VREI MAI MULTA PERFORMANTA DE LA MASINA TA ?, OBD TUNING & CHIPTUNING AUTO ! |
This topic is about VREI MAI MULTA PERFORMANTA DE LA MASINA TA ?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reguli de postare
Dealeri
1.Titlul anuntului trebuie sa contina OBLIGATORIU marca la care se refera promotia si numele dealerului
2.Dealerul are obligatia sa raspunda eventualelor intrebari ale membrilor in legatura cu oferta lor intr-un interval de timp decent sau topicul se sterge
Membri
1. Orice mesaj postat in aceasta zona trebuie sa aiba legatura cu subiectul topicului
2. Membri nu pot deschide topice noi, aceasta arie este rezervata exclusiv dealerilor si magazinelor auto.
VREI MAI MULTA PERFORMANTA DE LA MASINA TA ?, OBD TUNING & CHIPTUNING AUTO ! |
May 19 2009, 11:42 PM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Pentru a intelege cit mai bine operatiunea de tuning sa explicam pe scurt ce inseamna de fapt tuningul la motor. Este vorba despre optimizarea parametrilor motorului in vederea obtinerii unor performante crescute, in general fara a afecta fiabilitatea sau siguranta in functionare a acestuia. Exista mai multe moduri prin care se poate implementa practic: chiptuning (rescrierea memoriei EPROM) sau OBD Flash-tuning (remapare sau resoftare, ce se realizeaza prin mufa de diagnoza). Intrucat ultima operatiune se desfasoara prin intermediul portului de diagnoza nu se va observa nimic la garantie (lucru valabil si pentru masinile de noua generatie care sunt dotate cu counter pentru scrierile pe OBD). Procedura de flash-tuning este mult simplificata fata de cea clasica ceea ce presupune si o durata mai mica pentru realizarea ei. Ce varianta de tuning sa aleg? In functie de masina si de dorinta clientului, se pot realiza mai multe variante: ? EcoTuning (Stage1) - optimizari ale softului cu cresteri mici de putere, scaderea ale emisiilor poluante si consum redus de combustibil (in cazul unei exploatari corespunzatoare) ? Normal / SAFE (Stage2) - optimizari ale softului cu cresteri de putere cuprinse intre 8-12% pt motoarele aspirate si 20-35% pt cele turbo, insotite si de o scadere a consumului de carburant per medie ? Race (Stage3) - optimizari ale softului la limita maxima (peste 35%) pentru cei care doresc performante maxime de la masina proprie cu un risc asumat de uzura timpurie. Tuningul si garantia Modificarile Stage 1 si 2 nu vor avea nici un efect secundar negativ asupra motorului, in conditiile in care proprietarul va intretine si va utiliza corect si responsabil masina, lucru valabil si pentru o masina care nu are tuning. Softul de motor are garantie nelimitata, la fel si manopera. Starea tehnica a masinii trebuie sa fie buna iar operatiile din planul de service la zi. Modificarea Stage 3 presupune atingerea tolerantelor superioare prevazute de producator, de aceea proprietarul trebuie sa ia in calcul o uzura mai mare a componentelor masinii, componente ce vor fi inlocuite mai devreme decat este specificat in planul de service. Atat parametrii stock ai masinii cat si cei obtinuti dupa tuning se pot verifica optional pe DYNO profesional. Sau un test in timp real, masurand acceleratia si cuplul masinii inainte si dupa modificare (la grupul masinile VAG folosindu-se un VAG-Com de ex). De asemenea, tot aici vom lamuri chestiunile de natura tehnica care va framanta, pt ca decizia de a face chiptuning trebuie sa va apartina, eu doar va informez cat mai corect ce inseamna cu adevarat. ORICE MASINA AVETI, INTREBATI, PT CA PUTEM MODIFICA APROAPE ORICE MOTOR ! REDUCERE PT POSESORII DE DACIA ! Dacia SRN, Solenta, Logan - benzina (1.4 si 1.6MPI, 8 si 16V) = 500 RON Dacia Logan - motorina (1.5 dCi) = 700 RON La cerere se poate oferi un pret pt orice alta marca auto, in afara de Dacia. Softul folosit este DIMSPORT, primiti odata cu el GARANTIE PE VIATA PT SOFT SI MANOPERA, plus orice rescriere a softului original si inapoi a celui modificat GRATUIT, in caz de nevoie ! OFERTA LUNII MAI: daca aduci un prieten cu tine la tuning, primesti o reducere de 25 euro la softul pt masina ta ! Anumite motorizari turbo pot beneficia de un discount suplimentar, in fct de grupul din care fac parte (VAG, PSA, etc). This post has been edited by DORU: May 20 2009, 12:45 PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
May 20 2009, 10:53 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Modul rapid de fapt este un power box ce doar mareste cantitatea de motorina in rampa si merge pe avensis la minim, daca maresti presiunea in turbina,si umbli la debitmetru atingi 142cp,600 eur - montaj e enorm,aceleasi power box aduc cu 280 eur cu montaj cu tot daca tu aduci toyota avensis la 152 cp de la 126 cp eu platesc 100eur,daca nu atunci dai tu 100 eur la baiatu,proba cu testare dyno,dar nu in bucuresti unde are dimsport contract ci la mine la ploiesti unde am asemenea jucarie nou nouta poti atasa o testare dyno inainte si dupa atasare power box la asemenea masina..... bun atunci atasez mai jos si oferta mea cu softuri TCM.TURBO ,softuri nemtesti,Dimsport softuri italiene,sa spui lui DOC ca a dat de mine pe aici, ma numesc MOISE ROBERT,TIBINEL e pseudonim aici,si sa vezi ce sare de fund in sus,pe forumul lui peugeot a cerut bani pentru postari oferte.Nu vreau sa denigrez sa spun ca unele softuri sunt mai bune decat altele,dar la toyota sunt mari probleme cu resoftarea TIBINEL, postarea ta pe topicul meu nu-si are rostul, atat timp cat ai deja un topic al tau dedicat tuning-ului. Aici scriu cei interesati de tuning, nu concurentii virtuali, asa cum vad ca te declari fatis. Fii bun pe topicul tau si nu incerca sa-l monopolizezi si pe al meu, sper sa ma fi facut corect inteles. Nu ma intereseaza nici ce tuner reprezinti, nici numele tau si nici macar faptul ca te-ai contrat candva cu DOC, nu e treaba mea si nu intru in astfel de discutii. Aici discutam strict tehnic impreuna cu cei interesati de fenomenul tuning, problemele personale le lasam acasa sau folosim mesageria privata. Te rog sa iei in serios ce ti-am scris, cred ca esti destul de matur sa intelegi ca nu trebuie sa poluezi topicul de fata. Multumesc anticipat ! Strict tehnic - referitor la Toyota: nu se poate face rescriere prin OBD, doar cu Modul Rapid iar pretul afisat mai sus este oferta Dimsport, al carui colaborator sunt. Tuning-ul este o pasiune, asadar investitia este tratata ca atare - uneori pt o placere platim bani mai multi, fapt acceptat de cei mai multi dintre noi. Multumesc pt atentie si va astept in continuare cu intrebari legate de tuning. Este vorba numai de flash sau sunt si alte reglaje(turbina, debitmetru, etc) ? Modificarile sunt din soft, respectiv toti parametri ce sunt vizati de operatia de rescriere in sine, enumar din ei: presiune rampa alimentare, presiune turbo, avans, ferestre de injectie, optimizare curbe putere/cuplu, amestec, etc -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 11:52 PM |