QUOTE (James Kilowatt @ Mar 28 2011, 09:27 AM)
Tu ai o idee fixa cu ambreiajul ala. Eu sunt aproape convins ca l-ai schimbat degeaba, si acum nu mai caraie la intrarea in viteze nu pentru ca e nou, ci pentru ca e reglat mai bine.
Daca nu patineaza, adica daca motorul nu se tureaza "in gol" mai ales in treptele superioare n-are nici o treaba cu demarajul.
in primul rand tu nu mi-ai raspuns la ce te-am intrebat. in al doilea rand, atunci cand nu mai intra in viteze, problema e la placa de presiune, parte componenta a chitului ambreiaj. la mine, pur si simplu nu intra in viteze, de carait nici vorba. din cate mi-au explicat doi mecanici, din cate am mai aflat de la unul, de la altul, placa de presiune se poate decali atunci cand se merge cu frana de mana trasa, chestie care s-a intamplat si la masina mea.
acum sa-ti zic si cu demarajul. am schimbat doua kituri, aceeasi marca , la doua servisuri diferite. demarajul a fost diferit; la primul kit masina demara mult mai rapid decat demareaza acum cand are un nou chit, ba mai mult, demara mai rapid decat demarase vreo data(gen cu chitul din fabrica). eu unul sunt convins ca e o problema de reglaj in legatura cu demarajul, insa vroiam sa mai aflu si alte pareri de la unii care poate stiu mai multe decat mine.
iar cat despre patinat, cunosc problema f bine(m-am confruntat deja cu ea vara trecuta), atunci fiind problema la discul ambreiaj.
mai zi-mi cu placa de presiune daca stii ceva, gen cum se poate strica, sau de ce se poate strica. repet, din cate stiu eu, placa de presiune se poate strica atunci cand mergi cu frana de mana trasa. cauza pt care nu intra bine in viteje, iar din cate stiu eu, nu poate fi decat placa de presiune. te salut