se opreste motorul la relanti!! |
This topic is about se opreste motorul la relanti!!, the author, Catalin26345, wrote about: Am un Opel Astra 1994 si de cateva zile am o problema nasoala: la relanti se opreste motorul cu totul! Am fost la curatat injectoare da cica sunt ok.. ... To read more just scroll down
se opreste motorul la relanti!! |
Jul 27 2004, 02:17 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.338 |
Am fost la curatat injectoare da cica sunt ok... Nu se aprinde checkengine-ul de la bord... |
|
|
Jul 27 2004, 03:15 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-June 04 Member No.: 26.859 |
Daca nu se trage de la benzina, atunci poate e pe electric, esti prea vag, mai da si alte simptome...
|
|
|
Jul 27 2004, 03:27 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.338 |
Se tureaza pana la 1000 de ture apoi scade si se opreste.... :cry:
Pana acuma pateam doar cand era clima pornita si o opream la relanti se oprea si motorul... Dar se pare ca s-a agravat... |
|
|
Jul 27 2004, 03:45 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
ma gandesc ca daca ar avea probele cu scanteia, ar si porni greu.. daca porneste usor insa nu tine relantiul, tot de la aer sau benzina e.... |
|
|
Jul 27 2004, 03:54 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.338 |
2. faza cu oprirea motorului se intimpla aleatoriu de 2-3 ori pe zi si mai ales la stop cand opresc 3. cand accelerez sau e in viteza merge normal fara probleme... porneste usor de asemenea |
|
|
Jul 27 2004, 04:34 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
surubelul ala de setare manuala lasa sa intre o anumita cantitate de aer... poate fi infundat. Nu cred ca e sigilat... nu prea ar avea sens. Verifica, ar trebui sa fie undeva langa debitmetrul de aer
|
|
|
Jul 27 2004, 08:22 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.338 |
vreau sa fac o rectificare: cand tin piciorul pe acceleratie si am viteza constanta parca scade puterea un pic si trebuie sa reaccelerez...
surubelul respectiv cred ca il langa clapeta de acceleratie... |
|
|
Jul 28 2004, 08:18 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
la prima citire s-ar parea ca problema pleaca de la mufa senzorului de relanti. (concluzie trasa din faptul ca injectoare sunt ok si ca nu se aprinde checkengine-ul de la bord)
calculatorul, pe baza informatiilor primite de la senzori, calculeaza cata benzina trebuie trimisa in motor, iar aceasta cantitate este reglata jonglind cu timpul de deschidere a injectoarelor. daca insa presiunea din rampa nu e corecta, la acelasi timp de deschidere in motor va intra mai multa sau mai putina benzina, iar calculatorul nu-si va da seama. deci... acea mufa ori nu e prinsa bine ori a oxidat. daca e oxidata, ea se curata cu o spuma speciala. operatiunea dureaza 5 min. -------------------- always Alfa
|
|
|
Jul 28 2004, 08:43 AM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.338 |
Pe unde ar fi senzorul asta de ralenti??
Stiu ca am: 2 senzori de turatie si un regulator de ralenti care are si el o mufa...mai sunt de asemenea mufe(contacte) la senzorul de aer si la debitmetru... O sa iau un spray de curatat contacte poate o ajuta.... |
|
|
Jul 30 2004, 11:41 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.338 |
De vreo 2-3 zile totul a mers ceas.
Dar...azi am pus benzina de la OMV (s-or fi prostit astia??!!) si la un moment dat cand eram in mers s-a simtit o pierdere de putere, parca nu mai tragea masina... Apoi la prima intersectie la stop, masina a avut tendinta iar sa se opreasca la relanti... Ce ar trebui sa fac daca e de la benzina? |
|
|
Jul 30 2004, 11:56 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 121 Joined: 6-April 04 From: Gaesti (Dambovita) Member No.: 23.486 |
Salut!
Solutia SERVICE este cea mai recomandata.] Un specialist poate spune si poate remedia usor astfel de simptome. Succes! |
|
|
Jul 30 2004, 12:41 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pot fi probleme foarte diverse, de la un filtru infundat pana la un o cip defect. Daca nu te pricepi prea tare, mergi la un mecanic. Insa la unul de incredere....
|
|
|
Jul 30 2004, 03:07 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 177 Joined: 1-June 04 From: Galati Member No.: 26.767 |
am avut o situatie cand era galeria crapata, si tot asa, se oprea la relanti :roll:
|
|
|
Jul 30 2004, 04:05 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 18-July 04 Member No.: 29.458 |
Ti-as recomanda un site unde s-ar putea sa gasesti solutia . E vorba de un club opel , dar nu vreau sa se supere adminii ca fac reclama .
Iti dau mp |
|
|
Jul 30 2004, 05:30 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
QUOTE(MR28673) Pot fi probleme foarte diverse, de la un filtru infundat pana la un o cip defect. Daca nu te pricepi prea tare, mergi la un mecanic. Insa la unul de incredere....
Sfatul este extraordinar dar de unde gasim mecanici de incredere? Ca nu scrie pe fruntea lor..si oricat de incredere este, o data nu se pricepe si, ca sa nu iti strice increderea, da un rasol de zile mari. Chestie de noroc chior! |
|
|
Jul 31 2004, 09:52 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
pai asta e unul din scopurile forumului, nu? Poate a mai avut cineva probleme cu opel si stie la cine sa mearga.... sau la cine sa NU mearga.
Circula o legenda ca mecanicii de la service-ul Daewoo sunt formati de uzina... poate ar trebui sa incerci. Mie mi s-au parut ceva mai buni decat restul de "vraci" la care am apelat, desi nu am opel. :bounce: |
|
|
Aug 1 2004, 08:17 AM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 8-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.249 |
Una din cauzele care duce la pierderea puteri sau relantiului, asta in cazul care nu iai dat de cap pana acum, ar putea fi senzorul care este montat intre cablul de kilometraj si cutia de viteze.
|
|
|
Sep 29 2004, 10:25 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Lipseste aici un lucru ESENTIAL : tipul de motor
|
|
|
Oct 4 2004, 11:21 AM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 120 Joined: 13-January 04 From: Iasi Member No.: 19.888 |
s-a tot vorbit pe aici,
poate te piot ajuta si eu cu ceva o intrebare mai intai - consumul de benzina a crescut cumva? fa asa - pe carburator este o electrovalva - intra un fir in ea... - scoate firul ala si daca nu se schimba cu numic mersul motorului - atunci aia e defecta - se gasesste in magazine - la piese auto - si aia daca e defecta nu-ti sta motorul la ralanti daca electrovalva e buna - atunci motorul se opreste dupa cateva secunde... |
|
|
Oct 4 2004, 09:29 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 187 Joined: 12-April 03 From: Bucuresti Member No.: 11.459 |
Catalin , si eu am avut o problema similara cu VW meu, la ralanti,cu motorul cald, se oprea si nu mai vroia sa porneasca. Dupa multe piese schimbate,calculatorul de la service zicea ca cititorul de impulsuri sau computerul este de vina, am gasit pana la urma cablul senzorului de turatie, cel ce iese din cutia de viteze complet distrus,copt din cauza caldurii de la motor si firele interioare faceau masa intre ele.M-a uscat de bani, 7 milioane cu tot cu manopera.Singurul loc in tot Bucurestiul in care l-am gasit a fost la VW-Porsche (nu intentionez sa le fac reclama),ceilalti il aduceau in 5-7 zile. Incearca sa vezi conditia acestui cablu.Succes !!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 09:06 AM |