IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

bmw 320d e46 nu trage am schimbat multe piese

This topic is about bmw 320d e46 nu trage am schimbat multe piese, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> bmw 320d e46 nu trage am schimbat multe piese, cer ajutor de la cine a intalnit problema asta
liviu_cristi
post Jan 20 2014, 09:12 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 20-January 14
Member No.: 143.148



salut.am un 320d 98 136cp. problema e lipsa de putere. am inceput cu ulei filtre etc,,,apoi am umblat prin serviceuri,,,nici unul nu ii da de cap doar pareri sa schimb anumite piese.....si acum urmeaza descrierea
primul test primul service...da eroare la injectorul cu senzor dar nu e problema...alta eroare nu da... dar ELECTROVALVA DE LA EGR nu face Vaccum ...intra vaccum dar nu iese pt egr...cealalta electrovalva merge bine de la turbo..concluzia....sa schimb electrovalva...am zis prima data sa incerc la dezmembrari...am luat una ...la fel ..am luat0 si pe a doua...la fel ...si a 3 a si a 4 a deci nu cred k toate au fost defecte..ci si a mea trebuie sa fie buna si sa nu fie problema de la ea...al doilea service...test...DEBITMETRUL...ok la fel la dezmembrari .... test cu 1 ,2 ,3 nimic ...totul la fel...ba chiar baiatul de la dezmembrari a vandut intre timp unul pt k altuia chiar ii mergea...deci si debitmetru era bun...al treilea service...tester peste tester.... o tona de erori la baiat...tot debitmetru si multe alte gen releu de la bujii injectorul cu senzor etc...cik alea erau proaste debitmetrele ..hai iau de la unul 320d care mergea bine ...il imprumut nimic...am mai inteles ca ar trebuie readaptat si debitmetrul la parametri masinii dar in fine trebuia sa se vada diferenta ..dar totul identic...am fost apoi la un ELECTRICIAN... a masurat omul pe acolo pe la ecu ...rezistentele de la electrovale care sunt pe langa ecu....ca pe unul asa la rezolvat ..si masoara tensiunea de la mufa electrovavei si este 8V si cik nu ar fi in regula... practic eletrovalva nu face vaccum spre egr...sub electrovalva este o mufa identica a scoso si a bagato la electrovalva si face un vaccum de nota 10 dar nu e ok pt k nu este comandata de ecu ...ar fi pe DIRECT si nu e ok ...electricianul crede k ar si o problema din ecu sa nu comande bine tensiunile catre electrovalva aceste tensiuni fiind reglabile de ECU pt a deschide egr mai tare mai incet mai repede mai rar mai cum ii trebuie...practic impulsuri...firul de la mufa la ecu nu e intrerupt ...si mie mie greu sa cred ca \ECU poate sa aiba o asa problema ori cedeaza partea aia ori merge nu poate sa mearga practic pe jumatate .....
P.S. TOATE PIESELE AU FOST VERIFICATE TURBO INTERCOOLER EGR CURATAT DEBITMETRU CURATAT FURTUNASE VACCUM SENZOR PRESIUNE ADMISIE ETC...
RAMAS DATOR CU MULTE BERI DACA CINEVA MA AJUTA CU O IDEE PE CARE SA NU O FI PUS IN PRACTICA
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 07:28 PM