspeak:
Vlad60338
QUOTE(Paul46623)
@Vlad60338: Nu sufar de fanboism (prea mult) pentru vreo marca (in afara poate de Moto Guzzi, dar aia e alta discutie) insa cred c-ai face bine sa scoti Audi din lista aia a ta. Motivul se numeste Ur-Quattro.

P.S.: Si singurul sistem AWD cu adevarat bun la Mitsubishi se gaseste pe singura masina cu adevarat buna de la Mitsubishi (cea care este mai buna decat "cealalta"): Lancer Evolution IX.


Am precizat clar: masini 4x4 si nu sisteme de tractiune integrala. Daca nu cunosti diferentele intreaba si am sa te lamuresc
florin31461
imi cer scuze pt. intarziere dar am plimbat mitsuc-ul si prin delta cateva zile.
- in circulatia infernala din bucuresti, functie de trafic si ora din zi, mitsuc-ul papa 10,8 pana la 11.2l benzina.
- pai la costuri n-am ce sa-ti spun, din ianuarie si pana acum nu i-am pus decat lichid de spalat geamurile. consumul mediu de benzina mi-a iesit 9,6l. la service (la mitsubishi in spate la romexpo) am dus-o sa-i reglez ambreiajul mai sus si s-o vada in general, oamenii au fost mai mult decat amabili, le-am dat si eu o atentie, ...
- relatia cu dealerul se pastreaza si acuma, ii mai sun sa-i intreb de una, de alta, sunt mai mult decat draguti si amabili.
- eu am modelul cel mai standard 2.0 ca sa spun asa. cel turbo nu m-a interesat, eu o folosesc mai mult ca masina de familie, mi-ajung performantele lui, nu sunt un tip sportiv. celalat mai utilat, nu m-a interesat fiindca mi s-a parut o prostie sa ai trapa cand ai aer cond. si cd-ul din dotare nu justifica banii in plus.
ncristi
Motor diesel nu au?

Imi place masina (si pretul) si cam vine vremea sa deschid si eu un topic la versus
smile.gif
florin31461
nu, n-au diesel la outlander. si nici ala nou care a aparut in japonia luna asta si in europa va veni la anul nu are motorizare diesel...astept deschiderea subiectului la versus
:boxing: :boxing: :boxing:
tudor91324
QUOTE(florin31461)
- eu am modelul cel mai standard 2.0 ca sa spun asa. cel turbo nu m-a interesat, eu o folosesc mai mult ca masina de familie, mi-ajung performantele lui, nu sunt un tip sportiv. celalat mai utilat, nu m-a interesat fiindca mi s-a parut o prostie sa ai trapa cand ai aer cond. si cd-ul din dotare nu justifica banii in plus.


Spune-mi te rog cat te-a ajuns pe luna leasingul, avans, rata reziduala. Multam in avans.
Bogdan90772
Salut tuturor.

Vreau sa raspund in primul rand lui Florin 31641 si Ncristi: noul Outlander va veni in Europa in primul rand cu motorizare diesel de 2 litri si 140 CP/310Nm.
Ulterior vor veni o noua motorizare diesel de 2.2 litri si doua pe benzina.
Deci o parte din asteptarile voastre au primit un raspuns pozitiv.
florin31461
1000000 de scuze pt. intarzierea raspunsului ! dar am avut la serviciu o perioada infernala datorata venirii sarbatorilor.
eu am ales varianta de leasing cea mai rapida, cu avansul cel mai mare (50%) si valoarea reziduala 0 la sfarsit, practic inclusa in rate. astfel am dat avans 8500 euro si cu tot cu asigurare, dobanda, management, etc. am platit timp de 11 luni intre 29,5 si 30,2 milioane lunar. dar sunt toate variantele la http://www.mitsubishiromania.ro/Alege-mitsubishi_30.html
in ianuarie dau ultima rata si noile taxe. am emotii...
NARCIS100900
Am din decembrie anul trecut un mitsubishi Outlander 2.0 Intense 136 CP si am 2500 kM facuti dar consumul este mult peste cel din manual: exterior 9,3l/100 (fata de 7,7 ) interior nu coboara sub 14l/100 (fata de 12,5)- e normal sau sa ma duc cu el la Service? La interior trafic intens iar la exterior nu am depasit 120km/h Am mers 80% din timp cu climatizarea pornita!
Marius43590
cauta sa vezi care e viteza economica.

la al meu lancer consumul e trecut de 5.6 in afara. eu personal nu cred ca am reusit sa obtin sub 7 de prea multe ori. si totusi, la un drum lung, a condus sotia. consumul sub 6%.

concluzie:
daca vrei consum redus, stai pe scaunul din dreapta. :angel: :angel: :angel:
Ionel-34
Azi am fost la MIT Motors si am plecat extrem de incantat de noul Outlander...
Pare un SUV veritabil, desi motorizarea diesel (de la VW) ar putea trezi semne de intrebare.
Are un look mult mai agreabil, mai ales spatele...
Imi pare atractiva oferta lor, desi ajunge cu toate taxele pe la 26.000 E - varianta de baza... Modelul Intense este mai "intens", insa ajung la 30.000
As opta pentru varianta de luat in leasing (pe firma) insa nu stiu ce se intampla cu taxele vamale...se platesc la final? la vanzare catre persoana fizica? sau se platesc oricum?
Am ca alternative: un VW Passat nou (cu 4 motion) sau un A4 second hand (modelul nou din 2005) cu quattro...
Ce ma sfatuiti?
ccccc85069
[
Ce ma sfatuiti?[/quote]

Am un amic care care Outlander, model 2005, benzina.O masina mai mult decit buna, testata in orice conditii de teren.Transmisia 4x4 este foarte reusita, ceea ce nu este valabil la Audi sau VW, unde sunt niste glume de 4x4.Am mers cu Octavia 4x4 si parca era 2x4 in conditii de iarna si avea gume bune.
Cristi86127
QUOTE(Ionel-34)
Ce ma sfatuiti?


Masina arata foarte bine dar motorizarea nu este stralucita, este reclamata lipsa cuplului motor la turatii joase
ovidiu56970
Da, am condus si eu acest model, si trebuie tinuta constant la cel putin 2.200 rpm pt a intra turbo in functiune. Daca va place stilul mai "agresiv" masina este PERFECTA.
Bogdan90772
Lipsa de raspuns a motorului este o impresie produsa de sistemul de control a tractiunii si stabilitatii (MASTC), care poate fi decuplat, pentru demaraje mai energice, sau daca este nevoie de putere indiferent daca rotile patineaza sau nu.
Motorul diesel are totusi 310Nm/1750 -2500 rpm.
Incercati si cu MASC decuplat. Veti vedea diferenta.
Henry90720
Mie mi se pare ca florin incurca cifrele cand vine vorba despre consum. 9-10% in oras cu Outlander ... pare o gluma.
Care este, pana la urma, consumul real (urban si extraiurban0?
florin31461
eu am outlander-ul 2.0 pe benzina de 1 an si jumatate. in tot acest timp am obtinut un consum mediu de 9,2 l.
anul trecut am mers in grecia si am avut consum la drum lung 8,5. in schimb in salonic si atena, orase mai infioratoare decat bucurestiul la trafic, am avut 10,2 l.
in bucuresti consuma 9,8 l. iar vara cand stai ore intregi in trafic cu aerul conditionat pornit consuma maxim 10,2 l.
despre iarna n-am ce sa spun fiindca iarna asta numai iarna n-a fost.
la inceput m-am indoit si eu de veridicitatea indicatiilor computerului de bord dar in timp m-am convins ca acesta e consumul real. cel putin la al meu...
Bogdan104277
Super tare Florin,

Ar trebui sa impartasesti si altora din experienta ta.
Cristi86127
Otlanderul nou arata foarte bine la exterior, la interior insa pare o jucarie chinezeasca si ma refer in special la bord...plastic 100%.
Bogdan104277
Cristi,

Nu cred ca ai o referinta prea buna in ceea ce priveste plasticele chinezesti. Ar trebui sa vezi un Hoover, acolo sa vezi senzatii, de tenisi chinezesti in picioare biggrin.gif .

Si la urma urmei, exceptand masinile din clasa premium care au bordul fie din lemn de esente nobile fie din piele, toate celelalte au bordul din plastic.

band.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Cristi,

Nu cred ca ai o referinta prea buna in ceea ce priveste plasticele chinezesti. Ar trebui sa vezi un Hoover, acolo sa vezi senzatii, de tenisi chinezesti in picioare biggrin.gif .

Si la urma urmei, exceptand masinile din clasa premium care au bordul fie din lemn de esente nobile fie din piele, toate celelalte au bordul din plastic.

band.gif


aspectul exterior deosebit al outlanderului impune niste pretentii mai mari la interior...nu prea se pupa interiorul cu exteriorul...
Si apoi nu e o masina pentru oricine, trebuia mai multa grija la interior.

Cel mai mult ma amuza potentiometrele care par a fi pictate de niste copii de gradinita....

Am inteles ca vor fi si versiuni de Outlander echipate cu motoare Mitsubishi, e adevarat ?
Bogdan104277
Da,

cele pe benzina...de 2.4 litri si V6 3.0 litri, combinate cu CVT.
Bogdan104277
Mie bordul mi se pare OK.
La urma urmei e chestie de gust - stiu persoane care considera bordul de Colt, ieftin, dar daca vad aceleasi materiale pe un BMW sau o Mazda 6 vor zice, "ce material cool", cu toate ca este vorba de absolut acelasi material.

Nu stiu despre care potentiometre vorbesti?
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Mie bordul mi se pare OK.
La urma urmei e chestie de gust - stiu persoane care considera bordul de Colt, ieftin, dar daca vad aceleasi materiale pe un BMW sau o Mazda 6 vor zice, "ce material cool", cu toate ca este vorba de absolut acelasi material.

Nu stiu despre care potentiometre vorbesti?


Normal ca e chestie de gust si bordul nu e rau, dar dupa ce am vazut masina la exterior si arata atat e bine incat chiar este pe gustul meu biggrin.gif ...bordul nu se ridica la nivelul masinii...in rest comenzile functioneaza impecabil, levierul nu agata, merge ca uns samd. biggrin.gif

Potentiometre...pentru ventilatie, caldura ....
Bogdan104277
Chestie japoneza... arigato.gif

Nici eu n-am inteles-o. E pur si simplu un alt mod de a vedea lucrurile.. biggrin.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Chestie japoneza... arigato.gif

Nici eu n-am inteles-o. E pur si simplu un alt mod de a vedea lucrurile.. biggrin.gif


Puteau macar sa-mi ceara parerea... biggrin.gif
Camarasescu96859
cel mai placut element al designului exterior pentru MIT Outlander - the “Mount Fuji” grille
now that`s japan arigato.gif
Alin95424
QUOTE(florin31461)
eu am outlander-ul 2.0 pe benzina de 1 an si jumatate. in tot acest timp am obtinut un consum mediu de 9,2 l.
anul trecut am mers in grecia si am avut consum la drum lung 8,5. in schimb in salonic si atena, orase mai infioratoare decat bucurestiul la trafic, am avut 10,2 l.
in bucuresti consuma 9,8 l. iar vara cand stai ore intregi in trafic cu aerul conditionat pornit consuma maxim 10,2 l.
despre iarna n-am ce sa spun fiindca iarna asta numai iarna n-a fost.
la inceput m-am indoit si eu de veridicitatea indicatiilor computerului de bord dar in timp m-am convins ca acesta e consumul real. cel putin la al meu...


Posibil, dar depinde putin si de benzina. Eu la Outlanderul meu daca pun OMV100 am un consum de aprox. 11 l (90% in oras) cu AC pornit. Cu OMV95 consumul a crescut cu 0.5-1 l. In mod ciudat cu MolEvo (CO99) am obtinut cel mai mic consum 10.7 l in oras.
Bogdan104277
Alin,

Consumul depinde asa demult de sofer, nici nu poti sa-ti imaginezi. Bineinteles ca si traficul isi are influenta lui. :bash:
Andrei Suzuki
Am fost si eu azi pe Expozitiei sa deschid un dosar de reparatii pt COltul meu si m-am urcat putin in noul Outlander.Mi-a placut ff mult. E foarte tare masina! Si materialele mi se par mai mult decat ok.
Alin95424
QUOTE(Bogdan104277)
Alin,

Consumul depinde asa demult de sofer, nici nu poti sa-ti imaginezi. Bineinteles ca si traficul isi are influenta lui.


De acord smile.gif

Am facut un drive test cu Outlander-ul nou. Arata bine, dar motorul diesel mie-mi pare foarte zgomotos. As face schimb, dar cu varianta pe benzina.
Cristi86127
QUOTE(Andrei Suzuki)
Am fost si eu azi pe Expozitiei sa deschid un dosar de reparatii pt COltul meu si m-am urcat putin in noul Outlander.Mi-a placut ff mult. E foarte tare masina! Si materialele mi se par mai mult decat ok.


Ce intelegi prin "materiale mai mult decat ok" si cu ce compari ? biggrin.gif
Mihai 36955
Salutare!
Referitor la noul OUTLANDER, mi se pare foarte tare masina comparand-o cu noul SANTA FE, noul CRV, noul RAV4, masini care le-am vazut.
Personal imi place foarte mult masina, felul cum arata, interiorul, dotarile, materialele, tot. In schimb nu am mers cu ea, dar urmeaza sa merg, dar dat fiind ca are motorul care il am si eu pe masina, si de care sunt mai mult decat multumit, nu vad de ce sa nu-mi placa. Singurul incoveninet este faptul ca nu se ofera cutie automata, asta pentru ca am zis ca urmatoarea masina va fi una cu cutie automata.

Are cinvea, stie cineva daca are ceva probleme.
Andrei Suzuki
Cristi,compar cu materialele din COlt (desi au alte preturi,dar nu conteaza) si in special cu cele din Grand VItara,ca doar sunt concurente.
Si pana la urma nu trebuie neaparat sa compari cu ceva.E suficient sa-ti placa si sa fie placute la atingere si,nu in ultmiul rand,usor de intretinut/curatat.
Cristi86127
QUOTE(Andrei Suzuki)
Cristi,compar cu materialele din COlt (desi au alte preturi,dar nu conteaza) si in special cu cele din Grand VItara,ca doar sunt concurente.
Si pana la urma nu trebuie neaparat sa compari cu ceva.E suficient sa-ti placa si sa fie placute la atingere si,nu in ultmiul rand,usor de intretinut/curatat.


Aha, am inteles.
Cristi86127
multumita celor de la mcar ieri am avut ocazia sa conduc noul outlander, nu pot spune ca l-am testat ca pentru o astfel de masina asta ar fi presupus mai multe si oricum nu ma consider un fin cunoscator al masinilor din clasa asta, motiv pentru care nici nu am prea multe de spus.

nici macar nu stiu cum se conduce un diesel, motiv pentru care l-am cam chinuit putin insa nu a parut deranjat, chiar s-a comportat excelent, mai deranjat a fost pustanul de la Mcar care vazand ca o ridic in turatii ceva mai mult (4000) si ca o tin drept pe linia de tramvai a tinut sa-mi precizeze ca daca stric masina o sa suport reparatiile, de asemenea si o eventuala amenda...foarte just, chiar i-am dat dreptate, insa nu tineam sa aud asta de la el...si apoi daca o masina se strica de la atata lucru atunci ceva nu este in regula....

Acreala tanarului apartinand generatiei PRO... nu m-a impiedicat sa ma bucur de masina, nu mi s-a parut deloc lenta asa cum am vazut intr-o emisiune auto la TV ci dimpotriva, este extrem de confortabila, demareaza foarte bine, este foarte silentioasa pentru un diesel, suporta foarte bine turatiile inalte...super.
Bogdan104277
Lenta pare cand este cuplat controlul de tractiune -ASC - care se comporta cam "tiranic" cu soferul neexperimentat - datorita cuplului mare care ajunge la roata sansele de patinare a acestora este foarte ridicat, de aceea se ajunge, in cazul in care nu stii sa-l folosesti la situatia ridicola de a opri motorul. Paradoxul este ca daca vrei "sa cazi la pace" cu ASC-ul trebuie ca initial sa reduci sarcina (apesi mai putin pe pedala de acceleratie), dupa care accelerezi progresiv.

Din ceea ce am observat eu, datorita cuplului mare disponibil la turatii mici utilizatorii noi de Outlander si datorita masivitatii masinii considera ca trebuie sa apese cu simt de raspundere pe acceleratie, se "supara" ASC-ul si gata...se ajunge la "divort" - se opreste motorul. :bash:

Daca in schimb decuplezi ASC-ul beneficiezi din plin de resursele motorului. biggrin.gif biggrin.gif . Lasi urme pe asfalt si in treapta 1 si in 2. garantat. arigato.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Lenta pare cand este cuplat controlul de tractiune -ASC - care se comporta cam "tiranic" cu soferul neexperimentat - datorita cuplului mare care ajunge la roata sansele de patinare a acestora este foarte ridicat, de aceea se ajunge, in cazul in care nu stii sa-l folosesti la situatia ridicola de a opri motorul. Paradoxul este ca daca vrei "sa cazi la pace" cu ASC-ul trebuie ca initial sa reduci sarcina (apesi mai putin pe pedala de acceleratie), dupa care accelerezi progresiv.

Din ceea ce am observat eu, datorita cuplului mare disponibil la turatii mici utilizatorii noi de Outlander si datorita masivitatii masinii considera ca trebuie sa apese cu simt de raspundere pe acceleratie, se "supara" ASC-ul si gata...se ajunge la "divort" - se opreste motorul. :bash:

Daca in schimb decuplezi ASC-ul beneficiezi din plin de resursele motorului. biggrin.gif biggrin.gif . Lasi urme pe asfalt si in treapta 1 si in 2. garantat. arigato.gif


Cand l-am condus eu nu cred avea ASC-ul cuplat si intr-adevar rupe aderenta daca acceleratia este apasata cu simt de raspundere.
Coltul diesel, outlanderul si grandisul m-au impresionat ca demaraj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.