ambreiaj iar |
This topic is about ambreiaj iar, the author, iane, wrote about: salve poate cineva sa imi explice, daca demarajul unei masini poate fi mai lent sau mai rapid in functie de cum este montat kitul ambreiaj? ... To read more just scroll down
ambreiaj iar |
Mar 27 2011, 11:25 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.707 |
|
|
|
Mar 28 2011, 09:27 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Tu ai o idee fixa cu ambreiajul ala. Eu sunt aproape convins ca l-ai schimbat degeaba, si acum nu mai caraie la intrarea in viteze nu pentru ca e nou, ci pentru ca e reglat mai bine.
Daca nu patineaza, adica daca motorul nu se tureaza "in gol" mai ales in treptele superioare n-are nici o treaba cu demarajul. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 31 2011, 03:34 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.707 |
Tu ai o idee fixa cu ambreiajul ala. Eu sunt aproape convins ca l-ai schimbat degeaba, si acum nu mai caraie la intrarea in viteze nu pentru ca e nou, ci pentru ca e reglat mai bine. Daca nu patineaza, adica daca motorul nu se tureaza "in gol" mai ales in treptele superioare n-are nici o treaba cu demarajul. in primul rand tu nu mi-ai raspuns la ce te-am intrebat. in al doilea rand, atunci cand nu mai intra in viteze, problema e la placa de presiune, parte componenta a chitului ambreiaj. la mine, pur si simplu nu intra in viteze, de carait nici vorba. din cate mi-au explicat doi mecanici, din cate am mai aflat de la unul, de la altul, placa de presiune se poate decali atunci cand se merge cu frana de mana trasa, chestie care s-a intamplat si la masina mea. acum sa-ti zic si cu demarajul. am schimbat doua kituri, aceeasi marca , la doua servisuri diferite. demarajul a fost diferit; la primul kit masina demara mult mai rapid decat demareaza acum cand are un nou chit, ba mai mult, demara mai rapid decat demarase vreo data(gen cu chitul din fabrica). eu unul sunt convins ca e o problema de reglaj in legatura cu demarajul, insa vroiam sa mai aflu si alte pareri de la unii care poate stiu mai multe decat mine. iar cat despre patinat, cunosc problema f bine(m-am confruntat deja cu ea vara trecuta), atunci fiind problema la discul ambreiaj. mai zi-mi cu placa de presiune daca stii ceva, gen cum se poate strica, sau de ce se poate strica. repet, din cate stiu eu, placa de presiune se poate strica atunci cand mergi cu frana de mana trasa. cauza pt care nu intra bine in viteje, iar din cate stiu eu, nu poate fi decat placa de presiune. te salut |
|
|
Mar 31 2011, 04:03 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.707 |
Tu ai o idee fixa cu ambreiajul ala. Eu sunt aproape convins ca l-ai schimbat degeaba, si acum nu mai caraie la intrarea in viteze nu pentru ca e nou, ci pentru ca e reglat mai bine. Daca nu patineaza, adica daca motorul nu se tureaza "in gol" mai ales in treptele superioare n-are nici o treaba cu demarajul. de intrat intra greu si in vitezele superioare(a treia gen), iar despre patinat sa stii ca a mai si patinat, in viteza 1 cei drept, dar sa stii ca nici nu am avut ocazia sa bag 4 sau 5, nemaiesind cu masina din buc de ceva timp. ce sunt sincroanele alea si cum se strica ele? |
|
|
Mar 31 2011, 05:14 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Au patinat rotile, sau ambreiajul? Daca ambreiajul patineaza atunci e clar ca are o problema. "patinat" la ambreiaj inseamna ca motorul se tureaza in gol iar masina nu accelereaza la fel de repede. Daca in treapta a 5-a ai 6000rpm si 70km/h, atunci inseamna ca ai un ambreiaj care patineaza. Sincroanele sunt niste dracii care sincronizeaza trenurile fix si mobil inainte sa bagi in viteza. Se barbieresc tragand ca inecatul de maneta ca sa o bagi in viteza fara sa apesi pana la capat pe ambreiaj, sau daca ramai fara ulei in cutie. Se manifesta prin caraiala la bagat in viteze. Placa de presiune se poate strica daca tii ambreiajul apasat non stop, sau daca s-a dus discul si nu s-a schimbat, sau daca cum spune mecanicul mergi foarte mult cu piciorul pe ambreiaj (de ex pt ca ai uitat de frana de mana) si se incinge atat de tare ca isi pierde proprietatile. Insa asta inseamna ca o sa iti patineze ambreiajul, chestie care se manifesta mai degraba in treptele superioare decat in alea inferioare. Partea cu demarajul nu te cred, un ambreiaj ori patineaza ori nu, daca nu patineaza, nu are treaba cu demarajul Iar de intrat in viteze trebuie sa intre si daca placa e decalita, sau discul dus. Daca nu intra in viteze si e de la ambreiaj probabil ai o problema la hidraulica si ambreiajul nu decupleaza complet. Si daca n-o rezolvi, il mai schimbi odata, degeaba.... This post has been edited by James Kilowatt: Mar 31 2011, 05:31 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 1 2011, 10:54 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.707 |
Repede te mai enervezi Au patinat rotile, sau ambreiajul? Daca ambreiajul patineaza atunci e clar ca are o problema. "patinat" la ambreiaj inseamna ca motorul se tureaza in gol iar masina nu accelereaza la fel de repede. Daca in treapta a 5-a ai 6000rpm si 70km/h, atunci inseamna ca ai un ambreiaj care patineaza. Sincroanele sunt niste dracii care sincronizeaza trenurile fix si mobil inainte sa bagi in viteza. Se barbieresc tragand ca inecatul de maneta ca sa o bagi in viteza fara sa apesi pana la capat pe ambreiaj, sau daca ramai fara ulei in cutie. Se manifesta prin caraiala la bagat in viteze. Placa de presiune se poate strica daca tii ambreiajul apasat non stop, sau daca s-a dus discul si nu s-a schimbat, sau daca cum spune mecanicul mergi foarte mult cu piciorul pe ambreiaj (de ex pt ca ai uitat de frana de mana) si se incinge atat de tare ca isi pierde proprietatile. Insa asta inseamna ca o sa iti patineze ambreiajul, chestie care se manifesta mai degraba in treptele superioare decat in alea inferioare. Partea cu demarajul nu te cred, un ambreiaj ori patineaza ori nu, daca nu patineaza, nu are treaba cu demarajul Iar de intrat in viteze trebuie sa intre si daca placa e decalita, sau discul dus. Daca nu intra in viteze si e de la ambreiaj probabil ai o problema la hidraulica si ambreiajul nu decupleaza complet. Si daca n-o rezolvi, il mai schimbi odata, degeaba.... despre patinat nu mai discut. ti-am spus ca cunosc problema. nu mi-ai spus nimic ce nu stiam despre demaraj, diferit in functie de cum a fost montat, nu incerc sa te conving, insa crede-ma , diferenta a fost atat de marcanta incat nu exista urma de indoiala in mintea mea. despre placa de presiune, iar am intrebat cred ca 10 persoane(nu din astia care au masina de azi de maine, ci oameni maturi carora le-au trecut 3-4 masini prin mana), si toti mi-au spus ca ea, placa e cauza pentru care nu reusesc sa bag in viteza. nimeni, nici de la service nici din cunoscutii mei, nu a emis ipoteza cum ca as avea vreo problema la hidraulica. acum ce sa fac ? sa te cred pe tine? masina cu noul kit,functioneaza perfect, intra in viteze mai mult decat bine. merci de raspuns oricum. am sa ma interesez totusi de hidraulica, la service mitsubishi(cand o sa am timp). pana una alta poate imi explici tu ce este, si cum se manifesta o problema la hidraulica. mai am o intrebare, care ma framanta de cand am inceput mica noastra corespondenta: esti mecanic, si te cheama cumva vasile? |
|
|
Apr 1 2011, 11:01 AM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu e mecanic e mecanica si nu il cheama vasile , ci ion .
-------------------- |
|
|
Apr 1 2011, 11:32 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Bun, deci masina merge brici cu noul kit, care mai e problema?
La intrebarea initiala ti-ai raspuns deja singur. Am si eu o intrebare... de fapt, doua: cat costa la mecanicul tau o schimbare de kit de ambreiaj? Dar o aerisire de circuit hidraulic? This post has been edited by James Kilowatt: Apr 1 2011, 11:37 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 1 2011, 12:45 PM
Post
#9
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Ai rabdare cu ambreiajul sa apuce sa isi faca rodajul cateva sute de km, nu te apuca imediat de curse.
Dupa aceea incearca sa te cronometrezi pe 0-100 si sa compari cu timpul din manual. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Apr 1 2011, 09:13 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.707 |
Bun, deci masina merge brici cu noul kit, care mai e problema? La intrebarea initiala ti-ai raspuns deja singur. Am si eu o intrebare... de fapt, doua: cat costa la mecanicul tau o schimbare de kit de ambreiaj? Dar o aerisire de circuit hidraulic? nu e nici o problema, doar vreau sa aflu cat se poate de mult despre masina si problemele ei, de asta am si intrat pe forum. man, sa stii ca eram cat se poate de serios cand te-am intrebat daca esti mecanic si te cheama vasile, nu eram ironic sau ceva(am eu o teorie a conspiratiei in cap). eu nu resping din start ce spui tu despre circuitul hidraulic(cum ca ar putea cauza intrarea cu greu in viteze), ci doar mi se pare ca te hazardezi cu afirmatia cum ca as fi schimbat degeaba ambreiajul. nu crezi ca daca as avea intradevar o problema la circuitul hidraulic, aceasta s-ar manifesta in continuare, de vreme ce nu a fost rezolvata? nu ar trebui sa am in continuare probleme la schimbatul vitezelor? schimbarea de kit ambreiaj la service mitsubishi-550roni. toate cele bune. |
|
|
Apr 1 2011, 09:21 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 18-March 11 Member No.: 131.707 |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 11:32 PM |