skoda octavia 2 sau golf 6, ce ziceti? |
This topic is about skoda octavia 2 sau golf 6, the author, emilian costin, wrote about: Vreau sa imi iau o masina pt drum mixt,fara excursii mari,adica fara drumuri la munte cu familia pentru o saptamana,ceva scurt eu si iubita.Ce ati pre ... To read more just scroll down
skoda octavia 2 sau golf 6, ce ziceti? |
Sep 2 2009, 02:00 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 19-August 09 Member No.: 120.723 |
Multumesc!Sper ca nu incalc conditiile acestui forum. |
|
|
Sep 2 2009, 10:13 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 77 Joined: 3-March 08 From: Bucuresti Member No.: 116.542 |
Eu as lua Golf-ul. Avand in vedere ca va fi folosita mai mult doar de voi doi nu prea isi are rostul o masina mai mare. Un hatchback(Golf) cred ca s-ar potrivi perfect in oras dar si la drumuri in afara orasului. In acelasi timp Golf-ul mi se pare ca are un bord si finisaje relativ mai bune decat Octavia.
-------------------- VW Golf V Tour 1.9 TDI
|
|
|
Sep 2 2009, 10:27 AM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Nu e complicat. tu+prietena/iubita/sotie, un pic de bagaj = hatch
tu+ea+x+drumetii,ski,bagaje,prieteni,etc = sedan -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Sep 2 2009, 10:27 PM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
La prima strigare, din ce cred ca ti se potriveste, ti-as recomanda GOLF-ul. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Nov 10 2009, 12:48 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 22-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.181 |
Eu am un Golf MKV 1.6 de 1 an jumate si e o masina absolut senzationala. Crede-ma, nu pot sa-i cer mai mult, e impecabila. Ma uimeste in fiecare zi, iar la drum lung e un regal. Inainte am avut un MKV 1.9, lenes si cam zgomotos, dar la fel de bun. In rest, e alegerea ta. |
|
|
Nov 10 2009, 10:51 PM
Post
#6
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Greu de crezut ca un 1.9 TDI presupun poate fi mai lenes ca un 1.6 MPI / FSI, dar in fine, poate avea probleme tehnice...important este insa ca actuala motorizare te multumeste !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Nov 10 2009, 11:51 PM
Post
#7
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Greu de crezut ca un 1.9 TDI presupun poate fi mai lenes ca un 1.6 MPI / FSI, dar in fine, poate avea probleme tehnice...important este insa ca actuala motorizare te multumeste ! Masina de care vorbea colega noastra sigur avea ceva probleme, altfel nu inteleg cum in comparatie cu ea Golful de 1.6 (ala vechi) frizeaza perfectiunea . Ambele masini din topic sunt hatch, desi Octavia are forma de sedan . Pe site la VW nu este nici un motor 1.6 pt Golf 6... doar 1.2, 1.4 si 2.0. Si nimic de 102 Cp. Esti sigur ca e acelasi motor de 1.6 pe ambele masini? Eu zic totusi sa insisti sa mergi cu ele, chiar cu alte motorizari, macar sa vezi daca iti plac scaunele, vizibilitatea, suspensiile. Nu trebuie sa dai o gramada de bani fara mergi cu masina aia. PS: daca tot sunteti numai tu si prietena, de ce nu incercati o clasa mai jos? Un Swift, Yaris, Clio, Colt, Jazz, C3 cu un motor de cca 100 Cp v-ar oferi destule satisfactii si mai putine cheltuieli (daca nu la pretul initial, atunci sigur la intretinere apoi ). -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Nov 11 2009, 02:42 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 22-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.181 |
Probleme tehnice nu avea, l-am condus de la 0 la 12 000 km dar rodajul se facea f. greu.
Nu reuseam sa ajung la 180 km/h cu el sub nici o forma. Spre deosebire de 1.6 Era f.zgomotos (deci antifonare slaba), motiv pt. care MK6 e marketat ca fiind mult mai silentios. In plus dieselurile de la VW mananca exagerat de mult ulei. |
|
|
Nov 11 2009, 03:03 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Hoinar mi-a luat-o inainte, pentru ca find vorba de doua persoane si nu se merge foarte mult cu masina, eu zic ca ar fi potrivita si o masina de clasa mica. Si pentru ca te intereseaza marcile grupului VAG, ti-as recomanda noul Polo.
Daca e sa ma refer la cele doua (Octavia 2 si Golf VI), tot Golf zic si eu. Cu Octavia 2 am mers (TDI de 105 CP), iar in Golf VI doar m-am urcat. Golf mi-a placut totusi mai mult, finisarile mi sau parut mai bune, spatiul interior e bun pentru o compacta (inclusiv in spate). Ce nu-mi place la Golf este gama de motorizari. Personal nu sunt fan al motoarelor mici supraalimentate. As prefera fara retinere un 1.6 benzina de 105 CP, dar am auzit ca nu e disponibil. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Nov 11 2009, 03:32 PM
Post
#10
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Cam in aceasi situatie am fost si eu la inceputul anului. Si am ales un G5 nou 1.6 MPi. Am considerat ca pt drumurile scurte in oras de max 3,4 km (in 90%din timp) nu mi se renteaza o masina mare (4,5 m are O2 comparativ cu 4,2m Golful) si diesel. Mai ales ca iarna se incalzeste clar mai greu.
Legat de comparatia intre motoare, am condus in oras timp de 2 ore continuu un Golf 5 1.9 TDI si e mai rapid un pic decat al meu pe benzina. Se simte clar turbo si diferenta cuplului la turatii mici .. dar nu stiu sa-ti zic cum e TDI-ul la turatii mari (si vitezele acelea) dar al meu pot spune ca accelereaza mai liniar si peste 4000 ture e o mica racheta. Ideea e ca tre sa stii f bine ce sa-i ceri la masina si sa fii in trapata de viteza corespunzatoare. Legat de MK6 pot spune ce e mult mai bine antifonat decat MK5. Si se vinde cu 1.6 MPI. Nu stiu de ce nu apare in oferta dar se vinde. Am vazut vre-o 3 cel putin la noi in Tm. Poate l-au scos deja din oferta. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Nov 11 2009, 09:35 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 22-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.181 |
pmhoria, la 1.6 te referi nu? cand zici ca e o mica racheta...
exact asa mi se pare si mie dezavantajul acestui model este ca nu a fost f. popular si nu l-au testat prea multi pornind de la premisa consumului ridicat...dar e o adevarat surpriza in plus, aceeasi senzatie de linearitate o am si eu...la diesel in schimb treptele erau destul de inegale |
|
|
Nov 11 2009, 10:20 PM
Post
#12
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
1.6 MPI 102CP este orice, mai putin racheta. Sa nu exageram, totusi...este un motor vechi, din 1998 si in gama Skoda, model motor SR, 8valve.
Este nepretentios la benzina si fiabil, insa nu f elastic. Si nicidecum rapid, ci numai vivace. Insa asa cum spuneam, daca pe tine te multumeste, asta este cel mai important, restul sunt pareri numai. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Nov 12 2009, 09:13 AM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Eu unul as merge pe Golf, dintr-un simplu motiv: noua Octavia nu am testat-o. Dar, noul model de Golf este PEREFCT. Foarte buna calitatea materialelor, spatiul interior este arhisuficient (fiind optimizat la maximum)...in fine imi place la nebunie. Diferenta dupa parerea mea este data de portbagaj. Atat. Nu cred ca la interior Octavia ar fi mai spatioasa. La Octavia asistam la un facelift, pe cand Golf-ul are parte de un nou model.
|
|
|
Nov 12 2009, 10:24 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 22-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.181 |
1.6 MPI 102CP este orice, mai putin racheta. Sa nu exageram, totusi...este un motor vechi, din 1998 si in gama Skoda, model motor SR, 8valve. Este nepretentios la benzina si fiabil, insa nu f elastic. Si nicidecum rapid, ci numai vivace. Insa asa cum spuneam, daca pe tine te multumeste, asta este cel mai important, restul sunt pareri numai. Pe toti cei care blameaza 1.6 ii sfatuiesc sa faca un test drive pe autostrada sau pe drum european. Dupa aceea mai vorbim... Cu 1.9 nu ajungeam nici la 170, am fost finutza cand am zis de 180. Mai jos aveti un articol despre comparatia intre 1.6 si 1.9: http://www.usedcarexpert.co.uk/article.aspx?KB_ID=686 |
|
|
Nov 12 2009, 12:08 PM
Post
#15
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Acuma Eva sa stii ca Doru le cam stie cu motoarele mai ales pe astea Articolul pus de tine spune ceva dar nu mentioneaza daca 1.6-le ala e FSI sau MPI. E o diferenta intre ele de vre-o 13 cai si ceva NM. Nu multi dar e. Acuma legat de mica racheta ce ziceam mai sus.... eu chiar asa simt masina Nu am condus in fiecare zi, sau trasee f lungi, o masina mai puternica (sa zicem 150, 160 cai) ca sa pot sa afirm ceva despre acele motoare. Asa ocazional am mai condus cateceva dar zic eu ca nu-i suficient sa-mi formez o parere corecta. Dar revenind la dilema initiatorului topicului, i-as sugera anticul 1.6MPI in defavoarea anticului 1.9 TDI -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Nov 12 2009, 11:35 PM
Post
#16
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
1.6 MPI 102CP este orice, mai putin racheta. Sa nu exageram, totusi...este un motor vechi, din 1998 si in gama Skoda, model motor SR, 8valve. Este nepretentios la benzina si fiabil, insa nu f elastic. Si nicidecum rapid, ci numai vivace. Insa asa cum spuneam, daca pe tine te multumeste, asta este cel mai important, restul sunt pareri numai. Pe toti cei care blameaza 1.6 ii sfatuiesc sa faca un test drive pe autostrada sau pe drum european. Dupa aceea mai vorbim... Cu 1.9 nu ajungeam nici la 170, am fost finutza cand am zis de 180. Mai jos aveti un articol despre comparatia intre 1.6 si 1.9: http://www.usedcarexpert.co.uk/article.aspx?KB_ID=686 Ma grabesc sa ma conformez. Ma scuzati ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Nov 6 2011, 02:27 AM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 2-November 11 Member No.: 136.037 |
Eu am o skoda 1.6 mpi din 2008 nu e racheta dar sunt foarte multumit de ea, mai ales la drumuri lungi.
This post has been edited by mariams: Nov 6 2011, 02:27 AM |
|
|
Nov 6 2011, 09:09 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu nu stiu ce e asa greu: golf cu motor 1.6 e racheta... Gol GTI care are dublul cailor putere stiti ce e ? Va spun eu: doua rachete, iar Golf R care are aproape triplul cailor putere este 3 rachete.... racheta fiind unitatea de masura a rapiditatii.... Doh...
Intre cele doua motoare batrane VAG (1.6 si 1.9 TDI) alegerea e dificila: - 1.6 e un motor vechi, ineficient, dar nepretentios si fiabil. Consuma mult, dar e mai rapid decat motoare similare de cilindree mai mica normal aspirate, in oras nu duci lipsa de putere si are un sunet placut (silentios). - 1.9 TDI e tot motor vechi, are un tacanit de tractor, care nu dispare nici cu mama antifonarii, mai si vibreaza, mai si consuma ulei uneori, mai scoate si fum negru... partea buna e ca e fiabil si consuma putin (foarte putin), cu minim 50% mai putin decat 1.6-le de putere similara. Este si ceva mai rapid, dar nu cu mult, in oras mai apuci sa simti si lag-ul si din cauza asta 1.6-le poate parea mai "fasnet" (defapt orice benzinar e mai placut de condus in oras). Ahh... si aproape ca uitasem, 1.9 are potential de tuning foarte mare... Iar dupa tuning diferenta dintre motoare devine imensa. Cu toate astea, daca as folosi masina preponderent urban si nu m-ar interesa consumul (sa zicem ca as face putini km) atunci as lua benzinarul, de altfel cand am comandat A3-ul am vrut initial 1.6, insa pt ala trebuia sa asteptam 3 luni iar 1.9-le era deja comandat si venea intr-o luna... a mai dat si dealerul niste discount-uri si pana la urma ne-am ales cu 1.9 TDI (acum nu regret, pentru ca prefer sa acopar tzacanitul de diesel cu muzica data mai tare si sa conduc o masina substantial mai puternica, decat sa merg in liniste dar cu cai mai putini si consum mai mare). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 08:37 AM |