Stabilitatea in curbe. |
This topic is about Stabilitatea in curbe., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Stabilitatea in curbe. |
Apr 6 2005, 10:56 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
-------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Apr 7 2005, 09:01 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
Frana de motor inrta in actiune cand ai peste 80 (acum depinde si de masina) si bagi in viteza a patra. Proceduara asta e buna pe carosabil, umed sau zapada.
Asa ai spus Mircea. Sunt de acord cu tine ca la unele masini numai atunci intra. Eu am un Tico. La mine si daca bag din a 3-a in a 2-a am frana de motor. Acuma dupa toate opiniile vazute, si care le respect(pe fiecare), am ajuns la o concluzie. Deci cel mai bine in abordarea unei curbe este sa schimbi inainte de curba intr-o viteza mai mica si asa sa iau curba. Aici ma refer la curbe gen ac de par. Deci ce concluzie am tras : inainte de curba sa franez pana nu este turat motorul, sa schimb intr-o treapta inferioara si asa sa intru in curba. Si alta concluzie. Aceasta e legata de diminuarea "discomfortului" franei de motor. Sa retrogradez doar atunci cand e subturat motorul si atunci nu va fii asa puternica frana de motor. Am dedus bine? Asa trebuie sa abordez curbele si sa diminuez efectul franei de motor? Va rog sa va spuneti opiniile. Asa trebuie sa fac sau altcumva? M-am invatat prost la scoala de soferi. Instructorul m-a invatat ca trebuie sa apas ambreajul inainte de curbe mai stranse. Si asa am crezut ca e bine pana am mers cu persoana respectiva si mi-a spus ca este total gresit. Acuma trebuie sa ma invat din nou. Dar mai bine invat acuma decat mai incolo cand deja mi-a intrat in reflex. Si acuma mi-a intrat in reflex sa fac asa dar ma gandesc ca mai bine invat cum e corect acuma, cand inca se poate repara greseala mai usor decat mai incolo cand e mult mai greu. Merci mult de pareri si mai astept cu nerabdare parerile voastre in continuare despre concluziile mele de mai sus. -------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 08:23 PM |