2012 Australian GP - Melbourne (01) |
This topic is about 2012 Australian GP - Melbourne (01), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
2012 Australian GP - Melbourne (01) |
Mar 16 2012, 09:50 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
results.jpg ( 290.25K ) Number of downloads: 2 http://www.grandprix.com.au/ Program: 16 Mar 2012 03:30-05:00 FP1 07:30-09:00 FP2 17 Mar 2012 05:00-06:00 FP3 08:00-09:00 Calificari 18 Mar 2012 08:00 Cursa Pronosticuri: - Top 10 - Pole Position - Fastest lap - Finish - Last - Intrebarea etapei: Cate echipe vor termina cursa cu ambii piloti in top 10? Regulile sunt aceleasi ca anul trecut. Momentan nu am nicio veste legata de premii, dar daca apare ceva am sa anunt imediat. This post has been edited by Oana: Mar 16 2012, 09:52 PM -------------------- |
|
|
Mar 17 2012, 05:59 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
in ce-i priveste pe mercedes, ma indoiesc ca o sa reuseasca sa mearga prea departe cu contraptia aia a lor. charlie whiting zice ca-i legala. si eu pot sa citesc regulamentul in felul asta, si da, ii dau dreptate, dar cred ca o sa fie prea multa presiune. in cele din urma o sa-i faca sa abandoneze ideea. in general n-am probleme cu inovatiile tehnice, din contra, dar parca prea se transforma totul intr-o cursa de inventii de gimmicks care sint exact impotriva spiritului regulamentului. avantajul dat de inventia asta e relativ, in teorie ar trebui sa se manifeste in calificari, si mai putin in cursa. drs-ul sta deschis in cursa foarte putin, iar atunci cind o sa fie deschis ce-o sa se-ntimple - o sa mearga si mai repede decit deja mai repede? o sa depaseasca doua masini? sa speram ca mercedes mai are inca ceva in mineca. de exemplu am auzit ca au niste pistoale de desurubat si insurubat rotile foarte oatze, cica echipa facea tire chenges in sub 2 secunde in mod regulat. e, aia da.
ferrari... meh. no comments. fiecare echipa trece prin vremuri grele. pina si hrt. apropo de hrt - colin kolles n-a plecat numa el de la hrt, a plecat cu tot cu mecanicii lui, si cu toate sculele. (a plecat - vorba vine, pentru ca de fapt a ramas, era garajul lui. nah.) hrt a luat-o de la absolut 0. sint mai curios ce o fi cu red bull. poate pur si simplu n-au reusit sa potriveasca masina cum trebuie in weekendu asta. o sa-i vedem weekednu viitor, daca e doar o chestie de setari, sau de design. weekendu asta o sa vedem numa mclaren, baby. asa cum vedeam numa vettel anu trecut. alta echipa care m-a ingrijorat - dar ma rog, asta e personala - e sauber. kobayashi. a mers ca un go-kart in Q1, a ajuns primul, iar apoi in Q2 aproape ca nici n-a iesit din garaj. si ma indoiesc ca e economie de cauciucuri, mai degraba ma tem ca al meu kobayashi o sa ramina fara cutie de viteze, asa cum a ramas deja perez. asa, si bravo lotus. buna masina, aaa... felicitari. (de cind nu-i mai cheama renault cred ca o las si io mai moale.) in timpul interviului de dupa calificari, televizorul meu din living era numa un pic mai lat decit rinjetul lui grosjean. sper ca boullier a pastrat pe undeva numarul de telefon al lui alguesuari. promit ca ii trimit un email si-i zic ca incep sa root pentru lotus, daca il foloseste. ce s-o fi intimplat cu caterham? si cu force india? si ce credeti voi despre mercedes? -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 12:13 PM |