carte tehnica Opel Corsa C |
This topic is about carte tehnica Opel Corsa C, the author, Cristi39163, wrote about: salut! Mi-am cumparat recent un Opel Corsa C 1.4 16Vi Elegance din 2002. Are cineva cartea tehnica pentru el, ca am impresia ca se tureaza prea repede ... To read more just scroll down
carte tehnica Opel Corsa C |
Jan 24 2005, 05:56 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.156 |
Mi-am cumparat recent un Opel Corsa C 1.4 16Vi Elegance din 2002. Are cineva cartea tehnica pentru el, ca am impresia ca se tureaza prea repede, si as vrea sa stiu care e turatia optima la care sa schimb vitezele. Ajung sa merg la 60 km/h cu a 5-a...nu stiu cat de normal este. Sau cel putin sa imi dati cateva sugestii despre cum ar trebui sa o conduc si la ce sa am grija. Si de ce sa ma feresc... Va multumesc |
|
|
Jan 24 2005, 06:01 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
felicitari pentru achizitie.
motorul respectiv este un motor de turatie, este normal sa se tureze. desi pa la 60km/h in a V-a are vreo 1200 rpm :shock: :shock: :shock: este TOTAL neindicat sa mergi cu el asa . trebuie sa schimbi treptele pe la 3500 rpm astfel incat turatia in treapta urmatoare sa nu cada sub 2500 rpm. motorului respectiv ii place sa fie turat , este un motor mic , de turatie ! daca vei merge in continuare cu el ca si cu unul de dacia o sa sufere . te rog , nu mai chinui masina in halul ala ... :cry: -------------------- |
|
|
Jan 25 2005, 10:11 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.156 |
aha...deci am auzit eu bine ca asa e motorul asta, se tureaza repede...pana acum le schimbam cam la 2500-3000 rpm. dar chiar la 3500? :roll:
mai astept si alte pareri si impresii, poate si de la posesori... mersi |
|
|
Jan 25 2005, 11:16 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
La 2500 rpm schimb la diesel, nu la benzina. Ai grija cu gropile. E sensibila. Eu am schimbat deja caseta de directie si timoniera. Daca nu i-ai pus inca scut metalic, du-te repede si pune-i! |
|
|
Jan 25 2005, 04:43 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.156 |
ai dreptate, e mai mult zgomot decat putere. dar am zis sa nu cresc prea mult consumul, chiar daca e mai bine sa fie supraturata decat subturata...cam cat ar trebui sa consume? scutul e o prioritate pentru mine, am vazut din posturile tale ca ai schimbat timoniera deja de doua ori...o sa ii pun unul metalic, am auzit ca e cam 5 milioane. dar ce face de fapt timoniera asta? |
|
|
Jan 25 2005, 04:57 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
este vorba de ansamblul de parghii de la levierul cutiei de viteze pana in cutie .
-------------------- |
|
|
Jan 25 2005, 10:18 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
A mea masinuta consuma in functie de sofer!
Daca o conduc eu, consuma 9.5 in oras si 7.5 in afara, daca o conduce sora mea consuma 9 in oras si 6.5 in afara. Omori motorul mergand subturat. banuiesc ca nu ai luat masina sa mergi 10.000 de km cu ea si apoi sa o dai. Daca vrei sa o tii mai mult, mergi cum trebuie cu masina. te costa mai mult un motor nou, decat un consum cu un litru mai mare. |
|
|
Jan 26 2005, 09:13 AM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.156 |
sunt de acord cu tine. Prefer sa dau un pic mai mult pe benzina decat sa dau ceva mai mult pe motor...
cam atat imi ia si mie in oras, dar la drum lung imi ia 6. asta daca merg cu 120 viteza medie. daca merg cu 160 ia cam 7 la suta. maxim am prins 180. |
|
|
Jan 26 2005, 07:54 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 13-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.286 |
Motoarele de la Opel din generatia noua sunt 16valve si sunt facute sa fie turate. Dupa cum spunea si Madalina, pana pe la 3000 ture e mai mult zgomot. Eu am un motor mai mare, de 1,8 dar tot la stilul asta trebuie "manevrat". Pot spune ca la mine adevarata putere se simte de abia dupa 4500 rpm. Tureaza fara frica, motorul nu o sa se supere, poate doar portofelul :blackeye:
bafta! |
|
|
Sep 1 2005, 12:15 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.532 |
QUOTE(Cristi39163) ai dreptate, e mai mult zgomot decat putere.
De ce spui asta?! Eu am o Corsa NJoy de 1,2 16V si are 80 de cai! La 5.500 rpm am ajuns la 160 Km/ora. Ceea ce este de ajuns pentru o masina din clasa ei. Si nu inteleg de unde va ies voua consumurile astea?! Mie-mi consuma urban 6,7l - 7 si extra 5,2 - 5,5 (constant 120 Km/ora <-> 4.000 rpm) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 02:02 AM |