o intrebare pt cunoscatori, golf 5 |
This topic is about o intrebare pt cunoscatori, the author, felixfelix, wrote about: am un golf 5 motor de 2.0 140 cp diesel clasicul motor de 2.0 diesel dar am aflat ca exista si golf 5 cu mototr de 2.0 170 cp din fabrica vreau sa sti ... To read more just scroll down
o intrebare pt cunoscatori, golf 5 |
Oct 13 2011, 06:22 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.712 |
clasicul motor de 2.0 diesel dar am aflat ca exista si golf 5 cu mototr de 2.0 170 cp din fabrica vreau sa stiu care e diferentza unii spun ca e doar de soft altii ca ar fi o alta turbina si ar baga cu mai multa presiune va rog sa imi spuneti care e diferenta deoarece as vrea sa o fac la 170 cp dar nu sa o ciupuiesc sa o fac asa ca in fabrica va multumesc |
|
|
Oct 13 2011, 07:44 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Din cate stiu eu motorul de 140 cp este PD iar motoarele de 143 si 170 cp sunt CR, adica diferente fundamentale (nu neaparat de putere). Eu cred ca daca scopul tau e 170 cp nu are rost sa faci mai multe decat o resoftare, e usor, sigur, ieftin si motoarele astea in general sunt capabile sa ajunga la 170 cp fara alte modificari.
Daca vrei 200+ cp atunci va trebui sa modifici mai multe turbina, intercooler, etc... dar deja nu renteaza (mai degraba vinzi masina si cumperi un golf GTI). Sa faci motor de 170 cp "ca de fabrica" pe de o parte nu cred ca poti (decat daca ai motorul CR de 143 cp) pe de alta parte nu are rost (decat 170 cp "ca de fabrica" prefer 200 cp "fara fabrica" iar daca tot te-ai apuca sa schimbi turbine, intercooler, etc, nu are rost sa replici un design stock, mai degraba cumperi ceva mai performant. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2011, 07:45 PM
Post
#3
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Motorizarea de 170 cai are 2 arbori de echilibrare si injectoare piezo-electrice. Exclus sa transformi motorizarea de 140 cai in asa ceva, nu-ti ramane decat varianta resoftarii. Alege cu grija tunerul !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 13 2011, 07:55 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.712 |
cam cat m-ar costa? cat de mult e bine sa ii cresc puterea fara sa periclitez fiabilitatea motorului?(adica ce putere ar fi indicat sa obtin?) si clasica intrebare creste consumul? si daca da aproximativ cu cat (si nu vreau gti tocmai din cazua ca are un cosum relativ mare adevarat mi-ar placea dar nu imi permit un astfel de consum? multumesc |
|
|
Oct 13 2011, 10:55 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Concluzie: cel mai probabil e ca nu o sa-ti creasca consumul mediu, e posibil chiar sa scada. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 14 2011, 11:34 AM
Post
#6
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Dupa cm au spus si colegii, cele 2 sunt motoare diferite.
Cel mai bine ar fi sa faci un chip tuning si gata. Pe piata exista rbn(ei iti garanteaza cea mai mare putere) dimsport, Skn, qmt, power, mtm (cei mai scumpi dar cu cea mai mare "fiabilitate" fiind un tuner international. Si da, in cazul motoarelor turbo diesel este sansa sa scada consumul. Nu te gandi la cazul in care dupa soft o tii doar in blana -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Oct 14 2011, 12:54 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
mie la motoarele vag mi se pare o optiune interesanta solutia celor de la Revo. Promit lucruri mari si iti ofera optional si scula necesara revenirii la cerele la varianta tunata sau stock.
Cred ca mai sunt si altii la care e posibil sa treci de la stock la tuning si invers de unul singur, insa nu care. La unii (apr parca, insa nu garantez) se poate face dintr-o combinatie de butoare. E interesant ca poti avea deci o configuratie de strada care sa ii satisfaca pe asiguratori si una de "circuit" care sa il satisfaca pe sofer -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 14 2011, 04:36 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Stiu ca era optiunea asta si la upsolute (la ei am facut resoftarea la A4), dar sincer nu cred ca e o idee prea buna sa treci frecvent de la o stock la tunat. Atat la A3 cat si la A4 imediat dupa resoftare a fost o perioada de cateva zile in care scotea fum ca la balamuc (oricum sunt ele fumigene, iar dupa remapare deobicei creste debitul de fum... dar in primele zile e mai nasol). Deci de fiecare data cand ai trece de la normal la "tunat" ai avea surplus de fum pe esapament.
In al doilea rand nu vad la ce te-ar ajuta (vorbesc de tari relativ civilizata, cum e romania ), singurul loc unde ar conta remaparea ar fi la service, pentru garantie, dar acolo isi dau seama ca e modificata indiferent de posibilitatea de comutare, in rest la noi asiguratorii nu umbla cu OBD-ul dupa ei (si oricum nu ii intereseaza cati cai putere ai, doar cilindreea). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 05:30 PM |