Masina pt. coxat pe circuit(e) |
This topic is about Masina pt. coxat pe circuit(e), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Masina pt. coxat pe circuit(e) |
Apr 18 2011, 11:02 PM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Io m-am gandit la un ursulet, 320 sau si mai bun 325, 2 usi, de prin '85 (vezi poza)....dar m-ar interesa si fiabilitatea motorului, ca oricum deja is vechi si va fi coxat pe circuit de-l va lua dracu! Aspectul nu ma intereseaza... Ideea e oricum pt. sesiunea din toamna (in cel mai fericit caz), ca pt. asta de luna viitoare e prea din scurt, n-am timp sa strang banetul.... This post has been edited by Alex-F1: Apr 18 2011, 11:05 PM
Attached File(s)
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Apr 19 2011, 07:05 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
@seri, am vorbit eu cu tipul cu bmw-ul ala la cateva zile dupa ce a pus anuntul, urma sa il dezmembreze a doua zi se pare ca e mai rentabil sa il vinzi pe piese.
@Alex, si eu ca si Tudor am cochetat muuuult cu ideea unei masini de circuit/fun. Daca ai sti cat m-am uitat eu la anunturi cu Mazda MX5 si ursuleti coupe... Problema se pune in felul urmator: 1. Daca o inmatriculezi iesi scump. 2. Daca nu o inmatriculezi si o cari pe platforma e al naibii de nepractica investitia (chiar n-am chef sa trag atelaje dupa mine). 3. Investitia se amortizeaza al naibii de greu (defapt s-ar putea sa nu se amortizeze niciodata) sa explic de ce: - sub 2000-2500 de euro nu ai cum sa iesi cu toata distractia - mai ales daca o vei lasa neinmatriculata vei iesi cu ea de 2-3 ori pe an (iar dupa primul an o vei cara pe platforma, ca numere provizorii poti sa ii scoti de 3 ori) - acum calculeaza in cat timp provoci uzura in valoare de 2500 de euro masinii tale ? Sa zicem ca in 2 ani distrugi un set de gume, placute si un ambreaj (desi nu vad de ce ai distruge ambreajul dar am zis sa adaug si o componenta mai costisitoare... sau turbina poate... desi nici pe asta nu pe circuit o distrugi dar sa zicem). Inca nu ai ajuns la costul unei masini dedicate (apropo: si la aia vei distruge gume si placute de frana mai ales daca o vei conduce la limita pe circuit) si macar ai componente proaspete si testate pe masina. Acum sa spun si partea buna, sau de ce ar merita o masina dedicata circuitului: pentru mai multa distractie. Adica nici masina mea nici masina ta nu sunt facute pt circuit. Sunt mari, grele (mai ales a mea), comfortabile si cu tractiune gresita. O masina dedicata pt distractie (nu neaparat circuit, as mai gasi si motive de a face excursii pe diverse serpentine) ar fi cu totul altfel. Dar pentru asta e nevoie de un buget de minim 5000 de euro... pt inceput.... si ar fi o sugativa de bani perpetua (ca daca tot e masina de circuit... nu ai pune pe ea suspensie sport ? sau placute ceramice ? sau slickuri ? sau bare stabilizatoare, sau...). Cand o sa am banii si timpul necesar... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 08:43 AM |