Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Legacy BD inaltare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
timejumper
Salut,
Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD?
Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva.
pista
Cat este garda la sol ? 145 sau 150 mm ?
Solutia e OBK.
JohnSA
Roti pe R18. Sau poate alte anvelope care sa ridice talonul actual. => RAR - omologare
Nu stiu cat de limitata e varianta cu inaltatoare, dar daca esti pornit fa un schimb arcuri/amortizoare.
Oricare din variante trebuie usor reflectate si in geometria masinii, ca se schimba putin daele problemei la viraje.

Bafta
G e o r g e
legacy ul mi s-a parut foarte ok la inaltimea de 150mm. nu am avut nici o problema. varianta la ridicare se cheama, asa cum zice si pista, outback.

pe unde te dai cu ea de o vrei si mai inalta ? cu STIul la vreo 10cm garda la sol n-am avut probleme prea mari iarna asta . iar vara e foarte ok . C ul cand a fost pe la 7-8cm a fost mai problematic.
mgabi
si mie mi se pare joasa ... si de multe ori trec peste vreun obstacol strangand din buci si din dinti ... cu toate astea, dupa 1 an si ceva tot n-am reusit s-o ating pe dedesubt. Da, e adevarat, nici la borduri nu ma mai uit ca nu-mi mai pun problema wink.gif.
Una peste alta s-ar parea ca am gasit pe cineva care sa fabrice niste scuturi si pentru noi astia cu tractoarele.
Cum aflu ceva concret scriu aici.
bogcot76
QUOTE (mgabi @ Mar 15 2010, 02:47 PM) *
Una peste alta s-ar parea ca am gasit pe cineva care sa fabrice niste scuturi si pentru noi astia cu tractoarele.
Cum aflu ceva concret scriu aici.


Chiar te rog. thanks.gif
GLC120
Si mie mi se pare cam inalt LC-ul. La 170 le autostrada e cam instabil, daca mai e si vant lateral....

Poate incercam un schimb de suspensii. Tanjeam de mult dupa o garda la sol de 14 cm. Acum drumurile sunt aproape perfecte si locurile de parcare peste tot, libere, plate, frumos, nici o bordura. blink.gif
bogcot76
Acuma chiar daca Outback si Legacy la prima vedere difera doar prin garda la sol in realitate nu e asa. De exemplu sunt ceva diferente intre ampatamente si latimile celor doua masini. La latime sunt chiar vreo 4 cm ( 1 cm intre roti si 4 cm la latime totala) iar la ampatament vreo 5 mm la astea noi. Stiu ca si la modele noastre erau ceva diferente. Astfel incat eu ma indoiesc ca ar fi ca structura acelasi masini. Astfel incat un Legacy inaltat nu cred ca e egal cu un Obk la dinamica pe sosea si s-ar putea sa conteze in sens negativ. Parerea mea e sa-l lasi acolo unde e cu cei 14,5 sau 15 garda la sol ca sta bine asa. Eu la golf nici 12 nu cred ca mai am dupa ce am pus scut metalic si nu am nici o problema majora.
HalbaSus
timejumper... chiar nu inteleg de ce ai dori sa inalti masina. C-ul meu are 13.1 cm garda la sol si mi se pare foarte inalt (daca nu as circula zilnic pe strazi neasfaltate si nu am avea minunatele gropi cu care ne-a obisnuit aceasta tara atunci as fi tentat sa o cobor). In plus gandeste-te ca orice modificare vei face va avea urmari... Daca ridici masina din suspensie vei compromite intr-o oarecare masura comportamentul dinamic plus ca va arata foarte ciudat (ai vazut cum arata un C5 cu suspensia ridicata la maxim ?).
Eu zic sa iti montezi un scut metalic... si gata... sau cum zicea si pista, daca nu te poti obisnui cu garda la sol atunci schimba-ti masina pe un outback.
timejumper
QUOTE (HalbaSus @ Mar 16 2010, 09:10 AM) *
timejumper... chiar nu inteleg de ce ai dori sa inalti masina. C-ul meu are 13.1 cm garda la sol si mi se pare foarte inalt (daca nu as circula zilnic pe strazi neasfaltate si nu am avea minunatele gropi cu care ne-a obisnuit aceasta tara atunci as fi tentat sa o cobor). In plus gandeste-te ca orice modificare vei face va avea urmari... Daca ridici masina din suspensie vei compromite intr-o oarecare masura comportamentul dinamic plus ca va arata foarte ciudat (ai vazut cum arata un C5 cu suspensia ridicata la maxim ?).
Eu zic sa iti montezi un scut metalic... si gata... sau cum zicea si pista, daca nu te poti obisnui cu garda la sol atunci schimba-ti masina pe un outback.


Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive:
1. deocamdata nu fabrica nimeni
2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare

As dori sa o inalt macar 1-2 cm sa nu imi mai fie frica ca iau totul cu burta, mai ales iarna cand dau peste zapada inghetata. Acu am scutul varza e prins cu crocodili, am dat cu spatele in zapada inghtata si s-a cam bulit.
mgabi
Ma, asa cum spuneam mai sus, am niste promisiuni vis-a-vis de scuturi (motor, cutie, dif spate ). Si s-ar parea casunt chiar facute de Subaru (sau macar branduite). Din pacate mai am de asteptat un pic din motivede buget sad.gif
Exat asa zicema si eu la inceput, ca e mult prea joasa si am reusit sa nu prea ating nimic. Despre "maturat" zapada asta iarna, nici o problema, mai grav e sa nu agate de exemplu spoilerul fata cand dai cu spatele. Daca dai cu grija, crede-ma e ok, e suficient de solid.
Iarna asta am reusit sa o pun pe burta o singura data, dar zapada trecea de jumatatea rotilor - un pic de lopatat si 4x4 madness biggrin.gif de lasasera astia lopetile si nu mai misca nici unu prin parcare.
Singurele pierderi la capitolul asta au fost niste plastice care vin in fata rotilor spate.

Ce-ar merita, daca ai de gand sa faci o investitie in directia asta ar fi niste amortizoare mai capabile care se potrivesc cu arcurile originale si, eventual un kit de arcuri mai tari (la amortizoare am pus deja ochiu pe kitu de B6 bilstein)
Al doilea lucru care m-a speriat si pe mine, dupa faptul ca e joasa e cursa suspensiei (care mi s-a parut foarte mare).

Sper ca, macar partial, m-am adresat temerilor tale.
JohnSA
QUOTE (timejumper @ Mar 23 2010, 03:37 PM) *
Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive:
1. deocamdata nu fabrica nimeni
2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare


Da un telefon la Trakia la Sibiu sa vezi ce stiu ei despre scuturi. S-ar putea sa ai o surpriza.
Sau uite un alt numar de telefon a unui service din Bucuresti care se lauda ca pune scut la orice : 0721011263 . Nu stiu daca au de Subaru , dar asa ii lauda un prieten care s-a echipat la ei.


Una peste alta , ne combinam la un transport din SUA si aducem unele destepte rau, usoare si cu fantele de imbunatatire a fluxului de aer. Problema mea e ca la un scut de Subaru costul transportului e de aprox 300 USD. Alta varinata de transport ar fi de mare ajutor !
bogcot76
QUOTE (JohnSA @ Mar 24 2010, 08:27 AM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 23 2010, 03:37 PM) *
Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive:
1. deocamdata nu fabrica nimeni
2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare


Da un telefon la Trakia la Sibiu sa vezi ce stiu ei despre scuturi. S-ar putea sa ai o surpriza.
Sau uite un alt numar de telefon a unui service din Bucuresti care se lauda ca pune scut la orice : 0721011263 . Nu stiu daca au de Subaru , dar asa ii lauda un prieten care s-a echipat la ei.


Una peste alta , ne combinam la un transport din SUA si aducem unele destepte rau, usoare si cu fantele de imbunatatire a fluxului de aer. Problema mea e ca la un scut de Subaru costul transportului e de aprox 300 USD. Alta varinata de transport ar fi de mare ajutor !


Atentie mare - scutul de OBK benzina e diferit de cel Diesel. De altfel si cel de benzina State fata de Bezina pentru UE mi s-a spus ca are altfel punctele de prindere. Din State nu o sa gasesti scut de Diesel. De altfel eu m-am interesat de problema acum un an si nu face nimeni scutul asta, iar original nu sunt sanse pentru ca masina nu se mai fabrica. Eu vad ca singura optiune sa stii niste baieti cu meserie (prese, strunguri si alte alea) la care sa te duci cu ala din plastic si sa-ti faca unu la fel din metal.

Chestia cu motorul care nu mai are unde sa culiseze - hai sa fim seriosi ca daca ajungi in situatia asta nu cred ca mai scapi cu viata. Nu cred ca se mai pune problema ca ramai fara picioare.
f1anatic
http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi
JohnSA
QUOTE (f1anatic @ Mar 24 2010, 11:58 AM) *
http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi


Aia, aa. Doar ca transportul dubleaza (chiar mai mult decat) pretul pe o singura bucata.
f1anatic
QUOTE (JohnSA @ Mar 24 2010, 05:04 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Mar 24 2010, 11:58 AM) *
http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi


Aia, aa. Doar ca transportul dubleaza (chiar mai mult decat) pretul pe o singura bucata.



Dar masinile voastre nu vin cu scut de plastic ? Este suficient pt pietricele si alte chestii intilnite pe drum asfaltat.
Foresterul meu nu a venit cu scut; dar l-am cumparat separat pe cel de plastic de pe un Forester XT si s-a potrivit fix...la fix.
M A R I A N
Atentie cu accesoriile din State.
Am luat pentru Outback-ul meu diesel accesorii originale (care merg pentru Outbackul american) si
-nu se potriveste sistemul de remorcare,desi totul a venit cu gauri (furca, care se prinde de lonjeroane), iar cablurile electrice, desi scrie ca sunt de genul plug and go, nu se potrivesc pentru ca sunt cu 5 pini, in loc de 7, asa cum ar trebui...sper sa nu gresesc
-se potriveste oarecum dar sta cam naspa masca din piele pentru botul masinii
-au mers OK antifurturile pentru jantele de aluminiu

Si eu sunt de parere ca pentru scut metalic trebuie mers la un magazin din tara care sa asigure si montajul (pe barba lor) wink.gif
bogcot76
@f1anatic - scuturile alea nu merg si la OBK BD pentru ca pe langa turbina, buza in buza cu ea catre centru se afla DPF-ul si catalizatorul care au un fel de scut termic si de metal sub ele (ca o cocoasa) si nu se pupa cu scutul de benzina fie el si turbo. Deci ca sa concluzionam, momentan tre sa fim multumiti cu cel de plastic din fabrica si sa nu facem nazbatii. Fara off-road teehee.gif.

Si inca odata, nu cumparati piese / accesorii de OBK benzina model USA pentru modelele UE - nu se pupa chiar toate.
JohnSA
QUOTE (f1anatic @ Mar 24 2010, 12:26 PM) *
Dar masinile voastre nu vin cu scut de plastic ? Este suficient pt pietricele si alte chestii intilnite pe drum asfaltat.
Foresterul meu nu a venit cu scut; dar l-am cumparat separat pe cel de plastic de pe un Forester XT si s-a potrivit fix...la fix.


Auzi si la Domnu' : pietricele . Eu inteleg ca esti departe si in timp si in spatiu , dar ia de aici o poza proaspata a unui coleg de forum, sa intelegi cum arata drumul principal de iesit din tara .
E, acum lamureste-ne cu pietricelele alea woot.gif
raducuGR
QUOTE (timejumper @ Mar 15 2010, 10:09 AM) *
Salut,
Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD?
Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva.


exista un kit de inaltare aici in Grecia la subaru...si-o inaltat un prieten impreza-ul...de arata ca un strutz...o sa ma interesez.
timejumper
QUOTE (raducuGR @ Mar 27 2010, 01:48 PM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 15 2010, 10:09 AM) *
Salut,
Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD?
Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva.


exista un kit de inaltare aici in Grecia la subaru...si-o inaltat un prieten impreza-ul...de arata ca un strutz...o sa ma interesez.


cati cm a obtinut in plus de zici ca arata nasol?
mgabi
Cand am luat masina, la fel am zis si eu, ca-i foarte joasa (nu zic ca nu-i, dar te obisnuiesti). Culmea e ca dupa ce am schimbat gumele de vara cu unele mai late (225/45 vs 215/45) masina s-a inaltat cu vreo 4-5mm (dupa calculele mele). Din pacate, castigul la stabilitate in viraje se cam anuleaza cu stabilitatea la viteze mari (160-170+). Acum chiar ma gandesc cum sa fac sa iau inapoi cei 5mm...

Pentru linistea ta, cauta mai bine un kit de scuturi din aluminiu (motor+cutie, diferential spate)
timejumper
QUOTE (mgabi @ Jan 11 2012, 01:54 PM) *
Cand am luat masina, la fel am zis si eu, ca-i foarte joasa (nu zic ca nu-i, dar te obisnuiesti). Culmea e ca dupa ce am schimbat gumele de vara cu unele mai late (225/45 vs 215/45) masina s-a inaltat cu vreo 4-5mm (dupa calculele mele). Din pacate, castigul la stabilitate in viraje se cam anuleaza cu stabilitatea la viteze mari (160-170+). Acum chiar ma gandesc cum sa fac sa iau inapoi cei 5mm...

Pentru linistea ta, cauta mai bine un kit de scuturi din aluminiu (motor+cutie, diferential spate)


Da, am nevoie urgenta de scuturi ca deja le-am facut muci cu zapezile astea, din cate am inteles insa, se pare ca nu e recomandat la motor scutul de aluminiu, pentru ca in caz de accident frontal motorul tb sa intre sub picioarele celor din fata, daca e dur cica nu mai are cum .... tb sa mai studiez.

Azi am ramas pe burta pe zapada, nu e un feeling prea placut mai ales ca am avut inainte Foreste si ma jucam iarna ...
Clar tb sa o inalt cumva, ca nu imi place iarna sa ma chinui (unul din motivele pt Subaru) oricum cu viteze de pesta 180 nu merg ca stiu cat de nasol e fara permis wink.gif

Daca ai o sursa de scuturi te rog sa imi zici smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.