BMW X3 / Audi A3 / BMW 328Xi |
This topic is about BMW X3 / Audi A3 / BMW 328Xi, the author, Rebel, wrote about: Dupa 165,000 de km am vandut Jaguarul X-Type. Nu as fi vrut sa il dau acum in prag de iarna dar o cunostinta a insistat ca il vrea si am primit cat am ... To read more just scroll down
BMW X3 / Audi A3 / BMW 328Xi |
Nov 22 2010, 09:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Masina trebuie sa fie AWD, sa fie luxury si cu o putere minima de 200 CP. Nu stiu daca are rost sa ma uit la altceva intrucat se pare ca ceea ce place este X3, A3, 328Xi (asta l-am sugerat eu ca optiune dar exista perceptia ca poate nu-i the right car ca nu e hatch iar daca tot ne uitam la berline atunci A3 place mai mult ca e mai mic ). Motorul de 335Xi iese din schema, se pare ca nu se doreste motor prea mare. Asteptam de ceva vreme X1, acum ni s-a spus ca mai dureaza pana vin la noi asa ca orice iau o vand daca chiar vrem mai incolo X1. Seria 1 este extrem de agreata ca dimensiuni , confort, design, etc. dar nu vine in X. Personal as fi luat in considerare si un C Klasse 4Matic insa exista perceptia ca e mare si in plus e cam peste mana ca service-ul e cam departe. Audi A4 iese din schema ca pe acelasi considerent de marime si in cazul asta luam sigur un 3Series inaintea A4. Japonezele ies din discutie. Daca ar fi sa aleg intre A3 si X3 probabil ca as alege A3 deoarece din punct de vedere dinamic o masina este superioara unui SAV, insa inclin si eu catre X3 deoarece: - X3 este mai bun ca avem nameti de zapada si perioade nasoale, stam in deal si cateodata aia cu curatatul apar dupa ce am plecat deja. Si Jaguarul si Xi-ul au fost capabile sa faca partie prin nameti virgini cand inca nimeni nu iesise din casa. - Cand ma urc in A3 parul mi se freaca de plafon si cu scaunul pus maxim jos si ma cam deranjeaza (ma duc astazi sa fiu sigur ca asa e). - e BMW Orice masina iau primesc niste preturi extrem de atragatoare. pot cumpara un BMW X3 2010 nou (deci modelul vechi daca pot spune asa) la un pret ce iese chiar mai ieftin ca un A3 nou. Vorbim aici doar de masini noi-noute. 2011 X3 este deja coada la comenzi, trebuie sa asteptam 4-5 sau chiar mai mult pentru ceea ce vrea, se duce naibii iarna si eu n-am masina, iau una si vad io mai incolo. As vrea sa fac miscarea destul de repede ca doamna mi-a luat Xi-ul si il vreau inapoi. Astazi mergem la dealershipuri sa vorbesc cu baietii si sa putem avea o perceptie fresh despre toate candidatele. Personal as lua un 328Xi Coupe (o consider extraordinar de eleganta si frumoasa) dar nu-i a mea insa dintre ele pot alege oricare dintre candidatele ce plac, si in plus sunt convins ca prin opiniile voastre pot observa lucruri la care nu m-am gandit sau nu le-am luat in considerare pentru moment. Intre X3, si A3 ce ati lua si de ce? -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Nov 22 2010, 10:09 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Personal as lua un 328Xi Coupe (o consider extraordinar de eleganta si frumoasa) +1 -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 22 2010, 10:30 PM
Post
#3
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Volvo XC60 3.2 l-ati luat in considerare? Tractiunea este Haldex, la fel ca pe A3.
Daca nu, si eu as lua tot 328, modelul cu facelift mi se pare foarte reusit. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 22 2010, 10:48 PM
Post
#4
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Intrebare offtopic. Ce inaltime ai bro? Eu in A3 nu ajung cu capul la tavan si am aproape 1.90. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 22 2010, 11:03 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Personal as lua un 328Xi Coupe (o consider extraordinar de eleganta si frumoasa) +1 +2 Adica m-ar tenta si Audi A5, dar daca as fi fan BMW evident ca as lua mai degraba 3-arul. Asa ca eu zic sa mergi dupa simturi Intre X3 si A3 nu spun ce as lua ca e evident (doh!). Totusi daca ar fi sa aleg acum atunci nu as lua nici una din aceste doua masini. Nu inteleg de ce X3 e ok dar restul berlinelor sunt prea mari ? Ok sunt cu 1-3 cm mai lungi... dar per total tot acolo esti. 3-arul coupe (sau chiar si ala 4d facelift care a scapat de stopurile coreene), A5/A4, C-ul toate sunt masini net superioare si X3-ului si A3-ului. Personal sunt foarte multumit de A3, dupa 5 ani nu pot sa-i reprosez nimic, desi a fost abuzat pe unele din cele mai proaste drumuri cunoscute de om (sau masina) nu are niciun greier, nu bate nimic, si se comporta la fel de bine ca in prima zi (defapt mai bine, ca i-am tunat motorul intre timp ) dar are si el neajunsurile lui (eu am doar 1.83 si nu am probleme cu frecatul parului decat daca stau in spate (unde nu pot cobora scaunul) chiar daca am versiunea cu trapa panoramica (care mai fura din spatiul interior). Neajunsurile (in opinia mea) ar fi: - Desi scaunele fata sunt incredibil de comfortabile, bancheta spate e un mijloc de tortura medieval... de cand avem copil si uneori mai trebuie sa calatoreasca unul din noi in spate tinem o perna pe bancheta spate, unghiul dintre sezut si spatar este de fix 90 de grade... si dupa 5 minute incepi sa te foiesti sa iti gasesti o pozitie mai comfortabila. - Model vechi, chiar daca platforma de golf VI nu a adus mari imbunatatiri si este un model reusit probabil nu va mai dura mult pana la aparitia generatiei urmatoare. Oricum, imi mentin parerea initiala, in locul tau as lua 328 fara sa ma gandesc. E frumoasa, are peste 200 cp, are awd, ce mai vrei ? P.S: Despre X3 nu o sa imi exprim opinia dar nici nu cred ca e nevoie. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 23 2010, 12:28 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Eu am 1.82 inaltime. Astazi dupa amiaza mergem sa ne dam cu ele ca ne asteapta baietii. O sa vedem.
Si eu prefer Xi-ul si daca nu-i Coupe ci sedan tot l-as prefera, e buna (am avut modelul precedent in 2004), e stabila, merge bine, ce sa zic ... doamna prefera pe astea, nu-i a mea, stiu ca ziceti ca io-s cam sarit cu BMW-ul si asa e dar nu vreau sa impun altuia gusturile mele. La Coupe mai e problema ca doamna mea are o inaltime medie si spune ca i-ar place dar e scaunul jos si nu stie unde se termina capota la Coupe si ca la Jaguar vedea mai ales ca avea Jaguarul pe capota... @ Seri, Volvo par masive (si sunt masive), n-am nimic impotriva Volvo dar nici nu-i prea place designul ce sa zic? Halba in principiu ai dreptate, X3 e mai mic cu cativa cm dar e chestia de perceptie si in plus faptul ca e hatch (includ aici si SAV-ul) ii da senzatia de siguranta in sensul ca stie unde se termina masina. Chiar vorbeam ieri ca de unde perceptia asta din moment ce a condus si Toyota sedan si Jaguar sedan?! In fine, ei ii place de pica seria 1, s-a suit in el acum vreo luna si nu s-a mai dat jos ca "asta e perfecta pentru mine" dar nu are AWD. Daca ar fi dupa mine as lua 3coupe or sedan cu Xi/ Mercedes C klasse 4 Matic / Audi A4 or 5 si dupa aia un X3 dar doh! Am prieteni cu C klasse, prieteni cu A3 in Ro, toti sunt multumiti de ele, departe de mine sa critic masinile. Cam intr-o ora plecam; va tin la curent. Thanks for the imput! This post has been edited by Rebel: Nov 23 2010, 12:30 AM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Nov 23 2010, 02:24 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Daca ii place sa stie unde se termina masina in fata (adica sa aiba un marker vizual) atunci C-ul in varianta Elegance are stea pe capota care e vizibila. Mie personal nu mi-a placut de aceea am si schimbat grila in cea de la avantgarde (adica aia cu semnul mare pe grila si fara stea pe capota) dar sunt unii care o prefera. Iar daca mergi pe C-class elegance t-model (adica break) atunci vede si unde incepe masina si unde se termina.
Referitor la X3 (tot nu o sa spun nimic despre el, ca nu imi place sa injur) dar daca tot e vorba de SAV-uri atunci da un ochi si la Q5 si GLK. Nu ca ar fi mai frumoase sau mai rapide, doar ca sa comparam mere cu mere si pere cu pere. Aici chiar nu iti pot da sfat-uri, am condus doar GLK-ul dintre cele 3 si am fost pasager in Q5. Nu mi-a placut nici unul. GLK-ul are un portbagaj penibil in comparatie cu C-ul (desi sunt bazate pe aceasi platforma) si sunt convins ca situatia e identica si la Q5, probabil nu e un criteriu dar mi se pare stupid sa faci o masina sa para mai mare si mai umflata si sa ofere mai putin spatiu decat variantele care par mai mici si sunt si mai frumoase. In X3-ul vechi am fost si era jalnic, in asta nou nu am fost, banuiesc ca l-au updatat dupa chipul si asemanarea seriei 3 facelift, ceea ce e OK, dar in continuare nu vad motive de a alege variante SAV in locul berlinelor (toate fiind bazate pe platforma de sedan: serie 3, C-class respectiv A4). P.S: Ca tot veni vorba, X3-ul e vorba de asta nou ? la noi vine doar cu doua motoare, unul diesel care probabil la voi nu exista si twin-turbo-ul de 3 litri si vreo 300 cp... poate la voi sunt si altele disponibile, asta mi se pare un pic de overkill pentru un SAV. Si daca tot cautam date depsre X3 m-am uitat si la dimensiuni, lungimea: 4648 mm, la C-ul t-modell (care nu e monument de frumusete, dar poate concura cu X3 cred eu) lungimea e 4596, adica MAI SCURT cu 5 cm si cred ca un 3-ar combi e si mai scurt. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 23 2010, 09:45 AM
Post
#8
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
@Halba,
E vorba de X3 modelul lansat in 2004 cu facelift in 2007, cel pe care il lauda Clarkson. Apropo, cat e discountul la X3? Daca ai o reducere obscen de mare eu zic sa profiti de ea. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 23 2010, 09:56 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
si A3 si x3 sunt deja batrane dpdv moral. Daca tot as lua o masina noua, adica incasez cea mai mare devalorizare, macar sa a o masina NOUA ca si conceptie/proiect. In ochii mai, niciuna nu arata bine( exceptie A3 Sportback ). Eu zic sa cumparati ceva NOU.
|
|
|
Nov 23 2010, 10:08 AM
Post
#10
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
nici eu nu as cumpara aproape in 2011, masini lansate in 2003 cum sunt a3 si x3.
daca va mai avea rabdare iarna asta, ati putea comanda x1 sau x3 noul model. x3 modelul vechi, pe lanfa faptul ca e depasit moral, e urat in ultumul hal. rebel, nu e musai ca masina sa fie hatch. cu niste senzori de parcare destepti sau daca se doreste, chiar si cu o camera video pe spate, se rezolva problema. daca ar fi dupa mine, as lua si eu un un bmw seria 3 xi pt ca masina e destul de mica si manevrabila. lungimea capotei ar putea fi o problema, insa cred ca tot senzorii de parcare rezolva situatia. @halba, q5 are portbagaj de peste 550 litri. This post has been edited by AZAZEL: Nov 23 2010, 10:12 AM -------------------- |
|
|
Nov 23 2010, 07:42 PM
Post
#11
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Grea alegere!
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Nov 23 2010, 09:05 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
- Cand ma urc in A3 parul mi se freaca de plafon si cu scaunul pus maxim jos si ma cam deranjeaza (ma duc astazi sa fiu sigur ca asa e). Intrebare offtopic. Ce inaltime ai bro? Eu in A3 nu ajung cu capul la tavan si am aproape 1.90. Eu am 1.82 inaltime. Difera modelele A3 livrate in Canada fata de cele europene ? -------------------- |
|
|
Nov 24 2010, 01:14 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Nu bai Pista dar nu toata lumea e cheala... iar eu am freza de punk-ist...
In alta ordine de idei, nu cred ca difera la dimensiunile interioare dar totusi difera fata de piata europeana; chiar si cele americane difera de cele canadiene (verifica legislatia canadiana privitoare la automobile). Daca unul din Australia ar spune ceva pe aici pe forum atunci ori intreb frumos, ori tac ca n-am fost acolo si n-am habar cu ce se mananca; nu de alta dar asa nu ma fac de cacao. Te-ai strofocat mult sa scoti perla asta irelevanta cu subiectul? Back on topic Am fost ieri la dealership-uri, vremea a fost cum nu se poate mai buna si frig si gheata si zapada pe alocuri, ideal sa incerci un AWD. Din pacate am uitat camera foto, trebuia sa fac ceva poze dar si asa era frig ca dracu, numai la aparatul foto nu m-am gandit. A3 Cum nu sunt fan diesel am incercat motorul de 2.0 TFSI de 200CP. Modelul ales a fost un Premium Quattro cu Sport Package intrucat imi plac scaunele S line. Mi-a placut masinuta, frumusica, corespunde la dimensiuni dar eu tot am o oarecare problema cu scaunul, daca vreau sa stau mai drept in scaun atunci simt ca frec plafonul cu freza in modelul asta OpenSky si asta ma cam deranjeaza. oricum fara moonroof nu cumpar. Se misca binisor, insa Jag-ul era mai stabil si mai usor de manevrat lucru observat si de sotie. Paleta de culori mi s-a parut putin cam saraca daca stau si ma gandesc ca-i Audi, 6 culori sunt oferite (vorbesc doar metalizate, oricum cele 3 nemetalizate sunt aceleasi nuante) iar interiorul este oferit in negru si beige, negru nu mai vreau ca am una deja, voiam interior alb ca jaguarul sau gri dar nu ofera. Ok, am putea trai si cu negru dar parca prea e inchis totul in masina... La test masina s-a dovedit docila, tractiunea era ok, statea bine pe traiectorie iar la manevre bruste de volan raspunde destul de bine. Sotiei i-a placut dar nu intr-atat incat sa spuna "this is the one". Audi A3 2.0 TFSI Quattro Automatic / Sport Package / Audio Package ma duce la $46.000 fara cativa dolari. Q5 Printre oferte ni s-a propus sa ne uitam si la Q5. Mi-a placut masina. Bine dimensionata, frumoasa per total cu un design mai pe gustul meu; interiorul este mai open decat A3 si mai ergonomic iar paleta de culori mai variata oferind si gri-ul dorit de mine. In ciuda greutatii, masina se misca foarte bine, are stabilitate insa cu tot quattro-ul de pe ea am avut si cateva derapaje... Bancheta din spate este mai confortabila ca cea din A3 dar destul de inghesuita daca trebuie sa duci trei adulti. Dar cum asta nu e cazul la noi, nu ma afecteaza, asa cum un X6 cu o consola centrala intre scaune ar merge la fel de bine. Bottom line mi-a placut masina, cockpitul este fara indoiala foarte placut. Modelul testat de mine a fost un 3.2 FSI. Sunt insa foarte curios cum se misca cu motorul de 2.0TFSI pe caroseria asta dar nu am mai avut timp sa il testam si pe asta ca trebuia sa mergem la BMW. deci Audi Q5 3.2 FSI Quattro Automatic / S Line package ma duce la $56.000 Managerul de la Audi este vecinul meu de casa dar cu toate cunostintele mele, AUDI nu prea ofera nu stiu ce discounturi, au o politica din asta gen "I am the one" si nu e loc de negociere mai avansata. Am inteles ca pot beneficia de un $2-3000 off but that's it. BMW La BMW ne-am dus ca la mama acasa, cunosc mai pe toti prin zona, asa ca am luat X3-ul la tranta. E vorba de modelul actual 2010 nicidecum de cel nou. Masina a avut un pret initial de $58.000 o pot lua pe undeva pe la $47.000. Ne-a placut la amandoi, handlingul o placere si de cate ori iei curbele descoperi de ce masina asta este superioara celorlalte, interiorul ne este foarte familiar, asa cum ne-a obisnuit BMW, franele sunt de-a dreptul exceptionale. Am avut ceva derapaje si cu X3 dar mie mi s-au parut mai controlate decat la Audi. 328Xi Coupe este alta masina. Mult mai stabila, ia curbele de parca e pe sine, intr-un fel mult mai agila ca 5-ul meu; pe gheata are si ea scapari insa sistemul Xi lucreaza foarte bine si este foarte eficient. Mult mai confortabila ca un A3 dar si pretul e altul. Un 328Xi Individual cu Sport package si Individual Package m-ar duce pe la $65000. Intrucat aici nu se schimba modelul , cu tot discountul nu pot ajunge la pretul lui X3; nu de alta dar eu unul l-as fi luat pe loc. In comparatie cu Audi, BMW ofera peste 10 culori de baza plus programul Individual care iti da posibilitatea de a iti construi o masina cat mai unica. De ce ne uitam totusi la un SUV/SAV? Pentru ca de multe ori pe strada in stanga ai un F150 si in dreapta un Dodge RAM, truckurile fiind o prezenta din ce in ce mai dominanta pe sosele. E mai safe un SAV? Dupa cate dezbateri am citit, parerile sunt impartite si parerea mea e ca cum ti-o fi norocu', si daca imi iau un SUV apare unul cu un Ford F350 cu lift kit deci tot ca un Tico arat pe langa el.... Dar asta nu este si nici nu va reprezenta un motiv de alegere; adevarul este ca sunt anumite perioade in care zapada cade asa in nestire si cateodata e nevoie de un automobilmai inalt. In alta ordine de idei, asa cum am spus, sotia conduce bine si prudent dar se simte mai confortabil cand are in control dimensiunile masinii. Jaguarul era inclinat spre confort, cu scaune foarte bine pozitionate si desi nu era mica, parea mica... nu stiu cum sa spun... probabil ca formele fluide definite de curbele caroseriei ce o luau in jos ajutau foarte mult per ansamblu. Aici in orice parcare sunt dale din-astea de beton care te opresc sa treci mai departe, un 328 este foarte usor de belit, nu e fun sa dai cu spoilerul din fata de ceva; deci asta ar fi alta problema. Oricum, am discutat la BMW, nu am vazut noul X3 si trebuie sa vina, X1 s-ar putea sa apara in vara. In showroom era un Seria 1 cu M package ce costa $56,000, surprinzator, am stat in ea, este mai mica ca A3 dar mai mare in interior, nu am nici o problema cu inaltimea sau lungimea picioarelor. masina aia e manusa si pt mine. La 300 CP si la sasiul ala, este una dintre cele mai fun masini posibile de pe marketul actual. Punct. Intrucat nu exista brosuri pt X1 ne-am uitat la un catalog emis de BMW pentru pregatirea angajatilor BMW, masina pare foarte interesanta si buna la dimensiuni cu ce am vrea. Nu-i nici mare, nu-i nici mica, nici larga ni prea inalta, nici prea prea nici foarte foarte. Dupa ce am ajuns acasa, am intors toate informatiile pe fata si pe dos si am ajunsa la urmatoare aconcluzie: X3 este la sfarsit de viata, s-ar putea sa iau o pierdere de pret mai mare decat prevad (ca asa am patit si cu Accordul dupa ce s-a schimbat modelul si acum o tin-oricum nu vreau sa o vand ca e ca si noua din toate punctele de vedere), si nici unul dintre noi nu prea suntem obisnuiti cu SUV. Ca dimensiune este acceptabila si este placuta la condus, ne place, dar eu nu vreau sa iau ceva nou la sfarsit de viata; ma gandesc si ca m-as oftica dupa aceea. Asa cum ati scris si voi stam si asteptam noul X3. Se pare ca apare aici in Ianuarie / Februarie la anul; insa nici pe asta nu il luam pana nu vedem X1. Dupe ce ne-am asezat iarasi in serie 1 si a vazut pozele, am decis sa asteptam X1 ca sigur that's the one. Asa ca pana atunci am luat my FWD Honda la purtare si asta e. Multam fain de pareri si va tin la curent cu ce voi lua. This post has been edited by Rebel: Nov 24 2010, 01:47 AM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Nov 24 2010, 08:52 AM
Post
#14
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
x3-ul nou are mai mult spatiu pt pasageri in comparatie cu q5. si portbagajul e un pic mai mare.
This post has been edited by AZAZEL: Nov 24 2010, 08:52 AM -------------------- |
|
|
Nov 24 2010, 09:07 AM
Post
#15
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Noul X3 e model nou sau un facelift la cel actual?
Eu in continuare il sustin. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 24 2010, 09:15 AM
Post
#16
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
e model nou.
faceliftul la modelul vechi lansat in 2003 a fost facut in 2007. -------------------- |
|
|
Nov 24 2010, 09:40 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Noul X3 e model nou nout, nu e facelift si probabil din aceasta cauza nici eu nu as lua X3-ul vechi... la noi vine cu 2 motoare, un 2 litri dizal de 185 de cp si vestitul twin-turbo de 300 cp care facea probleme pe seria 3 Dar probabil o sa mai apara si altele.
X1 e o masina "beyond ugly" dar asta e doar parerea mea, adica dincolo de faptul ca nu imi place in general designul SUV/SAV-urilor, si nu sunt un fan al lui Bangle, X1 mi se pare o masina foarte foarte urata chiar si in conditiile sus amintite, dar astea sunt chestii subiective. QUOTE ("Rebel referitor la 328") Intrucat aici nu se schimba modelul , cu tot discountul nu pot ajunge la pretul lui X3; nu de alta dar eu unul l-as fi luat pe loc. Pai X3-ul model nou va costa probabil mai mult decat o serie 3 cu motorizari/dotari echivalente. In plus, ca sa citez din clasici "cat dai, atata face", X3 este ieftina pentru ca e un model care a iesit din productie si chiar si cand a fost in productie nu a fost un model de succes iar 328 xi este o masina frumoasa si cu o dinamica de exceptie. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 24 2010, 10:23 AM
Post
#18
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
X1 nu-i SUV/SAV, nici macar cat un crossover nu ii. Arata ca si un Seria 1 Touring cu garda la sol marita, de aici rezultand diferenta de 10cm in inaltime fata de Seria 1 hatchback. Pozele de pe net il faca sa para masiv, dar in realitate se poate ascunde dupa un Logan.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 24 2010, 10:47 AM
Post
#19
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
X1 nu-i SUV/SAV, nici macar cat un crossover nu ii. Arata ca si un Seria 1 Touring cu garda la sol marita, de aici rezultand diferenta de 10cm in inaltime fata de Seria 1 hatchback. Pozele de pe net il faca sa para masiv, dar in realitate se poate ascunde dupa un Logan. +1 -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 24 2010, 11:13 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Rebel
tu ce zici acolo are sens. Problema e ca tti place coupe-ul si zici ca-s trebuie suv. Un Crossover n-ar merge? Un Audi Allroad? In privinta Audi cam sunt de acord cu tine ca designul nu e chiar punctul lor forte. Dupa mine, in materie de design Audi exista doar prin TT si A5.... in rest, sunt un fel de Skoda cu alta emblema -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st May 2024 - 09:51 PM |