Porsche Romania - mitul despre garantii |
This topic is about Porsche Romania - mitul despre garantii, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Porsche Romania - mitul despre garantii |
Mar 22 2012, 11:04 AM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cu siguranta acest topic va starni atat curiozitatea, cat poate si unele amintiri triste, nu neg, dar cred ca a venit momentul sa spunem lucrurilor pe nume pentru ca cei care inca nu s-au lovit de acest munte de nesimtire sa stie ce ii poate astepta... Decizia o ia fiecare pentru el insusi si banii sai, dar informarea trebuie sa existe pentru o mai buna discernere viitoare. Nu dezgrop mortii, iata o situatie relativ recenta, pe care o voi rezuma astfel: - noiembrie 2010: se achizitioneaza un set ambreiaj original dar reconditionat de la PoRo (din lipsa de fonduri la cea vreme), montajul se face in service autorizat Skoda. - aprilie-iunie 2011: apar primele probleme de patinare, se face constatare in service autorizat Skoda, se demonteaza, apoi se decide (dupa contactarea PoRo pt schimbare ambreiaj in garantie si la recomandarea lor expresa) inlocuirea volantei dubla-masa si a siemeringului de la CV (rulmentul ambreiaj era nou, montat odata cu setul ambreiaj reconditionat de PoRo). Cu toate aceste subansamble noi, din prima secunda la prima proba facuta cu service-ul Skoda ambreiajul inca patina !!! Se decide o perioada de rodaj... - octombrie 2011 - ianuarie 2012: Si dupa 2500km ambreiajul inca patineaza in sarcina iar la venirea frigului, la debreieire apar zgomote clare nefiresti iar in urcarea pantelor mai lungi apare mirosul de ambreiaj incins asa ca se revine la service autorizat Skoda si la cererea adresata PoRo pt schmbarea kitului ambreiaj in garantie. Se solicita cateva teste si masuratori catre service, masina este masurata de 2 ori iar rezultatele se trimit spre analiza la PoRo. - ianuarie 2012: raspunsul este o bataie de joc, se presupune ca softul ar fi altul decat cel de fabrica (exact asa a fost exprimarea: "masina suspecta de chip-tuning", deci nici macar nu stiau, dar au invocat un motiv) si se refuza schimbarea pe garantie. Datele tehnice citite cu VAS5052 la proba de drum arata clar presiunea in turbo ca fiind in ecartul de valori normale (este motor PD si deci geometrie variabila) iarmasuratoarea facuta pt cuplu motor era cu 12% mai mare decat valoarea din carte, dar este lucru stiut ca valorile de cuplu motor si putere NU se pot citi cu VAS/VCDS ci numa pe stand Dyno, deci este complet irelevant ce citeste VAS-ul. - februarie 2012: se face reclamatie la ANPC, vine si raspunsul intr-un final, raspuns care miroase a spaga Problema este ca se fac doua afirmatii complet mincinoase si anume: PoRo nu comercializeaza piese reconditionate si faptul ca verificarile s-au facut de catre dealer, nu de catre Serv Garantii PoRo, complet fals, pasandu-se raspunderea catre cei mai mici in mod rusinos. Se asteapta raspunsuri de la Skoda Cehia si Porsche Austria, unde s-au trimis deja aceste informatii. Se ataseaza scan dupa raspunsul celor de la ANPC, dupa ETKA in care se vede clar codul de piesa reconditionata (se demasca minciuna grosolana a PoRo) si - surpriza ! - o dovada ca exact unul din angajatii PoRo Serv. Garantii, cu cont pe forumul Skoda Club Romania, promoveaza chip-tuning-ul in semnatura sa...si se ocupa cu asta in timpul liber...Insa la servici are grija de clienti sa-i reduca la tacere prin incompetenta sau rea-credinta, probabil asta spune totul. Cum spuneam la inceput, aceste mizerii trebuie sa se afle pt ca fiecare sa judece pt el si banii sai si sa nu decida in necunostinta de cauza - traim in RO ! Eu unul am decis mai demult ce atitudine adopt fata de clica de la PoRo, ii voi arde cu orice ocazie, dar ma gandesc acum la cei care au sperante mari de la garantia oferita lor si ma gandesc cu teama ca ar trebui sa o si solicite candva... Cine are experiente asemanatoare cu Porsche Romania este rugat sa le prezinte in acest topic. Eu am exemple multe si de curand, vorbind cu Dragos, am aflat ca proprii lor angajati de la Porsche nu primesc acceptul pt garantie, ceea ce suna de-a dreptul penibil Dealerii si service-urile de reprezentanta de multe ori nu au incotro si accepta toanele Importatorului ca altfel nu mai primesc "unda verde" pt functionare si astfel totul se sparge in capul clientilor. Care nu au voie sa nu se informeze inainte de a decide ! Raspuns_ANPC_Ilfov_erased.JPG ( 136.13K ) Number of downloads: 19 Cod_ambreiaj_piesa_reconditionata_erased.JPG ( 141.27K ) Number of downloads: 17 Profil_M.A._erased.JPG ( 122.56K ) Number of downloads: 31 -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Mar 23 2012, 11:21 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Ciudat, eu stiam ca garantia la produsele VAG e internationala... ori nu cred ca daca mi se strica un audi/skoda/etc in germania garajul german va cere bani de la PoRo.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 12:27 PM |