Help - Search - Members - Calendar
Full Version: bmw 320d e46 nu trage am schimbat multe piese
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Service/Ateliere auto
liviu_cristi
salut.am un 320d 98 136cp. problema e lipsa de putere. am inceput cu ulei filtre etc,,,apoi am umblat prin serviceuri,,,nici unul nu ii da de cap doar pareri sa schimb anumite piese.....si acum urmeaza descrierea
primul test primul service...da eroare la injectorul cu senzor dar nu e problema...alta eroare nu da... dar ELECTROVALVA DE LA EGR nu face Vaccum ...intra vaccum dar nu iese pt egr...cealalta electrovalva merge bine de la turbo..concluzia....sa schimb electrovalva...am zis prima data sa incerc la dezmembrari...am luat una ...la fel ..am luat0 si pe a doua...la fel ...si a 3 a si a 4 a deci nu cred k toate au fost defecte..ci si a mea trebuie sa fie buna si sa nu fie problema de la ea...al doilea service...test...DEBITMETRUL...ok la fel la dezmembrari .... test cu 1 ,2 ,3 nimic ...totul la fel...ba chiar baiatul de la dezmembrari a vandut intre timp unul pt k altuia chiar ii mergea...deci si debitmetru era bun...al treilea service...tester peste tester.... o tona de erori la baiat...tot debitmetru si multe alte gen releu de la bujii injectorul cu senzor etc...cik alea erau proaste debitmetrele ..hai iau de la unul 320d care mergea bine ...il imprumut nimic...am mai inteles ca ar trebuie readaptat si debitmetrul la parametri masinii dar in fine trebuia sa se vada diferenta ..dar totul identic...am fost apoi la un ELECTRICIAN... a masurat omul pe acolo pe la ecu ...rezistentele de la electrovale care sunt pe langa ecu....ca pe unul asa la rezolvat ..si masoara tensiunea de la mufa electrovavei si este 8V si cik nu ar fi in regula... practic eletrovalva nu face vaccum spre egr...sub electrovalva este o mufa identica a scoso si a bagato la electrovalva si face un vaccum de nota 10 dar nu e ok pt k nu este comandata de ecu ...ar fi pe DIRECT si nu e ok ...electricianul crede k ar si o problema din ecu sa nu comande bine tensiunile catre electrovalva aceste tensiuni fiind reglabile de ECU pt a deschide egr mai tare mai incet mai repede mai rar mai cum ii trebuie...practic impulsuri...firul de la mufa la ecu nu e intrerupt ...si mie mie greu sa cred ca \ECU poate sa aiba o asa problema ori cedeaza partea aia ori merge nu poate sa mearga practic pe jumatate .....
P.S. TOATE PIESELE AU FOST VERIFICATE TURBO INTERCOOLER EGR CURATAT DEBITMETRU CURATAT FURTUNASE VACCUM SENZOR PRESIUNE ADMISIE ETC...
RAMAS DATOR CU MULTE BERI DACA CINEVA MA AJUTA CU O IDEE PE CARE SA NU O FI PUS IN PRACTICA
Mario74
Salut . Ai rezolvat ? Imi poti lasa si mie numarul tau de telefon ? Am acceasi problema .
Viking91
BMW E46 320D 136PS M47 1999
AM AVUT ACEIASI PROBLEMA TREPTAT PIERDERE DE PUTERE IN JUMATATE DE AN MASINA NU TRAGEA PRACTIC DELOC AM DUSO LA SERVIS AU GASIT FURTUNUL DE LA TURBINA DETERIORAT NU SE DESCHIDEA TURBINA... AM ESIT CU MASINA TOT ACEIASI PROBLEMA AM SCOS KATALIZATORUL AM PUS FARA.. MASINA TRAGEA FOATRTE BINE INSA NU MULT TIMP SA DEZBATUT COMPIUTERUL AM CUPARAT CATALISATOARELE 2 AP DAT 270E DEOARECE AVEAM NEVOIE DE EURO4
Viking91
PROBLEMELE AU DISPARUT ODATA CU SCHIMBAREA KATALISATORULUI
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.