IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Omega 2,5 TD din 95, pareri...

This topic is about Opel Omega 2,5 TD din 95, pareri..., the author, macovei41721, wrote about: Salut, un prieten, vrea sa-si ia un Opel Omega 2,5 TD la 6.000 euro. Masina a fost adusa acum 3 ani, si in Romania e singurul proprietar. Pina rezolva ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Opel Omega 2,5 TD din 95, pareri...
macovei41721
post Mar 23 2005, 05:07 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 6-March 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 41.714



Salut, un prieten, vrea sa-si ia un Opel Omega 2,5 TD la 6.000 euro.
Masina a fost adusa acum 3 ani, si in Romania e singurul proprietar.
Pina rezolva cu banca, nu prea are ce sa vada, singurul test facut astazi intr-o parcare, turata a 1-a si a 2-a in 3500/rot, demaraj bun si nu scoate fum.
Dupa ce se rezolva cu banii, vrem s-o bagam in service Opel s-o studiem.
Stiti cumva la ce trebuie sa fie atent la cumparare ?
Are cineva o astfel de masina ? ce probleme a avut cu ea ?
Motorul am inteles ca este de BMW, asa la pus Opel acum 10 ani.
Suspensia, este fiabila ? piesele de schimb, te poti lipi de ele, sint scumpe ?
Motorul tine la "gluma" in timp ? turbo ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nazareno Gabriel...
post Mar 23 2005, 05:48 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 470
Joined: 29-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.451



E o masina frumoasa, insa sunt ceva probleme cu piesele pentru acest model. Pentru ca se restructureaza uzineel Opel din Germania, nu se mai fac toate piesele de schimb pentru Omega.
S-a mai discutat pe forum despre acest aspect in cazul Omega.

Eu zic sa o bagi in service sa vezi cat de buna e... si pe urma it is up to you ce faci....


--------------------
Kadett fun...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nonn
post Mar 23 2005, 09:25 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 618
Joined: 1-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.554



Te-ai gandit sa-ti incerci norocul si aici, MAK? biggrin.gif
Nu ai specificat nici dincolo cati km are motorul, dar in principiu, e un motor bun. Este luat intradevar de la BMW 525TDS dar cu puterea micsorata la 136CP (atata stiu eu ca are). Din pacate avand in vedere ca e destul de veche masina nu cred ca are putini km, ar trebui verificat cumva. Din cate tin minte ca scria in AMS acum vreo 4-5 ani, cand au testat modelul restilizat in 2000, scriau ca in primii ani de fabricatie au fost ceva probleme de fiabilitate cu acest model, probleme corectate pana in '98. Dar asta e din '95, e chiar primul an de fabricatie daca nu ma insel, asa ca as fi atent la toate detaliile nu doar la motor. Mai multe detalii din pacate nu tin minte din ce scria. Macar sa mergeti la un service cu ea inainte sa dea prietenul banii, ma gandesc ca asa e logic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macovei41721
post Mar 23 2005, 09:35 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 6-March 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 41.714



Km ? vreo 137.000 Km asa se lauda proprietaru, acu eu ce sa zic, mi se par cam putini, avind in vedere ca a schimbat discurile de frina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Mar 24 2005, 09:09 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Buna Macovei. Eu am o Omega 98 cu acest motor.
Ai de verificat in primul rand farurile centrale daca dau ceva lumina.
Reflectorul lor isi pierde repede luciul si apoi mergi si cu farurile de ceata sa vezi ceva in fata ta. La motor, este de vazut daca nu se incalzeste!!!!!!
La Omega este un radiator cam tampit care se infunda usor.Trebuie de facut un drum cu urcusuri si de vazut ca nu se incalzeste! Porneste si AC si vezi daca este stabila temperatura. Tot la motor vezi daca valva de recirculare gaze arse este murdara de ulei . Daca da trebuie schimbata !
Verifica si consumul de motorina in acest drum. Daca este cu mult peste 10% uitativa si la Maf (debitmetru aer)
De asemeni uitate cu o lanterna daca pompa de injectie nu"lacrimeaza"pe sub capacul superior. Desfacutul ei este o poveste. Daca nu stii cum sa o dai jos imbatranesti cu un an. Acum sa trecem dedesuptul ei: verivica capetele de bara de directie + bucsele dela triunghiurile care tin suspensia si fuzeta(nu mai am destula romaneasca tehnica dar cred ca ai inteles ces alea triunghiuri) . Bara de directie are un stabilizator montat mai deasupra ei direct pe caroserie. Vezi ca nu are joc. Cam asta ar fii de verificat zic eu, posesor de 6 ani al Omega.
Ca lux si comoditate la drum lung este de nota 10.
Daca intri cu ea la garaj iti vine sa-i dai foc .
Daca iti place masina si ai rabdare vei avea o limuzina pe cinste.
Piesele sunt scumpe din cauza ca apartin unei masini din Top Line si..........de , sa plateasca BOIERUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dar cu rabdare poti gasi si compara preturi la piese si iese rezonabil !!!!! Eu de exe cumpar piese in Austria si la Bucuresti.
La mine aci ma rupe si nu dau raspuns la doliantele mele. Asa ca fac
multe singur sau ajung la un mecanica unde ii spun exact ce vreau. Platesc lucreaza si gata. Eu spun el face !!!! Fara comentarii.
Daca o veti cumpara si aveti intrebari, eu stiu multe la aceasta masina .
Asa ca voi hotarati si.................................. SUCCES. beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 2nd May 2024 - 05:06 PM