Ce masina de +/- 15000 DDP sa imi iau??? |
This topic is about Ce masina de +/- 15000 DDP sa imi iau???, the author, Victor54823, wrote about: @ io56836 : Am momentan 21 de ani...100 de cai parca sunt mai in concordanta cu varsta,plus ca motivul principal ar fi: un motor mai puternic pe aceas ... To read more just scroll down
Ce masina de +/- 15000 DDP sa imi iau??? |
Sep 28 2005, 10:22 PM
Post
#41
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 2-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.816 |
@robert constantin31470: Toate din lista suna bine...mai ales bmw 324d acela...dar nu cred ca se potriveste cu cerinta de consum....ala cred ca ma rupe la motorina...si parca as vrea o masina noua....ca nu am sa o tin 2 ani....masina am de gand sa o tin 5-6 ani pe putin PS:O intrebare motoarele cdti sunt mai bune(fiabilitate,consum) decat dci-urile??si piesele de schimb cum sunt la opel fata de renault?? |
|
|
Sep 29 2005, 09:14 PM
Post
#42
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 27-September 05 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 56.826 |
De Nissan Primera ce zici? E in oferta la IPSO.
|
|
|
Sep 29 2005, 10:47 PM
Post
#43
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 2-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.816 |
Cum suna oferta ca Ipso nu au site de web...arata doar unde sunt showroomurile....??
|
|
|
Sep 29 2005, 11:30 PM
Post
#44
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 6-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.926 |
Daca as avea banii aia m-as uita mai repede la un sh de 2-3 ani cu putini km unde poti sa alegi din numele bune de masini cu o gramada de optiuni. Nu uita ca masina e noua pana o scoti din garajul dealeru-lui, dupa care ai scade pretul automat 20%. Eu nu cred ca nu e valabila chestia ca vrei sa tii masina 5-6 ani, o sa vezi ce bine e sa o mai schimbi daca poti dupa un an sau doi fara sa pierzi prea mult daca iei un sh. Nu mai suntem pe timpul lui nea nicu cand luam masina pt o viata. -------------------- Masinile germane fac regulile....
|
|
|
Sep 30 2005, 12:19 AM
Post
#45
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 2-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.816 |
|
|
|
Oct 1 2005, 10:39 AM
Post
#46
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 130 Joined: 27-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.829 |
Am inteles ce ai vrut sa zici. Si io inteleg foarte bine situatia ca nici io n am 50 de ani ). Dar sa stii ca oricum daca iti iei diesel nu o sa fii in aceasi categorie cu cei care scartaie la semafor pt ca ai 100 de cai si un megane are "veleitati sportive" dar nu rezista in timp daca te apuci de chestii d alea. Adica 100 de cai ii ai decat pentru un drum sau ceva de genu asta. Piesele de pe renault sunt mai ieftine decat celelalte si mai nou exista posibilitatea de a pune piese de la "limuzina" autohtona recte loganu (ex: placute de frana), care nu o sa tina la fel de mult cat originalele dar in acelasi timp au un pret mai mic si poti sa le schimbi mai des. Servisu la renault e bun. Io la ip..o nu am avut probleme cu revizii sau altele si s au purtat destul de decent. La faza cu dCi vs cdti nu ma pot exprima prea bine pt ca nu stiu cum e cel de pe opel dar nu prea se vaita nimeni de el asa ca ar trebui sa fie bunicel. nu stiu acum cat de fiabil e. dar cel de renault merge foarte bine si dupa 50.000 de km cu masina nu am avut nimic. dar poate am facut io parte din cei cativa care au avut noroc cand si au luat masina. si mai e un lucru: trebuie sa iti mai si placa si masina cum arata ca pana la urma degeaba o ai si mege bine daca tu nu te simti bine cand o vezi. Mergi la un dealer al fiecarei marci care te ar interesa, si incearca sa faci un test drive sau printre prietenii care mai au aceleasi modele.
Si mai vroiam sa te intreb cat mergi cu masina pt ca daca nu circuli mult nu se merita investitia unui diesel decat daca esti inebunit dupa ele (ca mine ). pentru ca abia dupa 100.000 de km apare un asa zis profit pt ca iti scoti banii dati in plus la inceput pt ca ai ales diesel. Think about it. -------------------- |
|
|
Oct 1 2005, 01:47 PM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
QUOTE(io56836) si mai e un lucru: trebuie sa iti mai si placa si masina cum arata ca pana la urma degeaba o ai si mege bine daca tu nu te simti bine cand o vezi. Mergi la un dealer al fiecarei marci care te ar interesa, si incearca sa faci un test drive sau printre prietenii care mai au aceleasi modele.
Si mai vroiam sa te intreb cat mergi cu masina pt ca daca nu circuli mult nu se merita investitia unui diesel decat daca esti inebunit dupa ele (ca mine ). pentru ca abia dupa 100.000 de km apare un asa zis profit pt ca iti scoti banii dati in plus la inceput pt ca ai ales diesel. Think about it. Si eu sunt (foarte) de acord cu tine.Daca nu iti place masina cum arata,poate sa aiba ea consum 2L in oras si sa mearga cu aer in afara,ca tot degeaba! Mare grija sa nu iti para rau dupa aceea Iar in legatura cu dieselul...ma alatur si eu innebunitilor dupa el!Pe unii ii enerveaza zgomotul,puterea mai mica s.a.m.d,dar eu cand aud cum toarce un diesel parca l-am facut cu mana mea...are un farmec aparte -------------------- |
|
|
Oct 1 2005, 10:02 PM
Post
#48
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 130 Joined: 27-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.829 |
OFERTA SEAT LEON, fiindca a aparut noul leon, cei de la seat fac reduceri, astfel ca ai moca :
- inchidere centralizata cu telecomanda - Radio CD si 8 difuzoare - ABS - airbag frontal si lateral pentru sofer si pasager - proiectoare ceata - geamuri fata electrice - climatronic - scaun sofer si pasager reglabile manual pe inaltime - cotiera fata. Eu mi am configurat un Leon de 1.9 TDI 100 de cai cu cutia de 5 trepte. 17.651 euro ddp si e aproape full (dar u mai poti sa tai din ce nu te intereseaza si sa il faci de 15-16.000). (E clar renunt la meganu meu). : ABS Airbag lateral fata Airbag sofer si pasager cu dezactivare airbag pasager Anvelope 195/65 R15 Bancheta spate rabatabila asimetric Bare de protectie in culoarea caroseriei Bordcomputer Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile Climatronic Frane fata, spate pe disc Geamuri electrice fata Iluminare interior, separat fata/spate Imobilizator electronic Inchidere centralizata cu telecomanda Jante aliaj 6J x 15 Lampi ceata spate Oglinzi exterioare, ajustabile manual din interior Proiectoare ceata Radio CD (Aura), 6 difuzoare Reglaj electric faruri Roata de rezerva normala, din otel Scaune sport fata Scaun sofer si scaun pasager reglabile manual pe inaltime Sistem spalare luneta Stergator parbriz cu temporizare Suport pahare Tetiere fata articulate si reglabile pe inaltime Volan reglabil axial si pe inaltime Si optionalele pe care le am ales : Electric : -geamuri spate electrice -oglinzi exterioare electrice, incalzite, pliabile electric ESP Iarna: -scaune fata incalzite, cu control separat -fara suport pahare -duze spalare parbriz incalzite -sistem spalare faruri -Jante aliaj 16" (Zetus) -Anvelope 205/55 R16 Suspensie sport Si vopseaua metalizata negru (Magico Black). reduci din optionale si ramai la 15799. Interesant, nu ?? ) -------------------- |
|
|
Oct 2 2005, 11:29 PM
Post
#49
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 2-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.816 |
ai da meganul pe leon??ma rog vechiul leon...sincer mi se pare mai buna masina frantuza,si mult mai frumoasa
|
|
|
Oct 3 2005, 05:19 PM
Post
#50
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 21-September 05 From: Galati (Galati) Member No.: 56.412 |
This message has been deleted by krysty. Reason: anunturile de vanzare-cumparare sunt interzise pe forum
|
|
|
Oct 8 2005, 01:21 AM
Post
#51
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 2-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.816 |
hmmm m'am gandit mai bine...e mai bun un leon decat un m2 bicorp??adica se merita mai mult??
|
|
|
Oct 8 2005, 09:35 AM
Post
#52
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
Nu cred ca are rost sa schimbi meganul.Mie mi se pare ca arata mai bine decat leonul vechi.Gandeste-te ca a aparut leonul nou,asa ca din start vei avea o masina veche...desi ai luat-o noua Iar reviziile la una din marcile Volkswagen sunt mai scumpe decat Renault.De fapt totul e mai scump acolo...
Gandeste-te bine -------------------- |
|
|
Oct 8 2005, 10:35 AM
Post
#53
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 1-September 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 31.766 |
La banii astia eu as lua fara sa stau pe ganduri un M2 Sedan 1.5 DCI (sper ca ala de 100 Influence sa intre in pret).
O1 e model vechi si NU E MARE IN INTERIOR (vezi locurile din spate), M2 ii da clasa. Astra - frumos dar scump, O2 - scump, Focus nou - chel la pretul asta. Ar mai fi Bora Amazing - vreo 12k CIP. C4 - frumos, insa si el mai scump ca M2 si numai hatch, la fel 307, al carui facelift arata insa groaznic Corolla nu stiu cum sta cu dieselul si pe la ce pret. Alte optiuni compacte, nu mai stiu. Eu as merge clar pe M2 Sedan, au si promotie super - reducere 1400 EUR la CIP din pretul de pe site. -------------------- Laguna 2.2 - 2.0T
Megane Classic 1.6 16v |
|
|
Oct 8 2005, 10:58 AM
Post
#54
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.551 |
La 15.000 de euro cel mai bun mi se pare C4,la egalitate cu ford focus,dar parca ultima e prea plictisitoare (pt mine). C4 e o masina inovatoare ca design,iese din tipare.
M2 este o masina frumoasa si isi merita banii astia,dar paleste in comparatie cu c4 sau cu focusul. Vechiul seat leon exact asta e,vechi! E expirat,gata... Noul seat leon e foarte misto,poate mai misto ca c4 dar si mai scump. Daca vrei imagine ia-ti noul seat leon (daca esti dispus sa platesti in plus). Daca vrei imagine in 15.000 de euro, si o masina f buna in acelasi timp alege c4-ul. Cat despre noul 307,orice ati spune vechiul model era de cativa ani buni,era nevoie de un aer nou. Schimbarile aduse sunt cam putine la numar. Iarasi revenim la raportul calitate,imagine / pret. Nu mai pierde vremea pe forum,du-te la showroom-uri, fa drive-test-uri cu tot ce te intereseaza si alege. Bafta. |
|
|
Oct 8 2005, 10:57 PM
Post
#55
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 7-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.850 |
15k euro reprezinta o suma considerabila, totusi insa nu ai sa gasesti la aceasta suma decat o masina din clasa mica, dar f. bine accesorizata sau o compacta mai slab dotata sau din generatia veche (Octavia tour, Astra2 classic). Daca doresti o compacta din ultima generatie, cu ceva dotari suplimentare, si sa fie cu ceva mai putine batai de cap, trebuie sa mai adaugi 2-3k euro.
-------------------- Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
|
|
|
Oct 19 2005, 09:45 PM
Post
#56
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 2-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.816 |
Clar au ramas 2 optiuni astra h si m2.....la m2 insa care e dif intre bicorp si sedan...ca din ce am vazut parereile sunt impartite,bicorpul fiind facut in franta sau spania,nu stiu exact, e finisat mai bine decat sedanul turcesc??
Astra h e o masina mai fiabila decat m2?? |
|
|
Oct 20 2005, 11:10 AM
Post
#57
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 132 Joined: 18-May 05 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 47.172 |
Desi e doar o parere, as merge pe Astra H care in perioada asta beneficiaza si de o reducere substantiala!! Cred ca un drum pana la un dealer ar fi indicat sa te lamuresti cam cum stau lucrurile.
-------------------- |
|
|
Oct 20 2005, 11:27 AM
Post
#58
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 7-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.850 |
Dintre cele 2 optiuni, ultimile mentionate, Astra H si Megane bicorp (nu aleg sedanul tocmai ca este fabricat in Turcia) as alege Astra H, daca se poate cu motorizarea 1,9 diesel (chiar si in varianta de 120 cp).
La Megane am inteles ca va urma un facelift anul viitor. -------------------- Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
|
|
|
Oct 20 2005, 12:48 PM
Post
#59
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Pana la urma e chestie de gust, insa trebuie sa le spun lui CCI, Cosmin si Davidinho ca desi modelul O1 este vechi, are atuurile lui. Da, spatiul in spate nu e mare, dar portbagajul e imens. Apoi motorizarile la O1 sunt bune. Si mai trebuie mentionat un aspect: la 15.000 DDP nu poti beneficia la modelele Skoda O1 clasice de punte spate independenta. Recunosc.
Insa e o masina corecta si o recomand, mai ales in variantele 1.8T si 1.9 TDI 110 CP, au discuri spate! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 20 2005, 02:01 PM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
Salut Noul Leon - excelent la toate capitolele!
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:37 PM |