IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Merita Fiat Albea Star

This topic is about Merita Fiat Albea Star, the author, Adrian-287, wrote about: Am cautat informatii pe mai multe forumuri despre Fiat Albea Star. Din pacate, in afara de informatii generale pe care le poti capata si de sit-ul FIA ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Merita Fiat Albea Star
Adrian-287
post Aug 31 2004, 10:09 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 1-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.008



Am cautat informatii pe mai multe forumuri despre Fiat Albea Star. Din pacate, in afara de informatii generale pe care le poti capata si de sit-ul FIAT nu am afalt nimic concret despre Fiat Albea Star. Merita cumparata o astfel de masina sau nu? Ati condus-o?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
titel31633
post Aug 31 2004, 03:23 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 30-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.626



QUOTE(Adrian-287)
Am cautat informatii pe mai multe forumuri despre Fiat Albea Star. Din pacate, in afara de informatii generale pe care le poti capata si de sit-ul FIAT nu am afalt nimic concret despre Fiat Albea Star. Merita cumparata o astfel de masina sau nu? Ati condus-o?


eu am condus un fiat albea dar nu stiu daca era star, am inchiriat-o, am fost multumit, daca vrei sa cumperi merita sa faci un drive test, la concesionar sau inchiriaza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian31690
post Sep 1 2004, 02:03 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 31-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.683



Eu zic ca merita. Tocmai am cumparat una acum o luna si deocamdata sunt multumit de ea.

Cele mai bune poze pe care le-am gasit (in perioada de cautare)sunt la http://totalcar.hu/teszt/albea12/. Articolul este in maghiara (eu nu inteleg), dar pozele sunt informative.

Daca ai intrebari concrete le astept!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian-287
post Sep 2 2004, 02:29 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 1-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.008



Pentru Adrian31690:

Am inteles ca ai Fiat Albea asa ca te intreb lucruri concrete:
- cum e inauntru (spatiu)? Te intreb pentru ca, de exemplu la Renault Clio Symbol e tare inghesuit.
- consum (in oras ma intereseaza in mod deosebit)
- cum se conduce (comportament motor, comportament cutie de viteze - de ex. daca intra usor sau greu in viteze, comportament in viraje, precizie directie de mers)
Itzi multumesc anticipat pentru raspuns
Tot un Adrian
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian31690
post Sep 3 2004, 08:37 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 31-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.683



QUOTE(Adrian-287)
Pentru Adrian31690:

Am inteles ca ai Fiat Albea asa ca te intreb lucruri concrete:
- cum e inauntru (spatiu)? Te intreb pentru ca, de exemplu la Renault Clio Symbol e tare inghesuit.
De acord, un prieten are Clio S. si este inghesuit. La Albea este mai mare: - plafonul nu coboara ca la Clio la locurile din spate. Eu in Clio ating cu capul plafonul, in Albea nu.
- Cu scaunul dreapta fata aranjat in asa fel incat eu nu pot sa ating cu picioarele peretele din fata (am aproape 1.80) este suficient loc in spate, nu atingi cu genunchii scaunul din fata.
Tot legat de confort: ai reglare pe inaltime si a suportului lombar la scaunul soferului.
Portbagajul: 515, enorm.
- consum (in oras ma intereseaza in mod deosebit).
Nu l-am masurat, dar o estimare ar fi de 9.5 (cu aer conditionat pornit tot timpul).
- cum se conduce (comportament motor, comportament cutie de viteze - de ex. daca intra usor sau greu in viteze, comportament in viraje, precizie directie de mers).
Comportament motot: reprize bune la viteze mici, timp de raspuns ok. Problemele apar la viteze mai mari (>110), am inteles ca intra in actiune un soi de economizor si devine enervant de lenes. Daca ai unde, poti sa mergi cu viteza constanta de 130 fara probleme, zgomotul motorului e acceptabil.
Cutia de viteze: eu am avut ceva probleme la inceput cu schimbarea 3->2 si cu marsarierul. Nu mari, doar un pic mai greu decat mi-as fi dorit. Dar au disparut dupa 2 zile, acum totul e OK.
Comportament in viraje: supravirator usor. Este cam inalta, instabila la vant lateral mai puternic.
Suspensiile sunt destul de tari (mie imi plac asa).
Directie: ireprosabila, dupa mine. Precisa, usor de manevrat.

Altele:
Aer conditionat f. eficient, la fel si ventilatia.
Sistem audio (cel inclus in dotarea standard) foarte bun, ce putin pentru mine (nici nu sunt pretentios, dar radiocas. este Blaupunkt).
Spalarea parbrizului foarte eficienta.
Scaune comode, suport lateral bun.
Frane ireprosabile (are si ABS+EBD, optionale).
Relatia cu dealerul (nu spun care...): f. buna, acum doua zile m-au sunat sa ma intrebe daca sunt multumit de masina, daca am orice problema legata de masina etc. Am ramas cam masca.

Si la minus:
La portbagaj, locuri (nu multe) cu finisare a la Dacia.
Probleme de vizibilitate. In fata, in viraje datorita montantilor destul de masivi. In spate, datorita portbagajului masiv si inalt.
Materialele din interior nu sunt de o calitate prea buna.

Pe ansamblu, eu sunt multumit de masina. Totul la bord merge normal, nu sunt senzori carora la vin idei subite, nu am de ce sa ma plang.

Eu iti recomand sa te duci sa faci un drive-test, eu am mers vreo zece km. cu masina dealerului si atunci m-am decis sa cumpar. Apropo, masina dealerului avea 17 000 de km facuti in 4-5 luni si se tinea bine (inainte sa merg eu cu ea, am luat niste gropi...).

Sper ca ti-am raspuns la intrebari. Daca nu, continuam cu placere!

Itzi multumesc anticipat pentru raspuns
Tot un Adrian
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut32111
post Sep 19 2004, 05:23 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 257
Joined: 7-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.104



Mai bine Logan!!!! Fiatul e si 9252ddp nu ai ABS/EDB ayrbag pasag,radio-cd(in standard),si nici nu prea fuge doar 162km/h la 80cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian31690
post Sep 23 2004, 11:53 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 31-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.683



QUOTE(ionut32111)
Mai bine Logan!!!! Fiatul e si 9252ddp nu ai ABS/EDB ayrbag pasag,radio-cd(in standard),si nici nu prea fuge doar 162km/h la 80cp


Nu cred ca este corect sa compari Logan cu o masina vanduta sub o marca straina (onorabila). Pentru a ajunge la 8000 DDP, ar trebui ca pretul CIP sa fie 6723. Asta in situatia in care taxele vamale sunt zero. Din cate stiu nici o firma (din nou, onorabila) nu importa masini la pretul asta, 6723.

Daca ai numai pretul drept criteriu, Logan este de departe cea mai buna oferta.

Vorbesc doar pentru mine: eu sunt convins ca cei de la Dacia NU stiu sa faca masini. Nu am timp sa imi argumentez opinia, dar tin minte declaratia lui LS, bossul de la Renault: "la Dacia sunt mari probleme de cultura a muncii".

Nu tin sa-i denigrez pe cei de la Dacia, pur si simplu nu-i consider seriosi. Si imi doresc sincer sa nu am dreptate si Logan sa aiba succes. Dar asta ramane de vazut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut32111
post Sep 23 2004, 06:37 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 257
Joined: 7-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.104



Banuiesc ca Fiatul cu ABS/EDB+ayrbag pasager+radio-cd+jante aliaj duce undeva la un pic peste 10000E,fata de 8000E doar de dragul de a zice ca am Fiat,asa la vreo 10500E este Clio Symbol 1.5dci,motorina nu benzina,sau daca vrei benzina ia un clio de 98cp tot la vreo 10500E
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian31690
post Sep 24 2004, 08:40 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 31-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.683



QUOTE(ionut32111)
Banuiesc ca Fiatul cu ABS/EDB+ayrbag pasager+radio-cd+jante aliaj duce undeva la un pic peste 10000E,fata de 8000E doar de dragul de a zice ca am Fiat,


Corect. Faptul ca masina este produsa de un anumit producator are un pret.

QUOTE(ionut32111)
asa la vreo 10500E este Clio Symbol 1.5dci,motorina nu benzina,sau daca vrei benzina ia un clio de 98cp tot la vreo 10500E


Pastrand logica: de ce sa iau un Clio la 10500 E fata de 8000 E, doar de dragul de a zice ca am Renault?! :oops:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut32111
post Sep 24 2004, 03:04 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 257
Joined: 7-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.104



Albea este 9252E+dotarile enumerate mai sus ajunge la peste 10000E Clio la 10500 are un motor de 98cp,se misca mult mai bine fata de un Albea,sau dci la 65cp cu un consum redus de combustibil
Nu doar de dragul de a zice ca am Renault
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian31690
post Nov 1 2004, 11:27 AM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 31-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.683



Ultimul numar din AMS are un test comparativ intre:
-Fiat Albea
-Chevrolet Kalos
-Dacia Logan
-Hyundai Accent
-Daewoo Cielo
-Renault Clio Symbol.

De vreme ce eu postez anuntul, este inutil sa mai spun cine castiga testul. OK, pentru cei foarte curiosi: Fiat Albea!!!!

De citit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 1 2004, 05:09 PM
Post #12


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



vai vai , of of , mai mai ... si ce face domnul vanzator de fiat ... isi mai tranteste un anunt.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Nov 1 2004, 05:29 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Majoritatea testelor comparative ies asa cum spune "sponsorul" din umbra.
Fiat Albea este o masina facuta pentru Europa de Est. De ce oare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Nov 2 2004, 04:25 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



QUOTE(stefan_ieu)
Majoritatea testelor comparative ies asa cum spune "sponsorul" din umbra.
Fiat Albea este o masina facuta pentru Europa de Est. De ce oare?


Sunt de acord cu tine ca testele astea ies asa cum zice sponsorul din umbra.
Este de apreciat faptul ca Albea este facuta pt Europa de Est. Asta arata ca producatorul este adaptat fata de nevoile oamenilor din aceasta regiune.
La fel a facut si renault cu clio symbol. Este laudabila initiativa Renault si Fiat in aceasta privinta.
Masinile pt europa de est trebuie sa pt familie, cu portbagaj mare, sa aiba 4usi(nr de masini cu 2 usi vandute aici e mai mic decat in occident), pret bun, adaptate si pt drumuri proaste.
Inca o data spun ca eu apreciez initiativa lor de a face astfel de masini.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian31690
post Nov 2 2004, 05:08 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 31-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.683



QUOTE(G e o r g e)
vai vai , of of , mai mai ... si ce face domnul vanzator de fiat ... isi mai tranteste un anunt.


Cred si sper ca faci o confuzie: eu nu vand Fiat, am cumparat doar unul.

Cred ca un test comparativ facut de AMS ajuta sa se raspunda la intrebarea "Merita Fiat Albea Star?". Care este si topicul acestui forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Nov 3 2004, 09:19 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



QUOTE(Vasile26083)
Este de apreciat faptul ca Albea este facuta pt Europa de Est. Asta arata ca producatorul este adaptat fata de nevoile oamenilor din aceasta regiune.
La fel a facut si renault cu clio symbol. Este laudabila initiativa Renault si Fiat in aceasta privinta.
Masinile pt europa de est trebuie sa pt familie, cu portbagaj mare, sa aiba 4usi(nr de masini cu 2 usi vandute aici e mai mic decat in occident), pret bun, adaptate si pt drumuri proaste.
Inca o data spun ca eu apreciez initiativa lor de a face astfel de masini.


Probabil ca din aceasta cauza Clio simbol e mai slab calitativ ca bicorpul. :bounce:
Sa fim seriosi, masini pt Europa de est inseamna :
a) spatioase (asa cum ai spus si tu)
cool.gif nivel de dotari mai scazut (ca sa nu fie prea scumpe)
c) facute cu materiale mai proaste ca sa iasa mai ieftine.

Sa stii ca si in Vest lumea vrea sa-si ia masini ieftine (vezi reactia la aparitia Loganului). Dar ei au un alt standard la fiabilitatea masinilor. Din aceasta cauza nu se vand aceste masini pe acele piete.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Nov 3 2004, 10:12 AM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



Nu cred ca o masina facuta pt europa de est este mai putin fiabila decat una facuta pt vest.
Materiale mai ieftine se folosesc la interior si nicidecum la partile esentiale: motor, transmisie, suspensii.
Faptul ca aceste masini nu se vand in occident tine de politica firmei.
Si inca ceva: nu arunca cu piatra daca nu cunosti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Nov 3 2004, 10:29 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Nu am aruncat cu pietre. Doar am vrut sa pun fiecare masina acolo unde ii este locul. Nu am spus ca Albea ar fi o masina proasta. Doar am atras atentia ca e o masina facuta pentru Europa de est si asta poate sa dea unora de gandit.
Sa stii ca nu are cum sa iasa o masina asa de ieftina doar din materialele folosite pentru interior. Pentru ca motorul, clar, nu e modificat "pentru Est". Problemele insa nu apar de la motor. Nici macar Dacia nu prea are probleme cu motorul.
Daca tu nu crezi asta cu fiabilitatea masinilor facute pentru Est intra pe forulmul Renault si vezi acolo la ce conluzii au ajuns posesorii de Clio simbol/bicorp
Sa ne fie clar. Problema nu e daca e mai fiabil sau la fel de fiabil ca un Punto sau altceva de la Fiat. Parerea mea e ca nu e, dar nu am cum sa iti dovedesc. Problema e daca isi merita banii (care sunt mai putini).

Ca sa concluzionez : cine crede ca isi ia un Albea cu o fiabilitate de Punto se insala. La fel cum se insala cineva care crede ca isi ia Accent cu fibilitate de Elantra. Sau Logan cu fiabilitate de Clio bicorp. Atentie, nu am comparat neaparat masini din aceiasi clasa, dar vorbeam de fiabilitate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Nov 3 2004, 11:12 AM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



Sunt multe metode de reducere a costurilor fara sa se umble la calitatea sau fiabilitatea produsului. Pe unele le-ai scris chiar tu.
Eu zic ca isi merita pretul masinile de genul asta.

In plus daca nu ar fi masini de calitate nu si-ar permite sa puna sigla de renault sau fiat pe ele.
Ar incerca subterfugii ca de exemplu sa le vanda sub sigla dacia sau skoda. :3some:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Nov 3 2004, 11:39 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Pai despre cazul Renault nici nu are rost ca mai comentam, ca imi e favorabil (vezi Clio). La fel e si cu Logan-ul (Dacia). Skoda e o alta mancare de peste, dar nu cred ca are rost sa divagam in acest sens. Oricum, am dat-o rau in off-topic si mi-e teama da un avertizment :albino: .
Explica-mi tu de ce exista masini care s-ar face doar pentru Europa de Est daca ar fi asa de bune. De ce nu s-ar vinde si in Vest. Si nu imi da un raspuns de genul : "asa e stategia lor de marketing". Explica-mi ideea acestei strategii ca eu sincer, nu o vad. Si orice strategie de marketing are o idee de bun simt care e vizibila tuturor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 01:39 AM