As dori un sfat..., masina noua 15.000 euro |
This topic is about As dori un sfat..., the author, MisterJD, wrote about: Salut. Probabil in cursul acestui an (daca nu, anul viitor) doresc sa fac un credit cu dobanda fixa de vreo 15000 euro ca sa-mi iau o masina noua. Pro ... To read more just scroll down
As dori un sfat..., masina noua 15.000 euro |
Apr 4 2012, 11:36 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 4-April 12 Member No.: 137.825 |
- stilul meu de condus este oarecum (de multe ori) agresiv asadar nu as vrea ca masina sa fie submotorizata - as dori o masina din clasa medie (ex Skoda Fabia) - pe cat posibil as dori un design mai "tineresc", mai aerodinamic (o masina mai "rotunjita"), nu o cutie pe roti - ca motorizare vreau un diesel, strict pentru consumul redus. Masina o voi folosi initial pentru excursii dar trebuie sa iau in calcul si faptul ca peste nu foarte multi ani as putea avea nevoie sa circul foarte des si prin oras. Motiv pentru care vreau sa iau diesel pentru orice eventualitate. De asemenea, fara filtru de particule. - momentan ma gandesc sa cumpar o Fabia Elegance(sau STAR - inca n-am inteles de ce este o asa mare diferenta de pret si din pacate unele modele nu apar la ei pe site in lista pentru comparatii de nivele de echipare...), de 1.2 TSI / 77 kW (105 CP), manuala-5 (link AICI) - nu exclud nici o Fabia Monte Carlo cu aceeasi motorizare (link AICI) La aceste dotari as mai adauga unele lucruri in functie de cati bani mai pot strange pe langa, etc. Insa inainte de toate as dori sa va intreb: 1. cum se comporta motorul de 1.2/105CP ? Se va "chinui", consumand implicit mai mult? cat de mult s-ar simti diferentele de performanta fata de cel cu 86CP? (ma refer in special la depasiri mai din scurt, consumul la viteze peste 120km/h, urcat pe munte, masina destul de incarcata etc). Adica o sa ma chinui sa depasesc un tir intr-a 2a pentru ca in a 3a nu trage? sau si daca trage, o sa am un consum astronomic daca urc cu 100-120 in a 3a? 2. cat de important este ESP in cazul unui condus mai agresiv? merita luat pentru ce mi-as dori eu? 3. cam cat costa primele revizii? 4. ce alte marci de masini (noi) ma sfatuiti sa mai iau in calcul in aceasta limita de pret (sau mai bine zis, mai ieftine decat Fabia, daca exista)? Multumesc anticipat This post has been edited by Seri: Apr 4 2012, 01:36 PM |
|
|
Apr 4 2012, 11:56 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
- as dori o masina din clasa medie (ex Skoda Fabia) Ce treaba are Fabia cu "clasa medie" ? - ca motorizare vreau un diesel - momentan ma gandesc sa cumpar o Fabia Elegance de 1.2 TSI / 77 kW (105 CP) interesant - pe cat posibil as dori un design mai "tineresc", mai aerodinamic (o masina mai "rotunjita") - momentan ma gandesc sa cumpar o Fabia Elegance la fel de interesant Asa ... si acum sfatu' pe care il ceri - cind o sa stii exact ce vrei ... revin-o cu intrebari This post has been edited by adrian_r5: Apr 4 2012, 11:58 AM |
|
|
Apr 4 2012, 12:32 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 4-April 12 Member No.: 137.825 |
- as dori o masina din clasa medie (ex Skoda Fabia) Ce treaba are Fabia cu "clasa medie" ? - ca motorizare vreau un diesel - momentan ma gandesc sa cumpar o Fabia Elegance de 1.2 TSI / 77 kW (105 CP) interesant - pe cat posibil as dori un design mai "tineresc", mai aerodinamic (o masina mai "rotunjita") - momentan ma gandesc sa cumpar o Fabia Elegance la fel de interesant Asa ... si acum sfatu' pe care il ceri - cind o sa stii exact ce vrei ... revin-o cu intrebari Bine, v-am zis ca habar nu am stiu ce vreau, o masina de marimea fabiei, pe diesel. Asa e, TSI inseamna benzina, niste articole pe google m-au indus in eroare, insa nici nu am vazut in oferta skoda vreo fabie diesel ( si "puternica") As putea face o exceptie si sa iau pe benzina avand in vedere consumul mic al acestei masini(cel putin cel dat de producator). Referitor la partea cu sportivitatea, de exemplu fabia monte carlo mi se pare foarte reusita ca design (nu vreau neaparat o masina Sport in adevaratul sens al cuvantului ci una care sa arate bine). Asadar stiu ce vreau, insa nu sa si exprim cum trebuie. Intrebarile raman cele din postul initial. Multumesc inca o data This post has been edited by MisterJD: Apr 4 2012, 12:35 PM |
|
|
Apr 4 2012, 12:41 PM
Post
#4
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Fabia diesel e 1.6tdi, de 75, 90 si 105cp. Prima intrebare pe care trebuie sa ti-o pui: ai nevoie cu adevarat de diesel? cati km estimezi ca vei face pe an? Daca nu treci bine de tot peste 20.000km/an nu merita in niciun caz diesel-ul, mai ales la preturile actuale ale combustibilului. Plus de asta un diesel va fi mai greu de intretinut si mai putin fiabil In clasa cu fabia mai ai reanult clio, opel corsa, suzuki swift, peugeot 207(208 apare anul asta la vanzare), citroen C3 si multe altele. Personal as uita de grupul VAG(skoda, vw, seat) pentru ca sunt extraordinar de scumpe pt ce ofera. Ti-as recomanda sa te uiti in primul rand la suzuki swift, care e o masina aratoasa, fiabila si foarte bine dotata pt pretul ei. Apoi m-as duce sa vad citroen C3, renault clio si opel corsa, care sunt niste oferte destul de bune in clasa. -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Apr 4 2012, 12:55 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
maxim 15000 - stilul meu de condus este oarecum (de multe ori) agresiv asadar nu as vrea ca masina sa fie submotorizata - pe cat posibil as dori un design mai "tineresc" suzuki swift Ii ajung banii si de versiunea Sport |
|
|
Apr 4 2012, 01:52 PM
Post
#6
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
In 5 ani o sa dai bancii vreo 22.000 euro, iar masina o sa valoreze vreo 6.000. Cam proasta afacere!
Eu as cauta o masina second de prin 2010-2011, la vreo 10.000 euro. Preferabil clasa compacta: Golf, 308, C4, Leon, cu motorizari aprox 1.6 diesel sau benzina. Fabia e prea mica pentru excursii, abia incap 2 trollere in portbagaj. As lua benzina. Da, consuma putin mai mult, dar sunt mai fiabile si chiar si cand se strica ceva, e mult mai ieftin de reparat. ESP te ajuta in cazul greselilor de neatentie, dar daca esti incepator si conduci agresiv, ii depasesti abilitatile. Nu poate face minuni. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Apr 4 2012, 02:40 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
În principiu sunt de acord cu Seri. Dar dacã tot vrei maºinã nouã atunci la banii ãºþia aº lua Hyundai I30 1.4 105 cp. Maºinã mai mare (decât fabia), nu e submotorizatã (nu te aºtepta sã fie vreo bombã pe roþi dar se descurcã chiar dacã va trebui sã o turezi puþin mai tare - se potriveºte unui stil de condus agresiv), vine cu 5 ani garanþie (foarte important mai ales dacã o iei pe credit). Aratã bine, vine dotatã suficient de bine...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 4 2012, 03:08 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
daca vrei masina de clasa mica, cu un aspect sportiv si un consum decent du-te si fa un test cu Ford Fiesta Titanium, 1.6, 120CP. costa exact 15.000 de ieuroi.
in echiparea aia are cam tot ce-ti trebuie. This post has been edited by mircanu: Apr 4 2012, 03:11 PM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Apr 4 2012, 03:18 PM
Post
#9
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
mai bine dau 10.000 euro pe asta http://www.autovit.ro/suzuki-swift-C19834679.html decat nou cu 13-15.000 euro. Asa gandesc eu tinand seama ca piata auto sta foarte prost cu preturile ( din punctul de vedere al vanzatorilor)
sau daca vrei sa fii nebun, sa ai ceva ponei sub capota http://www.autovit.ro/mazda-3-C23565358.html oricum la interior si dotari mazda 3 este peste cele mentionate anterior PS vezi ca incepe programul rabla 2012! si la unele marci poti sa folosesti pana la 3 tichete rabla ( 3x3800 lei) !!! This post has been edited by Titi1988: Apr 4 2012, 03:22 PM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 4 2012, 05:27 PM
Post
#10
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Nu prea mai gasesti masina diesel fara filtru particule dupa 2009-2010...
ESP este util daca nu te increzi in el mai mult decat in tine. Iti recomand masina clasa mica japoneza sau coreeana, in aceasta ordine. Nu Opel, Ford sau VAG, no offence. Daca vrei ceva second-hand, ma alatur parerii lui Seri: VW Golf sau Seat Leon, chiar si un Focus ar fi interesant, insa atentie la generatii (ultimele sunt mai putin fiabile !) Daca vrei benzina, 1.2TSI este o alegere buna pt Fabia daca o combini cu DSG -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 5 2012, 08:02 AM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 4-April 12 Member No.: 137.825 |
Multumesc mult pentru toate recomandarile. Voi analiza toate masinile pe care mi le-ati propus (in special cele asiatice) si o sa revin cu intrebari etc. Cum am gandit eu, as fi vrut un diesel deoarece ar consuma mai putin iar pretul la carburant este aproximativ la fel momentan, insa daca TOATE masinile noi vin cu filtru de particule inseamna ca trebuie sa raman la benzina fiindca ce economisesc la consum o sa dau pe piese... Nu am in plan sa folosesc masina prea mult in oras insa e foarte posibil in cativa ani sa fiu nevoit (nu ma deranjeaza chestiile legate de incalzirea mai grea a motorului diesel, faptul ca poate e putin mai lenes etc - nu ma intereseaza sa plec primul de la semafor ci sa pot depasi linistit in toate conditiile posibile, si fara sa imi urce consumul prea sus).
Va intrebam in legatura cu motorul de 1.2 (in comparatie cu altele) deoarece banuiesc(nu sunt sigur) ca unul mai mare are consumul optim la o viteza mai mare, si poate fi mai mic la turatie mare in anumite trepte de viteza. Practic cum am zis, nu vreau sa se chinuie, sa fiu nevoit sa schimb prea des in trepte inferioare fiindca nu poate accelera suficient de bine cu pedala la podea etc. Dar am inteles, la cele de clasa mica e bun si un 1.2 cu ceva cai Referitor la masinile asiatice, nu or sa ma coste foarte mult piesele pe la service incat sa le duca tot la pretul unora care acum sunt prea scumpe pt ce ofera (dar poate au piese mai ieftine)? Asta ma "sperie" cel mai mult. Orice ar fi masina vreau sa o cumpar noua(ca tot fac creditul) si nu am de gand sa o schimb in cativa ani buni (sper ca nici nu va fi nevoie). Stiu ca se devalorizeaza mult,insa nu am de gand sa iau creditul pe 5 ani, si poate negociez ceva cu banca sa pot plati si sume mai mari din el (si daca dobanda e la suma restanta nu mai vine atat de mult). Multumesc si revin cu intrebari cand ma hotarasc la un model PS: nu imi plac deloc masinile frantuzesti This post has been edited by MisterJD: Apr 5 2012, 08:05 AM |
|
|
Apr 5 2012, 09:57 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 30-April 09 From: Cluj Member No.: 119.871 |
Daca este vorba de excursii in primul rand un coleg de pe alt forum a gasit oferta urmatoare:
Suzuki SX4 1.6 4WD, care costa la dealer 14265E in varianta Full+navi. Pot sa-l cuperi insa de la Gutautocenter, care importa direct din DE, cu o reducere de minim 2000E fata de pretul de lista. Your choice. :082: Iata si o lista de dotari pt SX4 Navi, pentru o comparatie obiectiva: Motorizare Benzinã Transmisie Manualã Nr. uºi 5 uºi Gardã la sol 190 mm Tracþiune 4WD Lungime 4,120 mm Lãþime 1,730 mm Înãlþime 1,570 mm Ampatament 2,500 mm Ecartament faþã 1,495 mm Ecartament spate 1,495 mm Razã de virare 5,3 m Nr. locuri 5 Volum portbagaj banchetã pliatã 625 l Volum portbagaj banchetã ridicatã 270 l Volum maxim 1.045 l Tip motor M16A Nr. cilindri 4 Nr. supape 16 Capacitate cilindricã 1,586 cmc Alezaj ºi cursã 78,0 X 83,0 mm Raport de compresie 11.0:1 Putere maximã 120 / 6.000 (CP / rpm) Cuplu maxim 156 / 4.400 (Nm / rpm) Sistem de aprindere Injecþie multipunct Normã poluare Euro 5 Direcþie Pinion ºi cremalierã Frâne faþã Discuri ventilate Frâne spate Discuri Suspensie faþã Tip MacPherson cu arcuri elicoidale Suspensie spate Punte rigidã cu arc elicoidal Anvelope 205/60R16 Masa proprie 1.200 / 1.255 kg Masa totalã 1.685 kg Vitezã maximã 175 km / h Acceleraþie 11,5 s (0-100 km/h) Consum carburant urban 8,2 l / 100 km Consum carburant extra urban 5,5 l / 100 km Consum carburant combinat 6,5 l / 100 km Emisie CO2 149 g / km Rezervor carburant 50 l Preþ recomandat de vânzare Vopsea metalizatã 248 Euro Aer condiþionat cu reglare automatã • Servodirecþie asistatã • Geamuri acþionate electric (faþã) • Geamuri acþionate electric (spate) • Geamuri cu tentã închisã (spate) • Volan reglabil pe înãlþime • Volan în trei spiþe • Volan în trei spiþe îmbrãcat în piele perforatã • Scaune încãlzite (faþã) • Scaun ºofer reglabil pe înãlþime • Tapiþerie textilã model special • Sistem audio cu 8 incinte • Sistem multimedia 2-Din cu panou tactil de 6,2 inch, navigaþie integratã cu modul Bluetooth încorporat, conectivitate iPod ºi iPhone, DVD/Video • Comenzi audio pe volan • Afiºaj informaþional (ceas digital, temperaturã exterioarã) • Prizã interioarã 12V • Indicator avertizare luminos (lumini, rezervor combustibil) • Indicator avertizare sonorã (centurã de siguranþã, lumini, cheie) • Iluminat habitaclu frontal 3 poziþii • Iluminat portbagaj • Culori iluminare bord alb/albastru • Suport pahare (2 faþã / 1 spate) • Suport sticlã (2 faþã / 2 spate) • Sertar sub scaunul pasagerului • Buzunare laterale în uºi (faþã) • Parasolar cu oglindã ºi buzunar (ºofer + pasager) • Banchetã rabatabilã 60:40 • Oglinzi retrovizoare exterioare în culoarea caroseriei • Oglinzi retrovizoare exterioare încãlzite ºi acþionate electric • Oglinzi retrovizoare exterioare rabatabile electric cu semnalizatoare încorporate • Oglindã retrovizoare zi/noapte • Acþionare capac rezervor din interior • Proiectoare ceaþã • Suport portbagaj suplimentar • Protecþie rigidã portbagaj • Mânere exterioare în culoarea caroseriei • Jante aliaj în 10 spiþe • Airbag-uri frontale (ºofer + pasager) • Airbag-uri laterale • Airbag-uri cortinã • ABS + EBD • ESP (Electronic Stability Program) ESP - este marcã înregistratã "Daimler AG" • Închidere centralizatã cu telecomandã • Keyless-go • Funcþie de asistare la frânare • Centuri pretensionate cu prindere în trei puncte reglabile pe înãlþime (faþã) • Sistem de blocare a pedalierului la impact • Sistem ISOFIX de prindere a scaunului de copil pentru laterale spate • Sistem de blocare a uºilor din spate pentru siguranþa copii • Imobilizator motor • Body kit • Roatã de rezervã cu uz temporar • Filtru polen • |
|
|
Apr 5 2012, 11:12 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Problema se pune in felul urmator:
- daca nu ai bani decat de avans, eu stiu...3000-4000 euro atunci e clar, trebuie sa faci credit si iesi in pierdere. Eu sincer nu as avea curaj sa cumpar o masina pentru care trebuie sa platesc credit 5-6-7 ani daca nu ar fi Toyota, Honda, Subaru, Lexus. Dar asta e parerea mea. - daca ai 10000 euro cash, atunci e foarte simplu. Te uiti pe mobile.ro si iti alegi ( de preferat de la dealer) masina care sa aiba minimum 6 luni si cel putin 6000 km. In acest fel, o poti lua de la nemti la pretul net (fara TVA de 19 % cat e in Germania) pentru ca Romania este in UE ca si Germania, iar in Romania ANAF-ul va considera ca e masina veche si nu te va mai pune sa platesti TVA-ul romanesc de 24%. Combinat cu reducerea pe care o poti obtine de la dealerul german (pentru ca ei sunt bogati, le raman multe masini pe stoc), rezulta ca poti lua cu 10000-11000 euro o masina de 6 luni si 6000 km care noua (cu tot cu TVA) ar fi costat in Romania 15000-18000 euro (cam asta e media). Pentru informatie, un drum pana in partea de centru-nord vest-sud vest a Germaniei (unde sunt dealerii cei mai puternici si cu masinile cele mai ingrijite, in general) te costa pana 1000 euro (avion, taxa de inmatriculare, asigurari, vignete Austria, Hungaria, Romania si combustibil + eventual o noapte de cazare) In general, dealerii germani ofera garantie de 1 an chiar si pentru masini iesite din garantie care unele au mult peste 100000 km. This post has been edited by M A R I A N: Apr 5 2012, 11:24 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Apr 5 2012, 11:35 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
In acest fel, o poti lua de la nemti la pretul net (fara TVA de 19 % cat e in Germania) pentru ca Romania este in UE ca si Germania, iar in Romania ANAF-ul va considera ca e masina veche si nu te va mai pune sa platesti TVA-ul romanesc de 24%. Poti detalia un pic treaba asta ? -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 5 2012, 11:46 AM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
|
|
|
Apr 5 2012, 12:26 PM
Post
#16
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
In acest fel, o poti lua de la nemti la pretul net (fara TVA de 19 % cat e in Germania) pentru ca Romania este in UE ca si Germania, iar in Romania ANAF-ul va considera ca e masina veche si nu te va mai pune sa platesti TVA-ul romanesc de 24%. Poti detalia un pic treaba asta ? Si eu vreau detalii -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 5 2012, 03:53 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Sunt Blejnar. Si eu vreau sa stiu cum faci asta!
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Apr 5 2012, 04:06 PM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 4-April 12 Member No.: 137.825 |
Din punctul meu de vedere, merita sa iau o masina nou ca sa elimin(oarecum) riscurile legate de SHuri - de la km dati inapoi, probleme ascunse, deplasari pana in alte tari, si pana la modul efectiv in care a fost condusa masina respectiva (vreau sa o conduc eu cum stiu nu sa iau masina altuia cine stie cat de uzata; si in plus imi place mirosul de "nou" intr-o masina)
Partea cu banii este necunoscuta si pentru mine momentan. Daca am ceva noroc fie o iau direct cu banii jos, fie voi avea disponibil un avans de vreo 3-5000 euro. In leasing NU o sa iau. Prefer orice credit de la banca (am gasit cateva destul de bune), si daca este nevoie sa iau doar 13000-5000 = 8000euro, pierderea nu este atat de mare, si pot plati suma si mai repede de 3 ani. Sunt de acord, masina se devalorizeaza imediat ce o scoti pe portile firmei, insa depinde foarte mult si ce inseamna asta pentru oameni (dpdv psihologic). Eu de exemplu nu as scadea mai mult de 1000euro din pretul total al masinii daca ar fi sa o vand undeva pe la 20-35000km, dupa mai putin de 2 ani. Da,poate nu mi-o cumpara nimeni, insa avand in vedere ca voi avea grija de ea cat pot de mult nici nu as avea de gand sa o dau unei persoane care nu stie sa aprecieze asta. Piata SH este asa tocmai din cauza oamenilor care nu stiu cat sa lase din pret pentru masina lor(mai ales cand e aproape noua ca si utilizare), dar si a celor care incearca sa pacaleasca prin orice metoda posibila. De exemplu nimeni nu tine cont daca/cat s-a schimbat rata inflatiei din anul fabricatiei masinii pana in anul vanzarii, o variatie medie pentru euro etc. Multi pun anunturile dupa ochi motiv pentru care, in opinia mea, piata SH prezinta multe riscuri de toate felurile. De-asta prefer o masina noua Acum ca sa revin, am analizat mai multe masini si voi pune mai jos o lista cu link(unde s-a putut).
Dintre toate astea cel mai mult imi plac (vizual) Mazda 2 si Seat Ibiza (Probabil o sa radeti de mine ca multe masini din lista sunt considerate "de femei") Cea mai rentabila ca dotari/pret mi s-a parut M. Colt (ba chiar mai pot adauga si alte optionale si nu ma duce deloc mult). Foarte interesanta mi s-a parut si Kia Picanto. Taxa de inmatriculare ar fi de maxim 140 euro pentru un motor de 1.3 si maxim 75 euro pentru unul de 1.2 (in functie de emisii). Acum va rog frumos sa ma ajutati sa reduc aceasta lista Practic, ce masini ati exclude din start si de ce? Dintre cele ramase ce ati alege si de ce? (vreau pareri personale dar si chestiuni tehnice daca aveti timp/chef). Nu am ales masini mai maricele ca dimensiuni deoarece conteaza foarte mult si locurile de parcare. Multumesc mult |
|
|
Apr 5 2012, 04:21 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Eu as alege ... Toyota Yaris. Ai uitat de ea?
Dintre toate astea, as alege pe criterii absolut subiective, cum ar fi ca imi place cum arata Suzuki-ul, de Nissan am auzit de bine deci ramane in lista, Chevrolet nu-mi place ca firma deci pica din start, Kia la fel Honda Jazz chiar ca e masina de femei insa daca-ti place cum arata, mai las-o -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Apr 5 2012, 04:28 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 4-April 12 Member No.: 137.825 |
Eu as alege ... Toyota Yaris. Ai uitat de ea? Dintre toate astea, as alege pe criterii absolut subiective, cum ar fi ca imi place cum arata Suzuki-ul, de Nissan am auzit de bine deci ramane in lista, Chevrolet nu-mi place ca firma deci pica din start, Kia la fel Honda Jazz chiar ca e masina de femei insa daca-ti place cum arata, mai las-o M-am uitat si la toyota yaris insa ceva nu mi-a placut la ea (nu vizual). Nu mai tin minte ce fiindca m-am uitat la prea multe si le incurc De-asta nu am pus-o in lista |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 02:55 PM |