Stabilitatea in curbe. |
This topic is about Stabilitatea in curbe., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Stabilitatea in curbe. |
Apr 6 2005, 10:56 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
-------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Apr 7 2005, 09:29 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
Ce nu inteleg eu este de ce sa nu schimbe viteza MEREU inainte de curba? De ce spui Mircea ca trebuie sa schimbe viteza la mijlocul curbei? Nu e vorba de faptul ca ai de facut 2 lucruiri de-odata. Dar, calcand ambreiajul, ajungi in situatia descrisa de Lucian si "incalci" recomandarea soferului profesionist.
BTW, super topicul. Poate ar trebui transformat in "tips & triks de la soferi profesionisti" si sa aflam astfel tot felul de chichite de-astea. Eu nu calc ambreiajul in curba, dar nu stiam (nu m-am gandit niciodata sa fac comparatia) ca masina e mai putin stabila in cazul asta. PS: Cu calcatul ambreiajului instructorii in invata asa pe elevi ca sa nu uite sa il calce cand se opresc. In general incepatorii au niste "scenarii/repere" standard pe care la urmeaza in divese situatii si le e foarte greu sa aplice reguli de genul : "si cand simti ca... , si cand crezi ca ai loc.... ,etc". De exemplu mie mi-a trebuie o saptamana sa ii explic neveste-mii (care e incepatoare) ca la o curba de 90de grade, daca o ia mai cu viteza cand nu are trecere de pietoni sau alte chestii, sa nu treaca in treapta 2 ci in treapta 3 ca sa nu ma mai streseze cu frana de motor. Ea nu, si nu, ca la scoala i-a spus ca la orice curba de 90 de grade trebuie sa bage in treapta a doua. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 09:39 PM |