Consum oficial vs Concum real, Cum suntem pacaliti |
This topic is about Consum oficial vs Concum real, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Consum oficial vs Concum real, Cum suntem pacaliti |
Dec 9 2014, 02:59 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
http://www.gandul.info/auto/producatorii-d...ina-ta-13709256 -------------------- festina lente.....
|
|
|
Dec 12 2014, 02:10 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Incep sa cred ca eu sint singurul care obtine un consum mai mic decit cel raportat de producator :-)
Din articolul citat mai sus Trucuri. Cum trișează producătorii la testele din fabrică La testele din fabrică menite să stabilească cifrele oficiale de consum de combustibil și de emisii de noxe, producătorii folosesc o serie de trucuri pentru a scoate scoruri cât mai bune, însă care nu pot fi replicate de șoferi, în condiții normale de condus, pe șosea. QUOTE - deconectarea alternatorului nu lasă bateria să se încarce, reducând astfel consumul de energie. - setările motorului sunt manipulate pentru a emite cât mai puține noxe. - sunt folosiți lubrifianți speciali - sunt folosite rapoarte ale cutiei de viteză mai înalte, care permit motorului să opereze mai eficient decât în mod normal. - este manipulată alinierea roților, pentru a reduce frecarea cu asfaltul. - mașinile sunt echipate cu anvelope speciale, care au rezistență scăzută la rulare, deci scad frecarea. - anvelopele sunt umflate mai mult decât e cazul, pentru a reduce rezistența la rulare. - pe caroserie sunt create modificări care ajută aerodinamica. - frânele sunt modificate de pentru a reduce rezistența la rulare – plăcuțele de frână sunt introduse la maximum în etriere. - la teste simulatorul de șosea este setat la inerție și masă minime, instrumentele de laborator sunt manipulate, condițiile ambientale sunt optimizate, se profită de marjele de toleranță ale testelor. Unele din aceste sugestii sint cam trase de par, altele nu sint o crima. Alternatorul unei masini moderne nu incarca mereu, fiind decuplat automat mai ales in perioadele de acceleratie. Folosirea rapoartelor mai inalte ale masinii nu este o "crima" - si consumatorul de rind poate face acest lucru. Vorbim de altfel despre lipsa de educatie a consumatorului (e.g. anevlopele mai speciale sau mai umflate, folosirea de lubrifianti mai subtiri mai ales iarna e.g. 0 W 20 vs. 10 W 30 sau mai potriviti ciclului de condus). Cred ca cea mai tare sugestie este cea cu placutele de frina bagate la maxim in etriere. Este atit de hazlie incit imi vine sa pun o frina si sa le imping inapoi si sa le las sa se regleze singure, impinse de forta hidrostatica din sistemul de frina care compenseaza automat uzura. Sure, se pot pune placute si discuri uzate la maxim si frecarea intre ele va fi foarte redusa dar cum a explicat-o autorul articolului suna amator tare. Desigur, per ansamblu, asemenea strategii si altele nescrise sint utilizate de producatori. Dar sint si "prinsi" si penalizati. http://www.wsj.com/articles/u-s-fines-hyun...nomy-1415028646 QUOTE South Korean auto makers Hyundai Motor Co. and Kia Motors Corp. agreed to pay a combined penalty of $300 million for overstating fuel-economy claims, the largest such punishment ever, in a settlement that could create a pricey precedent for other car companies. This post has been edited by f1anatic: Dec 12 2014, 02:34 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 08:49 PM |