Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In ce situatie am fost...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2
LooLee
Initial am vrut sa-l numesc "Pe unde am ajuns", dar am preferat "situatie" (exprimare mult mai generala), pentru ca ar trebui sa fie un topic unde posesorii de Subaru (indiferent de model) sa posteze despre diferite intamplari inedite sau provocate, de preferat insotite si de fotografii.

In cazul de fata, azi, pe 1 mai trezindu-ma de dimineata cu chef de aventura, mi-am luat unul din tovarasii de viata si am trecut peste Dunare in Tulcea cu intentia de a ajunge la Mina Cerna in Muntii Macinului. Mina stiam ca este inchisa, dar nu m-am asteptat sa fie inchise si toate drumurile de acces. Atunci un pic frustrat de situatie am cautat primul drum din apropiere care se intersecta cu DN-ul cu intentia de a ocoli zona si de a ajunge unde doream.
Numai ca drumul mergea oarecum paralel cu soseaua, moment in care cu un pic de curaj am parasit drumul de expoatare, singura varianta de a ajunge in varf fiind urcand direct spre acesta.
Palpitant. Am urcat cca 400-500 m, apreciez o diferenta de nivel dintre carosabil si punctul unde m-am oprit de aprox. 60-80 m, dar cea mai provocatoare a fost panta pe anumite sectiuni, lejer de 40%. Masina s-a comportat exemplar, se simtea ca trage, dar sincer nu m-am asteptat sa se comporte asa. Imi pare rau ca nu am putut filma.

Asa cum spuneam sa se adune aici toate nebuniile Subaru, indiferent de natura lor.
GLC120
Frumoase si pozele si fetita si masina. Cine zicea ca Subaru nu poate trece peste munti !? unsure.gif
Nu mai era zapada pe varfuri ? blink.gif

Poate punem pozele pe topic-ul dedicat poze&video.
guerilla
fain, sa-ti fie de bine.
misto si pozele thumbsup.gif
hdi
Excelent! Mai vrem.
LooLee
Multumesc.
@GLC120 Zapada se duce repede, e altitudinea mica, 3-4-500m.
@hdi Orcand voi mai avea posibilitatea. Pacat ca timpul liber este un lux.
Dar de la unul, de la altul, se aduna thumbsup.gif
andrei5130
Situatie asemanatoare dar locatie diferita (intre Buzau si Vrancea) in aceiasi zi, pe drumuri forestiere unde se vedeau numai urme de taf si de boi si cu aceiasi parere de rau ca in momentele cele mai impresionante ale excursiei nu am putut filma dar ma bucur si de poze ...
bobita
QUOTE (andrei5130 @ May 4 2009, 11:06 AM) *
Situatie asemanatoare dar locatie diferita (intre Buzau si Vrancea) in aceiasi zi, pe drumuri forestiere unde se vedeau numai urme de taf si de boi si cu aceiasi parere de rau ca in momentele cele mai impresionante ale excursiei nu am putut filma dar ma bucur si de poze ...


Bravo bravo, cit mai multe poze de astea thumbsup.gif
hdi
QUOTE (andrei5130 @ May 4 2009, 12:06 PM) *
Situatie asemanatoare dar locatie diferita (intre Buzau si Vrancea) in aceiasi zi, pe drumuri forestiere unde se vedeau numai urme de taf si de boi si cu aceiasi parere de rau ca in momentele cele mai impresionante ale excursiei nu am putut filma dar ma bucur si de poze ...



WOW!!! Uite ce poate sa faca un om priceput cu un Outback!
In ultima poza aveai o roata din spate in aer, nu? Ai si arat nitel cu botul. Cum se simte masinuta? Sunt convins ca bine (stiu ca are un tacanit dar ala nu trece rolleyes.gif ).
Povesteste si tu aici sau in alta parte aventura; spune-ne ceva despre cum s-a comportat masina etc. thumbsup.gif
andrei5130
QUOTE (hdi @ May 4 2009, 03:58 PM) *

WOW!!! Uite ce poate sa faca un om priceput cu un Outback!
In ultima poza aveai o roata din spate in aer, nu? Ai si arat nitel cu botul. Cum se simte masinuta? Sunt convins ca bine (stiu ca are un tacanit dar ala nu trece rolleyes.gif ).
Povesteste si tu aici sau in alta parte aventura; spune-ne ceva despre cum s-a comportat masina etc. thumbsup.gif

Cea mai mere pasiune a mea sunt drumurile forestiere, am cautat un drum din categoria amintita pentru a venii cu o propunere de traseu la o urmatoare intalnire...

Desi drumul era acoperit cu frunze nu am simtit nici o secunda ca pierd controlul masini atunci cand urcam iar la coborare treapta 1 a avut cel mai greu cuvant de spus, de altfel e a fost cea mai folosita, aproximativ 70% din drum, in cele mai fioroase urcari turometru nu a depasit 3500 rpm si credetima ca nu au fost putine, cea mai spectaculoasa urcare a fost o rampa de 300 -350 m cu o inclinatie de aprox 30-40 de grade serpuita, pe care la coborare nu am luat-o in seama dar in momentul in care a trebuit sa o fac in sens invers am cam avut emotii e drept ca pe buna dreptate dar se pare ca Scooby poate mai mult si ca deobicei ne-a lasat pe toti cu gura cascata inca o data, unul dintre pasageri a afirmat : "Daca nici acum nu esti convins ca merita banii..." moment in care ma umflu si mai tare in pene si zic: Vezi bei asta inseamna subaru si AWD...
In masina am fost 4 persoane din care 2 au stat in permanenta in masina iar ceilalti 2 ocazional mai dadeau din crengile cazute pe drumul ce mergea pe o culme de deal impadurit presarat pe alocuri cu poienite dementiale , distanta parcursa a fost de 10 km dus si retur adica 20, durata incursiuni in padure a fost de 2 oer si 30 min, din cauza de posibila ploaie si lipsa cauciucuri de noroi combinata cu o foame acuta am hotarat sa ne intoarcem acasa fara a vedea unde si de ce duce drumul ...

dezavantaje: botul masini putin cam lung pentru ce am cerut eu de la masina sau poate nu am ales cea mai buna ruta in 1 sau 2 situati moment in care am cam pupat pamantu si scuturile din plastic (astea pentru confortul meu psihic).

avantaje multiple: diferentialul spate de si nu aveam prea mare incedere in el a tinut cu tot dinadinsul sa ma surprinda cu fiecare ocazie, suspensia spate care nu lasa masina sa topaie prea mult centura pretensionata care ma tragea in scaun de fiecare data cand considera ca trebuie, daca vreti va mai zic dar creed ca le stiti...


CEL MAI MARE AVANTAJ AL MASINI ESTE MOTORUL MINUNATUL BOXER DIESEL CU UN CONSUM DE 14% IN CONDITII DE EXPLOATARE SEVERE

P.S. OBK pe asfalt Tacanitul rezista, OBK pe zapada Tacanitul rezista, OBK prin padure Tacanitul rezista!!!

P.P.S. HDI de ceva vreme este gluma mea preferata (cea cu tacanitul la volan)...
LooLee
Ma bucur pentru tine, in primul rand pentru propria ta convingere, cat au inteles pasagerii tai nu mai conteaza atata vreme cat volanul a fost in mainile tale iar "feeling-ul" ti-a apartinut integral.
Apropo de cererea lui @hdi referitor la comportamentul masinii, ca sa fac o completare a postului anterior, practic traseul meu a avut 2 etape, una "piece of cake" pana la jumatate pe care am urcat-o pe nerasuflate oprindu-ma langa o cariera de piatra. A doua etapa a fost cea forte, extazul, practic era o ravena care urca spre platoul superior, pe care in prima faza am abordat-o pe partea stanga unde terenul parea "doar" inierbat, dar sub iarba fiind denivelari adanci, dupa care am traversat ravena pe partea dreapta pentru a evita bolovanisul de mari dimensiuni. Avantajul tridimensional a fost ca privind de jos in sus am putut sa-mi fixez cateva repere. Am realizat ca asceniunea era spectaculoasa avand doar un singur reper vizual, culoarea bleu, cerul si unul acustic, tacerea Dariei, care a inteles ca ceva se petrece si e cazul sa taca dupa 60 de km de vorbit continuu. Atat la ascensiune cat si la coborare am utilizat treapta 1, fara sa bag prea mult in seama diferentialul (intr-un post am afirmat ca nu am cunostinte de mecanica), cert este ca motorul tragea, nu lejer, dar fara sa fie foarte turat, cu acceleratia relativ bine calcata cat sa nu simt ca pierd aderenta.
Ceea ce m-a surprins la coborare, atunci cand nu am mai gasit acelasi pasaj de traversare a ravenei (prin cateva locuri se putea traversa altfel riscai sa ramai suspendat datorita malurilor abrupte) am vrut sa asigur masina cu frana de mana, sa cobor si sa inspectez traseul la picior. Desi am ridicat levierul franei de mana la maxim, datorita rampei abrupte, masina pur si simplu aluneca usor la vale, moment in care a trebuit sa decid de la volan traseul de coborare.
Astfel se traduce "masina s-a comportat exemplar" asa cum spuneam mai sus. Personal am fost placut surprins, context in care inca odata impartasesc entuziasmul lui Andrei.
Sa auzim numai de bine.
Watcher
Nu va suparati, despre ce 'diferential' e vorba?
Ca nu imi prea vine a crede ca outbackul are blocant pe spate ninja.gif
andrei5130
QUOTE (Watcher @ May 5 2009, 02:27 PM) *
Nu va suparati, despre ce 'diferential' e vorba?
Ca nu imi prea vine a crede ca outbackul are blocant pe spate ninja.gif

Asa e ai dreptate!

e vorba despre diferentialul deschis de pe spate de la 2D in care eu nu am avut foarte mare incredere...
Watcher
De ce sa n-ai incredere? E autoblocant mecanic? Sau electronic ?
GLC120
Watcher, daca te uiti la topicul cu diferentiale, vei constata ca la Subaru este greu sa stii cu certitudine daca pe spate ai sau nu LSD. Si vorbim aici de niste super-specialisti, fani inraiti, care isi idolatrizeaza masina unsure.gif

Eu cred 95% ca e normal (open) dar inca sunt oameni, nu tocmai paraleli cu subiectul care pretind ca e LSD si pe spate.

Cel central la outback este de 3 feluri in functie de motor-transmisie ninja.gif, la Diesel noi avem dif. LSD cu vascocuplaj.
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ May 5 2009, 03:39 PM) *
Watcher, daca te uiti la topicul cu diferentiale, vei constata ca la Subaru este greu sa stii cu certitudine daca pe spate ai sau nu LSD. Si vorbim aici de niste super-specialisti, fani inraiti, care isi idolatrizeaza masina unsure.gif

Eu cred 95% ca e normal (open) dar inca sunt oameni, nu tocmai paraleli cu subiectul care pretind ca e LSD si pe spate.

Cel central la outback este de 3 feluri in functie de motor-transmisie ninja.gif, la Diesel noi avem dif. LSD cu vascocuplaj.

Dificil subiect ....

la disel pe spate este diferential deschis si centralul este LSD cu vascocuplaj. nu imi aduc aminte unde am postat raspunsul oficial pe care l-am primit...
Watcher
In cazul asta, nu ai de ce sa n-ai incredere.
La situatiile din poze nu exista riscul sa 'ii dai batai de cap' diferentialului :-)
E un drum excelent pentru masinile astea: daca esti atent ajungi cu ea intreaga (nelovita pe dedesubt), simti pe ce ai dat banii, etc.
LA MAI MULTE ! :-)
andrei5130
Situatiile din poze sunt parfum si nu au prezentat nici un fel de provocare, inschimb panta abrupta si umeda deloc in linie dreapta acoperita cu frunze uscate a cam fost ... regret ca in momentele cele mai provocatoare am ramas fara baterie la aparat...

Intradevar pe astfel de drumuri simti pe ce ai dat banii! (in cazul celor cu Foerster si Outback)
M A R I A N
Alea pline de noroi erau anvelopele stock Yokohama?
andrei5130
QUOTE (M A R I A N @ May 7 2009, 01:20 AM) *
Alea pline de noroi erau anvelopele stock Yokohama?
Da sunt anvelopele stock, pentru drumuri fara pra nult noroi sunt mai mult decat ok ...
rexkroki
Frumose poze. drive.gif
AS25
Foarte frumoase pozele. Bravo
bakero
Forester fara reductor in panta...d-abia misca.Mai ales daca "duce" si 5 persoane!Odata cuplat reductorul,rupe tot...Se simte foarte mult diferenta.Am oprit masina.Mi-am luat viteza si am urcat panta,si se simtea ca nu-i in forma.Am oprit in mijlocul dealului.Am cuplat,si paaaac!Tragea fara sa-l ridic in turatii si m-a dus fara stres in varful dealului.misto.
subidriver
Weekendul trecut, dupa o decizie de moment, am hotarat sa plec pana in Calimani (2020m) cu cortul. (Noroc ca mai e si o cabana acolo whistling.gif )
Sambata dimineata - senin, soare, splendid..., la pranz intram in ceata/nor, iar spre seara incepe sa fulguie.
Duminica dimineata nu reuseam sa identific masina blink.gif , noroc de baietii cu care eram ca s-au pus pe sapat prin zapada. Pe la pranz masina era curatata, plus ca incepuse sa se ridice norul in care eram.
Cu reductorul cuplat si incaltata cu Yokohamele standard, Foresterul s-a comportat admirabil, am nivelat aproape tota zapada de prin curtea cabanei (avea intre 30-50 cm).
Partea proasta a fost ca dincolo de curte nu se mai vedea nici o urma de drum si ar fi fost extrem de periculos sa ne aventuram 5 persoane cu masina super incarcata in acea imensitate alba.
Partea buna e ca voi revedea cat de curand zona...ca sa-mi recuperez bravul meu tovaras de drum.
Pentru mine a fost o situatie si o experienta extrem de placuta.

GLC120
Imi scapa ceva sau vrei sa creezi suspans ? Cum v-ati intors de acolo, cu elicopterul sau pe jos?
subidriver
QUOTE (GLC120 @ Jun 2 2009, 06:07 PM) *
Imi scapa ceva sau vrei sa creezi suspans ? Cum v-ati intors de acolo, cu elicopterul sau pe jos?


Cam in maniera asta pentru vreo 20km din care cam 5 pe creasta, restul pana acasa cu masini de ocazie.
bobita
QUOTE (subidriver @ Jun 2 2009, 06:58 PM) *
Weekendul trecut, dupa o decizie de moment, am hotarat sa plec pana in Calimani (2020m) cu cortul. (Noroc ca mai e si o cabana acolo whistling.gif )
Sambata dimineata - senin, soare, splendid..., la pranz intram in ceata/nor, iar spre seara incepe sa fulguie.
Duminica dimineata nu reuseam sa identific masina blink.gif , noroc de baietii cu care eram ca s-au pus pe sapat prin zapada. Pe la pranz masina era curatata, plus ca incepuse sa se ridice norul in care eram.
Cu reductorul cuplat si incaltata cu Yokohamele standard, Foresterul s-a comportat admirabil, am nivelat aproape tota zapada de prin curtea cabanei (avea intre 30-50 cm).
Partea proasta a fost ca dincolo de curte nu se mai vedea nici o urma de drum si ar fi fost extrem de periculos sa ne aventuram 5 persoane cu masina super incarcata in acea imensitate alba.
Partea buna e ca voi revedea cat de curand zona...ca sa-mi recuperez bravul meu tovaras de drum.
Pentru mine a fost o situatie si o experienta extrem de placuta.


Ah, mor de invidie....
Grozav!
Pe unde ati urcat, prin cariera sau pe la Toplita?
Pai, stai sa inteleg bine, ai nevoie de un alt Subaru care sa te duca sus sa-l recuperezi pe al tau?? rolleyes.gif whistling.gif
hdi
CITAT(subidriver @ Jun 2 2009, 07:58 PM) *
Pentru mine a fost o situatie si o experienta extrem de placuta.


WOW! Ce misto. Inca n-am plecat la mare si deja mi-e dor de zapada. Nu stiu cum fac masinile astea dar le sta bine in mijlocul troienelor.
thumbsup.gif

CITAT(subidriver @ Jun 2 2009, 08:19 PM) *
Cam in maniera asta pentru vreo 20km din care cam 5 pe creasta, restul pana acasa cu masini de ocazie.


Bine ca stiti cu ce se mananca. Imi aduce aminte de iarna petrecuta la vanatori de munte.... rolleyes.gif

LE: postul meu arata ciudat din cauza ca m-am citat singur in loc sa editez... teehee.gif

PS: Remediat wink.gif
GLC120
QUOTE (subidriver @ Jun 2 2009, 07:19 PM) *
Cam in maniera asta pentru vreo 20km din care cam 5 pe creasta, restul pana acasa cu masini de ocazie.


Are you sure? 20 km ?? Ati mers 4-5 ore? cat a fost prin zapada ? Cum vedeati drumul ? Cata vodca ati consumat la 100km?
Recordul meu de intrebari e 38.

In conditiile din poza orice drum pare de 20 km unsure.gif
andrei5130
si cand ziceai ca se organizeaza operatiunea de salvare a tovarasulu tau de drum ?

poate organizam ceva pe genunchi si ii ducem ceva prieteni sa nu se plictiseasca, ce ziceti ?


p.s. repede pana nu se topeste zapada...
Mircea104901
Super tare. Mi-ar fi placut sa fiu pe-acolo biggrin.gif

Din pacate weekend-urile astea le am pecetluite cu muncile, asa ca nu ramane decat sa admir pe unde mergeti sad.gif
subidriver
QUOTE (bobita @ Jun 2 2009, 06:26 PM) *
Pe unde ati urcat, prin cariera sau pe la Toplita?
Pai, stai sa inteleg bine, ai nevoie de un alt Subaru care sa te duca sus sa-l recuperezi pe al tau?? rolleyes.gif whistling.gif

Am urcat din Vatra Dornei prin Gura Haitii, bine, stii ca drumul e mai cu "schepsis", sunt niste bariere de trecut daca vii cu masina, din cauza rezervatiei si a exploatarii din zona.
Da, as cam avea nevoie de o alta masina care sa ma duca pana acolo sa o recuperez pe a mea. S-a oferit un coleg cu A4 sa mearga sa vada si el zona, dar nu am nimic concret. E vorba si de timp liber si de starea vremii de sus, de stratul de zapada. O idee ar fi pe vineri sau luni pt ca in weekend lucrez si nu pot. Oricum sunt multe variabile, dar sa stii cam am nr tau de telefon... yes.gif

QUOTE (GLC120 @ Jun 2 2009, 07:19 PM) *
Are you sure? 20 km ?? Ati mers 4-5 ore? cat a fost prin zapada ? Cum vedeati drumul ? Cata vodca ati consumat la 100km?
Recordul meu de intrebari e 38.
In conditiile din poza orice drum pare de 20 km unsure.gif

Asa e, ai dreptate, toate perceptiile sunt subiective. Factorul nostru mobilizator a fost nu vodka (banuiesc ca stiti efectul alcoolului in conditii de frig si efort - hipotermia), ci timpul (trebuia sa ajungem cat mai urgent la destinatie), asa ca i-am dat talpa tare, gen mars fortat.
Zapada a fost doar pentru cativa km, cat am iesit de pe creasta si am intrat in padure, apoi pe drum betonat. Avantajul a fost ca noi stiam ce avem de facut, asa ca drumul a decurs rapid, cu poze din mers.
Din spusele localnicilor, de sus de pe creasta de unde am plect noi si pana in prima localitate - Gura Haitii sunt ~20 km, de acolo am gasit niste masini care sa ne duc pana la Vatra Dornei pentru ~ alti 20km. De acolo, iar cu masini de ocazie.
Consumul a fost destul de mare...de ceai fierbinte de menta... tongue.gif
hdi
QUOTE (subidriver @ Jun 2 2009, 10:47 PM) *
(banuiesc ca stiti efectul alcoolului in conditii de frig si efort - hipotermia)


Confirm. Legenda cu alcoolul baut pe ger este o eroare care se face frecvent. Este bine sa o subliniem pt. ca si ceilalti sa fie informati.


OT: o mai fi existand unitatea militara de la Rosu (Vatra Dornei)?
bobita
QUOTE (subidriver @ Jun 2 2009, 09:47 PM) *
Am urcat din Vatra Dornei prin Gura Haitii, bine, stii ca drumul e mai cu "schepsis", sunt niste bariere de trecut daca vii cu masina, din cauza rezervatiei si a exploatarii din zona.
Da, as cam avea nevoie de o alta masina care sa ma duca pana acolo sa o recuperez pe a mea. S-a oferit un coleg cu A4 sa mearga sa vada si el zona, dar nu am nimic concret. E vorba si de timp liber si de starea vremii de sus, de stratul de zapada. O idee ar fi pe vineri sau luni pt ca in weekend lucrez si nu pot. Oricum sunt multe variabile, dar sa stii cam am nr tau de telefon... yes.gif

[
Din spusele localnicilor, de sus de pe creasta de unde am plect noi si pana in prima localitate - Gura Haitii sunt ~20 km, de acolo am gasit niste masini care sa ne duc pana la Vatra Dornei pentru ~ alti 20km. De acolo, iar cu masini de ocazie.
Consumul a fost destul de mare...de ceai fierbinte de menta... tongue.gif



Daca vrei si poti, vineri ar fi perfect, amin serviciul pe simbata si duminica si mergem.In principiu si luni as putea, dar prefer vineri.Daca vrei si ne sculam ceva mai dimineata, putem urca prin Toplita , e ceva mai prost drumul dar e fain si nu ne mai rugam de "bariera" sa se ridice.Nu ca ar fi o problema, totusi.

Distanta e destul de exacta, din cariera pina la Gura Haitii sint 12km iar de la cabana, in fct de pe unde ati coborit, macar vreo 5km.

QUOTE (hdi @ Jun 2 2009, 10:27 PM) *
OT: o mai fi existand unitatea militara de la Rosu (Vatra Dornei)?


Nu stiu ce unitate era la Rosu, sau daca o mai fi, insa de la Iacobeni spre Prislop, cred ca pe la Cirlibaba este o unitate de vinatori de munte in stare avansata de parasire....Si ce tabere de cerecetasi sau alte chestii de astea s-ar putea face acolo...Of,Of
hdi
QUOTE (bobita @ Jun 3 2009, 05:03 AM) *
Nu stiu ce unitate era la Rosu, sau daca o mai fi, insa de la Iacobeni spre Prislop, cred ca pe la Cirlibaba este o unitate de vinatori de munte in stare avansata de parasire....Si ce tabere de cerecetasi sau alte chestii de astea s-ar putea face acolo...Of,Of


Daca vorbesti de cea din pasul Rotunda, acolo era un fost sanatoriu TBC devenit tabara de instructie. Nu era o unitate militara permanenta. Am fost si acolo wallbash.gif , pe jos de la Vatra Dornei. Si nu pe drum ci peste munte, iarna, pe o zapada de cel putin 1m, cu tot echipamentul pe noi. Eu am ajuns in 24h cu cea mai lunga pauza de 20min ca altfel inghetai. Dupa mine au mai continuat sa vina inca vreo 3-4 ore. Foarte tare.
andrei5130
Astazi am avut o zi din care nu doresc nici macar prietenilor...

...dupa ce am indurat traficul de dimineata contra cronometru am ajuns acasa si am dat masina sotiei pentru ca trebuia sa duca la o inmormantare. Intre timp eu am plecat cu un prieten pana la mine la teren cu o Scoda Octavia combi ne 4x4, tipul a insistat sa intre pe drumul de pamant care parea uscat, dupa primi 100 m masina a ramas intepenita in noroi si se invarteau rotile mai ceva ca pe Dino, dupa 30 min de eforturi sustinute am reusit sa o scot la asfalt si ma tot gandeam la Suby al meu care in nici un caz nu ar fi facut asa ceva (sa ma lase sa ma chinui sa-l scot la sosea), nu termin bine gandul caim suna telefonul, cand, surpriza sotia a ramas cu Suby impotmolita pe una din scurtaturile cunoscute, un drum de pamant care face legatura intre 2 mari zone din Bucuresti: comuna Rosu si cartierul Giulesti Sarbi, un druum pe care il facusem cu o seara in urma, dar, in urma minunatei baite de asta noapte locul devenise o mlastina si din cauza sleaurilor masina a fost deviata si a ajuns suspendara pe burta cu toate cele 4 roti aproape in aer. Luat una bucata prieten si mers la locul faptei. Dupa ce am vazut ca nu e chip sa-l scot pe Suby prin fortele lui propri si cu ceva mai mult ajutor de la noi am luat drumul la picior in cautare de tractor, buldo, vola, orice suficient de mare sa ma ajute sa-l salvez pe "EL". Am gasit la umbra unui copac un nene cu o vola care era in pauza de masa, dupa ce ii prezint situatia omul ma roaga sa astept sa termine de mancat si pe urma ma ajuta, zis si facut. Ajunsi la locul faptei omu se inchina si cu stanga si cu dreapta timp in care zicea ca nu suntem sanatosi. Incepe dezbaterea, in cefel sa scoatem masina de acolo, 10 minute parlamentat, 10 minute nivelat terenul cu cupa in fata si in spatele masinii, 20 minute dat la lopata sa scot pamant de sub masina ca sa nu se agate toba si celelalte acareturi. Am scos sufa si s-a executat eliberarea bestiei prin tragere inainte, bucuros ca am scapat cu bine si Suby nu a ramas fara scut si nu s-a julit pe burta, plecam la cimitir sa ducem macar florile daca tot am pierdut slujba. Ajuns la cimitir lasat florile, spalat faruri si plecat, pe drumul de intoarcere dau cu Suby int-run sant acoperit de apa si ii Fxt scutu si cred ca am lovit si cutia de viteze ca ere un trepitat ciudat cand schimb 1-2 si 2-3, am mers cu masina direct la spalatorie ca am crezut ca e de la pamantul strans pe motor dar nu e...

Maine mea duc sa profit de inspectia gratuita de la SMT sa vad de la ce i-se trage trpidatul asta ciudat, daca nu isi revine nu imi ramane decat sa deschid dosar pe casco si sa remediez situatia ...

...pentru cei interesati un scut de disel este 1200 ron +tva ...

si acum ceva poze cu momentul adevarului ....

P.S. "cand te cauta te gaseste si in gaura de sarpe"
hdi
Andrei,
Imi pare rau ca ati trecut prin asta. Sa ne tii la curent cu rezultatul inspectiei.
Probabil ca era mai bine daca ramanea in sleauri si nu incerca sa o ia prin iarba.
Parca citisem mai demult ca ar fi pe undeva o firma care vinde scuturi metalice (parca la Odorhei-Pista, stii tu ceva?). La tine ar fi obligatoriu un scut metalic...
Watcher
1) sunt destul de sigur ca nu o sa acopere CASCO acest incident whistling.gif

2) decat sa dai 1200 ron pe un scut de la subaru, mai bine te duci la orice preparator de offroad, la orice tinichigiu, etc si ii ceri sa iti puna el o tabla adevarata daca vrei sa insisti cu iesirile astea.
bakero
fara suparare,da' daca tinea drumul,si n-o lua pe "aratura" nu ramanea...
nici nu ma gandesc sa nu treaca paduraru meu p-acolo.cred ca n-ai vazut cum se inchinau si se holbau "santieristii" patriei cand mergeam pe "drumul volelor" ,prin balti si noroaie.asta toamna am reusit performanta sa ma rog de unii sa-mi spele masina.
recunosc,nu poti sa bagi subaru unde bagi defender,dar p-acolo mergea....
oricum bine ca ai rezolvat...si eu era sa raman azi,obisnuit cu cauciucuri "all seazon/all terain",pe un santier,am coborat o vale,spre plaja.numai ca pe acolo au trecut utilaje si au "afanat nisipul.acu mi-au trebuit jante aurii si gume de vara.si cand am vazut ca se chinuie,am calcat-o nene,stanga imprejur si valea...am urcat la loc... thumbsup.gif

teoretic,casco ar trebui sa acopere asta.eu trebuia sa schimb scutul pe casco...da chiar!ce idee....
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jun 3 2009, 08:46 PM) *
Andrei,
Imi pare rau ca ati trecut prin asta. Sa ne tii la curent cu rezultatul inspectiei.
Probabil ca era mai bine daca ramanea in sleauri si nu incerca sa o ia prin iarba.
Parca citisem mai demult ca ar fi pe undeva o firma care vinde scuturi metalice (parca la Odorhei-Pista, stii tu ceva?). La tine ar fi obligatoriu un scut metalic...


eu nu eram in masina, eu as fi mers pe unde e apa mai mare ca stiam drumul, na, din greseli invata omu, oama, scuturi de metal nu exista pentru disel drunk.gif wallbash.gif,
hdi
Atunci fa cum a zis Watcher: ia-l pe ala facut zdrente si du-te cu el la un meserias sa ti-l reproduca din tabla (0.5 mm ar trebui sa fie suficient). Un lacatus bun ti-l face din ciocan. Am avut acum multi ani pe unul care facea masti, aripi, bare de protectie pt masini ciudate; si-i ieseau la fix.
andrei5130
QUOTE (Watcher @ Jun 3 2009, 09:09 PM) *
1) sunt destul de sigur ca nu o sa acopere CASCO acest incident whistling.gif

2) decat sa dai 1200 ron pe un scut de la subaru, mai bine te duci la orice preparator de offroad, la orice tinichigiu, etc si ii ceri sa iti puna el o tabla adevarata daca vrei sa insisti cu iesirile astea.

1. din ce stiu eu casco acopera tot ce e pe drumuri publice si seantul meu era pe un drum pubilc, de pe scurtatura am iesit cu bine fara sifonarii, asta ma scoate din minti!!!


2. cred ca e o idee bunadaca nu rezolv cu casco asta trebuie sa fac, iesirile astea sunt fregvente si au fost si inainte de Subaru, 90 din incidente le cu seanturi, gropi borduri etc au fost pe sosele asfaltate, in "offroad" foarte putine 3-5 maxim si nici alea majore ....
subidriver
QUOTE (andrei5130 @ Jun 3 2009, 08:54 PM) *
scuturi de metal nu exista pentru disel drunk.gif wallbash.gif,

Ai intrebat si la firma asta?
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jun 3 2009, 10:02 PM) *
Atunci fa cum a zis Watcher: ia-l pe ala facut zdrente si du-te cu el la un meserias sa ti-l reproduca din tabla (0.5 mm ar trebui sa fie suficient). Un lacatus bun ti-l face din ciocan. Am avut acum multi ani pe unul care facea masti, aripi, bare de protectie pt masini ciudate; si-i ieseau la fix.

stiu si eu ceva tinichigii buni dar trebuie sa dau de ei, astept sa vad ce se intampla cu astia de la casco, in principiu imi suna bine un scut hand made...
andrei5130
QUOTE (subidriver @ Jun 3 2009, 10:08 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jun 3 2009, 08:54 PM) *
scuturi de metal nu exista pentru disel drunk.gif wallbash.gif,

Ai intrebat si la firma asta?

in ofertele lor nu am vazut da le-am dat un email, multam!
pista
Andrei,
Imi pare rau de cele intamplate.
Incerc sa aflu astazi la service Subaru daca au montat pe OBD scuturi metalice(eventual modificate). Te tin la curent.
bobita

Cind am vazut pozele, m-am gindit prima data ca ai dat peste vreun buldozer, dupa aia m-am mai linistit, chestii de astea se mai intimpla...Oricum, iti recomand si eu un scut metalic, mai ales ca iti place sa mai iesi de pe asfalt.

In alta ordine de idei, era pe aici cineva mai de mult care se intreba ce rost are scutul metalic, ca oricum pina la scut agati bara si mai stiu eu ce altvceva...Iaca nu e asa,si asta e cel mai bun exemplu.Bine, cam trist pt tine... Pe mine scutul m-a scos de multe ori din kko in situatii in care nici nu as fi crezut ca e nevoie.

GLC120
Acum 4 ani mi-am pus la Augsburg un scut metalic foarte solid facut in Turcia. A costat 250 RON cu tot cu montaj.

Eu zic ca merita cateva telefoane sau email-uri.

Daca ti-l face cineva hand made spune-ne si noua poate ii comandam vreo 20 pentru club....

FAR EASTERN
Andrei, eu zic ca problema cea mai grava nu e scutul ci cutia. Sper sa n-aiba nimic, dar daca are... SI POTI DEMONSTRA CA E LOVITA DIN EXTERIOR, atunci ar trebui s-o poti schimba pe CASCO. Impreuna cu scutul motor. Acu depinde de conditiile de contract si de Asigurator... confused.gif
Watcher
Aveti voi casco care acopera 'offroadul' ???
In toate politele pe care le-am citit scrie ca nu se acopera accidente produse in afara drumurilor publice, asfaltate.
In nici un caz nu se acopera offroad, concursuri, tractari, etc...
GLC120
La un Patrol inaltat din 1999 bate la ochi daca te duci cu asa ceva la CASCO (presupunand ca ti-l asigura cineva).

Outback-ul insa il speli frumos si spui ca ai lovit o piatra sau ai dat intr-o gura de canal noaptea. Eventual ii tragi scutului un ciocan ca sa se vada lovitura.

Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna o reparatie de cutie la SMT. unsure.gif

Watcher, ti se pare Outback o masina solida cu care sa te joci prin noroaie sau cu "atingeri" pe burta ? Spune-ne deschis parerea ta, inainte sa incepem combatul Subaru vs Patrol.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.