merge vaz-ul cu benzina fara plumb ? |
This topic is about merge vaz-ul cu benzina fara plumb ?, the author, Georgian40398, wrote about: Asta as vrea sa aflu, am un VAZ 2106 din '83 si sa vedeti ce am patit. In rezervor aveam vreo 2 litri de benzina albastra cu plumb de la Shell Mall si ... To read more just scroll down
merge vaz-ul cu benzina fara plumb ? |
Sep 28 2005, 08:04 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
|
|
|
Sep 29 2005, 08:48 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ciudata si enervanta chestie...
dar parerea mea e ca nu a fost din cauza lipsei de plumb, ci mai degraba o combinatie nefericita intre cele doua tipuri de benzina (poate ca nu se combina bine benz cu plumb si benz fara, nu stiu) dar stiu de la un american care are colectie de lazi in State ca lazile au scaunele de supape intarite si deci nu se strica de la fara plumb dar eu unul pun mereu cu plumb si pe cat posibil de al aceeasi companie...nu zic care...companie insemnata...da' pe 1 oct nu pun nici sa ma tai, arde-i-ar bujia in capul pistonului looooooool :bash: :boxing: :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 29 2005, 08:52 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
na ca am facut-o de oaie
am zis "lazi" LADE de fapt, ca iar rad aia de noi ca avem lazi de cartofi si alte alea lol numei bine :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 2 2005, 03:37 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 29-September 05 From: Bucuresti Member No.: 57.082 |
Asa k aveti grija de unde bagati benzina k ne pacalesc astia asa pe fata. |
|
|
Oct 3 2005, 10:02 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 237 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.329 |
eu de exemplu bag omv 100 dar pana nu de mult am bagat tot de la omv fara plumb si nu am avut niciodata probleme -------------------- Nissan Sunny '93, 2.0d 90CP + Lada 1500,din 79, 80CP momentan...
|
|
|
Oct 4 2005, 05:40 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
eu am 1500 din '79 si de la rev incoace nu a vazut benzina cu plumb!ai prins ceva benzina f f naspa!!!
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Oct 4 2005, 09:05 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
rev adica revizia motorului ? sau revolutia din decembrie ?
daca e revizie m-a interesa detalii concrete, ca si a mea scoate fum, am o tevusca de la motor sub caroserie... |
|
|
Oct 5 2005, 09:36 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
nu mai sta cu tevusa aia asa, ca trage tot praful si noroiul si distruge urgent motorul!
daca e prea uzat si nu poti sta cu ea in filtrul de aer(ca acolo tre' sa stea) pone-i l avarf o sita fina imbibata cu ulei (de preferat intr-o cutiuta cu ulei) asa o sa filtreze tot praful succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 5 2005, 09:16 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
cum ? tevusca aia trage aer ? adica praf... Hmmm, eu am crezut ca pe acolo doar ies gaze. Ok, am sa tin tevusca in interiorul caroseriei si cred ca pot sa ii pun o sita in bot. Merci !
|
|
|
Oct 5 2005, 09:25 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
de la revolutie in coace......
furtunul ala .... si lamine sta afara... bine ca ai zis ca nu e bine! -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Oct 5 2005, 09:42 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Ai si tu tevusca ? Citi km are masina ? Se vede fumu cind stai la stop ?
|
|
|
Oct 6 2005, 01:00 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
QUOTE(Georgian40398) cum ? tevusca aia trage aer ? adica praf... Hmmm, eu am crezut ca pe acolo doar ies gaze. Ok, am sa tin tevusca in interiorul caroseriei si cred ca pot sa ii pun o sita in bot. Merci !
pai da daca e vorba de ce am inteles eu:: adica teava care iese de la baza blocului motor si cand e masina noua urca la filtrul de aer aia este de fapt ventilatia carterului: doua pistoane urca, doua coboara, teoretic volumul din baia de ulei sub pistoane ramane acelasi, dar in practica din cauza schimburilor de gaze nu este asa; deci motorul "respira" pe acolo si daca ai teava neprotejata si destul de jos si mai iei si o balta noroioasa...mi-e frica sa mai continui teava asta e bine sa stea in compartimentul filtrului de aer; daca imbacseste prea rau atunci ii faci "botnita" cu sita si ulei daca se poate succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 8 2005, 07:26 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Ok, hai sa va arat tevusca respectiva care scoate gaze de la motor...
Azi am facut o mica reparatie la masina... Am vazut socat ca imi curgea benzina prin furtunasul dintre pompa de benzina si carburator... Am inlocuit furtunasul si pare ok Next problem pls |
|
|
Oct 11 2005, 10:12 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
tevusca asta e pacatoasa :evil:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 11 2005, 04:47 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Pe acolo in principiu doar "sufla" compresia care scapa in carter, nu aspira in timpul mersului, deci nu vad cum ar putea sa traga mizerie... Are oricum o sita sub capacul de tabla de pe bloc (daca se infunda face presiune in carter si arunca uleiul pe la toate incheieturile).
|
|
|
Oct 12 2005, 08:03 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
teoretic asa ar fi, la fel cum tot in teorie volumul de aer din carter ramane la fel
Dar nu este asa nici la un motor nou, iar la unul mai uzat… Desfa furtunul la un motor proaspat facut si o sa vezi (simti la mana) ca tot « sufla » Si cand trage aer nu trage 1 kg/secunda ; ci putin, dar putin+putin+putin… (e cu „p“ mic, nu va ganditi la Vladimir looooooooooool) :wave: ps- si daca il tii liber si mai jos si treci printr-o balta... -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 12 2005, 10:01 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Volumul ramane intr-adevar constant, nu doar teoretic, ti-am explicat ca ceea ce "sufla" e compresia care scapa pe langa segmenti (o etansare cu labirint nu poate fi perfecta). De tras ce sa traga? Depresiunea care scapa la admisie? Care oricum e compensata de presiunea scapata de la cilindrul opus care e pe destindere...
|
|
|
Oct 12 2005, 11:35 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ok, pai las-o asa atunci
eu nu ma supar... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 12 2005, 02:03 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
na ca cum am avut timp sa citesc mai pe indelete
pai poate sa se chinuie si motorul lui Schumi si motorul lui Rossi la un loc si nu o sa traga depresiunea care scapa la admisie:) iar eu am spus ca volumul se modifica: nu volumul compartimentului "carter", ci aer+gzele care scapa dar nu e chiar ca la esapament, pe care poti sa-l bagi complet in apa si tot merge motorul; presiunea gazelor e mare aici cu furtunul asta ai avea curaj? si cat de important e sa nu stea in aer liber neprotejat, citeste in : colectia "Autoturism" 1968-1989, "Practica Automobilului" de Petre Cristea 1969 (parca - se gaseste la anticariate - cartea asta o recomand oricui vrea sa invete bine ce e intr-o masina) :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 17 2007, 05:00 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 27-July 07 From: Bucuresti Member No.: 111.077 |
Io am pus la mine 5 litri de benzina fara plumb inainte sa fac ITP-u, si am observat ca fugea masina extraordinar de bine, dar imediat dupa itp am combinat cu deaia cu plumb, ca sa nu ard supapele... sunt curios cum ar reactiona la cea super100, dar nu ma apuc sa fac experimente.
As vrea sa stiu totusi dece tineti furtunul acela direct in atmosfera, el trebuie sa stea in spatele filtrului de aer, intradevar la turatii joase se evacueaza din carter gaze arse, dar cand creste turatia nu se mai intampla acest lucru, explicatia ar fi ca la viteze mari ale pistonului gazele nu mai au timp sa scape in cantitate mare pe langa segmenti. P.S: vedeti ca numai daciotii stau cu furtun dela care iese printruna din gaurile scutului din fata :bounce: -------------------- Dupa modul in care ieseau bulele de aier din lac se constata ca masina avea probleme la sistemul de directie...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:22 AM |