IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masina pt. coxat pe circuit(e)

This topic is about Masina pt. coxat pe circuit(e), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Masina pt. coxat pe circuit(e)
Alex-F1
post Apr 18 2011, 11:02 PM
Post #1


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Dati si voi o idee la baiatu, ca deja ma manca rau de tot palmele si n-as mai chinui Passatul, ca destul l-am forjat de 4 ori: ce caruta ar fi mai potrivita pt. dat in gura pe circuit? Ceva la maxim 1000-1200 de Euro, preferabil inmatriculata (desi cred ca ar fi mai convenabil sa fie neinmatriculata si ii pun numere provizorii doar atunci cand o scot la circuit), preferabil tractiune spate (cunoscatorii stiu de ce), daca s-ar putea minim 120 CP, nu mai veche de '84-'85, benzinar, of course, iar capacitate cilindrica fara numar, mai ales daca va fi neinmatriculata! biggrin.gif

Io m-am gandit la un ursulet, 320 sau si mai bun 325, 2 usi, de prin '85 (vezi poza)....dar m-ar interesa si fiabilitatea motorului, ca oricum deja is vechi si va fi coxat pe circuit de-l va lua dracu! Aspectul nu ma intereseaza... Ideea e oricum pt. sesiunea din toamna (in cel mai fericit caz), ca pt. asta de luna viitoare e prea din scurt, n-am timp sa strang banetul....

This post has been edited by Alex-F1: Apr 18 2011, 11:05 PM
Attached File(s)
Attached File  BMW1.jpg ( 131.62K ) Number of downloads: 7
 


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
HalbaSus
post Apr 19 2011, 07:05 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



@seri, am vorbit eu cu tipul cu bmw-ul ala la cateva zile dupa ce a pus anuntul, urma sa il dezmembreze a doua zi se pare ca e mai rentabil sa il vinzi pe piese.

@Alex, si eu ca si Tudor am cochetat muuuult cu ideea unei masini de circuit/fun. Daca ai sti cat m-am uitat eu la anunturi cu Mazda MX5 si ursuleti coupe... whistling.gif Problema se pune in felul urmator:
1. Daca o inmatriculezi iesi scump.
2. Daca nu o inmatriculezi si o cari pe platforma e al naibii de nepractica investitia (chiar n-am chef sa trag atelaje dupa mine).
3. Investitia se amortizeaza al naibii de greu (defapt s-ar putea sa nu se amortizeze niciodata) sa explic de ce:
- sub 2000-2500 de euro nu ai cum sa iesi cu toata distractia
- mai ales daca o vei lasa neinmatriculata vei iesi cu ea de 2-3 ori pe an (iar dupa primul an o vei cara pe platforma, ca numere provizorii poti sa ii scoti de 3 ori)
- acum calculeaza in cat timp provoci uzura in valoare de 2500 de euro masinii tale ? Sa zicem ca in 2 ani distrugi un set de gume, placute si un ambreaj (desi nu vad de ce ai distruge ambreajul dar am zis sa adaug si o componenta mai costisitoare... sau turbina poate... desi nici pe asta nu pe circuit o distrugi dar sa zicem). Inca nu ai ajuns la costul unei masini dedicate (apropo: si la aia vei distruge gume si placute de frana mai ales daca o vei conduce la limita pe circuit) si macar ai componente proaspete si testate pe masina.

Acum sa spun si partea buna, sau de ce ar merita o masina dedicata circuitului: pentru mai multa distractie. Adica nici masina mea nici masina ta nu sunt facute pt circuit. Sunt mari, grele (mai ales a mea), comfortabile si cu tractiune gresita. O masina dedicata pt distractie (nu neaparat circuit, as mai gasi si motive de a face excursii pe diverse serpentine) ar fi cu totul altfel. Dar pentru asta e nevoie de un buget de minim 5000 de euro... pt inceput.... si ar fi o sugativa de bani perpetua (ca daca tot e masina de circuit... nu ai pune pe ea suspensie sport ? sau placute ceramice ? sau slickuri ? sau bare stabilizatoare, sau...). Cand o sa am banii si timpul necesar...



--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 08:43 AM