Help - Search - Members - Calendar
Full Version: se opreste motorul la relanti!!
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Catalin26345
Am un Opel Astra 1994 si de cateva zile am o problema nasoala: la relanti se opreste motorul cu totul!

Am fost la curatat injectoare da cica sunt ok...

Nu se aprinde checkengine-ul de la bord...
Echo
Daca nu se trage de la benzina, atunci poate e pe electric, esti prea vag, mai da si alte simptome...
Catalin26345
Se tureaza pana la 1000 de ture apoi scade si se opreste.... :cry:

Pana acuma pateam doar cand era clima pornita si o opream la relanti se oprea si motorul... Dar se pare ca s-a agravat...
James Kilowatt
Mareste relentiul si vezi daca tine.... cand tii piciorul pe acceleratie merge normal?
ma gandesc ca daca ar avea probele cu scanteia, ar si porni greu.. daca porneste usor insa nu tine relantiul, tot de la aer sau benzina e....
Catalin26345
1. nu am cum sa maresc relanti-ul ca cica e setat din computer si exista un surubel pe undeva de unde se poate face manual da cica ala e sigilat

2. faza cu oprirea motorului se intimpla aleatoriu de 2-3 ori pe zi si mai ales la stop cand opresc

3. cand accelerez sau e in viteza merge normal fara probleme... porneste usor de asemenea
James Kilowatt
surubelul ala de setare manuala lasa sa intre o anumita cantitate de aer... poate fi infundat. Nu cred ca e sigilat... nu prea ar avea sens. Verifica, ar trebui sa fie undeva langa debitmetrul de aer
Catalin26345
vreau sa fac o rectificare: cand tin piciorul pe acceleratie si am viteza constanta parca scade puterea un pic si trebuie sa reaccelerez...

surubelul respectiv cred ca il langa clapeta de acceleratie...
krysty
la prima citire s-ar parea ca problema pleaca de la mufa senzorului de relanti. (concluzie trasa din faptul ca injectoare sunt ok si ca nu se aprinde checkengine-ul de la bord)

calculatorul, pe baza informatiilor primite de la senzori, calculeaza cata benzina trebuie trimisa in motor, iar aceasta cantitate este reglata jonglind cu timpul de deschidere a injectoarelor. daca insa presiunea din rampa nu e corecta, la acelasi timp de deschidere in motor va intra mai multa sau mai putina benzina, iar calculatorul nu-si va da seama.

deci... acea mufa ori nu e prinsa bine ori a oxidat. daca e oxidata, ea se curata cu o spuma speciala. operatiunea dureaza 5 min.
Catalin26345
Pe unde ar fi senzorul asta de ralenti??

Stiu ca am: 2 senzori de turatie si un regulator de ralenti care are si el o mufa...mai sunt de asemenea mufe(contacte) la senzorul de aer si la debitmetru...

O sa iau un spray de curatat contacte poate o ajuta....
Catalin26345
De vreo 2-3 zile totul a mers ceas.

Dar...azi am pus benzina de la OMV (s-or fi prostit astia??!!) si la un moment dat cand eram in mers s-a simtit o pierdere de putere, parca nu mai tragea masina... Apoi la prima intersectie la stop, masina a avut tendinta iar sa se opreasca la relanti...

Ce ar trebui sa fac daca e de la benzina?
Viorel5
Salut!
Solutia SERVICE este cea mai recomandata.]
Un specialist poate spune si poate remedia usor astfel de simptome.
Succes!
James Kilowatt
Pot fi probleme foarte diverse, de la un filtru infundat pana la un o cip defect. Daca nu te pricepi prea tare, mergi la un mecanic. Insa la unul de incredere....
Gociu75
am avut o situatie cand era galeria crapata, si tot asa, se oprea la relanti :roll:
Mihail29465
Ti-as recomanda un site unde s-ar putea sa gasesti solutia . E vorba de un club opel , dar nu vreau sa se supere adminii ca fac reclama .
Iti dau mp
cristianc
QUOTE(MR28673)
Pot fi probleme foarte diverse, de la un filtru infundat pana la un o cip defect. Daca nu te pricepi prea tare, mergi la un mecanic. Insa la unul de incredere....


Sfatul este extraordinar dar de unde gasim mecanici de incredere? Ca nu scrie pe fruntea lor..si oricat de incredere este, o data nu se pricepe si, ca sa nu iti strice increderea, da un rasol de zile mari. Chestie de noroc chior!
James Kilowatt
pai asta e unul din scopurile forumului, nu? Poate a mai avut cineva probleme cu opel si stie la cine sa mearga.... sau la cine sa NU mearga.
Circula o legenda ca mecanicii de la service-ul Daewoo sunt formati de uzina... poate ar trebui sa incerci. Mie mi s-au parut ceva mai buni decat restul de "vraci" la care am apelat, desi nu am opel. :bounce:
Costel
Una din cauzele care duce la pierderea puteri sau relantiului, asta in cazul care nu iai dat de cap pana acum, ar putea fi senzorul care este montat intre cablul de kilometraj si cutia de viteze.
Senator
Lipseste aici un lucru ESENTIAL : tipul de motor
Radu_
s-a tot vorbit pe aici,
poate te piot ajuta si eu cu ceva
o intrebare mai intai - consumul de benzina a crescut cumva?

fa asa - pe carburator este o electrovalva - intra un fir in ea... - scoate firul ala si daca nu se schimba cu numic mersul motorului - atunci aia e defecta - se gasesste in magazine - la piese auto - si aia daca e defecta nu-ti sta motorul la ralanti

daca electrovalva e buna - atunci motorul se opreste dupa cateva secunde...
Emanoel-Adrian
Catalin , si eu am avut o problema similara cu VW meu, la ralanti,cu motorul cald, se oprea si nu mai vroia sa porneasca. Dupa multe piese schimbate,calculatorul de la service zicea ca cititorul de impulsuri sau computerul este de vina, am gasit pana la urma cablul senzorului de turatie, cel ce iese din cutia de viteze complet distrus,copt din cauza caldurii de la motor si firele interioare faceau masa intre ele.M-a uscat de bani, 7 milioane cu tot cu manopera.Singurul loc in tot Bucurestiul in care l-am gasit a fost la VW-Porsche (nu intentionez sa le fac reclama),ceilalti il aduceau in 5-7 zile. Incearca sa vezi conditia acestui cablu.Succes !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.