IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

se opreste motorul la relanti!!

This topic is about se opreste motorul la relanti!!, the author, Catalin26345, wrote about: Am un Opel Astra 1994 si de cateva zile am o problema nasoala: la relanti se opreste motorul cu totul! Am fost la curatat injectoare da cica sunt ok.. ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> se opreste motorul la relanti!!
Catalin26345
post Jul 27 2004, 02:17 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.338



Am un Opel Astra 1994 si de cateva zile am o problema nasoala: la relanti se opreste motorul cu totul!

Am fost la curatat injectoare da cica sunt ok...

Nu se aprinde checkengine-ul de la bord...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Echo
post Jul 27 2004, 03:15 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-June 04
Member No.: 26.859



Daca nu se trage de la benzina, atunci poate e pe electric, esti prea vag, mai da si alte simptome...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin26345
post Jul 27 2004, 03:27 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.338



Se tureaza pana la 1000 de ture apoi scade si se opreste.... :cry:

Pana acuma pateam doar cand era clima pornita si o opream la relanti se oprea si motorul... Dar se pare ca s-a agravat...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 27 2004, 03:45 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mareste relentiul si vezi daca tine.... cand tii piciorul pe acceleratie merge normal?
ma gandesc ca daca ar avea probele cu scanteia, ar si porni greu.. daca porneste usor insa nu tine relantiul, tot de la aer sau benzina e....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin26345
post Jul 27 2004, 03:54 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.338



1. nu am cum sa maresc relanti-ul ca cica e setat din computer si exista un surubel pe undeva de unde se poate face manual da cica ala e sigilat

2. faza cu oprirea motorului se intimpla aleatoriu de 2-3 ori pe zi si mai ales la stop cand opresc

3. cand accelerez sau e in viteza merge normal fara probleme... porneste usor de asemenea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 27 2004, 04:34 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



surubelul ala de setare manuala lasa sa intre o anumita cantitate de aer... poate fi infundat. Nu cred ca e sigilat... nu prea ar avea sens. Verifica, ar trebui sa fie undeva langa debitmetrul de aer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin26345
post Jul 27 2004, 08:22 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.338



vreau sa fac o rectificare: cand tin piciorul pe acceleratie si am viteza constanta parca scade puterea un pic si trebuie sa reaccelerez...

surubelul respectiv cred ca il langa clapeta de acceleratie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Jul 28 2004, 08:18 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



la prima citire s-ar parea ca problema pleaca de la mufa senzorului de relanti. (concluzie trasa din faptul ca injectoare sunt ok si ca nu se aprinde checkengine-ul de la bord)

calculatorul, pe baza informatiilor primite de la senzori, calculeaza cata benzina trebuie trimisa in motor, iar aceasta cantitate este reglata jonglind cu timpul de deschidere a injectoarelor. daca insa presiunea din rampa nu e corecta, la acelasi timp de deschidere in motor va intra mai multa sau mai putina benzina, iar calculatorul nu-si va da seama.

deci... acea mufa ori nu e prinsa bine ori a oxidat. daca e oxidata, ea se curata cu o spuma speciala. operatiunea dureaza 5 min.


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin26345
post Jul 28 2004, 08:43 AM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.338



Pe unde ar fi senzorul asta de ralenti??

Stiu ca am: 2 senzori de turatie si un regulator de ralenti care are si el o mufa...mai sunt de asemenea mufe(contacte) la senzorul de aer si la debitmetru...

O sa iau un spray de curatat contacte poate o ajuta....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin26345
post Jul 30 2004, 11:41 AM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.338



De vreo 2-3 zile totul a mers ceas.

Dar...azi am pus benzina de la OMV (s-or fi prostit astia??!!) si la un moment dat cand eram in mers s-a simtit o pierdere de putere, parca nu mai tragea masina... Apoi la prima intersectie la stop, masina a avut tendinta iar sa se opreasca la relanti...

Ce ar trebui sa fac daca e de la benzina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viorel5
post Jul 30 2004, 11:56 AM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 121
Joined: 6-April 04
From: Gaesti (Dambovita)
Member No.: 23.486



Salut!
Solutia SERVICE este cea mai recomandata.]
Un specialist poate spune si poate remedia usor astfel de simptome.
Succes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 30 2004, 12:41 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pot fi probleme foarte diverse, de la un filtru infundat pana la un o cip defect. Daca nu te pricepi prea tare, mergi la un mecanic. Insa la unul de incredere....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Jul 30 2004, 03:07 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



am avut o situatie cand era galeria crapata, si tot asa, se oprea la relanti :roll:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihail29465
post Jul 30 2004, 04:05 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 18-July 04
Member No.: 29.458



Ti-as recomanda un site unde s-ar putea sa gasesti solutia . E vorba de un club opel , dar nu vreau sa se supere adminii ca fac reclama .
Iti dau mp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristianc
post Jul 30 2004, 05:30 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 283
Joined: 3-May 04
From: Romania
Member No.: 24.584



QUOTE(MR28673)
Pot fi probleme foarte diverse, de la un filtru infundat pana la un o cip defect. Daca nu te pricepi prea tare, mergi la un mecanic. Insa la unul de incredere....


Sfatul este extraordinar dar de unde gasim mecanici de incredere? Ca nu scrie pe fruntea lor..si oricat de incredere este, o data nu se pricepe si, ca sa nu iti strice increderea, da un rasol de zile mari. Chestie de noroc chior!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 31 2004, 09:52 AM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



pai asta e unul din scopurile forumului, nu? Poate a mai avut cineva probleme cu opel si stie la cine sa mearga.... sau la cine sa NU mearga.
Circula o legenda ca mecanicii de la service-ul Daewoo sunt formati de uzina... poate ar trebui sa incerci. Mie mi s-au parut ceva mai buni decat restul de "vraci" la care am apelat, desi nu am opel. :bounce:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costel
post Aug 1 2004, 08:17 AM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 41
Joined: 8-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.249



Una din cauzele care duce la pierderea puteri sau relantiului, asta in cazul care nu iai dat de cap pana acum, ar putea fi senzorul care este montat intre cablul de kilometraj si cutia de viteze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Sep 29 2004, 10:25 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Lipseste aici un lucru ESENTIAL : tipul de motor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu_
post Oct 4 2004, 11:21 AM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 120
Joined: 13-January 04
From: Iasi
Member No.: 19.888



s-a tot vorbit pe aici,
poate te piot ajuta si eu cu ceva
o intrebare mai intai - consumul de benzina a crescut cumva?

fa asa - pe carburator este o electrovalva - intra un fir in ea... - scoate firul ala si daca nu se schimba cu numic mersul motorului - atunci aia e defecta - se gasesste in magazine - la piese auto - si aia daca e defecta nu-ti sta motorul la ralanti

daca electrovalva e buna - atunci motorul se opreste dupa cateva secunde...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Emanoel-Adrian
post Oct 4 2004, 09:29 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 187
Joined: 12-April 03
From: Bucuresti
Member No.: 11.459



Catalin , si eu am avut o problema similara cu VW meu, la ralanti,cu motorul cald, se oprea si nu mai vroia sa porneasca. Dupa multe piese schimbate,calculatorul de la service zicea ca cititorul de impulsuri sau computerul este de vina, am gasit pana la urma cablul senzorului de turatie, cel ce iese din cutia de viteze complet distrus,copt din cauza caldurii de la motor si firele interioare faceau masa intre ele.M-a uscat de bani, 7 milioane cu tot cu manopera.Singurul loc in tot Bucurestiul in care l-am gasit a fost la VW-Porsche (nu intentionez sa le fac reclama),ceilalti il aduceau in 5-7 zile. Incearca sa vezi conditia acestui cablu.Succes !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 09:06 AM