Am un VW sharan cu motor 1.9 TDI PD.
Prima data a intrat in limp mode acum un an la o accelerare puternica in panta, aflandu-ma in depasire, dar si-a revenit dupa repornirea motorului.
De curand, tot intr-o depasire, s-a auzit un zgomot infundat, ca un futun care crapa sau sare si instantaneu a scazut puterea la motor si nu mai are demaraj cum ar fi normal.
Nu prea stiu cum functioneaza acest motor, m-am uitat pe la furtune, pe la motor in general si am observat pe joja nivelul crescut cu vreo 3 cm. Se pare ca pe undeva intra motorina in ulei altfel nu pot sa imi explic.
Am citit pe forum ca ar trebui sa fac o scanare la relanti si in mers pentru a vedea ce apare in special la injectoare si la turbina in special.
De curand am cumparat si o interfata OBD2 (VAG COM 409) dar nu am folosit-o niciodata.
As avea nevoie de niste pareri si sfaturi, ce ar trebui sa masor si cum.
Vreau sa ma lamuresc ce s-a intamplat si ce e de facut, si doar dupa aceea sa apelez la un mecanic sau service, ca altfel stiti cum e: se arunca baietii imediat ca trebuie schimbate nu stiu ce piese scumpe.
Am citit aici ce a patit un coleg, care a cheltuit aproape 1500 euro ši 2 saptamani pentru o problema pe care un profesionist a "citit-o" din zbor.:
http://masini.ro/forum/content-page/19315/...flanta/page/20/