IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masina pt. coxat pe circuit(e)

This topic is about Masina pt. coxat pe circuit(e), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Masina pt. coxat pe circuit(e)
Alex-F1
post Apr 18 2011, 11:02 PM
Post #1


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Dati si voi o idee la baiatu, ca deja ma manca rau de tot palmele si n-as mai chinui Passatul, ca destul l-am forjat de 4 ori: ce caruta ar fi mai potrivita pt. dat in gura pe circuit? Ceva la maxim 1000-1200 de Euro, preferabil inmatriculata (desi cred ca ar fi mai convenabil sa fie neinmatriculata si ii pun numere provizorii doar atunci cand o scot la circuit), preferabil tractiune spate (cunoscatorii stiu de ce), daca s-ar putea minim 120 CP, nu mai veche de '84-'85, benzinar, of course, iar capacitate cilindrica fara numar, mai ales daca va fi neinmatriculata! biggrin.gif

Io m-am gandit la un ursulet, 320 sau si mai bun 325, 2 usi, de prin '85 (vezi poza)....dar m-ar interesa si fiabilitatea motorului, ca oricum deja is vechi si va fi coxat pe circuit de-l va lua dracu! Aspectul nu ma intereseaza... Ideea e oricum pt. sesiunea din toamna (in cel mai fericit caz), ca pt. asta de luna viitoare e prea din scurt, n-am timp sa strang banetul....

This post has been edited by Alex-F1: Apr 18 2011, 11:05 PM
Attached File(s)
Attached File  BMW1.jpg ( 131.62K ) Number of downloads: 7
 


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
T u d o r
post Apr 19 2011, 11:11 PM
Post #2


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Deh, daca mai adaugi impozitula anual la motor de 2500, cheltuielile neprevazute si pe cele prevazute (combustibil, consumabile, placute, cauciucuri etc) iesi rau de tot cu banii. Eu as prefera o masina preparata de talie mica, ceva de genul celor de care zice Mike. Un Saxo VTS ar fi superb, un Clio RS, de-astea. Nu neaparat RWD cat stabila, cu frane foarte bune, usoara (usurata la maxim), cu rollcage, scaune sport si un motor de ceva peste 100 cai. Nu vreau sa bat recorduri ci vreau sa ma distrez in conditii bune atat dpdv al sigurantei mele cat si al costurilor. Nu-mi permit sa ma rup in figuri si sa iau una de top dar un cotet de-asta ar fi tare bun. Sper ca recentul proces castigat de tipul ala la Strasbourg legat de taxa de inmatriculare sa duca la niste schimbari radicale si sa ne putem permite sa aducem de undeva din Europa masini cu cilindree mica dar mai vechi, exact cum ziceam.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 04:47 AM