IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ce are masina mea?

This topic is about Ce are masina mea?, the author, Laurentiyu, wrote about: Buna ziua am un Volkswagen Golf 4 din 2002 1.9 TDI iar acum 2 saptamani am observat ca nu mai trage .. se duce maxim pana la 120 .. cu acceleratia-n p ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Ce are masina mea?, ..
Laurentiyu
post Jun 3 2011, 04:08 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 3-June 11
Member No.: 132.602



Buna ziua am un Volkswagen Golf 4 din 2002 1.9 TDI iar acum 2 saptamani am observat ca nu mai trage .. se duce maxim pana la 120 .. cu acceleratia-n podea.. daca o turez pe loc se duce la 5000 de turatii .. i-am schimbat si filtrele .. si nu stiu ce are . Poate careva sa ma lamureasca ? astept raspuns . Multa Stima.

This post has been edited by Laurentiyu: Jun 3 2011, 04:10 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 10 2011, 04:15 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cel mai probabil turbo in limp mode sau MAF defect. O diagnoza ai incercat ? Din ce oras esti ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiyu
post Jun 14 2011, 08:46 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 3-June 11
Member No.: 132.602



QUOTE (DORU @ Jun 10 2011, 03:15 PM) *
Cel mai probabil turbo in limp mode sau MAF defect. O diagnoza ai incercat ? Din ce oras esti ?




Drobeta Turnu severin, pot sa spun ca mai nou am vazut ca dupa ce plec de pe loc cu 1 .. cand schimb in a 2 a .. zici ca merg cu a 4 a

This post has been edited by Laurentiyu: Jun 14 2011, 08:47 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 14 2011, 08:50 PM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Eu ajung in zona abia intr-o luna, dar iti recomand sa faci o testare sa vezi erorile. Sincer, un log la turbo este ceea ce iti trebuie acum thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starrboy32
post Jun 26 2011, 05:30 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 26-June 11
Member No.: 133.229



buna.....am un golf3 din 95,motor 1.8 benzina....iarna trecuta am mers cu masina cam 15 km si sa aprins un beculets in bord ce indica uleiul....am oprit am deskis capota,motorul era foarte cald......cand ma intorc in masina temperatura la apa era aproape 110* C....am ajuns la un om "care stie" si a spus ca e termostatul.....am skimbat termostatul si intradevar mergeam mai multi km pana sa se aprinda beculetsul ala......dar in cele din urma la 100 grade la apa sa aprins din nou......termocupla pornea prea tarziu........am skimbat si termocupla la indicatiile aceluiasi "priceput" si intradevar temperatura la apa este mereu la 70 grade...cand trece peste 70 grade porneste termocupla....si se mentine mereu asa........deocamdata sunt multumit dar mie frik iarna s anu aiba ceva......eu stiu ca temperatura normala e de 90* C la apa....astept pareri sa las asa sau sa o duc in service?




Si alta problema ar fi in legatura cu apa de la parbriz.....cand am luat masina mergea...dupa cateva sapt nu mai da apa pe parbriz.......apas pe buton degeaba.......borcanul de la apa e plin dar degeaba.......foarte rar iese cate o picatura de apa.....astept pareri...mersi.ceau
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 26 2011, 10:41 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Pt prima problema ar fi util o investigare pe modul motor cu testerul.
Pt a doua eu recomand sa verifici daca nu cumva traseul furtunaselor nu este blocat / intrerupt undeva pe traseu.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starrboy32
post Jun 27 2011, 05:47 PM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 26-June 11
Member No.: 133.229



ms......si presupun ca pt problema 2 trebe sa scot furtunasele alea toate afara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 27 2011, 06:45 PM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ar fi o idee sa scoti plasticul de jos de la parbriz sa le poti verifica temeinic...in general la T-uri apar probleme (se infunda, se fisureaza, etc)


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starrboy32
post Jun 29 2011, 10:32 AM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 26-June 11
Member No.: 133.229



buna.....in dimineatsa asta am verificat asa cum miai zis.....prima data am luat pe cnv cvare era la capota si nu se auzea motorasul ceea ce inseamna ca e ars.....am scos tasnitoarele de pe capota care nu sunt infundate,furtunele la fel,am suflat in ele si iese aer in borcanasul de la apa......as avea o problema......cum iau motorasul jos si de unde gasesc alt motoras? ma gasiti la id de mess: starr_boy32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starrboy32
post Jul 13 2011, 09:35 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 26-June 11
Member No.: 133.229



din nou eu... biggrin.gif as mai avea o intrebare legata de aerul conditionat pentru acelasi golf....1.8...stiti ca la aer are 3 butoane care se invart regland tipul aerului....1 este pentru alegerea presiunii aerului,cat de tare sa iese al doilea pentru alegerea de aer rece sau cald si al treilea pentru alegerea locului pe unde iese aerul,parbriz,picioare,cap si picioare.......mno problema mea este ca nu mai functioneaza butonul ala de unde setezi puterea aerului(presiunea lui,butonul cu numerele de la 1-4).El functioneaza doar pe treapta 4....adik la ultima....cand e pe 1 nik.....pe 2 nik.....pe 3 nik.... si pe 4 merge.....imi puteti spune va rog ce are......ms mult:D...daca stiu ceva o sa va zic si eu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starrboy32
post Jul 13 2011, 09:41 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 26-June 11
Member No.: 133.229



Attached File  golf_3_an_fab_1998.jpg ( 45.21K ) Number of downloads: 3
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 02:24 AM