IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
liviu_cristi doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
liviu_cristi
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 20-January 14
Profile Views: 0*
Last Seen: 21st January 2014 - 07:31 PM
Local Time: Apr 18 2024, 10:35 PM
1 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

liviu_cristi

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
20 Jan 2014
salut.am un 320d 98 136cp. problema e lipsa de putere. am inceput cu ulei filtre etc,,,apoi am umblat prin serviceuri,,,nici unul nu ii da de cap doar pareri sa schimb anumite piese.....si acum urmeaza descrierea
primul test primul service...da eroare la injectorul cu senzor dar nu e problema...alta eroare nu da... dar ELECTROVALVA DE LA EGR nu face Vaccum ...intra vaccum dar nu iese pt egr...cealalta electrovalva merge bine de la turbo..concluzia....sa schimb electrovalva...am zis prima data sa incerc la dezmembrari...am luat una ...la fel ..am luat0 si pe a doua...la fel ...si a 3 a si a 4 a deci nu cred k toate au fost defecte..ci si a mea trebuie sa fie buna si sa nu fie problema de la ea...al doilea service...test...DEBITMETRUL...ok la fel la dezmembrari .... test cu 1 ,2 ,3 nimic ...totul la fel...ba chiar baiatul de la dezmembrari a vandut intre timp unul pt k altuia chiar ii mergea...deci si debitmetru era bun...al treilea service...tester peste tester.... o tona de erori la baiat...tot debitmetru si multe alte gen releu de la bujii injectorul cu senzor etc...cik alea erau proaste debitmetrele ..hai iau de la unul 320d care mergea bine ...il imprumut nimic...am mai inteles ca ar trebuie readaptat si debitmetrul la parametri masinii dar in fine trebuia sa se vada diferenta ..dar totul identic...am fost apoi la un ELECTRICIAN... a masurat omul pe acolo pe la ecu ...rezistentele de la electrovale care sunt pe langa ecu....ca pe unul asa la rezolvat ..si masoara tensiunea de la mufa electrovavei si este 8V si cik nu ar fi in regula... practic eletrovalva nu face vaccum spre egr...sub electrovalva este o mufa identica a scoso si a bagato la electrovalva si face un vaccum de nota 10 dar nu e ok pt k nu este comandata de ecu ...ar fi pe DIRECT si nu e ok ...electricianul crede k ar si o problema din ecu sa nu comande bine tensiunile catre electrovalva aceste tensiuni fiind reglabile de ECU pt a deschide egr mai tare mai incet mai repede mai rar mai cum ii trebuie...practic impulsuri...firul de la mufa la ecu nu e intrerupt ...si mie mie greu sa cred ca \ECU poate sa aiba o asa problema ori cedeaza partea aia ori merge nu poate sa mearga practic pe jumatate .....
P.S. TOATE PIESELE AU FOST VERIFICATE TURBO INTERCOOLER EGR CURATAT DEBITMETRU CURATAT FURTUNASE VACCUM SENZOR PRESIUNE ADMISIE ETC...
RAMAS DATOR CU MULTE BERI DACA CINEVA MA AJUTA CU O IDEE PE CARE SA NU O FI PUS IN PRACTICA
Last Visitors


2 Jan 2015 - 18:34

Comments
Other users have left no comments for liviu_cristi.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 12:35 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here