Tuning-ul , ce inseamna el si cum il facem |
This topic is about Tuning-ul , the author, mike.omega, wrote about: Eu am o intrebare generala. Spre exemplu achizitionam un logan 1.4mpi care costa ~30700RON, diferenta pana la motorizarea 1.6mpi este de ~1750RON(pret ... To read more just scroll down
Tuning-ul , ce inseamna el si cum il facem |
Mar 23 2009, 09:22 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Si acum vin eu cu intrebarea: de ce posesorii de 1.4mpi nu aleg o motorizare mai buna si prefera sa-si personalizeze masina? Nu comentez modalitatile de personalizare ci faptul ca se cam arunca cu banii in vant in cazul asta PS: caucioacele montanta/kormoran sunt mortale, la propiu... Posturile din acest topic au fost mutate de aici: http://masini.ro/forum/content/Totul-despr...03/Dacia-Logan/ -------------------- |
|
|
Mar 23 2009, 09:51 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Roadempire, nu ai suparat pe nimeni. Numai ca fiecare ne zicem parerea... in felul lui.
Si acum vin eu cu intrebarea: de ce posesorii de 1.4mpi nu aleg o motorizare mai buna si prefera sa-si personalizeze masina? Sa inteleg ca o masina cu motor mai slab nu se preteaza pentru tuning? Nu stiu, eu unul nu sunt pe principiul asta. Viteza maxima si 0-100 km/h personal nu mi se par prioritare la o masina, fie ea si tunata. Poate ca omul nu a avut bani si de motor mai puternic si de tuning. Sau poate a considerat ca motorul ala i se potriveste mai bine si nu il intereseaza performantele dinamice prea mult. Oricum mie mi se pare unul dintre cele mai tari Loganuri pe care le-am vazut vreodata. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Mar 23 2009, 10:20 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
In primul rand asta nu e tuning, tuning-ul implica imbunatatirea performantelor masinii
Decat un eleron si niste jante prefer un motor un pic mai mare(asemanator la consum si taxe) si niste pneuri decet, dar e doar opinia mea -------------------- |
|
|
Mar 23 2009, 10:30 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
In primul rand asta nu e tuning, tuning-ul implica imbunatatirea performantelor masinii Eu as zice ca e tuning extern This post has been edited by laurentiu: Mar 23 2009, 10:31 PM -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Mar 23 2009, 11:17 PM
Post
#5
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
si banda aia adeziva de culoare neagra pusa pe faruri Ai vazut bre ca nu e "banda adeziva", ci sunt chiar pleoape de plastic/fibra, dedicate Loganului......si exemple de carcotasi ca tine au fost majoritatea pe-aici, deci concluzia personala ar fi ca "nume mari" (daca putem zice asa) de pe forum si-au dat cu mucii in fasole de data asta, tonul rautacios s-a simtit de la o posta, vorbitul "de sus" la fel.....ceva de genu "auuuu frateeee, altu care ne polueaza forumul cu kitch-ul lui".....adica daca ai Logan esti praf oricum, daca mai incerci sa-l si "tunezi" (orice-ar insemna asta), esti si pulbere.....bine ca aveti voi masini tari, aratoase si de bun gust.....ce sa zic.....cinste voua.... P.S.: "tuning-ul implica imbunatatirea performantelor masinii" - asta-i cea mai aiurita (ca sa nu zic tampita) definitie a tuningului pe care am auzit-o pana acuma..... Mike, sincer, ma asteptam la mai mult de la tine...... o chestie nu inteleg, de unde pana unde cu roadempire? adica nick ul asta de unde ti-a venit? nikul l-am adaptat de la vechiul nik al baiatului meu din jocurile online.In fine... Ai vazut George, daca te-a mancat? Doar e lesne de banuit cam ce ti-a trecut prin cap cand ai pus intrebarea asta.....asa ca palma asta ai meritat-o pe deplin.....inca ai putea sa intorci si celalalt obraz...... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Mar 23 2009, 11:28 PM
Post
#6
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Alex va plateste politele acum, astora care ati ras de masina lui. Bine ca eu am fost de partea "binelui" in topicul asta, ca mi-o luam si eu...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 23 2009, 11:34 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Car tuning by wikipedia
QUOTE Car tuning is both an industry and a hobby, in which a car is modified in order to improve its performance and handling and improve the owner's driving style.As most cars leave the factory set up for average driver expectations and average conditions, tuning has become a way to personalize the characteristics of the vehicle to the owner's preference. For example, cars may be altered to provide better fuel economy, produce more power at high RPM or the ride comfort may be sacrificed to provide better handling. QUOTE Body tuning involves adding or modifying spoilers and a body kit. Sometimes this is done to improve the aerodynamic performance of a vehicle, as in the case of some wings or bumper canards, or, to lighten the vehicle through replacing bodywork components such as hoods and rear view mirrors with components made from lighter composites such as CRFP. Cornering speeds and adhesion can be improved through the generation of downforce. More often however, these modifications are done mainly to improve a vehicle's appearance, as in the case of non-functioning scoops, wide arches or any aesthetic modification which offers no benefit to performance. Very rarely does an after market body kit improve performance, the majority add weight and increase the drag coefficient of the vehicle and thus reduce its overall performance. Increasing the wheel track width through spacers and wide body kits enhance the cars cornering ability. Lowering the center of gravity is another aim of body tuning dealt with via suspension modifications. Deci domnule Alex, cum era cu tuning-ul? Ah? Pe la romani body tuning se mai numeste si styling dar asta e alta poveste -------------------- |
|
|
Mar 24 2009, 12:00 AM
Post
#8
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Hai, hai, n-o mai da bre la intors acuma.....vorbeam de "tuning" la modul general, fara sa facem referire la subdiviziunile lui.....body tuning.....styling sau ce-o mai fi.....scurtand-o putin, orice faci la masina in plus de ce e stock, ii spunem pe scurt tuning si gata.....bun asa?
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Mar 24 2009, 12:04 AM
Post
#9
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Hai, hai, n-o mai da bre la intors acuma.....vorbeam de "tuning" la modul general, fara sa facem referire la subdiviziunile lui.....body tuning.....styling sau ce-o mai fi.....scurtand-o putin, orice faci la masina in plus de ce e stock, ii spunem pe scurt tuning si gata.....bun asa? Ma bag si eu! ... Nu-i bun! Daca schimbi antena cu una mai scurta, becurile stock cu hid-uri, pui pleoape si alte chestii de genul, se poate numi tuning? -------------------- |
|
|
Mar 24 2009, 12:18 AM
Post
#10
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Eu totusi as vrea sa insist asupra unui element de tuning pe care il consider periculos: geamurile fata cu folie. Ma impiedica sa vad soferul. Am intalnit masini parcate in intersectii si despre care am crezut ca-mi vor iesi in fata. Este nu numai deranjant, ci si periculos! Este chiar lipsa de respect pentru noi ceilalti. Foarte multe situatii de trafic se rezolva, pot fi anticipate doar privind la soferul din masina de alaturi. Il vezi ca te asteapta sau ca nu este atent si decizi in consecinta, ii poti face semn ca il lasi sa intre etc. Probabil ca discutia merita aprofundata (nu aici) in cazul in care nu a fost deja dezbatuta. Tot din aceeasi categorie: stopuri negre pe care le vezi doar de la 10 m in zile innorate si 4 m in zile insorite.
Eu nu inteleg cum pot circula astfel de masini pe sub ochii politiei. Fiecare avem dreptul sa ne personalizam masina asa cum credem de cuviinta insa nu trebuie uitat ca libertatea unui individ se termina acolo unde incepe libertatea altui individ. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 24 2009, 12:23 AM
Post
#11
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Stefane, alea-s "light tuning".....tot o subdiviziune a tuningului..... Si stai putin, ca in cazul inlocuirii becurilor stock cu HID-uri, ala e curat tuning, fiindca imbunatateste performantele masinii, conform definitiei lui Mike...... Si chiar si antena aia mai scurta s-ar putea sa-ti prinda mai bine unele frecvente la radio decat cea stock, ceea ce e iarasi imbunatatirea performantelor, deci tuning din nou.....nah, acuma-i bun asa?
This post has been edited by Alex-F1: Mar 24 2009, 12:24 AM -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Mar 24 2009, 12:28 AM
Post
#12
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
S-a facut topicul asta varza...
Tuning sau nu, ii dau dreptate lui Mike. Toate accesoriile astea, gen folii lipite de-a lungu' si de-a latu', dugi pe caroserie o incarca si arata urat, mai bine un motor un de 1.6 ! This post has been edited by 22nst: Mar 24 2009, 12:30 AM -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Mar 24 2009, 12:31 AM
Post
#13
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Eu totusi as vrea sa insist asupra unui element de tuning pe care il consider periculos: geamurile fata cu folie. Ma impiedica sa vad soferul. Am intalnit masini parcate in intersectii si despre care am crezut ca-mi vor iesi in fata. Este nu numai deranjant, ci si periculos! Este chiar lipsa de respect pentru noi ceilalti. Foarte multe situatii de trafic se rezolva, pot fi anticipate doar privind la soferul din masina de alaturi. Il vezi ca te asteapta sau ca nu este atent si decizi in consecinta, ii poti face semn ca il lasi sa intre etc. Probabil ca discutia merita aprofundata (nu aici) in cazul in care nu a fost deja dezbatuta. Tot din aceeasi categorie: stopuri negre pe care le vezi doar de la 10 m in zile innorate si 4 m in zile insorite. Eu nu inteleg cum pot circula astfel de masini pe sub ochii politiei. Fiecare avem dreptul sa ne personalizam masina asa cum credem de cuviinta insa nu trebuie uitat ca libertatea unui individ se termina acolo unde incepe libertatea altui individ. Foliile omologate(fata) au o transparenta de 73%, prin care se vede! Diferenta dintre un geam fara folie si unul cu 73% transparenta este aproape insesizabila. Probabil "ai avut parte" de masini foliate >73% pe fata! Referitor la masina prezentata, in afara de eleron( si eu, ca tot omu`) arata OK! This post has been edited by StefanVVTi: Mar 24 2009, 12:32 AM -------------------- |
|
|
Mar 24 2009, 12:36 AM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 6-April 08 From: Bucuresti Member No.: 116.865 |
adica daca ai Logan esti praf oricum, daca mai incerci sa-l si "tunezi" (orice-ar insemna asta), esti si pulbere.....bine ca aveti voi masini tari, aratoase si de bun gust.....ce sa zic.....cinste voua.... Tin minte ca si de masina ta am spus vrute si nevrute asa ca ... aici e vorba de gusturile indoielnice ale proprietarilor nu de masina in sine. Ma intreb de ce de masina lui Dsign (logan) nu prea spune nimeni nimic de rau... |
|
|
Mar 24 2009, 12:39 AM
Post
#15
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Tuning sau nu, ii dau dreptate lui Mike Mda.....pai corb la corb nu scoate ochiu...... Corect cu folia 73% cum zice Stefan.....si io am de aia si e aproape insesizabila diferenta.....de afara sunt vazut aproape la fel de bine ca si prin geamul fara folie.....am inteles ca se va dota militia cu aparate care masoara pe loc transparenta geamului.....si care e sub 73% pe geamurile fata de exemplu, adio talon!!!! Stefane, cred ca ai vrut sa spui "probabil "ai avut parte" de masini foliate <73% pe fata".....adica sub 73%, nu peste.... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Mar 24 2009, 12:40 AM
Post
#16
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Foliile omologate(fata) au o transparenta de 73%, prin care se vede! Diferenta dintre un geam fara folie si unul cu 73% transparenta este aproape insesizabila. Probabil "ai avut parte" de masini foliate >73% pe fata! Nu contest ce spui. Dupa parerea ta, masina prezentata aici are voie sa iasa pe drumurile publice? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 24 2009, 12:42 AM
Post
#17
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
da! Masina lui dsign e loganul cu modificarile cele mai logice pentru masina asta!
mai Alex, sincer iti zic, mie nu mi se pare ca s-a luat cineva de el pt ca e loganist. Nu uita ca si eu am asa ceva in curte, ba chiar e al doilea! Ba chair primul meu post pe acest forum a fost unul in care luam apararea "frigiderului"! Au fost pur si simplu niste sugestii, spuse mai asprut cei drept, dar nu intr-atat incat sa sara ca ars! -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Mar 24 2009, 12:46 AM
Post
#18
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
@Alex: greseala mea! Merci pentru corectare!
@hdi: masina prezentata are folie 5% pe toate geamurile(cel putin asa pare), si este, intr-adevar, ilegal! -------------------- |
|
|
Mar 24 2009, 12:47 AM
Post
#19
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Tin minte ca si de masina ta am spus vrute si nevrute [...] Ma intreb de ce de masina lui Dsign (logan) nu prea spune nimeni nimic de rau Tin si io minte...... Ai intrat recent sa vezi ultimele poze? Astept un comentariu proaspat din partea ta.... Si unde-i ma rog frumos Loganu ala a lui Dsign, sa-l vada si ochiu meu maro!!! -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Mar 24 2009, 12:59 AM
Post
#20
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
poate sa se supere cine vrea pe mine.
cum naiba sa ai 75 de cp si sa iti scrie pe ambele portiere fata "RACING" iar daca iti bate vantul din fata iti ia 20 de secunde sa ajungi la 100km/h? ce faci cu eleronul spate cand tu ai 75cp? la ce iti trebuie eleron spate cand un upgrade normal ar fi fost niste anvelope premium cu un talon mai mic si aveai aderenta mult mai buna in curbe? chiar si cu 300-400-500 cai putere pusi pe un logan, chiar este necesar un eleron cu dimensiuni mai mari ca in formula 1? ma minunez. diferenta fata de un motor de 1.6 90 cp este fantastic de mica, iar toate minunatiile alea care starnesc zambete sunt scumpe ca naiba. de fapt , tinand cont de ceea ce a ales colegul nostru sa faca cu banii scoate in evidenta ca el nu a dorit o imbunatatire a performanelor masinii ci a dorit sa atraga atentia asupra sa. este tipic: motor de 1.4, anvelopele standard (ca putini se pricep ca is niste rahaturi care te arunca in sant dar un eleron sare in ochi pe cand anvelope stau murdare si ascunse), folii de toate felurile, tot felul de scrisuri, imprimeuri si alte chestii care scot in evidenta frustrare. bani investiti fara nici un upgrade real pe masina. chiar nu m-am putut abtine. later edit am si eu o curiozitate: ti-ai cumparat anvelope de iarna pt masina sau ai mers prin zapada cu cele de vara kormoran dar cu eleronul tantos pe portbagaj si cu emblemele RACING pe portiere? sa raspund eu in locul tau? sa iti bati nevasta si copiii este grav insa sa te si lauzi cu asta este de-a dreptul strigator la cer. ceea ce am scris eu mai sus este doar o comparatie cu ceea ce ai facut tu din masina ta. This post has been edited by mike.omega: Mar 24 2009, 06:10 AM -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 03:31 AM |