IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Trasee pentru Subaru ?

This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, GLC120, wrote about: Cred ca 6stele are dreptate, exista o anumita discretie in privinta traseelor. Si poate este justificata. Diferenta intre Bucegi si poate restul munti ... To read more just scroll down

> Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem
GLC120
post Aug 26 2009, 11:41 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Cred ca 6stele are dreptate, exista o anumita discretie in privinta traseelor.

Si poate este justificata. Diferenta intre Bucegi si poate restul muntilor este enorma. Pe platou in Bucegi este un fel de bulevard. In alte locuri vezi 10 oameni toata ziua, uneori numai culegatori de zmeura !

Desi pe alte topicuri se face referire la mai multe trasee, ma gandesc ca un topic dedicat e util.

Incep cu un traseu facut de curand, cu niste peisaje deosebite si accesibil cu Subaru si ceva garda la sol (OBK&Forester, Tribeca). Desi la limita merge orice masina.

Podul Dambovitei - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - iesire in DN la dreapta - Fundata - iesire din DN la stanga inca 4 km de asfalt si alti 3-4km macadam - Fundatica. "Scurtatura" prin padure care iese la Podul Dambovitei se pare ca nu e accesibila asa ca ne-am intors la DN.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
10 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 19)
vlademir
post Aug 26 2009, 11:53 AM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



Daca va mananca sa mai scurtati din drumul de Ardeal-Moldova, respectiv Sovata - Gheorghieni - Toplita - Targu Neamt - Suceava/Iasi, sa nu faceti ca mine si evitati drumul Dirste - Tulghes, pentru a evita Toplita si Borsec, care e mai prost decat un drum forestier.
Iar Gheorghieni poate fi sarit prin Lazarea.

This post has been edited by vlademir: Aug 26 2009, 11:57 AM


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LooLee
post Aug 26 2009, 01:32 PM
Post #3


rider on the storm
****

Group: Membri
Posts: 213
Joined: 19-February 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 40.748



Pune si cireasa pe tort. Vreo 3-4 poze, dar mai util un printscreen cu o harta si taseul marcat.

This post has been edited by LooLee: Aug 26 2009, 01:36 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 27 2009, 04:04 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Pe langa noul atlas rutier 1 :200.000 zice-se cel mai bun facut vreodata, am gasit ca pe site-ul

http://www.hartaromanieionline.ro/?x=/tras...ntre_localitati

puteti gasi Dambovicioara - Sirnea si apoi Sirnea - Fundatica.

Banuiesc ca stiati de acest site, eu acum l-am descoperit, se indica durata si distanta thumbsup.gif Plus ca apar 1000 de drumuri "judetene"/forestiere.



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 27 2009, 05:50 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (andrei5130 @ Aug 27 2009, 06:13 PM) *
QUOTE (V l a d @ Aug 27 2009, 03:51 PM) *
sa vezi cum arata drumul pana acolo ca te-ai fi speriat, imi pare rau ca nu am facut poze. Am harsait de 2 ori cu burta. Era accidentat rau rolleyes.gif

cu putina atentie cred ca poti ajunge si la Babele cu un Legacy, pana la pestera ajungi sigur, asta daca te intereseaza un traseu pe macadam accesibil teehee.gif


Am fost acolo de curand. Andrei are dreptate poti ajunge cu orice masina.

Totusi, daca Moroieni - Pestera este acceptabil (dovada si cele 1000 de masini pe care le gasesti acolo si pe drum) la Piatra Arsa/Babele nu va recomand sa va duceti cu Subaru daca nu aveti o afacere urgenta. Nu sunt facute pentru asa ceva si e pacat de ele. Parerea mea.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Aug 29 2009, 10:34 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



Cine are sti poate sa incerce o excursie in delta cu ocol prin braila,si apoi tulcea.am mai spus si pe alt topic,braila-tulcea,criminal.pentru senzatii tari.


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Aug 30 2009, 11:47 PM
Post #7


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



In spiritul titlului, va raportez ca un coleg de pe forumul Softpedia a facut ieri Strategica cu outback thumbsup.gif thumbsup.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 2 2009, 12:15 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



watcher, vad ca ai cercetat bine zona si colegul cu Subaru a avut suport online rolleyes.gif

Poate ne spui si noua ceva impresii, cu ce inlocuim Transalpina (game over) - si ce recomanzi tu in zona pentru Subaru.

Ne-am bucura sa vina si colegul sa ne povesteasca cum se simte Outback-ul, am inteles ca este un 2.5 manual ca al lui pista.



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 2 2009, 01:54 AM
Post #9


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Colegul a povestit pe larg aventura, o sa il sun sa ii zic si de threadul asta si de marea comunitate SUbaru de pe masini.ro ;-)

Eu de exemplu, la volanul landcruiserului, ma gandeam ca nu o sa reuseasca urcarea din Valea Macesului. Daca era ud, sigur nu o faceau.
Adica mie mi se pare ca ala nu e 'traseu de subaru' ca a ramas in 3 roti, au impins, etc. E de admirat dl CezarM dupa parerea mea. A fost din ciclul 'cu LC poate oricine, sa te vad cu outback' :-D thumbsup.gif

Strategicul in afara de cei 4 km de urcare din Valea Macesului e mai usor decat era TA odata... Merita investigata urcarea pe strategic din Ciunget, pe Rudareasa. Pe harta nu apare complet acest drum, dar la Plaiul POieniolor ajunge un drum de jos, si am 2 'recounturi' de la persoane diferite ca ar exista acest drum, pe care merge faimosul dacia papuc....

Cea mai tare faza: eram la Sibiu la o intalnire de offroad, ora 12 noaptea, asteptam sa intram in speciala, jde masini una mai ca alta. Se vad niste faruri, si de unde trebuia sa urcam noi sa ne rupem masinile coboara agale un papuc de termopane ninja.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Sep 2 2009, 09:10 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



smile.gif
Asta e deja clasica. Pe unde am fost cu 4x4, si eram convins ca numai un "gip"poate ajunge acolo, era si cate o Dacie smile.gif
Dacia e off-road-erul suprem teehee.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Sep 2 2009, 10:22 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



Da' stiti ce era chiar culmea? Sa fi venit defapt de la un montaj teehee.gif


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 2 2009, 11:30 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Watcher contam pe tine sa il convingi pe coleg ce tare e comunitatea de aici. Am inteles ca sunt si multe poze pe acolo, Outback cu rotile ridicate vezi mai rar.

Daca vrei sa te pui cu papucii o faci pe riscul tau rolleyes.gif chiar si cu modificarile interesante pe care le-ai facut la Landcruiser.

Era vreo portiune in zona unde sa fie nevoie de snorkel sau de anvelopele MT ?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 2 2009, 11:46 AM
Post #13


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Pentru snorkel sunt multe lacuri (cred ca le zice 'iezere' dar sunt incult) pe acolo, trebuie doar sa nu ai ce face.
Dupa experienta cu Patrolul la care am aruncat mocheta, cu LC nu ma voi baga prea curand in ape statatoare :-)





Legat de MTuri, fiind uscat nu s-a simtit diferenta, daca ploua putin incepea distractia. In pozele de pe softpedia puse de cezarm se vad insa urmele mele, deci cred ca m-au ajutat...

De la curmatura oltetului la stanga se vedea un drum forestier proaspat taiat, unde cred ca MT urile ar fi fost FOARTE utile....
O alta chestie la care cred ca m-au ajutat MTurile astea este faptul ca sunt facute pt offroad, deci au mai multe pliuri de ranforsare. Eu nu mi-am pus nicio clipa problema ca as putea sa tai cauciucul la cum erau pietrele de acolo...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Sep 2 2009, 01:07 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Watcher, nu poti pune un link unde e povestea pe SP? ca eu n-am fost in stare sa gasesc!


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 2 2009, 01:13 PM
Post #15


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Sigur ca da: Asta e threadul oficial cu Transalpina . Citeste-l invers :-) ca altfel incepi din 2003 (!)


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 2 2009, 03:45 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Pana ne punem si noi la Subaru snorkel, spune-ne te rog, pe unde poti merge cu el teoretic. Daca de exemplu, ai vad maxim de 700 mm dat pentru Toyota stoc, tu la ce adancime ai merge acum cu Toyota ? Cine il livreaza/instaleaza, mai modifica ceva la masina? si apoi iti spune ca e.g. 1200 mm e OK ? unsure.gif

Pacat ca ai intalnit balta aia chiar in drumul tau si nu se putea ocoli.

Am citit ca ai fost si pe creasta in Leaota. Acolo ar ajune cu Outback-ul ?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Sep 2 2009, 03:56 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



Salutare la toata lumea! Ce bucuros sunt ca v-am gasit! Am tot cautat mai demult ceva de genul asta dar profilat pe subaru si nu am gasit. Multumesc pentru atentionare watcher.
Intai sa ma prezint: Legacy Outback 2007 (decembrie 2007), entry level atunci adica: 2,5l aspirati, benzinica, cutie manuala. Am optat pentru asa ceva tocmai pentru ca oferea in acel moment cel mai bun pret raportat la comportament on road, off road, dotari si consum (inca nu aparuse dieselul in Romania, si nu am mai avut rabdare pana in iunie 2008).
Nu sunt adeptul achizitionarii unui SUV/crossover doar pentru imaginea oferita chipurile, si sa nu parasesc asfaltul “sa nu stric masina”. Asa incat am pus-o la treaba.
Intradevar este limitata la 199 km/h, verificat cu GPS serios. Mai era loc “la pedala”, cu turatia eram pe la 5200/min da nu a mai vrut nici moarta (am inteles ca este limitata electronic la 199).
Fiind pasionat si de munte am pus-o la treaba. Inainte am chinuit un Tico, memorabil a fost traseul de la Cluj, prin Apuseni, pe forestiere pana la Padis (2003). Ehei, ce vremuri!
Nici acum nu prea am vreme dar ca trasee mai deosebite:
1. Transalpina 2008 - toata de la Bengesti pana la Sebes. Am avut PRIVILEGIUL sa fac traseul salbatic, nu domesticit si democratizat cu este acum. Singura problema 800 lei “pierduti”, ca sa inlocuiesc un cauciuc taiat si pierdut iremediabil (sunt total dezamagit de Yokohamele cu care mi-a venit masina dar asta e, atitia bani am avut atata am luat).
2. In continuare m-am dus prin Apuseni: zona Padis – Varasoaia, Cetatile Ponorului, Ghetarul Scarisoara. Am urcat pana la cca 400 m de ghetar, mi-a fost frica sa merg pana sus. Nu cred ca ma ajuta ampatamentul.
3. Asta iarna am dus-o pe un drum inzapezit ce pleca din Rasinari. Recital de comportament pe zapada. Nu am mers de-a latul dar s-a comportat admirabil. M-am uitat in manualul de utilizare si acolo zic sa montezi lanturile doar pe puntea fata. Dar oare o sa am vreodata nevoie?! In zona Paltinis l-am scos din zapada pe un prieten cu Mondeo (la randul meu eram si eu inzapezit, caucicuri all season, ba mai mult ma cautase si cineva la telefon in timpul asta). Nici nu am simtit efortul.
4. Am vizitat zona Ranca in decembrie 2008 si iar m-am uitat superior la ceilalti cu lanturi, batai de cap, etc.. La iesirea din Novaci era un echipaj de politie care interzicea accesul masinilor fara 4x4 sau lanturi.
5. Din pacate i-am cerut prea mult anul asta de Florii, cand, am incercat sa traversez 8 metri de mlastina si am ramas acolo. Nici acum nu stiu ce a fost in capul meu atunci ca nu bausem. Noroc cu nea Tase care m-a scos cu tractorul. Rusinos dar parca trebuia s-o fac si pe asta. La o luna dupa in mod misterios, am plecat la Piatra Neamt la intalnirea de 20 de ani de la liceu si dupa 360 km mers “forjat”, cu aer conditionat la maxim, cand ajung la destinatie, la picioarele lui nevasta-mea: Venetia. Apa cat cuprinde (10-15l). M-am dus la SMT si au gasit gura de evacuare a apei de condens din AC, infundata cu noroi. S-au mirat si ei cu draq s-a intamplat. Abia in drum spre casa mi-am dat seama de ce. De Florii de abia am deschis usa de la masina ca sa ies in noroi.
6. Acum la inceputul lui august am planificat o transalpina, atata cat a mai ramas original din ea dar mai important pentru mine a fost si strategica (drum construit in 1940 de armata germana si de atunci ramasa asa). Din pacate vremea nu a tinut cu noi. A plouat la greu si am fost atentionat da cei care au mai fost pe acolo ca pe noroaie pot sa ma probleme (deja aveam “flash-back-uri” cu Duminica Floriilor). Avand in vedere ca eram singur (nu ma sincronizasem cu un Foresterist), ba mai mult am ajuns la intersectia transalpina-strategica prima data la 19,00 seara, e adevarat nu ploua atunci dar plouase toate zilele precedente si nu m-am riscat. La fel a doua zi venind invers dinpre Ranca la intersectie, pe ploaie, era ceata 50-100m vizibilitate asa ca am amanat pe alta data. M-am multumit cu doua traversari: Obarsie – Ranca si invers plus un drum interesant de la Pestera Polovragi pana la Ciunget via Lacul Petrimanu.
7. Acum o saptamana a renascut speranta. Un prieten contacatat de pe alt forum adresat transalpinei, cu audi allroad 2003, ma suna si-mi reaminteste ca mai este putin si se duce sezonul de off road in zona. Cel putin pentru ce aveam noi. Asa incat sambata trecuta, am facut echipa si am traversat cu succes strategica (acces din Valea Macesului) si transalpina cu oprire la Ranca. A doua zi am urcat si pana aproape, nu chiar pe varful Papusa (nu ca ar fi fost imposibil).
Impresii generale: tractiune super, forta suficienta. Nu zic foarte mare ca daca vreau sa fiu sportiv trebuie sa turez motorul peste 3000/min. Ca de altfel toate japonezele. Dupa aproape 2 ani si 25 000 km nu scartie nimic, nu am zgomote ciudate in habitaclu. Schimbat placute de frana si discuri punte fata ieri. Parca un pic cam repede dar daca merg mai tarisor fireste ca folosesc si franele mai mult. Reductorul face toti banii. Chiar daca nu are cine stie ce demultiplicare (1,2), suplineste admirabil lipsa de cuplu a benzinei (226 Nm). Am ajuns la concluzia ca fara reductor ar fi ca un diesel de 105-115 CP iar cu reductor ca unul de 140-150CP. La varianta diesel am vazut ca nici nu i-au mai pus si reductor, cica nu ar avea nevoie. Chiar asi fi curios daca cineva a mers cu ambele versiuni si daca ar putea face o diferenta. In tot cazul reductorul pe langa faptul ca-mi creste cuplul la roata mai si “inmoaie” ambreajul si ma pot deplasa cu viteze foarte mici fara sa-mi moara motorul. Nu stiu da diselul poate si asa ceva.
Din pacate sau din fericire, trebuie sa inchei, nu fara promisiunea de a reveni si cu ceva fotografii, ca am o gramada. Din pacate nu le am la mine, nu sunt acasa si mai mult trebuie sa le comprim putin.
A ba nu pu una din (era sa zic ultimul drum) aventura de pe strategica.

Attached File(s)
Attached File  cezarm.jpg ( 231.43K ) Number of downloads: 45
 


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 2 2009, 05:13 PM
Post #18


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
Pacat ca ai intalnit balta aia chiar in drumul tau si nu se putea ocoli.

36182451.gif Genial ! 36182451.gif

Iti dai seama ca am vazut-o din varful dealului si fix acolo am plecat cu totii, iar ajunsi acolo a inceput discutia "cine se baga? cine are snorkel?" :-)

@snorkel si vad: de mers prin apa poti sa mergi pana la inaltimea lui, cat el trage aer nu apa, motorul merge inainte. Probabil ca sunt 2 metri pana la gura...

@montaj: ti-l livreaza ARB (Safari Snorkel) cu kit montaj cu tot, asta include suruburi, coturi SI un ghidaj unde sa dai gaurile si unde sa tai. CIne il monteaza trebuie sa aibe niste burghie pt suruburi si unul de gaurit (cu diametrul de vreo 11 cm parca).
Tot cine il monteaza trebuie sa te asigure (intr-un fel sau altul) ca l-a etanseizat cum trebuie si nu intra apa pe la coturi.

Legat de Leaota cu outback: de unde am urcat eu chiar nu cred, adica sunt cateva curbe foarte stranse, foarte abrupte si cu sleauri, si alunecoase. Mai ai de trecut printr-o 'ravena' si pe niste radacini de pomi in trepte. Asta cu urcare de la Runcu. Daca urci dinspre Campulung (Valea Badenilor - da nu stiu exact traseul) am impresia ca e mai usor.
Acuma sigur ca da, ramane sa ma contrazica in practica dl cezarm thumbsup.gif drive.gif

Aici deja e usor, ca intai trebuie sa intri din curba da mai trebuie sa te strecori si printre niste pomi:


Daca urci dinspre valea badenilor cred ca e drum gen curmatura oltetului de jos pana sus.
Urcarea pana pe varf se face complet 'offroad', si sunt ceva pietre pe acolo... Am sa revin cu poze cat de curand.

This post has been edited by Watcher: Sep 2 2009, 05:14 PM


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 2 2009, 05:47 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



watcher, campia aia parea abrupta wacko.gif , am crezut ca nu s-a putut ocoli si riscai sa ramai acolo pana la primavara!

Ma gandesc sa imi fac in mijlocul Baraganului o balta artificiala marcata cu steaguri ca sa o vedeti de la 25 km si o sa iau taxa de trecere ca Mazare. Se va face coada probabil!

30 RON trecerea, 50 RON fata-spate, 100 RON tractarea pentru cine nu iese singur, si 200 RON uscarea masinii si recuperarea covoraselor. Asta promotional la inceput, preturi de criza. Trebuie sa ma hotarasc rapid, daca pe firma sau pe persoana fizica. thumbsup.gif

Pozele sunt inselatoare de aceea nu cred ca il sperie pe cezarm. Puteai face legatura si sa cobori prin Valea Badenilor? Stiu pe cineva care a facut turul invers, cu o masina 4x4 mai mica. Eu am urcat si am coborat prin Valea Badenilor. Nu as urca cu Subaru pe acolo, desi cred ca se poate cu atentie sporita .....

Deci tu zici ca in afara de admisia de la motor, apa nu are treaba cu nimic altceva: instalatie electrica, baterii, admisie de aer in habitaclu, evacuare.....

This post has been edited by GLC120: Sep 2 2009, 05:48 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Sep 2 2009, 05:56 PM
Post #20


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Cezar,


felicitari pentru prezentare, am citit si a inceput sa se ridice parul pe mine, si eu tot cu un Tican am descoperit gustul pentru offroad, si da tot la Padis, am urcat cu tico pana la scarisoara in fata portii de la intrare, mai era un tip cu un Jeep auriu care mai urcase in aceiasi zi, cand am ajuns cu tico sus toata lumea a aplaudat, daca imi spui ca pana la OBK ai avut Octavia si Astra ma impusc ar fi o coincidenta prea mare, poate reusim sa organizam o intrevedere pe la inceputul lui OCTOMBRIE sa batem drumurile forestiere ale patriei pana nu da zapada, ca pentru zapada volm organiza alta ....

...pana atunci sigur am sa schimb ambreiajul si va trebui "botezat" daca cumva scapa...

This post has been edited by andrei5130: Sep 2 2009, 05:59 PM


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 02:28 AM