Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noua Serie 3 - BMW 320d Saloon Modern Line
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > BMW > Seria 3
DORU
S-a tot vorbit de acest model, l-am vazut si la recenta expozitie TOP AUTO de la Oradea, asa ca azi m-am decis sa merg sa-l cunosc mai bine biggrin.gif

Datele tehnice spun asa: 380Nm si 184CP, TwinTurbo, setare electronica a suspensiei, o noua cutie viteze automata in 8 trepte. Destul de tentant pt a pierde mai bine de-o ora, intrucat am rulat pe traseul Oradea - Alesd dus-intors, apoi am solicitat 10min cu un tehnician de service pt a-mi raspunde la cateva intrebari f tehnice la care cons. vanz. nu a putut, dar este de inteles.

Din start va spun ca am condus aceasta masina exact ca si cand ar fi a mea, adica ponderat si echilibrat dar cu cateva kick-down-uri pt depasiri simple sau multiple. Iar pe tot parcursul testului farurile HID si AC automat dual-zone au fost ON. Masina avea echipare Modern Line + optiuni, plus roti 17".

La ducere am rulat cu setare suspensie COMFORT si in treapta D a cutiei viteza.
La intoarcere am rulat cu setare suspensie SPORT (exista si Sport +, cu decuplarea sist siguranta active) si in treapta S a cutiei de viteza.

Impresii:
- motor bine antifonat
- cutia schimba imperceptibil si doar la kick-down simti dupa maxim o sec un sut mai brutal in spate, in rest trage liniar si progresiv, fara acel zvac cunoscut celor cu TDI-PD. Insa lipsa zvac-ului nu inseamna ca masina nu este rapida. Sportiva nu as spune ca este, chiar daca 0-100km/h il scoate in 7,5sec (f aproape de Blue Flame, cu aprox 7sec).
- suspensia este confortabila in ambele setari, la Sport doar ofera soferului un feedback mai bun de la drum, lucru pe care l-am apreciat evident
- reprizele sunt viguroase dar cu 2 pers si AC pe AUTO nu am simtit nici in mod S ca ar avea ceva fulminant, dar masina este totusi rapida. Blue Flame e mult mai dracoasa cand o calci pe coada, atata tot.
- consumul este f bun, dupa asa traseu la viteza medie finala de 70km/h am ajuns inapoi cu consum 5,2%, iar motorul avea doar 1350 km rulati !!! Si asta, reamintesc, cu AC pe AUTO permanent (setat la16C).

Nu m-au interesat dotarile ci mai degraba dinamica masinii si detaliile tehnice inner circle (despre care m-am informat in service).

Este o masina frumoasa, moderna, confortabila si rapida. Este o optiune de luat in seama fara indoiala de catre cei interesati doar de aceste caracteristici. Cine cauta ceva mai mult de atat, ori baga mana mai adanc in buzunar, ori se gandeste serios la un motor pe benzina (si BMW si Mercedes ofera motorizari in 4 cilindri f potente !)
Seri
Trebuia sa mergi pe Oradea-Deva, acolo poti vedea ce poate o masina. Nurburgring Nordschleife e mic copil pe langa acel drum. Curbe dulci inlantuite, urci, cobori, denivelari lungi, denivelari scurte, gropi, etc, are toate ingredientele pt un test riguros.
HalbaSus
Ultima data cand am mers in Forza4 pe Nordshleife nu aveau gropi, denivelari, asfalt in valuri, etc... e posibil ca producatorii jocului sa nu fi redat toate astea... Totusi cred ca Oradea-Deva seamana mai degraba cu circuitele alea de testare a fiabilitatii suspensiei, decat cu Nordshleife. Oricum am auzit ca il asfalteaza (din nou).

P.S: Oradea - Satu-Mare s-a transformat insa din "drumul vulcanizarilor de succes" in drumul unde iti poti pierde cel mai repede permisul de conducere. Serios, daca nu as avea nicio retinere fata de prevederile legale in materie de viteze maxime as putea sa fac drumul asta cu viteza medie de peste 100 km/h si in jumatate din timp as arde-o in zona dragonilor scuipatori de flacari. Ca idee, ultima data am facut drumul cu viteza medie de 90 km/h si asta fara sa risc suspendarea permisului de conducere.
DORU
Drumul spre Deva este riscant pt orice masina sau sofer, fiind intr-o stare deplorabila pt un European (nu atat gropi, cat denivelari mari, hopuri si diferente de nivel cand te astepti mai putin). Suspensia BMW probabil isi dadea testul suprem biggrin.gif , dar nici vorba sa ai unde struni asa o masina...gandita pt asfalt bun.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.