AJUTOOR!!!!!!! |
This topic is about AJUTOOR!!!!!!!, the author, robert constantin31470, wrote about: Problema sta in felul urmator. Am o daewoo nubira '99. Ieri am fost la service sa-i schimb cureaua de distributie. Dupa ce mi-au schimbat cureaua am p ... To read more just scroll down
AJUTOOR!!!!!!! |
Jan 24 2005, 10:24 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 148 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.463 |
A doua problema este urmatoarea: o turez sa zicem pana la 4000 si cand coboara ramane turata pe la 2000 fff mult timp si de la 2000 scade ffff incet. cand ajunge pe la 900 iar incepe sa oscileze. Daca stiti ceva care ar fi problema va rog mult sa ma ajutati. A mai patit cineva asta? Maine ma duc la ei iar. |
|
|
Jan 25 2005, 02:07 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
SALUT !
Trebuie sa te intreb mai intai daca situatia descrisa de tine s-a petrecut in clipa in care ai plecat cu ea din service sau mai tarziu, dupa ce AI ALIMENTAT CU BENZINA. E important acest aspect. Eu am patit la fel acum vreo 4-5 ani cu o Skoda Felicia, am alimentat la Shell, am dus-o in garaj, a doua zi oscila turatia intre 800 si apropape 3000...tot timpul, nici macar nu am putut sa ies din garaj, cum acceleram, cum murea motorul. Explicatie: benzina era contrafacuta si mi-a stricat clapeta de acceleratie, costa vreo 400 euro fara manopera, noroc ca aveam masina inca in garantie. Asta a fost cauza defectiunii la mine. Oricum, iti recomand sa verifici injectia...Succes! |
|
|
Jan 25 2005, 02:23 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 148 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.463 |
mersi pt. sfat. Am rezolvat-o in felul urmator:
Am chemat un inginer de la daewoo care mi-a pus distributia la punct. cacaciosul ala se dadea mare ca stie dar nu avea treaba cu nimic. mi-a zis ca am avut noroc ca nu a patit nimic, a fost doar 1/5 dinte diferenta. PS: si primul lucra tot la daewoo CONCLUZIA AVETI GRIJA PE MANA CUI DATI MASINA |
|
|
Jan 25 2005, 02:42 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 135 Joined: 15-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.477 |
|
|
|
Jan 25 2005, 03:40 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Oare mecanicii aia profesionisti sunt chiar atat de idioti, incat sa puna distributia decalat?! Stiam ca nu sunt genii, insa nici chiar asa.... :evil: Poate ar trebui facut un top (sau un top rusinica) al service-urilor. S-ar putea sa prinda bine clientilor. :bounce: Apropo, la rabla ruseasca pe care am avut-o inainte distributia nu se putea pune perfect... fie o puneam cu jumatae de za inainte, fie inapoi (e cu lant) Asa fusese si lantul vechi, si cel nou. Am ales sa o punem cu jumatate inainte, si in afara de un reglaj ochiometric al avansului la aprindere nu am avut alte probleme. Avansul reglat cu stroboscop era prea mic, pana la urma am gasit o pozitie buna prin incercari. (adica o idee mai putin decat cea mai mica valoare la care incepea sa tacane la cald). Oricum, ideea e ca nu pricep cum poate fi decalata cu doar 1/5 de dinte (adica nu cu un numar intreg de dinti) si mi-e greu sa cred ca facea ca toti dracii doar de la un decalaj atat de mic.... A mai avut si altcineva asemenea experiente? Ca sunt curios.... |
|
|
Feb 27 2005, 09:12 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 27-February 05 From: Bucuresti Member No.: 41.333 |
Probabil e vorba de 1 dinte diferenta!
Nu de 1/5 dinti ?! :bash: |
|
|
Mar 4 2005, 11:37 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
1 dinte cu siguranta, daca nu cumva 1/5 de lant .
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:22 AM |