IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ambreiaj iar

This topic is about ambreiaj iar, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> ambreiaj iar
iane
post Mar 27 2011, 11:25 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-March 11
Member No.: 131.707



salve! poate cineva sa imi explice, daca demarajul unei masini poate fi mai lent sau mai rapid in functie de cum este montat kitul ambreiaj?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
James Kilowatt
post Mar 31 2011, 05:14 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Repede te mai enervezi biggrin.gif

Au patinat rotile, sau ambreiajul? Daca ambreiajul patineaza atunci e clar ca are o problema. "patinat" la ambreiaj inseamna ca motorul se tureaza in gol iar masina nu accelereaza la fel de repede. Daca in treapta a 5-a ai 6000rpm si 70km/h, atunci inseamna ca ai un ambreiaj care patineaza.

Sincroanele sunt niste dracii care sincronizeaza trenurile fix si mobil inainte sa bagi in viteza. Se barbieresc tragand ca inecatul de maneta ca sa o bagi in viteza fara sa apesi pana la capat pe ambreiaj, sau daca ramai fara ulei in cutie. Se manifesta prin caraiala la bagat in viteze.

Placa de presiune se poate strica daca tii ambreiajul apasat non stop, sau daca s-a dus discul si nu s-a schimbat, sau daca cum spune mecanicul mergi foarte mult cu piciorul pe ambreiaj (de ex pt ca ai uitat de frana de mana) si se incinge atat de tare ca isi pierde proprietatile. Insa asta inseamna ca o sa iti patineze ambreiajul, chestie care se manifesta mai degraba in treptele superioare decat in alea inferioare.

Partea cu demarajul nu te cred, un ambreiaj ori patineaza ori nu, daca nu patineaza, nu are treaba cu demarajul

Iar de intrat in viteze trebuie sa intre si daca placa e decalita, sau discul dus. Daca nu intra in viteze si e de la ambreiaj probabil ai o problema la hidraulica si ambreiajul nu decupleaza complet. Si daca n-o rezolvi, il mai schimbi odata, degeaba....

This post has been edited by James Kilowatt: Mar 31 2011, 05:31 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iane
post Apr 1 2011, 10:54 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-March 11
Member No.: 131.707



QUOTE (James Kilowatt @ Mar 31 2011, 05:14 PM) *
Repede te mai enervezi biggrin.gif

Au patinat rotile, sau ambreiajul? Daca ambreiajul patineaza atunci e clar ca are o problema. "patinat" la ambreiaj inseamna ca motorul se tureaza in gol iar masina nu accelereaza la fel de repede. Daca in treapta a 5-a ai 6000rpm si 70km/h, atunci inseamna ca ai un ambreiaj care patineaza.

Sincroanele sunt niste dracii care sincronizeaza trenurile fix si mobil inainte sa bagi in viteza. Se barbieresc tragand ca inecatul de maneta ca sa o bagi in viteza fara sa apesi pana la capat pe ambreiaj, sau daca ramai fara ulei in cutie. Se manifesta prin caraiala la bagat in viteze.

Placa de presiune se poate strica daca tii ambreiajul apasat non stop, sau daca s-a dus discul si nu s-a schimbat, sau daca cum spune mecanicul mergi foarte mult cu piciorul pe ambreiaj (de ex pt ca ai uitat de frana de mana) si se incinge atat de tare ca isi pierde proprietatile. Insa asta inseamna ca o sa iti patineze ambreiajul, chestie care se manifesta mai degraba in treptele superioare decat in alea inferioare.

Partea cu demarajul nu te cred, un ambreiaj ori patineaza ori nu, daca nu patineaza, nu are treaba cu demarajul

Iar de intrat in viteze trebuie sa intre si daca placa e decalita, sau discul dus. Daca nu intra in viteze si e de la ambreiaj probabil ai o problema la hidraulica si ambreiajul nu decupleaza complet. Si daca n-o rezolvi, il mai schimbi odata, degeaba....

despre patinat nu mai discut. ti-am spus ca cunosc problema. nu mi-ai spus nimic ce nu stiam
despre demaraj, diferit in functie de cum a fost montat, nu incerc sa te conving, insa crede-ma , diferenta a fost atat de marcanta incat nu exista urma de indoiala in mintea mea.
despre placa de presiune, iar am intrebat cred ca 10 persoane(nu din astia care au masina de azi de maine, ci oameni maturi carora le-au trecut 3-4 masini prin mana), si toti mi-au spus ca ea, placa e cauza pentru care nu reusesc sa bag in viteza. nimeni, nici de la service nici din cunoscutii mei, nu a emis ipoteza cum ca as avea vreo problema la hidraulica. acum ce sa fac ? sa te cred pe tine? masina cu noul kit,functioneaza perfect, intra in viteze mai mult decat bine. merci de raspuns oricum. am sa ma interesez totusi de hidraulica, la service mitsubishi(cand o sa am timp). pana una alta poate imi explici tu ce este, si cum se manifesta o problema la hidraulica.
mai am o intrebare, care ma framanta de cand am inceput mica noastra corespondenta: esti mecanic, si te cheama cumva vasile?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 06:12 PM