IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

La cate turatii circulam cu masina

This topic is about La cate turatii circulam cu masina, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> La cate turatii circulam cu masina
dordeduca
post Aug 29 2015, 05:09 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 1-June 11
Member No.: 132.513



As dori sa stiu opinia voastra , despre cum e indicat sa circuli cu masina (sa zicem 1.2- 2.0 benzina) referitor la numarul de rotatii inafara orasului. Spun asta pentru ca m-am contrazis cu uni soferi. Mie imi place sa circul la 2000 rotatii , dar unii zic ca e ok la 3000 rotatii. Care ste parerea voastra ? avantaje si dezavantaje?


--------------------
Blogul meu scriu si de auto/moto/velo
Dacia Sentry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
f1anatic
post Aug 31 2015, 01:30 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (dordeduca @ Aug 29 2015, 09:09 AM) *
As dori sa stiu opinia voastra , despre cum e indicat sa circuli cu masina (sa zicem 1.2- 2.0 benzina) referitor la numarul de rotatii inafara orasului. Spun asta pentru ca m-am contrazis cu uni soferi. Mie imi place sa circul la 2000 rotatii , dar unii zic ca e ok la 3000 rotatii. Care ste parerea voastra ? avantaje si dezavantaje?


Pai nu este asa de simplu. Depinde de viteza la care mergi si depinde de masina, de capacitatea cilindrica, daca este turbo sau normal aspirata, si cite trepte de viteza au. Cred ca mai de graba intrebi la ce turatie schimba lumea intr-o treapta superioara de viteza? Normal ca turatii mai mari inseamna consum mai mare dar pe de alta parte la viteze mici, folosind treptele superioare de viteza chinuie motorul si nu poti accelera fara sa retrogradezi.

Ca regula, eu schimb treptele de viteza intre 2000 si 2500 la Subaru. Si adevarul este ca pot fi in a 5-a cu Subaru, lejer, pe intreaga plaja de la 2000 pina la 7000 rpm. Am 2500 rpm la 100 kph si 3000 rpm la 110 kph in treapta a 5-a. Compaat cu o masina N/A, una turbo o conduci cu treapta de viteza mai mica decit modelul normal aspirat, mai ales in mediu urban. Spre exemplu, cu Foresterul poti face la dreapta in mediul urban in a 2-a, cu Legacy trebuie sa fiu in 1-a.

La Jeep, daca stau in modul ECO, schimba automat pina in treapta a 8-a la viteza constanta peste 65 kph, si tine turatiile in jur de 1500. La 110 kph am sub 2000 rpm; la 130 kph am peste 2000 rpm. Modul SPORT adauga 1000 rpm la fiecare treapta de viteza si schimba treptele la linia rosie.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_r5
post Aug 31 2015, 07:29 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 407
Joined: 28-October 07
From: Timisoara
Member No.: 115.270



QUOTE (f1anatic @ Aug 31 2015, 01:30 PM) *
100 kph
110 kph
65 kph,
130 kph

Ce inseamna "kph" ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 07:18 PM