Legacy BD inaltare, Se poate inalta un pic masina? |
This topic is about Legacy BD inaltare, the author, timejumper, wrote about: Salut, Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD? Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la ... To read more just scroll down
Legacy BD inaltare, Se poate inalta un pic masina? |
Mar 15 2010, 10:09 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD? Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva. This post has been edited by timejumper: Mar 15 2010, 10:10 AM -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 15 2010, 10:26 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Cat este garda la sol ? 145 sau 150 mm ?
Solutia e OBK. -------------------- |
|
|
Mar 15 2010, 11:12 AM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Roti pe R18. Sau poate alte anvelope care sa ridice talonul actual. => RAR - omologare
Nu stiu cat de limitata e varianta cu inaltatoare, dar daca esti pornit fa un schimb arcuri/amortizoare. Oricare din variante trebuie usor reflectate si in geometria masinii, ca se schimba putin daele problemei la viraje. Bafta -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Mar 15 2010, 12:36 PM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pe unde te dai cu ea de o vrei si mai inalta ? cu STIul la vreo 10cm garda la sol n-am avut probleme prea mari iarna asta . iar vara e foarte ok . C ul cand a fost pe la 7-8cm a fost mai problematic. -------------------- |
|
|
Mar 15 2010, 02:47 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Una peste alta s-ar parea ca am gasit pe cineva care sa fabrice niste scuturi si pentru noi astia cu tractoarele. Cum aflu ceva concret scriu aici. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 15 2010, 04:03 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
|
|
|
Mar 15 2010, 10:43 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Si mie mi se pare cam inalt LC-ul. La 170 le autostrada e cam instabil, daca mai e si vant lateral....
Poate incercam un schimb de suspensii. Tanjeam de mult dupa o garda la sol de 14 cm. Acum drumurile sunt aproape perfecte si locurile de parcare peste tot, libere, plate, frumos, nici o bordura. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 15 2010, 11:10 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Acuma chiar daca Outback si Legacy la prima vedere difera doar prin garda la sol in realitate nu e asa. De exemplu sunt ceva diferente intre ampatamente si latimile celor doua masini. La latime sunt chiar vreo 4 cm ( 1 cm intre roti si 4 cm la latime totala) iar la ampatament vreo 5 mm la astea noi. Stiu ca si la modele noastre erau ceva diferente. Astfel incat eu ma indoiesc ca ar fi ca structura acelasi masini. Astfel incat un Legacy inaltat nu cred ca e egal cu un Obk la dinamica pe sosea si s-ar putea sa conteze in sens negativ. Parerea mea e sa-l lasi acolo unde e cu cei 14,5 sau 15 garda la sol ca sta bine asa. Eu la golf nici 12 nu cred ca mai am dupa ce am pus scut metalic si nu am nici o problema majora.
|
|
|
Mar 16 2010, 09:10 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
timejumper... chiar nu inteleg de ce ai dori sa inalti masina. C-ul meu are 13.1 cm garda la sol si mi se pare foarte inalt (daca nu as circula zilnic pe strazi neasfaltate si nu am avea minunatele gropi cu care ne-a obisnuit aceasta tara atunci as fi tentat sa o cobor). In plus gandeste-te ca orice modificare vei face va avea urmari... Daca ridici masina din suspensie vei compromite intr-o oarecare masura comportamentul dinamic plus ca va arata foarte ciudat (ai vazut cum arata un C5 cu suspensia ridicata la maxim ?).
Eu zic sa iti montezi un scut metalic... si gata... sau cum zicea si pista, daca nu te poti obisnui cu garda la sol atunci schimba-ti masina pe un outback. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 23 2010, 03:37 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
timejumper... chiar nu inteleg de ce ai dori sa inalti masina. C-ul meu are 13.1 cm garda la sol si mi se pare foarte inalt (daca nu as circula zilnic pe strazi neasfaltate si nu am avea minunatele gropi cu care ne-a obisnuit aceasta tara atunci as fi tentat sa o cobor). In plus gandeste-te ca orice modificare vei face va avea urmari... Daca ridici masina din suspensie vei compromite intr-o oarecare masura comportamentul dinamic plus ca va arata foarte ciudat (ai vazut cum arata un C5 cu suspensia ridicata la maxim ?). Eu zic sa iti montezi un scut metalic... si gata... sau cum zicea si pista, daca nu te poti obisnui cu garda la sol atunci schimba-ti masina pe un outback. Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive: 1. deocamdata nu fabrica nimeni 2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare As dori sa o inalt macar 1-2 cm sa nu imi mai fie frica ca iau totul cu burta, mai ales iarna cand dau peste zapada inghetata. Acu am scutul varza e prins cu crocodili, am dat cu spatele in zapada inghtata si s-a cam bulit. -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 23 2010, 09:06 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Ma, asa cum spuneam mai sus, am niste promisiuni vis-a-vis de scuturi (motor, cutie, dif spate ). Si s-ar parea casunt chiar facute de Subaru (sau macar branduite). Din pacate mai am de asteptat un pic din motivede buget
Exat asa zicema si eu la inceput, ca e mult prea joasa si am reusit sa nu prea ating nimic. Despre "maturat" zapada asta iarna, nici o problema, mai grav e sa nu agate de exemplu spoilerul fata cand dai cu spatele. Daca dai cu grija, crede-ma e ok, e suficient de solid. Iarna asta am reusit sa o pun pe burta o singura data, dar zapada trecea de jumatatea rotilor - un pic de lopatat si 4x4 madness de lasasera astia lopetile si nu mai misca nici unu prin parcare. Singurele pierderi la capitolul asta au fost niste plastice care vin in fata rotilor spate. Ce-ar merita, daca ai de gand sa faci o investitie in directia asta ar fi niste amortizoare mai capabile care se potrivesc cu arcurile originale si, eventual un kit de arcuri mai tari (la amortizoare am pus deja ochiu pe kitu de B6 bilstein) Al doilea lucru care m-a speriat si pe mine, dupa faptul ca e joasa e cursa suspensiei (care mi s-a parut foarte mare). Sper ca, macar partial, m-am adresat temerilor tale. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 24 2010, 08:27 AM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive: 1. deocamdata nu fabrica nimeni 2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare Da un telefon la Trakia la Sibiu sa vezi ce stiu ei despre scuturi. S-ar putea sa ai o surpriza. Sau uite un alt numar de telefon a unui service din Bucuresti care se lauda ca pune scut la orice : 0721011263 . Nu stiu daca au de Subaru , dar asa ii lauda un prieten care s-a echipat la ei. Una peste alta , ne combinam la un transport din SUA si aducem unele destepte rau, usoare si cu fantele de imbunatatire a fluxului de aer. Problema mea e ca la un scut de Subaru costul transportului e de aprox 300 USD. Alta varinata de transport ar fi de mare ajutor ! -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Mar 24 2010, 08:32 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive: 1. deocamdata nu fabrica nimeni 2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare Da un telefon la Trakia la Sibiu sa vezi ce stiu ei despre scuturi. S-ar putea sa ai o surpriza. Sau uite un alt numar de telefon a unui service din Bucuresti care se lauda ca pune scut la orice : 0721011263 . Nu stiu daca au de Subaru , dar asa ii lauda un prieten care s-a echipat la ei. Una peste alta , ne combinam la un transport din SUA si aducem unele destepte rau, usoare si cu fantele de imbunatatire a fluxului de aer. Problema mea e ca la un scut de Subaru costul transportului e de aprox 300 USD. Alta varinata de transport ar fi de mare ajutor ! Atentie mare - scutul de OBK benzina e diferit de cel Diesel. De altfel si cel de benzina State fata de Bezina pentru UE mi s-a spus ca are altfel punctele de prindere. Din State nu o sa gasesti scut de Diesel. De altfel eu m-am interesat de problema acum un an si nu face nimeni scutul asta, iar original nu sunt sanse pentru ca masina nu se mai fabrica. Eu vad ca singura optiune sa stii niste baieti cu meserie (prese, strunguri si alte alea) la care sa te duci cu ala din plastic si sa-ti faca unu la fel din metal. Chestia cu motorul care nu mai are unde sa culiseze - hai sa fim seriosi ca daca ajungi in situatia asta nu cred ca mai scapi cu viata. Nu cred ca se mai pune problema ca ramai fara picioare. |
|
|
Mar 24 2010, 11:58 AM
Post
#14
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 24 2010, 12:04 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
http://www.rallitek.com/alskle.html RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi Aia, aa. Doar ca transportul dubleaza (chiar mai mult decat) pretul pe o singura bucata. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Mar 24 2010, 12:26 PM
Post
#16
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://www.rallitek.com/alskle.html RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi Aia, aa. Doar ca transportul dubleaza (chiar mai mult decat) pretul pe o singura bucata. Dar masinile voastre nu vin cu scut de plastic ? Este suficient pt pietricele si alte chestii intilnite pe drum asfaltat. Foresterul meu nu a venit cu scut; dar l-am cumparat separat pe cel de plastic de pe un Forester XT si s-a potrivit fix...la fix. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 24 2010, 03:51 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Atentie cu accesoriile din State.
Am luat pentru Outback-ul meu diesel accesorii originale (care merg pentru Outbackul american) si -nu se potriveste sistemul de remorcare,desi totul a venit cu gauri (furca, care se prinde de lonjeroane), iar cablurile electrice, desi scrie ca sunt de genul plug and go, nu se potrivesc pentru ca sunt cu 5 pini, in loc de 7, asa cum ar trebui...sper sa nu gresesc -se potriveste oarecum dar sta cam naspa masca din piele pentru botul masinii -au mers OK antifurturile pentru jantele de aluminiu Si eu sunt de parere ca pentru scut metalic trebuie mers la un magazin din tara care sa asigure si montajul (pe barba lor) -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Mar 24 2010, 06:17 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
@f1anatic - scuturile alea nu merg si la OBK BD pentru ca pe langa turbina, buza in buza cu ea catre centru se afla DPF-ul si catalizatorul care au un fel de scut termic si de metal sub ele (ca o cocoasa) si nu se pupa cu scutul de benzina fie el si turbo. Deci ca sa concluzionam, momentan tre sa fim multumiti cu cel de plastic din fabrica si sa nu facem nazbatii. Fara off-road .
Si inca odata, nu cumparati piese / accesorii de OBK benzina model USA pentru modelele UE - nu se pupa chiar toate. |
|
|
Mar 25 2010, 09:50 AM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Dar masinile voastre nu vin cu scut de plastic ? Este suficient pt pietricele si alte chestii intilnite pe drum asfaltat. Foresterul meu nu a venit cu scut; dar l-am cumparat separat pe cel de plastic de pe un Forester XT si s-a potrivit fix...la fix. Auzi si la Domnu' : pietricele . Eu inteleg ca esti departe si in timp si in spatiu , dar ia de aici o poza proaspata a unui coleg de forum, sa intelegi cum arata drumul principal de iesit din tara . E, acum lamureste-ne cu pietricelele alea -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Mar 27 2010, 01:48 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
Salut, Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD? Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva. exista un kit de inaltare aici in Grecia la subaru...si-o inaltat un prieten impreza-ul...de arata ca un strutz...o sa ma interesez. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 02:09 PM |