Intretinere OPEL |
This topic is about Intretinere OPEL, the author, Florin Ristei, wrote about: Am nevoie si eu de cateva sfaturi. Ce benzina ma sfatuiti sa bun la OPEL Astra Classic II ?? Sa pun "fara plumb" simpla sau "euro premium" ? Si cam ce ... To read more just scroll down
Intretinere OPEL |
Nov 2 2004, 07:42 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
Si e scumpa intretinerea unei astfel de masini? -------------------- |
|
|
Nov 2 2004, 07:59 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Europremium. Ai grija de unde pui si de care pui. Evita benzinariile No name.
Am intalnit persoane care puneau in masini bune benzina "fara plumb" simpla deoarece erau convinsi ca toate celelalte tipuri de benzina contin plumb. |
|
|
Nov 2 2004, 10:26 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 14-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.486 |
ESTE DIFERENTA INTRE BENZINE, CEL MAI BINE LE SIMTI INTR0-O MASINBA GEN DACIA SAU LADA ...ZGOMOTUL PE CARE-L PRODUCE MOTORUL CU BENZ.MAI PROASTA ESTE MAI MARE SESIZABIL, PE CAND CU AGIP ACEL ZORNAT(DACA AI URECHE) DISPARE....
EU MERG CU UN OMEGA SI NU PUN DECAT DE LA AGIP SI DE LA ANUMITE STATII PETROM, NU RISC, COSTA!! 2. TE COSTA DACA NU-TI FACI CASCO, BANUIESC CA O VEI TINE IN FATA CASEI. CATY ESTE CASCO? PESTE 5 MIL. / LUNA :cry: |
|
|
Nov 2 2004, 10:35 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
|
|
|
Mar 25 2005, 05:01 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 24-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.058 |
|
|
|
Apr 5 2005, 09:25 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 28-March 05 From: Timisoara Member No.: 43.463 |
Intr-adevar evita benzinariile de tip no name si mergi la cele ca MOL, OMV, LUKOIL. Benzina cea mai buna e cea recomandata in manualul de utilizare a masinii. De exemplu, la mine scrie numai de benzina 95. Dar am bagat si de 98, cand am vrut sa vad daca fuge mai tare.
Daca masina e mai noua poti baga ulei sintetic mai putin vascos (de ex. Aral 10W-40), daca masina e mai veche atunci e recomandabil un ulei sintetic mai vascos (de ex. Aral 15W-40). Toate aceste informatii sunt scrise in manualul de utilizare a masinii, daca il ai. -------------------- Opel Vectra A - 1.6i, 1992
|
|
|
May 9 2005, 08:15 AM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 28-July 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 29.982 |
Tocmai mi-am luat un Opel Astra F din 1994 cu motor de 1.6i. Am fost cu ea la ITP si este impecabila la roti, bucse, tabla, iar la motor..ce sa zic..au iesit noxele din prima. Are 160.000 Km la bord.
Problema care am remarcat-o la motor...am scos busonul la ulei si am observat ca motorul nu este tocmai curat...are "mâl" negru adunat probabil de-a lungul timpului format de la folosirea a mai multor tipuri de ulei... De 20000de Km incoace s-a folosit Castrol TXT. Va intreb: la urmatorul schimb de ulei as vrea sa curat (spal) motorul pe interior normal. Ce imi recomandati? Sa-l las asa, sa-l spal cu motorina sau cu solutie speciala din comert? Daca a mai facut cineva asta ce probleme a avut? Multumesc! -------------------- Opel Astra F, 1994, 1.6i, motor X16SZ
|
|
|
May 9 2005, 12:39 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Foloseste cu incredere Flush Motor din comert,se vinde la o conserva albastra.Trebuie tinut motorul pornit cateva minute si dupa aceea scurgi totul si pui ulei nou.
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 9 2005, 02:25 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 28-July 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 29.982 |
Problema e ca eu am patit-o la vechea Dacie: motorul era cam murdar pe dinauntru asa ca am cumparat o solutie de curatat motorul LIQUI MOLY parca, am pus-o in motor, am lasat un timp la relanti si am evacuat (conform instructiunilor). Dupa cateva luni motorul s-a facut varza...mizeria rezultata a ramas in pompa de ulei si a infundat-o, ne mai avand presiune la ulei. Acum intreb: a fost de vina solutia ca nu a dizolvat cum trebe sau a fost de vina metoda in sine? Cu motorina (pun cam 1 litru) nu e mai eficient? Aceasta solutie nu afecteaza garniturile motorului fisurandu-le sau slabindu-le proprietatile?
Sunt intrebari concrete la care as dori raspunsuri concrete si in cunostinta de cauza... Multumesc! -------------------- Opel Astra F, 1994, 1.6i, motor X16SZ
|
|
|
May 9 2005, 02:37 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Am raspuns mai sus,motorina daca folosesti este pe riscul tau !Dacia cred ca nu stia de spalat motorul,de aia nu a stiut ce sa faca !
Ce raspunsuri concrete vrei la intrebarea ta concreta,ca speli motorul cu 1 litru de motorina.Vrei sa pui 2 litri ?Nu iti recomand.... -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 9 2005, 04:30 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
are dreptate eddie33 nu incerca cu motorina riscul e mare si costa , iar ca ulei eu folosesc aral 5w40 sintetic foarte bun iti recomand e putin mai scump deacat celelalte dar e bun
|
|
|
May 10 2005, 08:40 AM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 28-July 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 29.982 |
Acum in motor am Castrol 5W40..cred ca e destul de bun. Mizeria care se vede cand scot capacul de la ulei...ma cam scoate din sarite. Am sa scot capacul de la supape si am sa-l curat...apoi cand am sa schimb uleiul am sa-i pun si solutie de aia de curatat. Am vazut ca garnitura de la capac este de pluta (parca)...cred ca e mai bine sa o schimb daca desfac capacul, nu?
Ce spuneti: sa folosesc un aditiv de motor gen DuraLube? Sunt altele mai bune? Sau nu e nevoie? Am 160000 Km in bord... Pun prea multe intrebari? :bash: -------------------- Opel Astra F, 1994, 1.6i, motor X16SZ
|
|
|
May 10 2005, 07:56 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Lasa garnitura aia de pluta,ca aia e originala si e cea mai buna,cea de cauciuc la cel mult 10.000 pierde ulei.
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 30 2005, 11:49 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 8-May 05 From: Slatina (Olt) Member No.: 46.311 |
Am un Opel Astra Caravan cu motor de 2000cc DTI. Ce motorină să folosesc ? Mașina precedentă a fost o Dacia la care pentru economie de carburant se putea merge cu motorul relativ subturat. La Opel-ul pe care îl am acum am înțeles că nu se recomandă regimul de mai sus. Este adevărat? La ce turație se simte cel mai bine motorul Turbo de 2000?
_________________________________ Opel G astra caravan 2.0 DTI |
|
|
May 30 2005, 05:25 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 22-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.467 |
foloseste motorina euro sau euro premium, de preferinta de la omv. nu te zgarci la 500 de lei/litru...
-------------------- Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 10:44 PM |