Cel mai bun motor de 1.6l benzina? |
This topic is about Cel mai bun motor de 1.6l benzina?, the author, CRG, wrote about: am condus un 1.6 pe corolla. nu m-a dat pe spate. de fapt, a fost destul de nestrunit si galagios pentru asteptarile mele. o fi fiabil, da' daca-l aud ... To read more just scroll down
Cel mai bun motor de 1.6l benzina? |
Oct 12 2005, 09:30 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
si-am mai condus un 1.6 de pe megane. din cauza distributiei variabile la admisie, motorul asta nu se "enerva" din prima, ci doar dupa ce sesiza ca de fapt tu vrei sa o calci si sa faci pe nebunul... -------------------- |
|
|
Oct 12 2005, 11:01 AM
Post
#22
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.670 |
Pot sa-mi dau cu parerea de 3 masini 1.6 pe care le-am condus mai mult:
Octavia I - 1.6 102 CP Megane II - 1.6 16 V 115CP parca Astra Classic - 1.6 Twinport 103 CP (a mea) Cel de pe Octavia este OK, se infige destul de bine dar la viteze de peste 130 e destul de zgomotos iar urban consuma cam 11 - 12. 1.6 pe Megane mi s-a parut ca nu are caii pe care ii spun ei. E destul de lenes si consum cam 13 in oras. La viteze de peste 130 e mai zgomotos decat cel de pe Octavia. La Astra mi s-a parut cel mai bun. Poate par subiectiv dar nu sunt. Consum in oras cam 8.5 - 8.6 iar la viteze mari este mult mai silentios decat cele doua. Plus ca se infige cel mai bine. Se infige bine si in viteza a cincea. -------------------- Opel Astra Classic II 1.6 Twinport 103 CP
|
|
|
Oct 12 2005, 01:50 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE 1.6 pe Megane mi s-a parut ca nu are caii pe care ii spun ei. E destul de lenes si consum cam 13 in oras.
Cum ai reusit sa scoti 13% ? Mie in B in cea ma cumplita aglomeratie imi ia 10%. De acord ca-i zgomotos la viteza mare iar referitor la HP eu am depasit 200kM/h cu el ...asa ca... Motorul pare lenes din cauza dstributiei variabile ( cum spunea CRG mai sus)...dupa ce te obisnuiesti cu el motorul este f vioi. Conteaza si cum esti obisnuit cu masina...probabil ca daca m-as sui acum in astra as scoate 15% in oras...odata ce intelegi masina cresc si performantele si mai scade si consumul... |
|
|
Oct 12 2005, 02:08 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Oct 12 2005, 04:06 PM
Post
#25
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
mersul subturat are numai efecte negative asupra motorului !!! -------------------- |
|
|
Oct 12 2005, 04:28 PM
Post
#26
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
13% in oras? Asa de mult? E normal asa? Sincer sa fiu, atunci motorul antic, vechi si de demult al Loganului este mama consumului...
Poate depinde destul de mult de stilul de condus/pilotat al fiecaruia. Astra twinport de 1.6, o optiune interesanta, nu? Oare trece de 15000 ddp? Fara cine stie ce optionale, desigur... |
|
|
Oct 12 2005, 04:31 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE cristi , schimba mai sus de 2000 rpm si o sa consume cat trebuie .
mersul subturat are numai efecte negative asupra motorului !!! Pai eu asa fac si imi ia ,de obicei, max 9% in B...in ploiesti ia mult mai putin... am scos si 7%... Poae te refereai la Toni... |
|
|
Oct 12 2005, 04:34 PM
Post
#28
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la tine ma refeream , stiu cat consuma M2 1.6 16v ! in bucuresti in nici un caz 10% in aglomeratie .
vedeti ca e un topic intreg despre unde se schimba vitezele si de ce ! -------------------- |
|
|
Oct 12 2005, 04:39 PM
Post
#29
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Toni, tu ai Astra Clasic? Cei de pe site-ul Opel zic de motor ca are 100 cp.. De aia am facut confuzie de preturi, ma gandeam la The New Astra... Normal ca Astra II intra usor in banii astia...scuze de greseala.
Doar ca e model cam...cam... vechi, si la revanzare nu prea mai scoti mult de la ea, e plin de sh-uri ieftine din Germany. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 12 2005, 04:43 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE vedeti ca e un topic intreg despre unde se schimba vitezele si de ce !
Multam! O sa ma uit :angel: |
|
|
Oct 12 2005, 06:28 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
parerea mea ( si adaptata la ce este disponibil pe piata romaneasca):
1) 1.6VVT de pe Corolla 2) 1.6VVT Ford/mazda 3) 1.6VVT renault 4) 1.6FSI VW 5) 1.6 twinport Opel si mama benzinarelor de 1.6 (toti ceilalti producatori ar trebui sa ia notitze): 1.6VTEC, raport de compresie 10.2/1, non-turbo: 160CP@7600rpm, 150Nm@7000rpm, 0-100km/h in 7.3 sec pe Honda Civic 1992... consum mixt (oficial pe piata europeana) 7.4l%. motorul acesta a debutat insa in 1989... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 12 2005, 06:31 PM
Post
#32
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Deci? Dupa doua pagini de discutii, concluzia se amana pentru pagina a3-a?
Oricum, va multumesc tuturor pentru opinii, sunt convins pe de o parte de subiectivismul lor, cat si pe de cealalta parte de sinceritatea lor... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 12 2005, 06:33 PM
Post
#33
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE(Iulian HondaFan) si mama benzinarelor de 1.6 (toti ceilalti producatori ar trebui sa ia notitze):
1.6VTEC, raport de compresie 10.2/1, non-turbo: 160CP@7600rpm, 150Nm@7000rpm, 0-100km/h in 7.3 sec pe Honda Civic 1992... consum mixt (oficial pe piata europeana) 7.4l%. motorul acesta a debutat insa in 1989... Pai si de ce a disparut? Mi se pare fabulos... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 12 2005, 06:41 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
avea si el o buba. cuplul venea la turatii mari, deci era un motor pentru masini sport sau cu tenta sportiva. emisiile erau probabil mai mari.a fost f. popular dar a fost inlocuit de 1.8VTEC cu 180CP si cuplu mai mare. urmasul lor in prezent este 2.0iVTEC cu 210CP@8000rpm...
varianta mai calma avea 125CP@6500rpm si 142Nm@5600rpm cu sprint de 8.7sec pana la 100km/h. in prezent urmasul acelui motor are 1.7l, 129CP@6400rpm si 154Nm@4500rpm. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 12 2005, 06:44 PM
Post
#35
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pe care il ai tu, nu? Sunt convins ca e super, asa cum se spune de toate motoarele Honda.
Merci pentru informatii...din pacate Honda Civic e cam scumpa si se schimba la anul, daca retin eu bine... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 13 2005, 08:54 AM
Post
#36
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu sunt de acord cu clasamentul lui Iulian cu o singura mica modificare.
As baga twin sparkul de la alfa inaintea motoarelor VW si Opel, desi probabil e la sfarsit de cariera si va fi inlocuit de JTS. De acord, cele VW si opel sunt mai moderne, dar twin sparkul are mai mult de 15 cai in plus! Tehnologia e tehnologie, insa sa se vada putin si la dynotest 103-105 CP dintr-un motor modern de 1.6CP si cu 16V e totusi putin. Seat Ibiza (sora celei din semnatura) avea motorul de 1.5L si 8V care scotea 103CP in 1989... Twin Spark 120 ch à 6200 tr/mn 146 Nm à 4200 tr/mn. L-as pune pe locul 4 sau 5 dupa Honda, Toyota, Ford si poate Reno. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 13 2005, 02:18 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Later edit: Scarpinandu-ma in cap si citind mesajul intiatorului topicului observ ca mesajul meu nu are nici o legatura cu acest topic. Motorul de mai jos nu exista pe nici o compacta VW, ci numai la clasa super mini. Sorry :bash:
He He He Pai VW nu face numai FSI. FSI-ul este la inceput de cariera si din aceasta cauza nu da pe nimeni pe spate. Dar vine tare din urma TSI-ul... Alt motor VW 1,6 VVT din 2000-2005 (cica e EURO 4 din 2000) Manufactured 06.00 ▸ Emissions fulfil EU4 standard Capacity ltr. 1598 Output kW at rpm 92/6500 (125 CP DIN) Torque Nm at rpm 152/3000 Bore ø mm 76.5 Stroke mm 86.9 Compression ratio 11.5 RON min. 98 unleaded1) Injection, ignition SIMOS 3 Variable valve timing yes -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Oct 13 2005, 02:27 PM
Post
#38
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
QUOTE(MR28673) ...
103-105 CP dintr-un motor modern de 1.6CP si cu 16V e totusi putin. Seat Ibiza (sora celei din semnatura) avea motorul de 1.5L si 8V care scotea 103CP in 1989... ... Da, dar lumea nu ia in calcul un aspect: in '89 nici nu stiu daca aparuse vreo norma de poluare! Pe masura ce au fost impuse conditii tot mai drastice, am observat ca s-a mai "taiat" din elanul motoarelor, ca sa le faca mai ecologice (lucru pe care nu il obtii numai din catalizatoare). Eu pot sa vad exemplu in familie: motoarele 1.6/16v de pe Elantra de dinainte de 2000 aveau 110CP, acum au 105(la mine)-107CP(la Elantra, dat pe site)! Ca doar nu au uitat cum se fac! Numai ca acum al Elantrei este Euro3, iar al meu este Euro4! -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Oct 13 2005, 02:33 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Corect. Totusi constructorii seriosi au reusit sa tina sus stacheta. BMW, Alfa, Honda...
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 13 2005, 05:55 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(Cornel001) QUOTE(florin55503) cel de pe ford stiu ca e cam pretenyios, dar am vazut la liniute ca a cam batut totul din categoria 1.6 (o corola, o alfa, un meganeII)
Banuiesc ca era un Focus. Focus1 sau Focus2 ? Daca Focus2 , era de cel de 100 sau cel de 115 cp ? Focus1 are unul singur de 1.6 , de 100 cp, desi am vazut ca nu e chiar exact identic cu cel de pe F2, la F1 erau dati vreo 145-147Nm, la F2 vreo 150 Nm ? Aaaa... sigur alea la liniute nu erau tunate ? Ca asa... era focus 1, masina era stock. garantat, doar muzica avea pe ea. avea viteza I extrem de lunga -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 01:35 PM |