IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

motor TDI PD

This topic is about motor TDI PD, the author, remier, wrote about: Am un VW sharan cu motor 1.9 TDI PD. Prima data a intrat in limp mode acum un an la o accelerare puternica in panta, aflandu-ma in depasire, dar si-a ... To read more just scroll down

> motor TDI PD, scadere putere motor si motorina care ajunge in ulei
remier
post Apr 28 2010, 03:31 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 18-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.410



Am un VW sharan cu motor 1.9 TDI PD.
Prima data a intrat in limp mode acum un an la o accelerare puternica in panta, aflandu-ma in depasire, dar si-a revenit dupa repornirea motorului.
De curand, tot intr-o depasire, s-a auzit un zgomot infundat, ca un futun care crapa sau sare si instantaneu a scazut puterea la motor si nu mai are demaraj cum ar fi normal.
Nu prea stiu cum functioneaza acest motor, m-am uitat pe la furtune, pe la motor in general si am observat pe joja nivelul crescut cu vreo 3 cm. Se pare ca pe undeva intra motorina in ulei altfel nu pot sa imi explic.
Am citit pe forum ca ar trebui sa fac o scanare la relanti si in mers pentru a vedea ce apare in special la injectoare si la turbina in special.
De curand am cumparat si o interfata OBD2 (VAG COM 409) dar nu am folosit-o niciodata.
As avea nevoie de niste pareri si sfaturi, ce ar trebui sa masor si cum.
Vreau sa ma lamuresc ce s-a intamplat si ce e de facut, si doar dupa aceea sa apelez la un mecanic sau service, ca altfel stiti cum e: se arunca baietii imediat ca trebuie schimbate nu stiu ce piese scumpe.
Am citit aici ce a patit un coleg, care a cheltuit aproape 1500 euro ºi 2 saptamani pentru o problema pe care un profesionist a "citit-o" din zbor.:
http://masini.ro/forum/content-page/19315/...flanta/page/20/



--------------------
VW SHARAN- 1.9 TDI & Fiat Stilo 1.2 / 12V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 1)
DORU
post Apr 28 2010, 07:52 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Daca ai cumparat 409, inseamna ca ai interfata de ani buni !

Daca masina are multi km, turbina nu a fost niciodata reconditionata si posibil a ajuns-o uzura, apoi e clar ca intra in limp mode.
In prezent iti mai trage masina ? Daca nu, turbo has deceased !

Testul pe care trebuie sa-l faci daca aceasta mai functioneaza este:

* Go to Engine Measuring Block 011
* Start Logging the data
* In a high gear (4th/5th) give full throttle from 1500-2000 rpm to 3500-4000 rpm
* Find and Open the Log file in Windows Explorer
* In Excel graph actual/requested boost -vs- rpm
* On a stock vehicle, one should see a spike at 2.1 bar quickly regulated at 1.9 through the whole rpm range

Bafta !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th May 2024 - 04:57 AM