IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini 'de vis'

This topic is about Masini 'de vis', the author, mihaimilk, wrote about: Intrebare: ce masini v-ati dori, vi le permiteti financiar, dar exista ceva motive sa nu le cumparati? Nu ma intereseaza veyroanele sau lamborghiniuri ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Masini 'de vis', pe care vi le permiteti dar nu le aveti in garaj - de ce?? :)
mihaimilk
post Oct 5 2009, 02:04 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 356
Joined: 13-April 07
From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda)
Member No.: 103.845



Intrebare: ce masini v-ati dori, vi le permiteti financiar, dar exista ceva motive sa nu le cumparati?

Nu ma intereseaza veyroanele sau lamborghiniurile, ci strict masinile pe care vi le puteti permite acum wink.gif

Pentru mine ar fi: Fiesta ST:



Adus din UK ar costa cam 8k euro pt una din 2005, deci mi-o permit. Taxa ar fi vreo 600 euro/an, iar mi-o permit. Asigurarea ar fi in jur de 1500, putin cam piperata, dar fata de 1150 cat platesc acum pt un Swift, nu e prea mult. De ce nu am cumparat-o? Am cautat pe site-uri irlandeze si n-am gasit de vanzare NICI UNA. Apoi trebuie sa cumpar de la persoana privata si mi-e teama ca iau una busita. Dar cine stie, poate-mi fac curaj pt a 2-a masina... Oricum Swiftul curent are stripe-urile aferente smile.gif si daca vrei s-o conduci la limita e destul de manevrabila (cel putin asta-mi zic noaptea cand "I cry myself to sleep" smile.gif ).

E39 M5:



Masina la care visam noaptea. Incep de pe la 13k euro pt una din anul 2000. 400CP, deci asigurarea nu ar fi ieftina; Taxa de 1560 pe an, fata de 300 cat e la Swift. Toate astea mi le-as permite, dar am zis sa incep mai de jos thumbsup.gif Oricat as fi de sigur pe calitatile mele de sofer, sa sar direct la 400 CP ar fi putin... inconstient.

Care sunt masinile voastre de vis, pe care vi le permiteti financiar, dar dintr-un motiv sau altul nu le aveti in garaj?

band.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 5 2009, 05:14 PM
Post #2


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Eu mor de ciuda cand vad si aud preturile astea la masini sh in GB... angry.gif

Masini pe care mi le doresc si mi le permit sint multe, ceea ce nu-mi permit e sa platesc taxa de fraier inmatriculare in valoare de inca o data cat as da pe masina.

Uite un exemplu.

Si inca una.

Si inca una.

Si mai am... rolleyes.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Oct 5 2009, 08:32 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Din pacate ii dau si eu dreptate lui Tudor. La 3000 de euro cat am dat pe o Astra de 14 ani, in Anglia as fi putut sa-mi iau, de exemplu, un super Volvo 850 sau un SAAB 900.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 5 2009, 08:58 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Tudor, lasa scuzele, deja exista o practica serioasa pentru castigarea proceselor impotriva statului pentru taxa de prima inmatriculare a masinilor SH din strainatate.

Eu cel putin nu sunt limitat de acea taxa, dar am fost limitat in alegerea masinii de o groaza de factori care sunt "seriously uncool", in primul rand nu puteam lua tractiune spate (e drept nici integrala nu e rea), eu vroiam tractiune spate, iarna o lasam naibii la baza pantei si urcam pe jos... eu asa as fi facut, mai naspa ar fi fost cu copilul. A doua tragedie a fost ca nu puteam sa iau masina cu 2 usi, toate astea in 4 usi arata naspa, eu vroiam un A5, o serie 3 coupe, sau macar un S2000... neah, trebuia ceva cu 4 usi. Ar mai fi si treaba cu garantia, adica sa fie noua, pe langa riscurile financiare ar fi foarte naspa sa ramai cu masina in drum... cu copil mic... nu ca asta ar fi exclus cu o masina noua, dar macar riscurile sunt mai mici.
Deci ce masini mi-as fi putut permite (financiar), le-as fi dorit dar nu le-am putut lua:
- tot ce e coupe, nu are tractiune fata, are multi cai si costa pana in 30.000 CIP... Daca includem aici si SH-urile atunci azi eram fericitul posesor al unui Porsche 911 SH... sau al unui S2000 nou... sau cine stie ce nebunie mi-ar fi trecut prin cap (M3 E46 e unul din preferatele mele for life).

P.S: Exista o masina, cu 4 usi, cu spatiu chiar mai mare decat C-ul, pe care mi-as fi permis-o din punct de vedere financiar... Nu am luat-o pentru ca trebuia sa fie SH... si pentru ca nu am avut incredere in fiabilitatea ei si ma speriau costurile de intretinere (NU de combustibil):

ASTA

Da, stiu ca nu e o frumuste... dar e the ultimate sleeper.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaimilk
post Oct 5 2009, 09:04 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 356
Joined: 13-April 07
From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda)
Member No.: 103.845




Fuel consumption (urban):
22.0 l/100km

whistling.gif Macar nu incearca sa maseze figurile... sau este catre 30l% urban? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 5 2009, 09:11 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu cochetez cu doua italiene: Lancia Delta Integrale si Fiat Coupe turbo, 2L 20V turbo, 220CP. Ambele pot fi gasite in stare f buna pe la 7000€. Una e o masina de colectie, cu o tehnica deosebita mecanica pura si dura, cealalta o masina a naibii de rapida pe autostrada, se descurca cu beemere de 3L...

Nu mi le iau ca n-am garaj si prin urmare nu prea am unde sa mai surubaresc la ele daca e necesar.
Attached File(s)
Attached File  2305501991_e2782ef5bb.jpg ( 123.44K ) Number of downloads: 9
Attached File  lancia_delta_integrale_alessandro_del_piero.jpg ( 70.85K ) Number of downloads: 9
 


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 6 2009, 12:12 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



E greu de tras o linie intre unde iti permiti si unde nu-ti permiti ceva... pentru multi e o zona gri destul de extinsa, depinde de ce sacrificii faci.
La mine e asa.
1. BMW M3. SH de preferinta ca mi-l permit mai mult ca nou smile.gif.
2. Una cu 2 locuri, nu neapart convertible. Pe primele locuri: Honda S2000, Mazda Miata. Miata chiar e destul de ieftina, ieftin de exploatat. Singura chestie e ca e o masina nepractica. Parca totusi, ca sa merg cu 120kmh pe autostrada nu-s sigur ca merita.
3. Motocicleta (revenire). Probabil in curind, in maxim un an.
4. Subaru Outback 2.5XT. Din pacate nu se mai vinde aici (Subaru s-a cretinit dar asta e alta discutie... au luat o masina misto pentru cei care nu vroiau SUVuri, i-au scos turboul si au marit-o cit un SUV). E(ra) cea mai apropiata incrucisare intre foarte practic, suficieent de ieftin ieftin si fun to drive. (un 2.5XT era ~ 31k$ si venea cu optiuni full).

PS: Uitasem favorita. Pozitia 0: Lotus frate. Problema: evident teribil de nepractic. Si scump rau (55-60k).

This post has been edited by ozz86651: Oct 6 2009, 12:17 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 6 2009, 10:41 AM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



O noapte petrecuta in fum de tigara, consumand alcool in compania unor domnisoare frumoase dar cu moravuri discutabile este teribil de nepractica - fumul de tigara e daunator, alcoolul nu e sanatos, privarea de somn este si ea daunatoare iar sexul neprotejat poate avea consecinte fatale.... dar trebuie sa recunoastem ca toate astea suna al naibii de bine. La fel ca un ariel atom, un lotus elise, un caterham sau macar un S2000.
Din pacate inca sunt la varsta la care nu (prea) imi permit asemenea distractii. Dar daca e sa fiu optimist ma gandesc asa: inca 17 ani jumate si fiica-mea pleaca la facultate, nu va mai trebui sa duc pe bancheta din spate pentru ca va avea masina ei, moment ideal pentru a avea "middle age crisis" si sa renunt la orice vehicul cu 4 usi biggrin.gif...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Oct 6 2009, 12:00 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Asta vroiam si puteam sa cumpar...numai ca nu mai era loc de inca o compacta in familie, era nevoie de un sedan... whistling.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Oct 6 2009, 12:42 PM
Post #10


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Visul absolut ar fi un A8, dar cum ala deocamdata nu e abordabil, raman la sora "mai mica" (nu ca dimensiuni, ci ca prestigiu), adica VW Phaeton, SH bineinteles!!!! wub.gif E tot ce mi-as dori la ora actuala in materie de masini si culmea e ca mi l-as putea si permite sa-l cumpar, dar nu si sa-l intretin.... sad.gif Poate intr-o zi.....cine stie?.....alte job-uri......salarii mai mari.....speranta moare ultima!!!!! rolleyes.gif
Attached File(s)
Attached File  Phaeton1.jpg ( 546.91K ) Number of downloads: 15
Attached File  Phaeton2.jpg ( 443.36K ) Number of downloads: 14
 


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Oct 6 2009, 01:11 PM
Post #11


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Sint citeva, de la AUDI la Subaru la Land/Range Rover, la 911; unele uzate altele noi.
Mentionez in mod specific doar Lotus Exige.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaimilk
post Oct 6 2009, 10:15 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 356
Joined: 13-April 07
From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda)
Member No.: 103.845



QUOTE (Alex-F1 @ Oct 6 2009, 11:42 AM) *
Visul absolut ar fi un A8, dar cum ala deocamdata nu e abordabil, raman la sora "mai mica" (nu ca dimensiuni, ci ca prestigiu), adica VW Phaeton, SH bineinteles!!!! wub.gif E tot ce mi-as dori la ora actuala in materie de masini si culmea e ca mi l-as putea si permite sa-l cumpar, dar nu si sa-l intretin.... sad.gif Poate intr-o zi.....cine stie?.....alte job-uri......salarii mai mari.....speranta moare ultima!!!!! rolleyes.gif



Pe circuit il duci? whistling.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel Bogdan
post Oct 6 2009, 10:18 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 3-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.877



Ma alatur grupului cu Lotus Elise/Exige, Caterham si Ariel. Totusi Ariel nu prea ma incanta, nu vreau sa ma ploua in masina. Caterham are un plastic acolo cat de cat.

Mi le permit chiar si noi, dar mai ales second hand. Sunt doua motive pentru care nu am una in garaj:
1. Sunt doar niste jucarii, nu se califica drept masina de zi cu zi, nici macar a doua a familiei. Si parca sa dai orice intre 12.000 si 75.000 pe o jucarie, e totusi prea mult. E ca si cum as da 1000 de euro pe o inghetata, imi permit dar ce sens are?
2. Imi place sa calatoresc cu masina, nu doar sa merg cu ea la circuit. Si din Romania ca sa mergi la circuit oricum trebuie sa calatoresti. Ceea ce e dificil cu oricare dintre ele, cu Elise presupun ca e posibil daca iti iei doar chiloti de schimb, cu celelalte cred ca nu e posibil.

Mentionez si una frumoasa dar pe care nu mi-o permit: IFR Aspid. E un fel de Caterham de lux, cu motor de Honda S2000 cu supercharger, 400 CP, se-nvarte tot pe la 600 kg, adica intre Caterham si Lotus, dar costa peste suta de mii, mi se pare.

This post has been edited by Daniel Bogdan: Oct 6 2009, 10:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 6 2009, 11:28 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



De fapt Lotus poate fi folosita ca masina de zi cu zi, vad destule pe strazi, ma ales de mers la serviciu si de fun in weekend. Nu stiu cum ar merge in Romania dar prin alte tari merge. Modelul anterior avea motor de toyota, deci presupun ca e destul de fiabil, iar consumul nu e exagerat, motorul e mic si puterea la fel, masina usoara. Accidentele insa sint naspa, chiar si alea relativ usoare, se indoaie "sasiul" ala din aluminiu si poti sa o arunci (sau sa o repari si vinzi unui fraier).

Problema mea cu masinile sport este ca teoretic ai unde sa te dai cu ele dar practic nu. Eu am o multime de drumuri de munte cu o banda pe sens in jur, foarte serpuite. Din pacate sint pline in weekend. Ii vad pe astia care ies exact ca sa se dea si stau ca si mine dupa vreun mos sau o chinezoiaca care merge cu 30 la ora. Ma enerverz eu cu Civic, dar oare cum m-as enerva cu un Lotus? De depasit nu se poate ca nu-i loc. Mai incolo putin sint si drumuri goale, dar cine conduce 2-3 ore numai ca sa se dea o ora si dupa aia iar 2-3 ore?
Cit despe circuite, nu mi-as lua o masina numai pentru asta la banii pe care ii am eu acum. In primul rind ca as ajunge relatv rar pe circuit, in al doilea rind ca datul pe circuit cum trebuie e foarte scump (numai cauciucurile si frinele cit costa, nu zic de intretinere, modificari, accidente).

Asa ca alternativa mea la toate astea e motocicleta. In primul rind ca poti sa te strecori unde cu masina nu poti. De practica, tot cam acolo, cu plusul dat de strecurat in trafic - nu stai ca prostul blocat. De periculoasa, tot cam acolo ca daca se urca unul cu SUvul pe tine nu prea conteaza ca esti intr-o coaja de lotus sau costum de motociclist. De ieftina, e mult mult mai ieftina, si ca pret initial si ca intretinere si ca taxe. Performante, de obicei peste, chiar mult peste masinile in bani normali si cit de cit practice. Senzatii, sigur peste.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel Bogdan
post Oct 7 2009, 09:23 AM
Post #15


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 3-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.877



Eu merg la serviciu cu bicicleta. Asa ca pentru mine "zi de zi" = mers la cumparaturi, si Elise = "no good".

In calatorii merg in general cu sotia, si poate as putea sa o conving sa renunte la o parte din bagaje, dar nu la 90% din ele. Pe cate am vazut, portbagajul lui Elise are vreo 50 de litri. Nu stiu exact cat, dar nu are cum sa fie mult mai mult.

Ramane valabila notiunea de jucarie, si pretul e prea mare pentru o jucarie.

Pe mine personal nu ma intereseaza motocicleta din doua motive. In primul rand weather protection - nu ma intereseaza luxul la un vehicul, dar cata vreme dau pe el mai mult de 3000 EUR, am pretentia minima sa ma apere de ploaie, si sa sufle pe undeva niste aer cald, daca-i cer. In al doilea rand performanta - o motocicleta poate fi mai rapida in linie dreapta, dar in curbe, si mai ales in curbe succesive, este slaba. Am terorizat cu masina personala destule motociclete pe serpentine, si am totusi o minibalenuta. Cu un Lotus, cred ca 99.9% dintre motociclete nu au sanse, iar cele care au au nevoie si de un pilot pe masura. Cu o masina performanta este mult mai accesibila si mai safe.

Cat despre senzatii, sunt multumit de bicicleta. Cand ajung la 35-40 ( doar la vale ) sunt mai kkt pe mine decat cred ca as fi cu motocicleta la 150. Nu ma incercat niciodata o motocicleta, totusi, deci nu sunt sigur. De strecurat nu mai vorbesc - merg pe trotuar, trec pe rosu, fac ce vreau, am grija doar sa nu ranesc pe cineva sau pe mine insumi, dar nu trebuie sa tin seama de reguli, ceea ce e foarte placut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Oct 7 2009, 09:39 AM
Post #16


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE (mihaimilk @ Oct 6 2009, 05:15 PM) *
QUOTE (Alex-F1 @ Oct 6 2009, 11:42 AM) *
Visul absolut ar fi un A8, dar cum ala deocamdata nu e abordabil, raman la sora "mai mica" (nu ca dimensiuni, ci ca prestigiu), adica VW Phaeton, SH bineinteles!!!! wub.gif E tot ce mi-as dori la ora actuala in materie de masini si culmea e ca mi l-as putea si permite sa-l cumpar, dar nu si sa-l intretin.... sad.gif Poate intr-o zi.....cine stie?.....alte job-uri......salarii mai mari.....speranta moare ultima!!!!! rolleyes.gif



Pe circuit il duci? whistling.gif


Why not? rolleyes.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Oct 7 2009, 05:10 PM
Post #17


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



visul meu se contureaza la un outlander de 2.0 did second dar sper sa fie full options.
acum am vazut din 2007 cred si cu 19000 pe net in constanta. sper sa mai scada pretul in 2 ani si sa aiba reviewuri bune.
vreu cu interior pe bej, si vad ca doar piele e deschis la culoare.
nu vreau motor peste 2000 ca sa pot sa o tin in taxe.
nu estem patroni!


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaimilk
post Oct 7 2009, 05:11 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 356
Joined: 13-April 07
From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda)
Member No.: 103.845



QUOTE (Alex-F1 @ Oct 7 2009, 08:39 AM) *
Why not? rolleyes.gif


atunci tre sa iei V10-le diesel, nu? ala care trage Boeinguri 747 smile.gif

Cam de acord cu motocicleta si lipsa protectiei la vreme mai ales aici le cam ploua si asta e factorul principal care m-a determinat sa-mi iau masina (+ better half-ul bicycle.gif ) Inainte biciclam pana la servici, imi lua cam 7 minute, dar nah, lenea e mare. Si inainte sa ziceti ca m-am lenevit, acum indiferent de vreme, tot a 2-a zi ma duc la sala si trag de fiare, iar inainte puteau sa treaca si 2-3 saptamani intre sesiuni.

O alta masina de vis ar fi (chiar daca e doar in stagiu incipient piticul asta) o integra Type R (DC5? DC2? inca nu-s documentat) - dar toata lumea o lauda ca e una dintre cele mai bune handling cars on the road - ma refer la cea pt JDM - parca Tudor a pus un link cu una in postul lui. La saraca Nazi (Suzuki Swift) din dotare ii plac turatiile inalte (vede rosu cel putin o data pe zi), si nici mie nu mi-e rusine sa o exersez smile.gif - ori si celelate japoneze mentionate sunt de turatie, deci why not.

Daca stau sa ma gandesc mai bine, si ar fi sa aleg doar una, as merge pe un BMW M5, pt ca este total diferit de ceea ce am acum, si daca tot e sa iau ceva diferit, sa fie extrem: putere, tractiune spate, marime...

This post has been edited by mihaimilk: Oct 7 2009, 05:14 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Oct 10 2009, 12:59 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



Mercedes CLS
Corvette
Cadillac Escalade
Maserati Quatroporte


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 10 2009, 02:43 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Adica iti permiti sa cumperi un Qutroporte si nu ai luat pana acum macar un CLS ? smile.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 10:16 PM