IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Bataia de joc trebuie sa inceteze

This topic is about Bataia de joc trebuie sa inceteze, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Bataia de joc trebuie sa inceteze, isi bat joc de noi pe banii nostri
BogdanBi
post Mar 6 2010, 05:34 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 6-March 10
Member No.: 124.485



Buna tuturor

va propun sa constituim un grup de utilizatori care sa cerem Mazda Europe si Autoritatii pentru protectia consumatorilor sa investigheze modul in care dealerii Mazda din Romania (impreuna cu cei din Austria) inteleg sa isi trateze clientii.

Consider ca nivelul si profesionalismul serviciilor sunt mult prea departe de ceea ce trebuie sa pretindem de la o masina ca Mazda. In continuare nu inteleg cum suntem in stare sa platim un pret premium si sa primim servicii post vanzare la nivel de low cost (sau mai jos).

Ca atare, va rog pe toti cei care au nemultumiri legate de calitatea service-ului, timpul asteptat pentru piese sau orice altceva sa dea un semn si sa-si povesteasca problema, ce au facut sa o rezolve, unde au reclamat (date de contact), cu ce rezultate etc.

Si cei care nu au avutm (inca) probleme sunt bineveniti sa sprijine demersul. Ca si motivare: puteti fi urmatoarea tinta a lipsei de profesionalism a celor ce reprezinta Mazda in Romania. E mai bine sa preveniti decat sa tratati.

In momentul in care ne adunam in numar semnificativ (si sunt convins ca sunt destui cei nemultumiti) vom trece la actiune. Eu oricum o voi face pe cont propriu incepand de luni. Problema mea si rezultatele demersului intr-un alt post.

PS. Chiar daca problema mea e cu BDT, acest demers nu e indreptat impotriva lor ci urmareste sa aduca toate service-urile Mazda din Romania la nivelul la care ar trebui sa fie . Am vazut suficiente plangeri legate si de ceilalti. Dar cei de la Mazda trebuie sa inteleaga ca nu trebuie sa acorde licenta de service autorizat decat celor competenti, altfel nu vor mai vinde nimic in Romania. Cel putin nu mie si cunoscutilor mei.



Problema: accident serios (lovit din lateral stanga in plin) 30 dec 2009, constatare la BDT pe 4-5 ianuarie. amabilitate maxima, promisiuni ( o saptamana pentru piese, inca o saptamana manopera si e gata). Pe la inceputul lui februarie, devin ingrijorat si incep sa sun - amabilitate, mai dureaza putin, saptamana viitoare e gata, tot asa cateva saptamani.

Dupa 1 martie, nervi la maxim, cer explicatii - si primesc. Nu a venit piesa din Austria, austriecii e de vina. Cand vine? - nu stim. Sun la Mazda Europe in Germania - ma trimit in Austria, ei se ocupa de Romania. Cei din Austria dau din colt in colt si ma trimit la reprezentantul local. De la el aflu ca mai am de asteptat pana la sfarsitul lui martie. Cine e de vina - nu e prea clar, unii s-au miscat prea incet, altii au comanndat o piesa gresit, dar ce e sigur e ca pe toti nu i-a durat nici macar in cot de client, adica de unul din cei care le plateste salariile.

Bomboana de pe coliva - cand am devenit prea vocal, BDT incearca sa-mi inchida gura cu acadeaua de consolare: imi dau o Mazda 3 de 75 de cai sa o folosesc pana cand reusesc sa-mi dea masina, (adica o Mazda 6 de 143 de cai). Evident, am refuzat - m-am simtit chiar jignit, mai ales ca mi-au spus ceva de genul "la ora 14 fix sa fiti la noi sa ridicati masina". Adica imi fac si programul? In loc sa ma intrebe: unde si cand sa va aducem masina?
Probabil ca cei care sunt de vina pentru situatia asta se plimba in cx, si eu sa ma dau cu 75 de cai pana reusesc sa-si faca treaba? Nici un cuvand despre prejudiciul deja produs, faptul ca deja de o luna ar fi trebuit sa am masina mea daca erau profesionisti.

Nu sunt absurd, toti facem greseli. Dar nu e normal sa ne mintim sistematic clientii si sa nu ne asumam responsabilitatea. Cum cred ca ar fi trebui sa procedeze, si nu as fi avut nimic de obiectat:

1. sa ofere un termen realist de la inceput;
2. la primul semn de depasire a termenului sa informeze imediat clientul.
3. pt orice depasire de termen din vina lor sa ofere o masina echivalenta in loc pana la solutionare, cu scuzele de rigoare (cum ar fi o revizie gratuita). Si asta nu la momentul cand e prea tarziu, ci de la inceput, de la termenul initial, si din proprie initiativa.

Oricum, o sa am grija sa nu ramana asa. Luni ma intalnesc cu cei de protectia consumatorului si cu un avocat sa vad ce imi recomanda, si apoi vorbesc la Mazda Europe. Mai ales ca mi-au facut cam aceiasi figura acum mai putin de 3 ani, in iarna 2007-2008. Mi-au tinut masina 3 luni in service. Atunci am discutat cu cei de la Mazda Europe, si-au cerut scuze si am lasat-o asa - am zis ca asta e, se mai intampla erori. Speram ca si-au rezolvat problemele. Se pare ca nu.

Va rog sa va expuneti si voi problemele si propuneri de actiune. Nu mai putem continua asa. Sau daca vom continua, inseamna ca o meritam.

This post has been edited by BogdanBi: Mar 6 2010, 05:33 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 04:12 AM