IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Noua Serie 3 - BMW 320d Saloon Modern Line

This topic is about Noua Serie 3 - BMW 320d Saloon Modern Line, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Noua Serie 3 - BMW 320d Saloon Modern Line
DORU
post Jun 22 2012, 05:35 PM
Post #1


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



S-a tot vorbit de acest model, l-am vazut si la recenta expozitie TOP AUTO de la Oradea, asa ca azi m-am decis sa merg sa-l cunosc mai bine biggrin.gif

Datele tehnice spun asa: 380Nm si 184CP, TwinTurbo, setare electronica a suspensiei, o noua cutie viteze automata in 8 trepte. Destul de tentant pt a pierde mai bine de-o ora, intrucat am rulat pe traseul Oradea - Alesd dus-intors, apoi am solicitat 10min cu un tehnician de service pt a-mi raspunde la cateva intrebari f tehnice la care cons. vanz. nu a putut, dar este de inteles.

Din start va spun ca am condus aceasta masina exact ca si cand ar fi a mea, adica ponderat si echilibrat dar cu cateva kick-down-uri pt depasiri simple sau multiple. Iar pe tot parcursul testului farurile HID si AC automat dual-zone au fost ON. Masina avea echipare Modern Line + optiuni, plus roti 17".

La ducere am rulat cu setare suspensie COMFORT si in treapta D a cutiei viteza.
La intoarcere am rulat cu setare suspensie SPORT (exista si Sport +, cu decuplarea sist siguranta active) si in treapta S a cutiei de viteza.

Impresii:
- motor bine antifonat
- cutia schimba imperceptibil si doar la kick-down simti dupa maxim o sec un sut mai brutal in spate, in rest trage liniar si progresiv, fara acel zvac cunoscut celor cu TDI-PD. Insa lipsa zvac-ului nu inseamna ca masina nu este rapida. Sportiva nu as spune ca este, chiar daca 0-100km/h il scoate in 7,5sec (f aproape de Blue Flame, cu aprox 7sec).
- suspensia este confortabila in ambele setari, la Sport doar ofera soferului un feedback mai bun de la drum, lucru pe care l-am apreciat evident
- reprizele sunt viguroase dar cu 2 pers si AC pe AUTO nu am simtit nici in mod S ca ar avea ceva fulminant, dar masina este totusi rapida. Blue Flame e mult mai dracoasa cand o calci pe coada, atata tot.
- consumul este f bun, dupa asa traseu la viteza medie finala de 70km/h am ajuns inapoi cu consum 5,2%, iar motorul avea doar 1350 km rulati !!! Si asta, reamintesc, cu AC pe AUTO permanent (setat la16C).

Nu m-au interesat dotarile ci mai degraba dinamica masinii si detaliile tehnice inner circle (despre care m-am informat in service).

Este o masina frumoasa, moderna, confortabila si rapida. Este o optiune de luat in seama fara indoiala de catre cei interesati doar de aceste caracteristici. Cine cauta ceva mai mult de atat, ori baga mana mai adanc in buzunar, ori se gandeste serios la un motor pe benzina (si BMW si Mercedes ofera motorizari in 4 cilindri f potente !)


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 05:35 PM