Buna Macovei. Eu am o Omega 98 cu acest motor.
Ai de verificat in primul rand farurile centrale daca dau ceva lumina.
Reflectorul lor isi pierde repede luciul si apoi mergi si cu farurile de ceata sa vezi ceva in fata ta. La motor, este de vazut daca nu se incalzeste!!!!!!
La Omega este un radiator cam tampit care se infunda usor.Trebuie de facut un drum cu urcusuri si de vazut ca nu se incalzeste! Porneste si AC si vezi daca este stabila temperatura. Tot la motor vezi daca valva de recirculare gaze arse este murdara de ulei . Daca da trebuie schimbata !
Verifica si consumul de motorina in acest drum. Daca este cu mult peste 10% uitativa si la Maf (debitmetru aer)
De asemeni uitate cu o lanterna daca pompa de injectie nu"lacrimeaza"pe sub capacul superior. Desfacutul ei este o poveste. Daca nu stii cum sa o dai jos imbatranesti cu un an. Acum sa trecem dedesuptul ei: verivica capetele de bara de directie + bucsele dela triunghiurile care tin suspensia si fuzeta(nu mai am destula romaneasca tehnica dar cred ca ai inteles ces alea triunghiuri) . Bara de directie are un stabilizator montat mai deasupra ei direct pe caroserie. Vezi ca nu are joc. Cam asta ar fii de verificat zic eu, posesor de 6 ani al Omega.
Ca lux si comoditate la drum lung este de nota 10.
Daca intri cu ea la garaj iti vine sa-i dai foc .
Daca iti place masina si ai rabdare vei avea o limuzina pe cinste.
Piesele sunt scumpe din cauza ca apartin unei masini din Top Line si..........de , sa plateasca BOIERUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dar cu rabdare poti gasi si compara preturi la piese si iese rezonabil !!!!! Eu de exe cumpar piese in Austria si la Bucuresti.
La mine aci ma rupe si nu dau raspuns la doliantele mele. Asa ca fac
multe singur sau ajung la un mecanica unde ii spun exact ce vreau. Platesc lucreaza si gata. Eu spun el face !!!! Fara comentarii.
Daca o veti cumpara si aveti intrebari, eu stiu multe la aceasta masina .
Asa ca voi hotarati si.................................. SUCCES.