Laurentiyu
Jun 3 2011, 04:08 PM
Buna ziua am un Volkswagen Golf 4 din 2002 1.9 TDI iar acum 2 saptamani am observat ca nu mai trage .. se duce maxim pana la 120 .. cu acceleratia-n podea.. daca o turez pe loc se duce la 5000 de turatii .. i-am schimbat si filtrele .. si nu stiu ce are . Poate careva sa ma lamureasca ? astept raspuns . Multa Stima.
DORU
Jun 10 2011, 04:15 PM
Cel mai probabil turbo in limp mode sau MAF defect. O diagnoza ai incercat ? Din ce oras esti ?
Laurentiyu
Jun 14 2011, 08:46 PM
QUOTE (DORU @ Jun 10 2011, 03:15 PM)
Cel mai probabil turbo in limp mode sau MAF defect. O diagnoza ai incercat ? Din ce oras esti ?
Drobeta Turnu severin, pot sa spun ca mai nou am vazut ca dupa ce plec de pe loc cu 1 .. cand schimb in a 2 a .. zici ca merg cu a 4 a
DORU
Jun 14 2011, 08:50 PM
Eu ajung in zona abia intr-o luna, dar iti recomand sa faci o testare sa vezi erorile. Sincer, un log la turbo este ceea ce iti trebuie acum
starrboy32
Jun 26 2011, 05:30 PM
buna.....am un golf3 din 95,motor 1.8 benzina....iarna trecuta am mers cu masina cam 15 km si sa aprins un beculets in bord ce indica uleiul....am oprit am deskis capota,motorul era foarte cald......cand ma intorc in masina temperatura la apa era aproape 110* C....am ajuns la un om "care stie" si a spus ca e termostatul.....am skimbat termostatul si intradevar mergeam mai multi km pana sa se aprinda beculetsul ala......dar in cele din urma la 100 grade la apa sa aprins din nou......termocupla pornea prea tarziu........am skimbat si termocupla la indicatiile aceluiasi "priceput" si intradevar temperatura la apa este mereu la 70 grade...cand trece peste 70 grade porneste termocupla....si se mentine mereu asa........deocamdata sunt multumit dar mie frik iarna s anu aiba ceva......eu stiu ca temperatura normala e de 90* C la apa....astept pareri sa las asa sau sa o duc in service?
Si alta problema ar fi in legatura cu apa de la parbriz.....cand am luat masina mergea...dupa cateva sapt nu mai da apa pe parbriz.......apas pe buton degeaba.......borcanul de la apa e plin dar degeaba.......foarte rar iese cate o picatura de apa.....astept pareri...mersi.ceau
DORU
Jun 26 2011, 10:41 PM
Pt prima problema ar fi util o investigare pe modul motor cu testerul.
Pt a doua eu recomand sa verifici daca nu cumva traseul furtunaselor nu este blocat / intrerupt undeva pe traseu.
starrboy32
Jun 27 2011, 05:47 PM
ms......si presupun ca pt problema 2 trebe sa scot furtunasele alea toate afara?
DORU
Jun 27 2011, 06:45 PM
Ar fi o idee sa scoti plasticul de jos de la parbriz sa le poti verifica temeinic...in general la T-uri apar probleme (se infunda, se fisureaza, etc)
starrboy32
Jun 29 2011, 10:32 AM
buna.....in dimineatsa asta am verificat asa cum miai zis.....prima data am luat pe cnv cvare era la capota si nu se auzea motorasul ceea ce inseamna ca e ars.....am scos tasnitoarele de pe capota care nu sunt infundate,furtunele la fel,am suflat in ele si iese aer in borcanasul de la apa......as avea o problema......cum iau motorasul jos si de unde gasesc alt motoras? ma gasiti la id de mess: starr_boy32
starrboy32
Jul 13 2011, 09:35 PM
din nou eu...
as mai avea o intrebare legata de aerul conditionat pentru acelasi golf....1.8...stiti ca la aer are 3 butoane care se invart regland tipul aerului....1 este pentru alegerea presiunii aerului,cat de tare sa iese al doilea pentru alegerea de aer rece sau cald si al treilea pentru alegerea locului pe unde iese aerul,parbriz,picioare,cap si picioare.......mno problema mea este ca nu mai functioneaza butonul ala de unde setezi puterea aerului(presiunea lui,butonul cu numerele de la 1-4).El functioneaza doar pe treapta 4....adik la ultima....cand e pe 1 nik.....pe 2 nik.....pe 3 nik.... si pe 4 merge.....imi puteti spune va rog ce are......ms mult:D...daca stiu ceva o sa va zic si eu!
starrboy32
Jul 13 2011, 09:41 PM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.