Cel mai bun motor de 1.6l benzina? |
This topic is about Cel mai bun motor de 1.6l benzina?, the author, florin55503, wrote about: QUOTE(MR28673) Corect. Totusi constructorii seriosi au reusit sa tina sus stacheta. BMW, Alfa, Honda... corect dar cu consumul pe masura. ... To read more just scroll down
Cel mai bun motor de 1.6l benzina? |
Oct 13 2005, 06:03 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(MR28673) Corect. Totusi constructorii seriosi au reusit sa tina sus stacheta. BMW, Alfa, Honda...
corect dar cu consumul pe masura. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 13 2005, 06:05 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
si pretul pe masura de asemeni.
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 13 2005, 06:08 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Valentin50014) Alt motor VW
1,6 VVT din 2000-2005 (cica e EURO 4 din 2000) Manufactured 06.00 ▸ Emissions fulfil EU4 standard Capacity ltr. 1598 Output kW at rpm 92/6500 (125 CP DIN) Torque Nm at rpm 152/3000 Bore ø mm 76.5 Stroke mm 86.9 Compression ratio 11.5 RON min. 98 unleaded1) Injection, ignition SIMOS 3 Variable valve timing yes ce modele au avut motorul asta? din cate stiu Golful 4 sau 5 (care e modelul cel mai adecvat acestei motorizari) avea un 16V cu aprox. 105CP. TFSI-ul e un "sweetie"... diseara ma duc sa-l iau... sper sa nu-mi para rau ca l--am preferat in dauna 2.4iVTEC al Honda care pentru piata americana tocmai a fost upgraded la 205CP... 1.4TFSI ar merge si pe Golf/Octavia/Leon... cat are cuplul? -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 06:13 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(florin55503) si pretul pe masura de asemeni.
consumul la 1.6-1.7VTEC este inca printre cele mai bune din clasa ( il bate numai noul 1.8VTEC tocmai aparut). 1.6VVT al Toyota este tot pe acolo. pretul unui Civic 1.6 este f. bun in USA, Canada, UK, Turcia (unde se asambleaza Civic-uri) si posibil alte tari ale UE. Ro face exceptie deoarece motoarele sunt de provenienta japoneza pentru Europa. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 06:16 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Turcia (unde se asambleaza Civic-uri) si posibil alte tari ale UE
Tot la bursa se asambleaza? |
|
|
Oct 13 2005, 06:41 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
da, pe acolo (Gebze parca se cheama localitatea si in zona aceea a Anatoliei la Marea Marmara).
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 07:24 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(Iulian HondaFan) TFSI-ul e un "sweetie"... diseara ma duc sa-l iau... sper sa nu-mi para rau ca l--am preferat in dauna 2.4iVTEC al Honda care pentru piata americana tocmai a fost upgraded la 205CP...
1.4TFSI ar merge si pe Golf/Octavia/Leon... cat are cuplul? Mi-ai devenit foarte antipatic... Te invidiez! De motorul ala sunt indragostit... Sa-l stapanesti fericit, fara sa ai probleme cu el! Eu nu ma refeream la TFSI ci la fratele mai mic si mai tanar: TSI. Motorul de 1,4 l cu compresor si turbina care va echipa Golf GT (170 CP - 240 Nm@1750-4500 QUOTE(Iulian HondaFan) ce modele au avut motorul asta? din cate stiu Golful 4 sau 5 (care e modelul cel mai adecvat acestei motorizari) avea un 16V cu aprox. 105CP.
Polo GTI si ultimul benefeciar, Lupo GTI. -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Oct 13 2005, 09:04 PM
Post
#48
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
De acord ca sunt exceptionale motoarele, dar care dintre ele era de 1.6? :angel:
Vor avea preturi piperate cu siguranta, iar un Lupo chiar cu TSI nu m-ar incanta deloc, pentru ca nu cred ca incap in el... Eu sunt interesat de o masina de familie (2 adulti + 1copil) care sa faca 15000-20000 km pe an si sa consume cat de cat acceptabil, sa aiba ceva performante si sa nu te usuce la bani. Oarecum logic, alegerea mea se opreste la clasa mica sau compacta si la motoarele pe benzina de 1,6... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 09:19 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Ai inteles gresit, de fapt eu am fost putin confuz. Eu i-am raspuns lui Iulian, nu prea avea legatura cu subiectul si imi cer scuze pt. asta. Lupo/Polo au avut un motor de 1,6, am postat despre el mai devreme. TSI-ul nu va fi niciodata pe Lupo deoarece, acesta din urma, nu se mai fabrica...
-------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Oct 13 2005, 09:31 PM
Post
#50
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Corect, nu trebuie sa-ti ceri scuze fata de mine... Si ai dreptate cu Lupo, nu prea imi plac VW-urile si nu prea ma pricep la ele... Parerea ta a fost binevenita, incercam doar sa explic rationamentul meu in ceea ce priveste notiunea de masina in acceptiunea mea...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 09:46 PM
Post
#51
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 5-July 05 From: Constanta Member No.: 50.576 |
Iulian,
Poate tu stii mai bine.Honda a prezentat in Australia si piata sud Est Asiatica motorul 1.5 iDSI.Montat pe marci Hona Locale gen City ,Fit, etc.Sunt pe cale sa-l imbunatateasca pentru piata Europeana, in sensul cresterii puterii, daca nu ma insel de la 89-90 la 105 CP .Stii ceva mai mult? -------------------- Suzuki Grand Vitara 2L AT,Honda Jazz 1.4 iDSI CVT
|
|
|
Oct 13 2005, 10:25 PM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Fit este numele asiatic al Jazz. City este numele variantei sedan a Jazz/Fit.
Fit va fi introdus si in America la anul si motorul anuntat este unul de 1.5l dar nu stiu mai multe detalii despre motor ( dace e DSi sau nu). -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 10:28 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Valentin50014) Mi-ai devenit foarte antipatic... Te invidiez! De motorul ala sunt indragostit... Sa-l stapanesti fericit, fara sa ai probleme cu el!
Eu nu ma refeream la TFSI ci la fratele mai mic si mai tanar: TSI. Motorul de 1,4 l cu compresor si turbina care va echipa Golf GT (170 CP - 240 Nm@1750-4500 Polo GTI si ultimul benefeciar, Lupo GTI. merci. 1.4TSI nu este tot un turbo cu injectie directa? deci TFSI? un Lupo cu 125CP? cine vrea asa ceva? -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 10:30 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Tudor57991) De acord ca sunt exceptionale motoarele, dar care dintre ele era de 1.6? :angel:
Vor avea preturi piperate cu siguranta, iar un Lupo chiar cu TSI nu m-ar incanta deloc, pentru ca nu cred ca incap in el... Eu sunt interesat de o masina de familie (2 adulti + 1copil) care sa faca 15000-20000 km pe an si sa consume cat de cat acceptabil, sa aiba ceva performante si sa nu te usuce la bani. Oarecum logic, alegerea mea se opreste la clasa mica sau compacta si la motoarele pe benzina de 1,6... eu te-as sfatui sa te uiti la Corolla, Megane2 si eventual Ford Focus si Mazda3 daca aceasta e motorizarea dorita. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 13 2005, 10:42 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Ba da, dar are mai multe in plus, printre care si un compresor mecanic. Pana la 2400 rot/min se foloseste compresorul, intre 2400-3500 se folosesc amandoua (compresor + turbina), peste 3500 ramane numai turbina. Prin "twincharge" cica au reusit eliminarea "turo lag-lui". reducerea noxelor precum si un consum mediu de 7,2 l la 170 CP
Mai multe informatii aici: http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...lkswagen/1.html P.S. Tu inca mai esti pe net? In locul tau dadeam tarcoale prin jurul dealer-ului... -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Oct 14 2005, 05:11 AM
Post
#56
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
interesant acest 1.4TSI. ma gandesc ca ar merge si pe Passat...
mesajele le-am scris la cabinet (dupa masa a fost lalaiala) ca oricum nu puteam pleca pana la 4:30. la 6:00 am fost la dealer,si la 7:00 am iesit la volanul A3-ului... impresii pe topicul de specialitate: A3... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 14 2005, 05:16 AM
Post
#57
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
hai cu impresiile si cu topicul ca sunt curios
si vvreau poze , multe multe poze sa-l stapanesti sanatos si fara probleme . -------------------- |
|
|
Oct 14 2005, 10:39 AM
Post
#58
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(Valentin50014) Ba da, dar are mai multe in plus, printre care si un compresor mecanic. Pana la 2400 rot/min se foloseste compresorul, intre 2400-3500 se folosesc amandoua (compresor + turbina), peste 3500 ramane numai turbina. Prin "twincharge" cica au reusit eliminarea "turo lag-lui". reducerea noxelor precum si un consum mediu de 7,2 l la 170 CP
Mai multe informatii aici: http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...lkswagen/1.html Pare "inspirat" dupa multijetul biturbo de 1.9L si 210 CP pus la punct de opel... Acelasi principiul pentru supraalimentare, doar constructiv difera. http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=20 Si mai difera si ca unul e diesel si unul benzinar, insa inspiratia tot altii au avut-o primii... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 14 2005, 11:52 AM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
1. VAG face motoare biturbo de multi ani asa ca nu vad de ce era nevoie sa se inspire tocmai de la Opel (care, fiind vorba intre noi, numai reputatia si traditia de mare producator de motoare n-o are); Cand ai proiectat si realizat un quad-turbo, mi-e greu ca te poti inspira de la Opel pentru un biturbo amarat de 170 CP
2. Motorul de la VW este twincharger, cel al Opel-ului este twinturbo. Singura asemanare este partea cu "twin" si faptul ca au cel putin o turbina. 3. De ce VW s-ar inspira dupa Opel si nu invers, avand in vedere ca GT-ul apare primul 4. Inainte ca VAG sa se inspire dupa Opel ar trebui ca acesta din urma sa inceapa sa faca motoare diesel, conditie neindeplinita pana acum... -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Oct 14 2005, 12:44 PM
Post
#60
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
1. nu este un argument. Nu facem acum istoria VAG ( sau porsche) vs OPEL
Biturbo serial nu este foarte frecvent.... in ultimii ani singurul de care am auzit pana acum este cel de la Opel, si acum cel de la VAG 2. Este diferenta contructiva, asa cum am spus, si nu de principiu. Motor supraalimentat e motor supraalimentat indiferent de tehnologie. 3. Opel a anuntat primul, si din cate stiu deja se plimba unii cu ele in teste prin europa cu vectra si signum parca. 4. Corect. Motorul Opel e Fiat, m-am referit doar la ideea cu biturbo serie, nu la motoarele in sine care oricum nu au mare lucru in comun Undeva, pe formul asta am spus de cand a aparut FSI-ul ca mariajul intre injectia directa si supraalimentare trebuie sa fie interesant, pentru ca motorul nu mai e obligat sa functioneze in preajma amestecului optim... Si ca ar fi momentul ca benzinarele sa concureze cu turbodieselele si la consum/putere. Bravo VW ca se ocupa serios sa imbine cele doua idei! Chiar daca nu le apartine nici una.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:58 AM |