Renault Megane II |
This topic is about Renault Megane II, the author, OMEGA, wrote about: Sorine cum poti sa compari un renault cu dacia, in special Megane 2, topicu cu locu de dat cu capu e casa ta! ... To read more just scroll down
Renault Megane II |
Jun 11 2003, 01:49 AM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
-------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Jun 11 2003, 01:56 AM
Post
#22
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 13-April 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 11.479 |
Pentru Cristian cel cu injuraturile, nu e frumos asa man, omul ala nu are nici o vina sa il injuri tu, ex exprimandu-si parerea pur si simplu, cum se face, fara sa injure pe nimeni. Pe de alta parte are mai mult de 40-45 ani. Tu cat ai? E frumos asa? Fa un topic separat si injuram acolo, dar lasa-le oamenilor dreptil la opinie!
Pe de alta parte: mai... se deosebesc usor Sorin unul de celelalt, ca va uitati sub numele "Sorin" in stanga si cate mesaje a postat. Cel din USA care iubeste Solenza are 100 si ceva iar cel din Romania vreo 70 sau 80. Eu in felul asta ii deosebesc. Era unul pe aici care tot se lua de Sorin de peste apa, cum ca e moldovean si ca nu stiu ce, stati mau usor ca nu numai el e nasut in Moldova pe aici... mai sunt si exceptii... daca el e din Moldova si are gandirea asta, NU inseamna ca suntetm toti la fel. Si ca are gandirea asta nu-i nimic, nu-i nici o rusine. Asta e opinia lui si gata, pacat ca nu prea a adus argumente solide... Il asteptam, poate aduce! Numa Bine |
|
|
Jun 11 2003, 03:53 AM
Post
#23
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 2-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.043 |
dati-va cu parerea despre opel astra comparativ cu renault megane.
multumesc |
|
|
Jun 11 2003, 05:21 AM
Post
#24
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 10-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.220 |
|
|
|
Jun 11 2003, 02:30 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
-------------------- always Alfa
|
|
|
Jun 11 2003, 11:11 PM
Post
#26
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 3-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.052 |
off topic: Cristian, am avut clio symbol si am facut un drum pina la viena si inapoi. in afara de faptul ca se uita lumea ca la urs dupa mine ca nu mai vazusera, am fost foarte multumit de ea. e adevarat ca la 160 pe autostrada nu e chiar cea mai placuta senzatie insa isi merita cu prisosinta banii pe care-i dai. pe de alta parte cele 110 kile ale mele incapeau cam greu:)
|
|
|
Jun 12 2003, 03:42 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
tocmai asta am și spus, clio e o mașină de oraș. sunt mulțumit de performanțele sale. mtorul e chiar nervos pentru capacitatea sa(1,4) singura mea nemulțumire o reprezintă stabilitatea. in ceea ce te privește trebuie să recunosc că ai avut curaj ca i-ai "dat" 160. eu n-am indraznit mai mult de 140
-------------------- always Alfa
|
|
|
Jun 12 2003, 04:13 PM
Post
#28
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 24-April 03 From: mila 80 Member No.: 11.827 |
Sa nu uitam totusi ca RENAULT au mai fost "deschizatori de drumuri" in domeniul auto - vezi Espace (practic ei au "inventat" monovolumul). La momentul acela (inceputul anilor '80) mai toata lumea si-a dat cu parerea ca va fi un esec... si uite acum: marea majoritate a producatorilor auto au adoptat monovolumul pe scara larga.
Asa ca si Megane II, chiar daca pare mai ciudat in ce priveste designul (poate) va reprezenta un reper in industria auto. |
|
|
Jun 12 2003, 07:08 PM
Post
#29
|
|
sofer Group: Membri Posts: 77 Joined: 10-March 03 From: Deva (Hunedoara) Member No.: 10.151 |
He, he...mie nu mi se pare deloc "putin ciudat" designul de la Megane II..poate futurist, avangardist...si, ce-i mai important foarte ergonomic...Asta-i "meteahna francezilor" cand proiecteaza ceva cu sumt de raspundere...pun mult accent pe confortul si siguranta pasagerilor....bravo lor....apropos, vrea careva un Seat Toledo TDI ?
|
|
|
Jun 12 2003, 07:33 PM
Post
#30
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 24-April 03 From: mila 80 Member No.: 11.827 |
Sorin (cel din 7 cetătzi): Nu am vrut sa te necajesc daca am zis ciudat, e mai corect avangardist
Poate doar ca ne obisnuim (ochiul) ceva mai greu cu noul ( ...putera obisnuintei... ) |
|
|
Jun 12 2003, 10:22 PM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
Eu zic ca renault megane 2 va bate toti comopetitorii.
-------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Jul 10 2003, 08:39 PM
Post
#32
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 10-July 03 From: Bucuresti Member No.: 14.206 |
Dragii mei,
eu v-as propune sa discutam si putin d.p.d.v. tehnic in legatura cu MEGAUL II var. DIESEL(voi incerca sa fiu inpartial cu toate ca sunt fan al acestui model!!) 1. acest motor are "common rail". Ce inseman aceasta? -este un pas mare al tehnologiei in sensul ca motorul benficiaza de o "conducta" comuna din care se "alimenteaza" fiecare inJector. Implicatii: - nu mai apar unde de presiune ca in fiecare conducta de injectie ca in cazul motoarelor standard. In consecinta legea de injectie (legea care guverneaza injectia combustibilului in cilindru) se aproprie foarte mult de cea teoretic pentru care a fost proiectat motorul. - injectia directa implica consumuri specifice (gr./CP/h) relativ scazute in comparatie cu motoarele diesel "antice" care aveau camere de vartej (cazul Volskwagen -camere de vartej COMET). - un dezavantaj il reprezinta faptul ca pompa de injectie "lucreaza" la presiuni mai mari fapt care genereaza uzuri mai mari in timp. 2. Motorul, dupa stiinta mea, beneficiaza de o suflanta pentu supraalimentare cu geometrie variabila (Skoda Octavia are asa ceva!) .....UFFFF! am obosit! Daca vi se pare interesant mai discutam! [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-10 14:40 ] [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-10 14:42 ] |
|
|
Jul 14 2003, 04:30 PM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 14-July 03 From: Brasov (Brasov) Member No.: 14.329 |
Desigur, fiecare are dreptul la o parere, care trebuie respectata. Vorbind despre masini, pto fi emise 2 categorii de opinii: pe de o parte opinia celui care vorbeste din carti (a vazut si el pe strada o masina, a citit una alta, etc - opinie care se bazeaza pe informatii nu intodeauna verificate), iar pe de alta parte este opinia celui care vorbeste din postura de sofer cu mii de kilometri la volanului unui anumit model (sau mai multor modele, uneori).
Intre aceste pareri pot spune ca este cel putin o mare diferenta: - primii vorbesc din punctul de vedere a ceea ce le-ar placea, ce si-ar dori sa conduca (insa de la a dori sa conduci si pana la a conduce efectiv e o cale foarte greu de atins uneori) si atunci ei vorbesc tot timpul de modelele din clasele superioare - care exceleaza la capitolul dotari si performante, fiind foarte usor sa zici "e mai fain modelul X decat modelul Y", desi X e mai scump cu 50% decat Y sau masinile germane sunt cele mai bune) - cei din categoria "am condus si stiu cum e" vorbesc mai in cunostinta de cauza si pot intr-adevar sa emita opinii, in general, avizate despre masini. Revenind la subiectul topicului, si anume Megane II, cred ca e o masina care isi merita pe deplin banii -atat dpdv tehnic, cat si dpdv design. Momentan detin un Clio Symbol, pe care intentionez sa-l vand (desi sunt foarte multumit de el) si sa-mi achizitionez un Megane II. Bineinteles ca mi-ar placea un BMW seria 3 (e ceea ce-mi doresc, insa personal fac diferenta intre ce imi place si ce imi permit). Concluzia este: emiteti opinii in masura in care puteti sa-i ajutati pe ceilalti (de ex daca stiti ca service-ul la marca X e slabut ar fi bine de spus). Vis-a-vis de "razboiul" cu bordul de Solenza e la fel cu cel de la Megane II, prezent in topicul de fata, e un exemplu de opinie total aiurea, spusa doar pentru a acumula posturi in plus. Sal' D.A. [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-14 10:39 ] |
|
|
Jun 23 2004, 09:08 AM
Post
#34
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 30-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.682 |
Bai, ati innebunit sa comparati Solentza cu Megane 2 ???? Oare stiti despre ce vorbiti? Nici nu vreau sa argumentez in vreun fel indignarea mea... Am vazut in topicu' asta, ceva mai sus un istetz care pretindea ca din fata Megane 2 si Solenta sunt la fel... Sigur ca da, au tot 2 faruri, o grila si un spoiler... Cred ca au si 2 semnalizatoare fata, amandoua. )
Nu pot sa fiu total obiectiv in ceeea ce priveste Megane 2 pentru ca din toamna trecuta sunt si eu fericitul, si subliniez fericitul, posesor al unui exemplar. 1,6 16V Full-options. Sunt incantat! Si asta dupa ce, ca si un coleg de topic de mai sus, mi-am jurat la un moment dat ca nu imi voi mai lua niciodata un Renault. Si asta nu ca ar fi proaste dar probabil am avut eu ghinion combinat cu zeama de tzeapa... Am avut pana acum vreo 6-7 ani un Renault 26 GTX, o frumusete. L-am luat la S.H., era fabricat in '84. In '92 cand l-am luat eu era deja batran, dar o perioada am fost multumit. Confort de nota 10, avangardist in dotari (geamuri electrice fata-spate - nu uitati ca era fabricat in '84, calculator de bord cu sintetizator de voce si o groaza de alte gadget-uri care-ti fac viata frumoasa si te ridica in ochii prietenilor). Dupa o perioada nu foarte lunga, am inceput sa bag bani in el. Eram student si cum piesele noi erau si sunt inca foarte scumpe, luam piese de prin parcurile cu masini dezmembrate. Va dati seama ca din momentul ala nu a mai avut viata lunga... Intr-un final l-am vandut si mi-am promis sa nu mai iau alta data un Renault. Asta pana anul trecut, cand am fost total vrajit de un drive-test cu Megane 2. Iar in perioada intre cele 2 Renaulturi am mai avut cateva masini, in majoritatea lor "nemtzesti". Sunt super-multumit de Renault! |
|
|
Jul 7 2004, 12:46 PM
Post
#35
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 6-July 04 From: Deva (Hunedoara) Member No.: 28.917 |
Salutare oameni buni,
Sunt nou pe aici și de fapt prima oară pe un forum. M-a incitat discuția voastră, cu atât mai mult cu cât și eu am de cca. 6 luni un M2, 1.6, 16V, sedan. Până aici am trecut prin a avea o Dacie berlină cu injecție monopunct și ulterior o SN Rapsodie. Le-am vândut pe fiecare până în doi ani și au fost ok la vremea lor pentru un student. Așa că pot spune câte ceva despre comparația Solenza vs. M2 . O fi având SN sau Solenza motor și cutie de Renault, dar restul... . M2 nu poate fi comparată cu ce face Dacia, e diferență de confort, sisteme de siguranță, finisaje și orice altceva. În ceea ce privește lupta mașini EU vs. Jpn. Oameni buni, fiecare dintre ele este bună pentru cei cărora le plac și pentru cei care își doresc o marcă sau alta. Probleme sunt și la Toyota, Mazda, etc și la WW, Audi, Renault, etc. Nici mașinile din F1 nu sunt perfecte. :angel7: Cât despre experiența mea cu M2 (am 13.000Km): mie îmi place cum merge mai ales cu OMV 100 (se simte diferența ca silențiozitate și demaraj). Am doar o problemă cu suspensiile care cam troncăne prin unele gropi și din câte am înțeles troncănitul ăsta este standard la lotul de sedan. Mă duc curând să îmi schimbe suspensiile și după cum spuneau prietenii care mai au sedan, se vindecă și de asta (Voi ce știți despre asta?). Din păcate, în general modelele noi (orice marcă) mai au câte o problemă care se rezolvă pe parcurs și M2 sedan nu face excepție. În concluzie, eu zic că un M2 își merită banii! Acum vreau să plec cu el în concediu în Turcia (la mama lui) și sper să facă impresie bună. :cheers: Salutare |
|
|
Jul 10 2004, 12:32 AM
Post
#36
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 3-May 04 From: Bucuresti Member No.: 24.588 |
M2 sunt cam proaste.
Sunt nefericitul posesor a unui 1,6 16V hatchback cu 8,000+km. Probleme: - suspensiile - criminal de tari / suscriu: troncane la greu (a mai spus cineva asta parca) - hatchbackul - scartie mai ceva ca la o amarata de Dacia 1300 break - una din portiere - la fel ca hatch-ul - aer conditionat - acuma ca a venit vara pot sa spun ca si asta e slab rau (din pacate am luat-o asta iarna si nu am vazut) - plus cateva alte zgomote prin habitaclu' - 2 pb cu cardul (nu a mai vrut sa porneasca) Am avut inaite un M1 (mult mai bun), pacat ca l-am vandut. Mai cunosc inca 3 posesori de M2 cu aceleasi pb. Din pacate designul e mistho si te imbie... In rest bafta la toata lumea, K |
|
|
Jul 20 2004, 03:34 PM
Post
#37
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
kill imipare rau ca ai avut probleme si am aflat ca intr-adevar prima seria a avut probleme. Dar eu am acum un m2 hatchback 1.6, 16 valve am 4000km cu el si merge superb. Clima bate caldura instant, nu scartaie nimic si supensiile sunt chiar un pic cam moi dupa gustul meu. Au remediat problemele primei serii. AM fost in Grecia si inapoi cu ea, in tara si in ficare zi prin Bucuresti si masina se comporta minunat, nu am de ce sa ma plang.
P.S. cine compara supernova sau logan cu megane nu e in mintile lui. E ca si cum ai compara skoda felicia cu passat. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jul 27 2004, 06:21 PM
Post
#38
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 30-August 02 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 6.075 |
Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume: -airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata. -inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul! -trape sub locurile din fata. Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta! In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize! |
|
|
Jul 28 2004, 09:57 AM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 2-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.312 |
Sa te bucuri de masina!
Insa: 1. Unde ai cautat airbagurile pentru cap? De exemplu, cele laterale pt. torace sunt in spatarul scaunului (asa am eu la Clio). Cele pentru cap nu sunt oare tot acolo? Nu stiu, intreb si eu pentru ca ma confrunt cu aceeasi problema. 2. Inchiderea usilor la demaraj e functie pe care o am chiar si eu la Clio. Nu mai stiu exact cum se seteaza, dar parca tii apasat butonul de inchidere cateva secunde. Ma uit si iti spun exact. 3. Nu stiu ce sunt "trapele" pentru locurile din fata, dar, daca te referi la acele sertare de sub scaune, e posibil sa ai numai la pasager, avand in vedere ca scaunul soferului e reglebil pe inaltime si nu are rost sa scurtezi cursa acestuia pentru un sertarel. |
|
|
Jul 28 2004, 12:25 PM
Post
#40
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
imi pare rau dar airbagurile laterale sunt acolo, dar ca si la mine nu se vad in mod evident si nici nu scrie AIRBAG special pentru tine acolo. Locurile de depozitare nu sunt la modelul authentique. AM deja 5600 km si nu are nici cea mai mica problema, ba chiar sunt super multumit de ea. Usile se inchid la demaraj automat, probabil ca nu ti-au setat chestia asta sau...
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:37 AM |