IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

dci 65 CP vs. dci 80 CP vs. dci 100 CP

This topic is about dci 65 CP vs. dci 80 CP vs. dci 100 CP, the author, adi.mitrea, wrote about: Dupa cum ziceam si la sectiunea DACIA, am fost la porti deschise si am intrebat dealerul daca se poate chiptuning pe Logan 1,5 dci pentru sporirea put ... To read more just scroll down

> dci 65 CP vs. dci 80 CP vs. dci 100 CP
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 07:42 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Dupa cum ziceam si la sectiunea DACIA, am fost la porti deschise si am intrebat dealerul daca se poate chiptuning pe Logan 1,5 dci pentru sporirea puterii motorului. Omul mi-a zis ca se poate fara pierdere de garantie. Am intrebat cum? cat costa? Mi-a zis ca inlocuiesc turbina cu geometrie fixa de pe 1,5 dci 65 CP cu o turbina cu geometrie variabila si obtin astfel 80 CP. Daca vreau 100 CP pe Logan pun aceeasi turbina cu geometrie variabila dar cu debit marit si gata. Toate fara pierdere de garantie. Afacerea costa cam 700-1000 euro.
Treaba mi s-a parut cam dubioasa in sensul ca mi-a lasat impresia de service de cartier. Dealerul zice ca-mi da un numar de telefon al lui Fanica de la service sa vorbesc cu el... cand am masina adusa la ei in curte o bag in service si se ocupa ei de ea.

Acum nelamuririle mele sunt cam acestea:
1. Diferenta de putere este data doar de aceasta turbina?
2. Daca aduc motorul la 80 sau 100 de cai, atunci rapoartele cutiei de viteze nu trebuiesc sa fie ajustate in asa fel inat sa gestioneze mai bine puterea motorului?
3. Daca eventual soliciti un Logan 1,5 dci 100 CP... asta nu se rezolva in fabrica? nidecum la service?!?

Bonus de informatie: in primavara, prin martie sau aprilie se lanseaza Logan 1,6 16V 115 CP... conform spuselor unui alt reprezentant Dacia.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V  < 1 2  
Start new topic
Replies (20 - 21)
adrian49761
post Oct 15 2005, 08:42 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 24-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.754



Pt. Adi Mitrea: eu am un megane 1,5Dci, de 100CP. Din cate stiu eu diferentele sunt dupa cum urmeaza: motorul de 80CP are in plus fata de 65CP un intercooler; cel de 100CP are in plus fata de cel de 80CP turbina cu geometrie variabila; deci motorul de 65cp are tubina cu geometrie fixa, motorul de 80cp are turbina cu geometrie fixa si intercooler iar motorul de 100cp are turbina cu geometrie variabila si intercooler.
Sper sa iti fie de folos, iar pentru mai multe informatii intra la reno.ro ca acolo s-a discutat mai mult pe aceeasi tema
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Oct 16 2005, 11:39 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Foarte corect,in plus de asta pot sa mai adaug ca difera presiunea din injectoare de la un model la altul.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 07:27 AM